Şimdi Ara

Peugeot 106 neden üretimden kalktı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 106 sahibi olduğumuz 2001 yılına kadar o araç kadar içerisine rüzgar sesi alan bir otomobil görmemiştik ...
  • iyikide üretimden kaldırıldı yolda resmen mılletın canıyla kumar oynanıyordu kendileri gebersin bişey olmaz zaten ot cinsinden onlar ama hiç suçu olmayan insanında ölümüne sebep oluyor bu tenekeyi kullanan apaçiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    106 ya çok laf ediyolar , bence de çok iyi bir araç değil ama biraz büyütülüp donanım eklenip ve daha sağlam yapılıp piyasaya sürülseydi eminim birçok öğrenci veya genç arkadaş yine alırdı o arabayı , şimdiki 107 den daha çok satacağı kesindi..


    Yani 106'yi 206 yapsalardi satardi diyorsunuz???

    Senin soyledigini yaptilar, ve cok satti.

    206 belki de 2000'lerin en cok satan araci, bir liste olsa ilk 5te yer alir. Hala 206+ olarak uretimde olmasi ne kadar populer bir arac oldugunu gosteriyor.

    PS: 6,8 milyon adet satilmis, buna 206+ dahil degil. Belki de toplam 7.5 milyon civari vardir.
  • Nasılki 307 sırasını 308 , 407 sırasını 408 e(bırakacak) , bıraktıysa oda sırasını 107 ye bıraktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali777


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    106 ya çok laf ediyolar , bence de çok iyi bir araç değil ama biraz büyütülüp donanım eklenip ve daha sağlam yapılıp piyasaya sürülseydi eminim birçok öğrenci veya genç arkadaş yine alırdı o arabayı , şimdiki 107 den daha çok satacağı kesindi..


    Yani 106'yi 206 yapsalardi satardi diyorsunuz???

    Senin soyledigini yaptilar, ve cok satti.

    206 belki de 2000'lerin en cok satan araci, bir liste olsa ilk 5te yer alir. Hala 206+ olarak uretimde olmasi ne kadar populer bir arac oldugunu gosteriyor.

    PS: 6,8 milyon adet satilmis, buna 206+ dahil degil. Belki de toplam 7.5 milyon civari vardir.


    Ama bence 206 öğrenci için pahalı kaçabilirdi o döneme göre sıfır satışlarda , B sınıfı yerine A sınıfı bir araç benim kastettiğim , tam olarak 107 nin yerine geçecekti yani..




  • Yerini 107 ye bıraktı

    Çok iyi oldu çokta güzel oldu tamam mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali777


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    106 ya çok laf ediyolar , bence de çok iyi bir araç değil ama biraz büyütülüp donanım eklenip ve daha sağlam yapılıp piyasaya sürülseydi eminim birçok öğrenci veya genç arkadaş yine alırdı o arabayı , şimdiki 107 den daha çok satacağı kesindi..


    Yani 106'yi 206 yapsalardi satardi diyorsunuz???

    Senin soyledigini yaptilar, ve cok satti.

    206 belki de 2000'lerin en cok satan araci, bir liste olsa ilk 5te yer alir. Hala 206+ olarak uretimde olmasi ne kadar populer bir arac oldugunu gosteriyor.

    PS: 6,8 milyon adet satilmis, buna 206+ dahil degil. Belki de toplam 7.5 milyon civari vardir.


    Ama bence 206 öğrenci için pahalı kaçabilirdi o döneme göre sıfır satışlarda , B sınıfı yerine A sınıfı bir araç benim kastettiğim , tam olarak 107 nin yerine geçecekti yani..


    Senin dedigin tarzda bir araba uretilse, ekonomik diye ben bile alirdim ama oyle bir araba yok. Vergiler, kasko, vs derkene ucuz araba diye birsey yok.

    Senin dusundugum tarzdaki arabalar, 107, 500, i10, Suzuki Alto, Aveo, panda, vs... Bunlarin guvenlik donanimli versiyonlari 30000TLyi bulabiliyor, hatta geciyor bile. Sonucta kucuk yada buyuk, hepsi ful donanimli oluyor, o yuzden arada fiyat farki da olmuyor. Biraz daha az metal kullanildigi icin fiyatta fark oluyor, o kadar...

    O sizin filmlerden gordugunuz ogrencilerin arabalar ile gezmesi sadece Amerikada oluyor. Avrupada bile ogrenciler pek araba almaz. Avrupada vergiler ve kasko ogrenci icin cok pahali oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MacTavish®

    Polo reklami


    Sacmalik bu ya..

    Benim bir akraba Polo ile normalde ciddi olmamasi gereken bir kaza yapti ve motor paramparca olmus.
  • her model üretilir ve sonrası üretimden kalkar şu veya bu sebepten.

    işi yine kin nefret ve sürtüşme moduna çekmişiz her konuda olduğu üzre.

    bir konuda bari rahat durun ve kimseye cevap hakkı doğacak şeyler yazmayın

    sevebilirsiniz veya sevmeyebilirsiniz ama küçümsemek ve hakir görmek hiç te hoş olmayan bir davranış

    bu iş için illa kimlik bilgileriniz gerekmez

    neden vw konularında hep kavga çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali777


    quote:

    Orijinalden alıntı: MacTavish®

    Polo reklami


    Sacmalik bu ya..

    Benim bir akraba Polo ile normalde ciddi olmamasi gereken bir kaza yapti ve motor paramparca olmus.


    akrabanız aracın içinden sağ çıkmış ona bakmalısınız. zaten bu araçlarda yaşam kafesi var motor bölümü dümdüz olur yaşam alanı ve kaza ufaksa arabanın ön camı bile çatlamaz.


    ----

    ayrıca 106 80 lerden beri üretilen bir kasa ömrünü 2000 lerin başında tamamladı. 206 da 90 larda popüler oldu onunda az zamanı kaldı.

    106 yı güvenlikli hale getirip satsalardı çok iyi piyasası olurdu.

    ek olarak 106 doğal seleksiyonun büyük bir örneği

    ---

    bende 20 li yaşları yeni aştım 90 lı yılların sonunda bravo hgt favorimdi nedense 106 çekici gelmiyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 18 Eylül 2011; 0:34:30 >




  • Çok can aldığı için olabilir:)
    Miadını doldurdu ve bitti...Ama 106 GTI sonsuza kadar en iyi hot-hatch'lerden biri olma özelliğini koruyacaktır..
  • Peugeot 106'nın selefi Peugeot 107 değildir.
    106 üretildigi dönem itibari ile B segmenti içerisinde konumlandırılmıştır, Peugeot 107 ise A segmentinde yer alan bir araçtır. Sınıf karmaşasının sebebi 106-206 ve 306'nın aynı dönemlerde üretilmiş olmasından kaynaklanıyor, selefi olması beklenen 206 üretimine 1998 yılında başlanmış, banttan kaldırılması planlanan 106 talep üzerine 4 yıl fazladan üretimde kalmıştır. Aracın platform kardeşi Citroen saxo'nun da üretimi 2003 de durduruldugunda yerini C3'e bırakmıştır.
  • 205 GTI, 106 GTI, 306 GTI halen hoşuma giden, gerçekten performanslı motorlara sahip olan, sürüş hissiyatı harika araçlardır. Tasarımları da günümüz trendinden gözüme daha sade ve yırtıcı geliyor açıkçası.

    Tüm bunlara rağmen bu araçlar hiçbir zaman güvenli olmadılar, belki de bu nedenle oldukça hafif ve atiktiler:)

    Şanzıman oranı, vites geçişleri, kütük gibi süspansiyonu ve mükemmel direksiyon tepkisinin üstüne bir de facia gibi güvenlik özelliklerini ekleyince bu araçların adı "uçan tabut" oldu.

    Ülkemizde itin köpeğin eline düştü diye bu araçlara tü kaka demek yanlış olur, zamanına göre harika makinalardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 18 Eylül 2011; 1:12:10 >
  • freni yoktu ondan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    freni yoktu ondan


    106 GTI'daki fren o yıllara göre fazlasıyla başarılıydı.

    Ha 120lik GTI'yı modlayıp 180 beygire çıkarıp hiç fren modifikasyonuna girmezsen durmaz tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali777


    quote:

    Orijinalden alıntı: MacTavish®

    Polo reklami


    Sacmalik bu ya..

    Benim bir akraba Polo ile normalde ciddi olmamasi gereken bir kaza yapti ve motor paramparca olmus.


    akrabanız aracın içinden sağ çıkmış ona bakmalısınız. zaten bu araçlarda yaşam kafesi var motor bölümü dümdüz olur yaşam alanı ve kaza ufaksa arabanın ön camı bile çatlamaz.


    ----



    Ayni cumleyi tekrar ediyorum: sacmalik bu ya ...

    Bugun hangi arabada "yasam kafesi" yok ki??

    Onden carpmalarda motor yere duser, arabalar boyle dizayn edilir. Bu sadece VW'ne ozgu birsey degil.

    Ama bazi onden carpmalar vardir, fazla bir hasar olmaz diye dusunuruz ama olur.. Ben bundan bahsettim..

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    neden vw konularında hep kavga çıkıyor.


    Durduk yere, ve gereksiz bir yerde birileri VW'ni oldugundan daha iyi gostermeye calisiyor da o yuzden. (Onlar baslatti )

    Turkiyede satilan 2 hava yastikli ve ESP secenegi dahi olmayan Polo'yu gitsinler alsinlar cok seviyorlarsa. Ceplerinde para bile olsa burada VW sempatizanligi yapanlarin cogu o Polo'yu almaz..

    Guvenlik istiyorsaniz, bircogunuzun kucumsedigi Hyundai, Fiat gibi araclarda bile guvenlik paketi var.. Ama yere goge sigdiramadiginiz VWnin Turkiyede satilan arabalarinda guvenlik paketi yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RoLaN

    freni yoktu ondan

    106 dayanıklı bir otomobil degildir ama yol tutuş karakteri ve frenleri gerçekten iyidir, piyasada hala sağlam olanı bırakılmış mıdır bilemiyorum ama bir gün fırsatınız olursa sürüş tecrübesi edinmenizi öneririm.
  • minicik arabalara bile otobüs gibi yüksek tavan yaptılar bi garip oldu estetikten uzaklaştı 106 nın ayrı bi havası var gerçekten şimdi aşağı yukarı o ayarda mini var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali777


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali777


    quote:

    Orijinalden alıntı: MacTavish®

    Polo reklami


    Sacmalik bu ya..

    Benim bir akraba Polo ile normalde ciddi olmamasi gereken bir kaza yapti ve motor paramparca olmus.


    akrabanız aracın içinden sağ çıkmış ona bakmalısınız. zaten bu araçlarda yaşam kafesi var motor bölümü dümdüz olur yaşam alanı ve kaza ufaksa arabanın ön camı bile çatlamaz.


    ----



    Ayni cumleyi tekrar ediyorum: sacmalik bu ya ...

    Bugun hangi arabada "yasam kafesi" yok ki??

    Onden carpmalarda motor yere duser, arabalar boyle dizayn edilir. Bu sadece VW'ne ozgu birsey degil.

    Ama bazi onden carpmalar vardir, fazla bir hasar olmaz diye dusunuruz ama olur.. Ben bundan bahsettim..

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    neden vw konularında hep kavga çıkıyor.


    Durduk yere, ve gereksiz bir yerde birileri VW'ni oldugundan daha iyi gostermeye calisiyor da o yuzden. (Onlar baslatti )

    Turkiyede satilan 2 hava yastikli ve ESP secenegi dahi olmayan Polo'yu gitsinler alsinlar cok seviyorlarsa. Ceplerinde para bile olsa burada VW sempatizanligi yapanlarin cogu o Polo'yu almaz..

    Guvenlik istiyorsaniz, bircogunuzun kucumsedigi Hyundai, Fiat gibi araclarda bile guvenlik paketi var.. Ama yere goge sigdiramadiginiz VWnin Turkiyede satilan arabalarinda guvenlik paketi yok.


    tartışmaya girmek istemiyorum. abs si esp si çalışmayan , hava yastığı açılmayan "donanım paketli" araba olduktan sonra ne işime yarasın donanım paketi.

    sizin göreceli olarak "motora kadar çökmüş" dediğiniz araba güvenliksiz olmuyor. aksine güvenlik önlemlerini yerine getirmiş sayılıyor. demir önüne sünger bağlayın , sünger dümdüz olur demir sağlam kalır. gerçek yaşam kafesi böyle oluyor.

    neyse donanımlı araba almaya devam. arabanın(plastik yada teneke diyebiliriz) freni tutmuyor espsi olsa ne yazar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 18 Eylül 2011; 1:54:46 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.