Şimdi Ara

PEUGEOT 208 SAHİPLERİ (152. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
7.790
Cevap
96
Favori
621.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgayd7

    arkadaşlar bende önümüzdeki hafta aracı 15.bin bakımına götüreceğim. Frenlerde ilk binişte yokuş aşağı ciddi ses geliyo. Bununla ilgili serviste ne yapılabilir. Balata değişimi işe yarar mı tecrübesi olan arkadaşlar varsa yardımlarınızı bekliyorum. Birde şanzıman yazılımı güncelleme yaptırsam vites geçişlerinde iyileşme olur mu acaba? Aracım 2015 Active Etg6.

    Merhabalar. Benim aracım da 2015 yeni kasa etg5 208 lerden 19bin km de . bakım tarihi 3 ağustos. ama araçla yokuş aşşağı giderken fren esnasında ciddi ötme yapıyordu.kulakları tırmalarcasına.
    bayram izni için şehir dışına gideceğimden ve ortalama gidiş-dönüş 1000km yol yapacağımdan ötürü frenleri yetkili servise ilettim. bakım gelmeden yani. onlarda baktılarki bitmiş, ve ses te bundan
    dolayı oluyormuş.arkalar da en ufak sıkıntı çıkmadı. önler sol ve sağ olarak değişti.balatalar değişti yanlız. diskler temiz. eğer ses ile yola çıksaymışım dönüşte disklerde çizilmiş olacakmış.diskler çok pahalı.
    ben balatalara işçilik dahil 150 TL ödedim.şimdi en ufak ses yok.haa normalde 10 aylık ve 19bin km de olan bir araç için balatalrın bitmesi kulağa az gelebilir.ancak bu araçlar otomatik olunca fren ihtiyacı ve
    frenlere düşen güç manuelden fazla oluyor.bundan dolayı biraz daha çabuk bitiyor.ee her güzelin bir kusuru vardır.trafikte dur kalklarda rahat etmek istiyorsak otomatik,otomatik alırsakta daha sık balata-debriyaj.
    Sizde bekletmeden gidin, eski taş plaklar misali diskler çizilmesiz :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarcigokhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: turgayd7

    arkadaşlar bende önümüzdeki hafta aracı 15.bin bakımına götüreceğim. Frenlerde ilk binişte yokuş aşağı ciddi ses geliyo. Bununla ilgili serviste ne yapılabilir. Balata değişimi işe yarar mı tecrübesi olan arkadaşlar varsa yardımlarınızı bekliyorum. Birde şanzıman yazılımı güncelleme yaptırsam vites geçişlerinde iyileşme olur mu acaba? Aracım 2015 Active Etg6.

    Merhabalar. Benim aracım da 2015 yeni kasa etg5 208 lerden 19bin km de . bakım tarihi 3 ağustos. ama araçla yokuş aşşağı giderken fren esnasında ciddi ötme yapıyordu.kulakları tırmalarcasına.
    bayram izni için şehir dışına gideceğimden ve ortalama gidiş-dönüş 1000km yol yapacağımdan ötürü frenleri yetkili servise ilettim. bakım gelmeden yani. onlarda baktılarki bitmiş, ve ses te bundan
    dolayı oluyormuş.arkalar da en ufak sıkıntı çıkmadı. önler sol ve sağ olarak değişti.balatalar değişti yanlız. diskler temiz. eğer ses ile yola çıksaymışım dönüşte disklerde çizilmiş olacakmış.diskler çok pahalı.
    ben balatalara işçilik dahil 150 TL ödedim.şimdi en ufak ses yok.haa normalde 10 aylık ve 19bin km de olan bir araç için balatalrın bitmesi kulağa az gelebilir.ancak bu araçlar otomatik olunca fren ihtiyacı ve
    frenlere düşen güç manuelden fazla oluyor.bundan dolayı biraz daha çabuk bitiyor.ee her güzelin bir kusuru vardır.trafikte dur kalklarda rahat etmek istiyorsak otomatik,otomatik alırsakta daha sık balata-debriyaj.
    Sizde bekletmeden gidin, eski taş plaklar misali diskler çizilmesiz :))

    teşekkür ederim bilgilendirme için. Benim araçta 8 aylık dediğiniz gibi balatalar bitmiş olabilir. Ağustos başı bende uzun yola gideceğim tatil için onları da yaptırayım o zaman :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgayd7

    arkadaşlar bende önümüzdeki hafta aracı 15.bin bakımına götüreceğim. Frenlerde ilk binişte yokuş aşağı ciddi ses geliyo. Bununla ilgili serviste ne yapılabilir. Balata değişimi işe yarar mı tecrübesi olan arkadaşlar varsa yardımlarınızı bekliyorum. Birde şanzıman yazılımı güncelleme yaptırsam vites geçişlerinde iyileşme olur mu acaba? Aracım 2015 Active Etg6.

    balatalarınız bitmiş.bende 15 binde değiştirdim.ayrıca güncelleme il birlikte şanzıman alıştırmada yaptırın..
  • ugursurgen kullanıcısına yanıt
    Antalya-Alanya 130 km. ortalamada 2.8 yapmışlığım var :D
  • Daha çok çalışmam lazım o zaman :)
  • F1 model 3. stop uygulaması.

    20~308~508~2008~3008~5008 araçlara uyumludur.

    İyi forumlar...


  • Arkadaşlar merhaba. 1,2 vti etg5 aracımda gaz sonrası fren yaparken yada gazdan ayağımı çektiğimde egzostan hafif puf puf diye bir ses geliyor. Camlar açıkken bu sesi duyuyorum normalde araç içine gelmiyor yani. Arabalardan pek anlamam sizce bu normal bir ses mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergin88

    Arkadaşlar merhaba. 1,2 vti etg5 aracımda gaz sonrası fren yaparken yada gazdan ayağımı çektiğimde egzostan hafif puf puf diye bir ses geliyor. Camlar açıkken bu sesi duyuyorum normalde araç içine gelmiyor yani. Arabalardan pek anlamam sizce bu normal bir ses mi?

    Aynı ses benim araçda da mevcut.sıkıntı yok.o ses dolan havanın dışarı egzosdan atılma sesi.güzel ses ben seviyorum:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vural07

    quote:

    Orijinalden alıntı: turgayd7

    arkadaşlar bende önümüzdeki hafta aracı 15.bin bakımına götüreceğim. Frenlerde ilk binişte yokuş aşağı ciddi ses geliyo. Bununla ilgili serviste ne yapılabilir. Balata değişimi işe yarar mı tecrübesi olan arkadaşlar varsa yardımlarınızı bekliyorum. Birde şanzıman yazılımı güncelleme yaptırsam vites geçişlerinde iyileşme olur mu acaba? Aracım 2015 Active Etg6.

    balatalarınız bitmiş.bende 15 binde değiştirdim.ayrıca güncelleme il birlikte şanzıman alıştırmada yaptırın..

    Arkadaşlar 15 binde arabanın balatası çok acemi değilseniz bitmez.benim araba 25 binde daha yarısı bile olmadı.o ses demir tozu kullanıldığı için çıkmakta.unutmayın sadece balatayı değiştirmek çözüm değil.çünkü o sesi balata diskin zamanla aldığı şekle uyum sağlayıp tekrar sesi 3 5 bin km den sonra yapmaya başlayacaktır.disk ile birlikte balata değişir.malesef peugeot çok çevreci ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karayel52

    quote:

    Orijinalden alıntı: vural07

    quote:

    Orijinalden alıntı: turgayd7

    arkadaşlar bende önümüzdeki hafta aracı 15.bin bakımına götüreceğim.

    Frenlerde ilk binişte yokuş aşağı ciddi ses geliyo. Bununla ilgili serviste ne yapılabilir.

    Balata değişimi işe yarar mı tecrübesi olan arkadaşlar varsa yardımlarınızı bekliyorum.

    Birde şanzıman yazılımı güncelleme yaptırsam vites geçişlerinde iyileşme olur mu acaba?

    Aracım 2015 Active Etg6.



    balatalarınız bitmiş.

    bende 15 binde değiştirdim.ayrıca güncelleme il birlikte şanzıman alıştırmada yaptırın..



    Arkadaşlar 15 binde arabanın balatası çok acemi değilseniz bitmez.

    benim araba 25 binde daha yarısı bile olmadı.o ses demir tozu kullanıldığı için çıkmakta.

    unutmayın sadece balatayı değiştirmek çözüm değil.

    çünkü o sesi balata diskin zamanla aldığı şekle uyum sağlayıp tekrar sesi 3 5 bin km den sonra yapmaya başlayacaktır.

    disk ile birlikte balata değişir.

    malesef peugeot çok çevreci ....


    Servis balata %50 kondisyona geldiği zaman bitmiş der.

    Sıfır balata 10 mm kalınlıktadır, ben 78.000 km deki aracımda halen stok balataları kullanıyorum

    208 aracın ağırlığı dikkate alındığında stok balata ile 100.000 km üstü görmek oldukça mümkün.

    İyi forumlar...




  • karayel52 K kullanıcısına yanıt
    Ben 15 binde acemi bir bayandan aldim.Arkadasin tarif ettigi sesden dolayi balatalari sokturdum ve balatalarin bittigini kendi gozumle gordum ve degistirdim.yasadigim seyi yazdim.tozla falan alakasi yok.degistirdikten sonra 10 bin yaptim ,ses falanda yok gayet iyi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Benim teknik konularda net bir bilgim yok. Yani balata kaç mm dir kaçtan sonra iş görür -görmez yalan söylemeyeyim bilmiyorum.Benim tek bildiğim cebimde param, kolumda pazum var. diğeceğim şu.
    servise götürürüm .yıllık bakım işareti yandı , bakılmadık yeri kalmasın derim.onlarda a dan z ye incelerler.1 gün sonra bana telefon gelir. beyefendi aracınızın silecekleri nin, balataların, akü nün, ön lastiklerin
    vs değişmesi gerekiyor.ömürleri dolmuş . değiştirelimmi.ücret toplamı 650 tl. (örnek veriyorum bunları) bende derim değişsin. aracı 2 gün sonra kız gibi alırım.yani dur daha balatalar 3 yıl oldu,
    toplamda 65bin km yaptım, yüzde 40 azalsa bu beni 2 yıl daha 30bin km daha götürür falan gibi hesaplara giremiyorum.bir çoğumuzda giremiyordur muhtemelen.aslında bu hesapla girmeme sebebimizde garanti
    kapsamından araç çıkmasın,ileride ne ayaksın sen bilader ben senin her dediğini yaptım ne dir bu aracın hali niye böyle diye soracağımız yer olsun.servis balatayı değiştir der, sen yok dayı o daha benim hesaplarıma göre 2 yıl
    gider dersin, 6 ay sonra (mesela) fren sistemi göçer (mesela), derler 1000 tl masraf var(mesela), dersin daha sıfır araba, ne göçmesi ne bin tl si, derler böyle böyle sana 150 tl ye değiştirelim ömrü bitmiş,başına iş açar
    dedik dinlemedin, bu çıkan problem bundan dolayı, artık biz bunu kabullenmeyiz,garanti dışı oldu,ödersen yaparız olayı olur.ki başına böyle vakalar gelen arkadaşarım dolu.bizde bu riske girmemek için servis ne derse onun yolunda
    (çok saçma olmadıkça) gitmeye çalışıyoruz.yeterki garanti dışı kalmasın.bir durumda kapını çalacağın hakkını arayacağın bir yer olsun.adam sana değiştir diyor, sen değiştirirsin.2 ay sonra gene öter.gidersin derlerki birmiş.
    la zaten takılan her parça 2 yıl garantili,12 ay da işçilik garantisi. ben taktırmışım 5bin km de araç 5500km olmuş 2 ay olmuş bitmiş diyorsun.derseki evet ver gene para değiştirelim.haa işte ozaman ilk başta yazdım,
    cebimde param ,kolumda pazum diye ,o zman ağzına ağzına vurursun.kimse gıkını çıkartamaz.elinde kapı gibi belge.öyle adam soymak yok.ki zatende yapmazlar.hemen ücretsiz değişim.ama sen onların çizgisi dışına çıkarsan,
    onlarda aracını garanti çizgisi dışına çıkarır.Ondan sonra hep özel servis özel servis gezersin.onlarda 1 ay önce taktığı yedek parçanın -işçiliğin arkasında 1 ay sonra durmaz.bozulmuş abi elektronik ürünler nihayetinde , mekanik parçalar nihayetinde
    der,yeniden para vermezsen bakmaz.azıcık diklensen, levyeyi yersin ağzına.tercih sizin.ben servis çizgisinden gidiyorum.gitmeyecek adam zaten sıfır araba almasın boşuna. 2 yaşında garatisi bitmiş araç alsın,hem kar eder.hemde
    istediği parçayı değiştirir,istediği bakımı yaptırır,istediğini yaptırmaz.yani olay acemi şöförlükle ilgili değil.nokta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gitarcigokhan -- 13 Temmuz 2016; 11:15:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitarcigokhan

    Benim teknik konularda net bir bilgim yok. Yani balata kaç mm dir kaçtan sonra iş görür -görmez yalan söylemeyeyim bilmiyorum.Benim tek bildiğim cebimde param, kolumda pazum var. diğeceğim şu.
    servise götürürüm .yıllık bakım işareti yandı , bakılmadık yeri kalmasın derim.onlarda a dan z ye incelerler.1 gün sonra bana telefon gelir. beyefendi aracınızın silecekleri nin, balataların, akü nün, ön lastiklerin
    vs değişmesi gerekiyor.ömürleri dolmuş . değiştirelimmi.ücret toplamı 650 tl. (örnek veriyorum bunları) bende derim değişsin. aracı 2 gün sonra kız gibi alırım.yani dur daha balatalar 3 yıl oldu,
    toplamda 65bin km yaptım, yüzde 40 azalsa bu beni 2 yıl daha 30bin km daha götürür falan gibi hesaplara giremiyorum.bir çoğumuzda giremiyordur muhtemelen.aslında bu hesapla girmeme sebebimizde garanti
    kapsamından araç çıkmasın,ileride ne ayaksın sen bilader ben senin her dediğini yaptım ne dir bu aracın hali niye böyle diye soracağımız yer olsun.servis balatayı değiştir der, sen yok dayı o daha benim hesaplarıma göre 2 yıl
    gider dersin, 6 ay sonra (mesela) fren sistemi göçer (mesela), derler 1000 tl masraf var(mesela), dersin daha sıfır araba, ne göçmesi ne bin tl si, derler böyle böyle sana 150 tl ye değiştirelim ömrü bitmiş,başına iş açar
    dedik dinlemedin, bu çıkan problem bundan dolayı, artık biz bunu kabullenmeyiz,garanti dışı oldu,ödersen yaparız olayı olur.ki başına böyle vakalar gelen arkadaşarım dolu.bizde bu riske girmemek için servis ne derse onun yolunda
    (çok saçma olmadıkça) gitmeye çalışıyoruz.yeterki garanti dışı kalmasın.bir durumda kapını çalacağın hakkını arayacağın bir yer olsun.adam sana değiştir diyor, sen değiştirirsin.2 ay sonra gene öter.gidersin derlerki birmiş.
    la zaten takılan her parça 2 yıl garantili,12 ay da işçilik garantisi. ben taktırmışım 5bin km de araç 5500km olmuş 2 ay olmuş bitmiş diyorsun.derseki evet ver gene para değiştirelim.haa işte ozaman ilk başta yazdım,
    cebimde param ,kolumda pazum diye ,o zman ağzına ağzına vurursun.kimse gıkını çıkartamaz.elinde kapı gibi belge.öyle adam soymak yok.ki zatende yapmazlar.hemen ücretsiz değişim.ama sen onların çizgisi dışına çıkarsan,
    onlarda aracını garanti çizgisi dışına çıkarır.Ondan sonra hep özel servis özel servis gezersin.onlarda 1 ay önce taktığı yedek parçanın -işçiliğin arkasında 1 ay sonra durmaz.bozulmuş abi elektronik ürünler nihayetinde , mekanik parçalar nihayetinde
    der,yeniden para vermezsen bakmaz.azıcık diklensen, levyeyi yersin ağzına.tercih sizin.ben servis çizgisinden gidiyorum.gitmeyecek adam zaten sıfır araba almasın boşuna. 2 yaşında garatisi bitmiş araç alsın,hem kar eder.hemde
    istediği parçayı değiştirir,istediği bakımı yaptırır,istediğini yaptırmaz.yani olay acemi şöförlükle ilgili değil.nokta.


    Öncelikle ellerinize sağlık, güzel bir masaj olmuş.

    Her birey istediği gibi davranır ve sonuçlarına katlanır, bende aracımı sizin gibi yetkili servis dışında bir yere bakım yaptırmıyorum.

    Hatta olası bir problemde yetkili servis her zaman daha doğru çözümdür.

    Aracımın garantisi biteli 3 yıl oldu ve bakımların tamamı yetkili serviste yapılmıştır.

    Bunu yazmamın sebebi mesajınızdan anladığım sanki yetkili servis dışında bakım yaptıran ve aracın bakımlarını aksatan bir birey olarak algılandığımı düşünmemdir.

    Fakat burada değişim zamanı gelmemiş bir parçanın değişimi konusunda tüm arkadaşları bilgilendirmek adına bu detayları bildirdim ki bu da forum paylaşımlarının ön güzel kısmıdır.

    Yine söylediğim gibi dileyen servis planına direkt uyum sağlar, dileyen de servis den bilgi alarak, kendi rotasını oluşturur.

    İyi forumlar...




  • Sayın; @melodramm

    ben yukarıda mesajlar gördüm, Sayın @karayel52 nin mesajına cevap vermişsiniz, bende ona istinaden cevap ver butonu ile olaya dahil olayım dedim.

    size cevaben,yani sizin bakımlarınızı dışarıda yaptırıyormuşsunuz gibi bir durumu algıladığımdan ötürü yazmadım.cevap ver butonu beni taşıdı :)

    asıl Sayın @karayel52 arkadaşın ''Arkadaşlar 15 binde arabanın balatası çok acemi değilseniz bitmez. '' sözüne karşılık yazmak istedim.

    aslında bu söz '' Arkadaşlar 15 binde arabanın balatası çok acemi değilseniz bitmemesi lazım.'' olsaydı. sadece okuyup geçecektim.ama kararlılık ve kesin durum bildiren kiplerle yazıldığı için,cevap yazmak istedim.

    Mesajımı beyendiğiniz için ayrıca teşekkür ederim...

    Saygılarımla.
  • merhaba, gti modelini incelerken farkettim tekerlek üzerine 5 kapılı modellerden farklı olarak parça eklenmiş.
    5 kapılı 208 modellerinde bu parça yok. bu parçanın adı nedir ve 5 kapılı modellere sonradan takılır mı?
     PEUGEOT 208 SAHİPLERİ
  • Merhaba arkadaşlar...benim araçta sağ on ve sol arka camlar tek dokunuşla açılıyor fakat kapatırken kapanmıyor... ikiside her basmada 4 cm kadar kapaniyor...düğmeyi sürekli kaldırsamda. Aynı miktarda kapaniyor...cami tam kapatmak için 5-6 defa düğmeyi kullanıyorum... bu durum başına gelen veya neden olduğunu bilen varsa yardımcı olursa sevinirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CEMS44 C kullanıcısına yanıt
    Kendi kapi dugmelerinde durum aynimi ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 bin bakımını dün yaptırdım. Balataları kontrol ettiler bitmemiş. Tozlandığından dolayı ötme yaptığını söylediler. Tozlar temizlenmiş şuan ötme yok bakalım önümüzdeki günlerde nasıl olacak. Herhangi bir güncelleme olup olmadığını da sordum etg6 lar için şuan mevcut bir güncelleme yokmuş. Bakım ücretine 427 TL ödedim servis Bursa Baykar Otomotiv.
  • Hayır sol on ve sağ arka cam normal çalışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CEMS44 C kullanıcısına yanıt
    Sag on ve sol arka cam bulunduklari kapidaki dugmedede ayni tepkiyimi veriyor ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 150151152153154
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.