Şimdi Ara

Peugeot 2008 ile 1.5 yıl 30.000 km (1.6 e-hdi 92 hp 230 tork)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
2
Favori
2.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen sene ağustosta kampanyalı olarak aracı 0 aldım, araç ile 1.5 yıl 30 000 km yaptım, almak isteyenler için tecrübelerimi paylaşmak istiyorum

    Aracı alana kadar böyle bir aracın varlığından haberdar değildim, bu foruma girdikten sonra kampanyadan haberdar oldum ve aracı satın almaya karar verdim, öncelikle aracı 62.500 e aldım ve 0.60 uygun faizli kredi çektim 35.000 tl, pejo şançelik bayisi ilk başta söylemediği zorunlu garanti uzatmayı dayatmaya çalıştı fakat kabul etmedim.

    Araç pek bilinen bir araç değil genelde 2008 model pejo sanıyorlar, genel olarak aracın dış görünüşü benim hoşuma gidiyor makyajdan sonraki araçları daha da güzel olduğunu düşünüyorum

    Öncelikle yakıt tüketimini vereyim mazot fiyatlarının 5 tlye gelmesi ile ilk merak edilendir diye ş.arası 3.5 ile 4.5 arasında geziyor 100 km hız için 2000 devir ceviriyor ve bu hız ile ankara bursa arası 3.8 litre yakıyor, çok basarım 130-140 bandında giderseniz 4.5 civarı yakıyor, ş.içinde ise agresif kullanmayanlar için 6 litreyi geçmek zor (ankara için)

    Benim için önemli olan bagaj 350 litre ve yükleme eşiği aşağıda, arka koltuklar sağ tek sol ikili yatabiliyor bağımsız olarak bu da bagaja ulaşmayı ve büyütmeyi kolaylaştırıyor, bir çocuklu aile için gayet yeterli bir alan sunuyor, ön koltukların yeterli genişliği var, rahat değil, arka koltuklar ise hem rahat değil hem de geniş diz mesafesi sunmuyor fakat b segmenti bir araçtan bunu beklemek zor

    Motor 5 vites manuel, 1.6 92 hp 230 tork benim için gayet yeterli, 6 vites veyahut son vites oranın uzun olmasını isterdim, 1500 devir de maksimum torkunu vermesi bence avantaj

    Yok tutuşu ise üzerinde gelen goodyear dört mevsim lastikleri (195 60 16) ile yazın ortanın altı kışın ise daha iyi bir yol tutuşu var garip gelebilir fakat dört mevsim lastikler yazın, kıştan daha kötü performans sergiliyor fakat bunu anlamak için aracı virajlar da biraz zorlamak gerekiyor, araç yerden yükseltilmiş olduğu için 90 km den sonra rüzgarlı havalarda yolda rüzgarın şiddetine bağlı olarak geziyor viraja benzer süratlerde girdiğiniz de salınım yapıyor fakat sakin kullancılar için özellikle 120km çok geçmeyenler için çok sorun olacağını düşünmüyorum, geyik testi var aracın 74 km ile görevini yapıyor bence sınıfı için yeterli tutuş sergiliyor, frenlerin hepsi diskli ve mesefe olarak yazın tahminimce lastiklerden kaynaklı hariç gerekli mesafede duruyor ( bazı modellerinde orjinal 205 55 16 var, yazlık lastik ile yazın fren mesafesinin de yeterli olacağını düşünüyorum)

    Donanım olarak açılmayan panoramik cam tavanı tavsiye ediyorum, aracı ferah gösteriyor, dijital klima cruise control start stop işe yarayan özellikleri 20 km altındaki süratte start stop devreye giriyor ben yoğun trafikte deneme maksatlı yoğun olarak kullandım aracı hızlandırıp 20 km geçmeden boşa atıp devreye soktum bu şekilde klima kapalı, ani frensiz uzun süre 15 dkya kadar araç tasurruflu olarak kullanılabiliniyor

    Pejonun geliştiriği grip control teknoloji ile aracı arazı şartlarına göre ön çekişi elektronik olarak denetleyebiliyorsunuz, ben sadece kar modunu denedim ve dört mevsim lastikleri ile ankara da ve bursa uludağ da gayet işini yaptı, tabiki de hiç açılmamış yol da aracını denemedim, bu dediklerimden dört çeker bir araç performansı beklenmesin, sistem aracın ön tekerlerine tork farklılığı ve bağımsız hareket serbestliği sağlıyor

    Bakımları 15 000 km de bir ilk bakım 430 tl tuttu şimdi 30 000 için ise 620 civarı istiyorlar (mazot filtresi değişeceği için sanırım) şuana kadar ciddi bir sorun çıkarmadı, taban halısın da potluk vardı garantiden yaptılar, kışın bagajdan ses geliyor tümseklerden geçerken, servise sorucam, sol arka kapının plastiği çatladı onu da sorucam bana göre küçük sorunlar bunlar, trim sesi şuana kadar bagaj sesi haric duymadın çok da dikat edeb biri değilim, uzun yol da 90 km sonra yol sesi alıyor rüzgar ise biraz daha yüksek süratte rahatsız etmeye başlıyor

    Ben araçtan genel olarak memnunum, fiyat, performans ve sınıfına göre bence yeterli seviye de

    Umarım uzun olmamıştır, keyifli forumlar herkese

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Güzel bilgilendirme olmuş elinize sağlık, teşekkürler.

    Kazasız belasız sürüşler.
  • Aynı aracı aynı dönem bende aldım,4 ay kullanıp sattım

    Genel olarak olumlu düşünceye sahibim ama hoşuma gitmeyen şeyleri

    Kaportası çok zayıf.Güvenlik açısından söylemiyorum ama aracı 4 ay sonra sattığım zaman 6-7 yerinde kapı vuruğu vardı.Aynı dönem aynı yerde kalan 308 de sıfır

    Vites hayatımda gördüğüm en kötü manuel vites.Sürekli 2-4-2 sıkıntısı oldu ve geçişler kötüydü

    Motordan gelen ses yalıtımını beğenmemiştim.

    Onun dışında iç-dış mekanı güzel,donanım dolu,Yakıt çok çok iyi

    Ben aracı ilk partide teslim alanlardanım.Sanırım temmuz başı almıştım.59,5 e cam tavanlıyı 33.bin sıfır faizle vermişlerdi.Müthiş bir kampanyaydı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icemy -- 4 Kasım 2017; 17:6:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet aynı araç bizdede var 20 bin kmyi devirmeye az kaldı öncelikle aracın bana göre eksilerini yazayım. Ön koltuklar sağdan soldan kavradığı için yine idare edebilir diyebilirim ama arka koltuklar tam bir facia. İstanbuldan sakaryaya gittik arka koltuktakiler öldü resmen. Ön ve arkada kolçak yok hadi diyelim ön tarafa aldık taktırdık ama en azından arkaya koysaydınız be kardeşim. Bozuk yollarda bagajdan çıtır çıtır tirim sesi banada geliyor ama olacak o kadar. Bir önceki aracıma göre ( 2006 model kia cerato ) motor sesi yüksek ve performans düşük. Kaborta banada zayıf geldi açıkçası. Bu araçta uzun yolda keşke olsaydı dediğim şey 6. vites oldu açıkçası. Gelelim artılarına. Öncelikle bence yakışıklı bir araç cam tavan araca güzel bir hava katıyor. C. E. lar için söylüyorum donanım olarak gayet yeterli . Yakıt olayına gelirsek hdı motorlar malum çok az yakıyor maşallah. Kış şartlarında üzerinde gelen 4 mevsim lastiklerin çok faydasını gördüm. Hiç yolda bırakmadı maşallah. Evet şimdilik bu kadar. Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçen sene bu araç 60.000 Tl. İdi ve albenisi vardı şimdi fiyat listesine baktımda 105 bin Tl. Bir senede ne hale gelmiş alınacak tarafı kalmamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forza Kartal kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki pejo fiyat politikasını bir türlü oturtamıyor, gerçi araç makyajlandı, ötv ve kurdaki artış tüm fiyatları yükselti, sizin baktığınız yeni dizel otomatik olan, pejo bayilerin de fırsat araçları oluyor bakmakta fayda var, ayrıca muadili b suv captur ve juke nda fiyatları pek az değil

    Edit: 60 000 olan araçlar euro5 motor olduğu için iptal edilen siparişlerin avrupa içine satılamamasından dolayı Türkiye ye ucuza verildi toplam da 500 arac ile sınırlı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bobera10 -- 4 Kasım 2017; 19:40:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı araca sahibim, 30 bin km oldum ben de.İlk başlarda sevmedim aracı ama zamanla alıştım.Yokuştaki çekiş ve hızlanmasını çok seviyorum.Ayrıca kıvrak, her yere girip çıkan bir araba.Küçücük direksiyonu ile go kart kullanır gibi geziyorum:)



    Arabanın yüksek hızlarda sürüşünü sevmiyorum.Özellikle otobanda küçük açı verdiğimde direksiyon geri dönmüyor sanki çevirdiğim yönde 5 derecelik açıyla kalıyor.Sürekli direksiyona müdahale ediyorum ve bu durum yoruyor.



    Ben 59 küsüre sıfır km olarak cam tavanlı almıştım.Türkiyede kolay yakalanan bir fırsat olmuyor böyle rakamlar, hayat boyu bir daha ya denk gelir ya gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bobera10

    Ne yazık ki pejo fiyat politikasını bir türlü oturtamıyor, gerçi araç makyajlandı, ötv ve kurdaki artış tüm fiyatları yükselti, sizin baktığınız yeni dizel otomatik olan, pejo bayilerin de fırsat araçları oluyor bakmakta fayda var, ayrıca muadili b suv captur ve juke nda fiyatları pek az değil

    Edit: 60 000 olan araçlar euro5 motor olduğu için iptal edilen siparişlerin avrupa içine satılamamasından dolayı Türkiye ye ucuza verildi toplam da 500 arac ile sınırlı

    Biliyorum Cezayir siparişleri iptal edince bizim ülkemize yönlendirmişti siparişleri her ne olursa olsun bu kadar artmadı döviz 60.000 tl nerde 105 tl nerede o zaman elim sıkışıkdı alamadım, şimdi almak istiyorum ama bu fiyatla çok zor. Ayrıca araç hem Captur hemde juke dan çok yakışıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar 30 000 bakımını Ankara ABC oto da yaptırdım 700 tl tuttu, klima bakımı dahil, herhangi bir parça değişmedi, sol arka kapı fitili yırtılmıştı, garantiden değişecek sipariş verildi fiyatı 530 civarı dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.