Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (575. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
12.075
Cevap
114
Favori
1.409.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 573574575576577
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADEM05

    2010 model peremium pack aracın airbag ışığı yanıyor. Sildirmek istedim silinmedii. Bilgisayar bağlantısında resimdeki gibi arıza veriyor. bilgisi olan var mı bu konuda. bazı formlarda soketlerden felan diyorlar. Yardımcı olursanız sevinirim.  PEUGEOT 3008

    Yetkili servise gitmenizi öneririm.



    Iyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • İlginizden dolayı teşekkür ederim. Artık müsait bir zamanda ınş. gideceğim. İyi günler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hamama giren terler maalesef. Daha dar tabanlı lastik yol tutuşunu zayıflatır tutunmayı azaltır,bir gün sert bir virajda sonuçlarını görürsünüz ama iş işten geçmiş olur, hiç denemeyin uygun fiyatlı markalara veya geçen yılın lastiklerine (bu yılın lastiklerinden ucuz olur) bakın lastik ömrü 5 yıl olduğu için siz de 3-4 yıl içinde tüketecekseniz hiç bir sakıncası yok. Sonuçta aracınızın üzerinde de o 1 yıl zaten geçecek. Zamanında 3 yıllık stepnemi aynı şekilde kullanmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevabınız ve ilginizden dolayı teşekkür ederim. Bizim klasik herşeyi çok iyi bilen esnafımız bir şey olmaz diyerek teklif de bulunmuştu. Bir sorup danışmak istedim. Cevabınız ile aydınlanmış oldum. Teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Şoför koltuğu altındaki sok et ile biraz oynadım arıza lambası söndü. Yinede güzel bir elektrikciye gidip baktiracagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADEM05

    Şoför koltuğu altındaki sok et ile biraz oynadım arıza lambası söndü. Yinede güzel bir elektrikciye gidip baktiracagim.

    Ankarada iseniz Başkent sanayi sitesinde Ankara oto Peugeot Battal ustayı öneririm Her türlü bilgisayar beyin okuyucu mevcut ben bir
    önceki 2012 3008 imi garantiden sonra hep ona yaptırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edipbalkan


    quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADEM05

    Şoför koltuğu altındaki sok et ile biraz oynadım arıza lambası söndü. Yinede güzel bir elektrikciye gidip baktiracagim.

    Ankarada iseniz Başkent sanayi sitesinde Ankara oto Peugeot Battal ustayı öneririm Her türlü bilgisayar beyin okuyucu mevcut ben bir
    önceki 2012 3008 imi garantiden sonra hep ona yaptırdım.

    Teşekkür ederim. Anncak ankara da değilim. Zaten altı üstü soketleri kontrol edecek. İşinde iyi ustalar bulunduğum yerde var. Yinede vermiş olduğunuz usta yi kayıt ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. Aracım 2015 model herhangi bir kazası yok
    2. Herhangi bir parçası benim bilgim dahilinde değişmedi
    3. Aracımın orjinalinde plastik olması gereken karter muhafazası metal.
    4. Aldığım bayi ve genel merkezle görüşüldü ne genel merkez, ne bayi aracın plastik olması gereken karter muhafazasının nerede değiştiğini bilmiyor. Hem bayi hem de genel merkez aracın aslının karter muhafazasının plastik olması gerektiğini kabul ediyor ama nasıl ne kafa ile metal takıldığını açıklayamıyor.

    5. Genel merkezden arayan ismini burada vermeyeceğim şahısla olan ve bayii ile olan tel konuşmalarımı kayıt ettim, genel merkez "yaaa daha ne istiyorsunuz herkes metal ister, sizinki doğrudan metal olmuş ama nereden ne şekilde değiştiğini bilmiyoruz" minvalinde açıklama yapıyor.

    6. Ben genel merkezden benia rayan şahsa o zaman bana "bu aracın karter muhafazası fabrika çıkışı metaldir diye belge vereceksiniz" dedim "yoh veremeh" dediler.

    7. O zaman ben bu aracı satarken alan kiş şüphe ederse nasıl açıklayacağım dedim. "Derin bir sessizlik"

    8. Yani adamlar ne plastik olması gereken karter muhafazanın neden metal olduğunu açıklayabiliyor, ne yenisini veriyor, ne de metali için "bu aracın fabrika çıkışı metaldir" raporu veriyor.

    9. Ayrıca sizinde aklınıza gelen ihtimal yani "acaba araç liftten mi düştü kaza mı geçirdi, gemiden mi yuvarlandı" ihtimalleri için 60 tl verip gidip ekspertiz yaptırdım. Onlar araçta kaza emaresi bulamadı

    Handikap: Bana plastiği verip serviste değiştirseler bile sonuçta servis kayıtlarına muhafaza değişim işlemi gözükecek, bu bile ilerde "neden değişmiş acaba" sorusunu getirecektir alacak kişinin kafasında.


    Aslına bakarsanız ben metali tercih ederim ama aynı model ve yıldaki tüm araçlarınki plastikken benimkinin metal olması ve merkezin "takma kafana ya salla gitsin" modunda takılması saçma bir durum.


    Eğer merkezden ismi "e" ile başlayan arkadaş bana ulaşacaksa bu konuda buradan değil cepten ulaşabilir.




  • Bursadan bir tane 3008 bakmaya gittim geçen hafta.. 16csu08.sahibinden.com dan buldum ilanı .neyse resimler güzeldı ..samsundan otobusle 12 saat.. Arabanın her yerinde ya bi macun çatlağı yada sürtme bagaj kapağı sağdan açıklıklar var içerde plastik aksamlar çatlak kırık deforme olmuş.. cam tavan perdesi küçük delikler kesikler ..İnsan bilgi verir o kadar yol gelmeden önce resmen uçurumdan yuvarlanmış sopnra toplamışlar .. direksiyon düz durmuyor .. ön sol perde havayastığı patlamış sutundaki plastiği etrafa bulaştırarak slikonlamışlar ..tam bir kabus .. Arabanın heryeri sorunlu abi birde macun çatlağını gösterip burdan 200 tl düşerim demez mi.. Arabanın kasa macun kaplama.. lanet olsun deyip . elimiz boş gelmeyelim diye kestane şekeri alıp döndüm..

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-peugeot-peugeot-3008-hdi-premium-pack-otomatik-cam-tavan-sedefli-beyaz-425452867/detay

     PEUGEOT 3008



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desert@eagle -- 31 Mayıs 2017; 19:55:59 >




  • Çok geçmiş olsun, keşke biraz bilgi verseydiniz km model yılı gibi. Potansiyel alıcıları uyarmış olurdunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SEHZADEM05

    Şoför koltuğu altındaki sok et ile biraz oynadım arıza lambası söndü. Yinede güzel bir elektrikciye gidip baktiracagim.

    O zaman soketlerin pimlerini dışa dogru 1 mm açıp sıkı sıkı oturmasını sağlayabilirsiniz.



    Genelde yıkama aşamasında zırt pırt ileri geri almak ve kablo soketlerine temizlik aşamasında kaba davranmak sebebi ile bu tarz sorunlar çıkabiliyor.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    1. Aracım 2015 model herhangi bir kazası yok
    2. Herhangi bir parçası benim bilgim dahilinde değişmedi
    3. Aracımın orjinalinde plastik olması gereken karter muhafazası metal.
    4. Aldığım bayi ve genel merkezle görüşüldü ne genel merkez, ne bayi aracın plastik olması gereken karter muhafazasının nerede değiştiğini bilmiyor. Hem bayi hem de genel merkez aracın aslının karter muhafazasının plastik olması gerektiğini kabul ediyor ama nasıl ne kafa ile metal takıldığını açıklayamıyor.

    5. Genel merkezden arayan ismini burada vermeyeceğim şahısla olan ve bayii ile olan tel konuşmalarımı kayıt ettim, genel merkez "yaaa daha ne istiyorsunuz herkes metal ister, sizinki doğrudan metal olmuş ama nereden ne şekilde değiştiğini bilmiyoruz" minvalinde açıklama yapıyor.

    6. Ben genel merkezden benia rayan şahsa o zaman bana "bu aracın karter muhafazası fabrika çıkışı metaldir diye belge vereceksiniz" dedim "yoh veremeh" dediler.

    7. O zaman ben bu aracı satarken alan kiş şüphe ederse nasıl açıklayacağım dedim. "Derin bir sessizlik"

    8. Yani adamlar ne plastik olması gereken karter muhafazanın neden metal olduğunu açıklayabiliyor, ne yenisini veriyor, ne de metali için "bu aracın fabrika çıkışı metaldir" raporu veriyor.

    9. Ayrıca sizinde aklınıza gelen ihtimal yani "acaba araç liftten mi düştü kaza mı geçirdi, gemiden mi yuvarlandı" ihtimalleri için 60 tl verip gidip ekspertiz yaptırdım. Onlar araçta kaza emaresi bulamadı

    Handikap: Bana plastiği verip serviste değiştirseler bile sonuçta servis kayıtlarına muhafaza değişim işlemi gözükecek, bu bile ilerde "neden değişmiş acaba" sorusunu getirecektir alacak kişinin kafasında.


    Aslına bakarsanız ben metali tercih ederim ama aynı model ve yıldaki tüm araçlarınki plastikken benimkinin metal olması ve merkezin "takma kafana ya salla gitsin" modunda takılması saçma bir durum.


    Eğer merkezden ismi "e" ile başlayan arkadaş bana ulaşacaksa bu konuda buradan değil cepten ulaşabilir.



    Benim 3008 2013 model ve motor altı koruma sacı metal. 6 ay önce aldım arabayı alırken sormadım neden metal diye, bu şekilde kabul ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmet_75


    quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    1. Aracım 2015 model herhangi bir kazası yok
    2. Herhangi bir parçası benim bilgim dahilinde değişmedi
    3. Aracımın orjinalinde plastik olması gereken karter muhafazası metal.
    4. Aldığım bayi ve genel merkezle görüşüldü ne genel merkez, ne bayi aracın plastik olması gereken karter muhafazasının nerede değiştiğini bilmiyor. Hem bayi hem de genel merkez aracın aslının karter muhafazasının plastik olması gerektiğini kabul ediyor ama nasıl ne kafa ile metal takıldığını açıklayamıyor.

    5. Genel merkezden arayan ismini burada vermeyeceğim şahısla olan ve bayii ile olan tel konuşmalarımı kayıt ettim, genel merkez "yaaa daha ne istiyorsunuz herkes metal ister, sizinki doğrudan metal olmuş ama nereden ne şekilde değiştiğini bilmiyoruz" minvalinde açıklama yapıyor.

    6. Ben genel merkezden benia rayan şahsa o zaman bana "bu aracın karter muhafazası fabrika çıkışı metaldir diye belge vereceksiniz" dedim "yoh veremeh" dediler.

    7. O zaman ben bu aracı satarken alan kiş şüphe ederse nasıl açıklayacağım dedim. "Derin bir sessizlik"

    8. Yani adamlar ne plastik olması gereken karter muhafazanın neden metal olduğunu açıklayabiliyor, ne yenisini veriyor, ne de metali için "bu aracın fabrika çıkışı metaldir" raporu veriyor.

    9. Ayrıca sizinde aklınıza gelen ihtimal yani "acaba araç liftten mi düştü kaza mı geçirdi, gemiden mi yuvarlandı" ihtimalleri için 60 tl verip gidip ekspertiz yaptırdım. Onlar araçta kaza emaresi bulamadı

    Handikap: Bana plastiği verip serviste değiştirseler bile sonuçta servis kayıtlarına muhafaza değişim işlemi gözükecek, bu bile ilerde "neden değişmiş acaba" sorusunu getirecektir alacak kişinin kafasında.


    Aslına bakarsanız ben metali tercih ederim ama aynı model ve yıldaki tüm araçlarınki plastikken benimkinin metal olması ve merkezin "takma kafana ya salla gitsin" modunda takılması saçma bir durum.


    Eğer merkezden ismi "e" ile başlayan arkadaş bana ulaşacaksa bu konuda buradan değil cepten ulaşabilir.



    Benim 3008 2013 model ve motor altı koruma sacı metal. 6 ay önce aldım arabayı alırken sormadım neden metal diye, bu şekilde kabul ettim.

    forumda gnu cu görmek güzel, ancak siz 2. el aldınız sanırım, bu 2. elde sorun olmaz, sonuçta değişmiş olabilir. ben aracın ilk sahibiyim ve 2015 sıfır alanların hiçbirinin karter koruma default olarak sac değil, sorun da bu, yoksa bende esasında sac olmasını isterim ancak şöyle bir yanılgı var; sac daha iyi koruyor algısı var alakası yok, plastik sanılan o karter muhafaza sacdan 2 kat daha pahalı ve koruyuculuk açısından daha efektif




  • root_echo kullanıcısına yanıt
    Açıkçası şüphelenmekte haklısınız...İnsan merak ediyor....ancak biliyorsunuz curiosity kills the cat...

    Siz merakınızı yenemeyip 60 Liraya koruma metali söküp altını inceletmişsiniz ve hiç sorun gözükmemiş.

    yani ortada plastik olan korumanın sökülüp metal takılmasına sebep olacak herhangi bir durum yok.

    Bence biraz iyimser olup, Fabrikada üretim sırasında ellerinde stokda ancak metal olan koruma sacı vardı ve bunu takıp yolladılar diye düşünülebilir. Yani arabanın Türkiye'ye bu şekilde geldiğini farz etmek gerekir.

    Neticede Metal olan korumada aynı işi görüyor ve hatta bazı insanlar plastiği söküp metal koruma taktırıyor.

    Şöyle ki ben bile bir ara plastiği çıkartıp Metal takmayı düşünmüştüm zira uzun yolda arabanın altına bir şey girmişti ve plastik olan koruma biraz zedelenmişti...ama fiatı pahalı olunca vazgeçtim eskisini kullanmaya devam ediyorum. Zaten sadece kozmetik bazı çizikler vardı.

    Birde şöyle düşünün ;

    Arabayı satarken ; bak ben buna modifiye yaptım - Metal koruma taktırdım diye arabayı övebilirsiniz




  • Merhaba, periyodik bakım ve kontrol için tavsiye edeceğiniz özel servis var mı? Yer;İstanbul Anadolu Yakası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BU MESAJIN neyi düzeysiz sayın admin, küfür mü var, yoksa sizde ekşi sözlüğün koru hastanesi konusunda takındığı tavrı mı takınacaksınız, yoksa bu forumda forumda, facede koru hastanesini savunmak için 45 tane sahte face profili açıp pr yapmaya çalışanlar gibi pejo için pr yapanlar mı var?
     PEUGEOT 3008
  • Merhaba arkadaşlar bütçeme uygun olduğu 2010 veya 2011 1.6 VTI 3008 almaya karar vermek üzereyim. Ancak sahibinden üzerinden araçları izlerken ön konsollarda fark olduğunu görüyorum (Paketler premium olmasına rağmen). Bu farkın temel nedeni nedir? Yardımcı olursanız sevinirim.

     PEUGEOT 3008

     PEUGEOT 3008

    Teşekkür ederim.




  • Merhaba, bende 2 ay kadar önce 2010 model 1.6hdi premium pack autor6 alarak aranıza katıldım. İki aydır elimden geldiğince forumu takip etmeye çalışıyorum. Aracım 60.000 km'de. Genel olarak herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum ancak rahatsız olduğum tek bir yanı kasislerde çok sağa sola sallanıyor. Bu normal mi yoksa benim aracımda mı bir sıkıntı var? Süspansiyonların sert olduğunu biliyorum ama tüm kasisleri hissettiğim gibi sallantı da çok. Bilgisi olan bir arkadaşımız yardımcı olursa çok sevinirim.
  • baidoo B kullanıcısına yanıt
    Açıkçası üstteki resimde olan Modeli hiç görmedim ancak belli ki "Manuel Vites" olan bir Model.

    Benim bildiğim tüm Otomatik Vites olan 3008'lerde alttaki resimdeki gibir.

    Yani işaretlediğiniz yerde yer alan fonksiyon tuşları piyano tuşu gibi düğmelerdir.

    ve hatta bu Peugeot 3008'in karakteristik özelliğidir...Mesela 5008'de bu düğmeler düzdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tornio -- 29 Mayıs 2017; 15:19:9 >
  • Tornio T kullanıcısına yanıt
    Sahibinden uzerinden inceledigim 2010 benzinli duz vites araclarin neredeyse tamami ust resimdeki gibi. Acikcasi alttaki konsol goruntusu cok daha hos.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 573574575576577
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.