Şimdi Ara

PCdepo güvenilir mi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
4.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bir de kargo ücretlerine bir el atsalar çok iyi olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • msi ge60/70 piyasada ki stoklarda tükenince ellerindeki ge60 -win7 siz model üstelik- modelini 2.700 e kadar çıkarmış bir oluşum. güvenilirlik konusunda bir şey söyleyemem ama iyi niyet tüketicinin aradığı bir numaralı özelliktir bunu öğrenirler umarım, karaborsacılık maç biletlerinde dahi yapılmıyor artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rakiza -- 17 Eylül 2012; 11:56:35 >
  • Değerli arkadaşlar; eğer aldığınız üründe herhangi bir arıza çıkmazsa çok güzel bir alışveriş sitesi, ama benim başıma geldiği gibi aldığınız ürün kusurluysa, parayı iade etmemek için 40 takla atan bir firma .. Kinamax 11N 300 Mbps wireless adaptörü satın almadan önce, internette ürünü araştırdım. Satan tek firma Pcdepo. com'du ve ürünün Türkiye'de yetkili servisi yoktu.Ancak pcdepo yetkilileri üründe bir arıza çıkması durumunda kendilerinin gerekeni yapacağını belirtmişlerdi. Ben de daha önceki alışverişlerimi de göz önünde bulundurarak düşünmeden ürünü satın aldım. Ancak ürün alındığı ilk günden itibaren çeşitli zamanlarda arka arkaya sürekli arızalandı ve tamir yapılamadığı gerekçesiyle sürekli sıfır ürünle değiştirildi.

    Ancak değişimler sırasında yetkili servis bulunmadığı için bana değişim belgesi verilmedi. 1 yıl içinde toplam 7-8. değişimden sonra firma yetkililerinden bedel iadesi talebinde bulundum. Kabul edildi. Ürünün faturasının aslını ve ürünü göndermemi istediler. Göndermeme rağmen bedel iadesi yapılmadı.
    Faturanın aslını gönderdiğim için hiçbir hak talep edemedim. Adamlar resmen paramın üstüne yattılar. Böyle bir şeyin başka insanların da başına gelmemesi için, ben elimden geleni yapıyorum.. Takdir sizlerin..





    (SONUÇ= Aldığım ürünün fatura tarihi: 22/11/2011... Değişim kararı verildiği tarih:13/07/2012 Ama o tarihten sonra firma bedel iadesi yapmamıştı... Şikayetvar.com'a şikayette bulunduğum tarih: 20/11/2012... Ve en sonunda şikayetvar.com daki şikayetimin ses getirdiğini gören Pcdepo.com firması 29/11/2012 tarihinde, şikayetimi kaldırmam karşılığında bedel iadesini gerçekleştirdi.. Yalan söylemediğim de kanıtlanmış oldu..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bandido -- 30 Kasım 2012; 7:52:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisgucuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: hiranima

    pcdepondanhttp://pcdepo.com/hp-pavilion-dv6-6c04et-a7n36ea-notebook-urun7176.html bu ürünü alacağım bugün. Güvenilir mi sizce ? ve bu kimlik fotokopisi olayını pek anlayamadım...

    öncelikle güzel laptop iyi seçim yapmışsınız. salı günü pcdepo'dan msi aldım ama kapıda ödeme şeklinde. Benle ilgilendiler yardımcı oldular.

    Usta biraz hort olacak ama kapıda ödeme şeklini sitede göremedim nasıl hallettiniz? Babam istediği kadar güvenilir olsun internet üzerinden kredi kartını vermeye yanaşmıyor da kapıda ödeyebilirsek bir msi ge 60 alacağım başka yerde yok herhalde bu bilgisayar.




  • ürünü seçin, satın al yapın, adet ve alttaki bilgileri girin (üye olmanız gerekiyor), alttaki kargo seçeneğini "elden olarak" işaretleyin ileri yapın, en altta ups kapıda ödeme imkanı seçeneği ile kapıda nakit ödeyebilirsiniz. Güzel bilgisayar bendede msi ge620dx olanından var gayet iyidir.
  • arkkadaşlar canlıdestekten adamla konuştum tüm msi ürünleri kapıda nakit olmaz diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bandido

    Değerli arkadaşlar; eğer aldığınız üründe herhangi bir arıza çıkmazsa çok güzel bir alışveriş sitesi, ama benim başıma geldiği gibi aldığınız ürün kusurluysa, parayı iade etmemek için 40 takla atan bir firma .. Kinamax 11N 300 Mbps wireless adaptörü satın almadan önce, internette ürünü araştırdım. Satan tek firma Pcdepo. com'du ve ürünün Türkiye'de yetkili servisi yoktu.Ancak pcdepo yetkilileri üründe bir arıza çıkması durumunda kendilerinin gerekeni yapacağını belirtmişlerdi. Ben de daha önceki alışverişlerimi de göz önünde bulundurarak düşünmeden ürünü satın aldım. Ancak ürün alındığı ilk günden itibaren çeşitli zamanlarda arka arkaya sürekli arızalandı ve tamir yapılamadığı gerekçesiyle sürekli sıfır ürünle değiştirildi.

    Ancak değişimler sırasında yetkili servis bulunmadığı için bana değişim belgesi verilmedi. 1 yıl içinde toplam 7-8. değişimden sonra firma yetkililerinden bedel iadesi talebinde bulundum. Kabul edildi. Ürünün faturasının aslını ve ürünü göndermemi istediler. Göndermeme rağmen bedel iadesi yapılmadı.
    Faturanın aslını gönderdiğim için hiçbir hak talep edemedim. Adamlar resmen paramın üstüne yattılar. Böyle bir şeyin başka insanların da başına gelmemesi için, ben elimden geleni yapıyorum.. Takdir sizlerin..





    (SONUÇ= Aldığım ürünün fatura tarihi: 22/11/2011... Değişim kararı verildiği tarih:13/07/2012 Ama o tarihten sonra firma bedel iadesi yapmamıştı... Şikayetvar.com'a şikayette bulunduğum tarih: 20/11/2012... Ve en sonunda şikayetvar.com daki şikayetimin ses getirdiğini gören Pcdepo.com firması 29/11/2012 tarihinde, şikayetimi kaldırmam karşılığında bedel iadesini gerçekleştirdi.. Yalan söylemediğim de kanıtlanmış oldu..)

    hocam 1 yılda 0 ürünü 7-8 kez bozmussan bnce sende sorun vardır.banyo yap




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.