Şimdi Ara

Paycell Card aldım! (41. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.128
Cevap
13
Favori
60.556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • abalbil kullanıcısına yanıt
    Hocam bana da bloke koydular hesabımda ki parayı kullanamıyorum, 3d ile yaptığım işlem güvenliğe takılmış, dikkat edin arkadaşlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • KARACABEYY K kullanıcısına yanıt
    Ben şanslı kısımdaydım içeride para kalmadı hesaba çekmiştim fakat çalışma sistemleri çok yanlış.
    Blokeye alıyor ne sms, ne bildirim nede mail atıyor. Sorun şundan kaynaklı dese çözeriz. Kaldıki dijital doğrulama vs. yapılıyor ödemeler 3d ile yapılıyor.

    Toslayada o kadar bakiye ekliyoruz ama hiç güvenliğe düşüreyim, parayı günlerce kullandırmayayım demiyor. Tosla ve papara candır.

    Paycell kullanacaklar ufak tefek paralarla iş görsün marketti oyundu gibi kampanyalar değerlendirilir, yüksek tutarlarda bir anda hesabı durduruyorlar ve artık ne zaman açılır Allah bilir.
  • abalbil kullanıcısına yanıt
    Hocam çok ilkel firma ben de paypal, ininal, fastpay, tosla kullandım bunlar kadar sorumsuzu görmedim kendi paramı kullandırtmıyor, şikayetvar, instegram, tweeter, facebook, mail, çağrı merkeziyle defalarca görüşme yine umurlarında değil dikkat edin arkadaşlar paycell le işlem yapacakken 10 TL kazanayım diye canınız sıkılabilir işlemde yapacaksanız 50-100-150 TL gibi miktarla işlem yapın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • paycell.com.tr
    Paycell | Paycell Kart ile Turkcell’lilere Özel 100 TL ve Üzeri Harcamaya 2500 Paycell Puan Hediye!
    https://paycell.com.tr/?page_id=17940


    Bu kampanyadan faydalanmak için 100 lira harcadım ama aradan bir gün geçmesine rağmen 2500 puan gelmedi. Harcama öncesi SMS de attım. Katılım sağlandı cevabı da geldi. Gün sonu yüklenir diyor kampanya şartlarında. Benzer durumda olan var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • hocam bu blok nasıl kalkıyor bilgisi olan var mı ortada birşey yok blok koydular bana ya avrupadan para geldi bana
  • haydaa..bu aralar çok şikayet okumaya başladım..puanları kullanıp bir kenara kaldırma zamanı geldi kartı sanırım..
  • coolman7 C kullanıcısına yanıt
    herkesi niye bilgilendirmiyorlar.bana bu yönde bir bildirim gelmedi
  • ben hiç sorun yaşamadım şansıma galiba benim 10k limitim var banka kampanyalarına felan kullanıyorum. bugün 400 tl gönderdim hesabıma paycellden bakiyeden düştü ama gelmedi hesaba neyse sonra sms geldi işte bir sorun oluştu diye geri iade oldu. turkcell biraz acemi bu konuda ama bence yakında büyük platform olur paycell.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARACABEYY

    Hocam bana da bloke koydular hesabımda ki parayı kullanamıyorum, 3d ile yaptığım işlem güvenliğe takılmış, dikkat edin arkadaşlar.
    Geçmiş olsun; kafalarına göre bloke koyuyorlar ve günler sürüyor...

    Zaten yardımcı da olmuyorlar...
  • tanriseven T kullanıcısına yanıt
    Hocam hala blokemi kaldirmadilar bu kadar ilkel firma görmedim, tweeter, Facebook, instegram, Şikayetvar, defalarca çağrı merkeziyle görüşme, takım liderleriyle görüşme adamların umrunda değil hatta sorun yaşamayayim diye ikametgah adresim ve kimliğimle Turkcell iletişim merkezine de gittim kimlik doğrulaması bile yaptim aman dikkat edin mümkünse uzak durun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KARACABEYY -- 1 Nisan 2020; 23:18:37 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARACABEYY

    Hocam hala blokemi kaldirmadilar bu kadar ilkel firma görmedim, tweeter, Facebook, instegram, Şikayetvar, defalarca çağrı merkeziyle görüşme, takım liderleriyle görüşme adamların umrunda değil hatta sorun yaşamayayim diye ikametgah adresim ve kimliğimle Turkcell iletişim merkezine de gittim kimlik doğrulaması bile yaptim aman dikkat edin mümkünse uzak durun.
    Tavsiyem, hiç boşuna uğraşmayın...

    Zaten her defasında "şu kadar gün içinde çözülür" demeleri de pek gerçeği yansıtmıyor.

    Ortalama 3 hafta diyebiliriz bloke çözümü için...
  • tanriseven T kullanıcısına yanıt
    Hocam bugün hariç iki gündür çok yoğun uğraş verdim baktım olacağı yok bugün vazgeçtim adamlar öyle rahatlar ki sanki para kendi paralariymis edalarindalar hatta sosyal medya da tüm yorumlarimi silmisler kullanacak müşterilere her şeyi dört dörtlük göstermeye çalışıyorlar son param dedim, ihtiyacım var dedim bu yaptığınız hukuksuzluktur, suctur dedim, siz Masak, vergi dairesi, savcı değilsiniz böyle hakkınız yok dedim anlatamadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 den alışveriş yapamıyorum.

    Güvenliğiniz için işleminiz sonlandırılmıştır, lütfen daha sonra tekrar deneyin.


    Bu neyin nesi anlamadım. Müşteri hizmetlerine yazıyorum arıyorum, bizimle alakalı değil n11 i arayın diyor, n11 ile görüşüyorum bizimle alakalı değil diyor.

    Bunlar bu kartları kullanmayın diyorda, biz terbiyesizce hala kullanmaya devam ediyoruz, suç bizde.
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    ben bıraktım hocam..değmez bu eziyete..eksik olsun 5-10 tl indirimleri..son puanları da kullanıp iptal ettireceğim..
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Aylık 5 bin liranın üstünde işlem yapıyordum. Kupon alıyorum kullanamıyorum. En son n11 kuponları da kullanılmaz hale gelince artık yetti. Bugüne kadar müşteri hizmetlerine yüz kez sorun bildirmişliğim var, otomatik cevaptan başka birşey gelmediği gibi, sorun çözülmesi gibi bir durumda hiç olmadı. Param var kartımda, faturamı ödeyemiyorum dilediğim gibi, alışveriş yapamıyorum, yahu bırakın paramı istediğim gibi kullanayım. Yok işlem sınırı, yok bilmem ne sınırı. Kendi paramla kendimi rezil ediyorum. Batsın verdikleri üç kuruş indirim kuponu. Bugün paramı nakit olarak geri çekip, hepsini kesip atacağım. Benim paramı onların izniyle, onların istediği yerde kullanacağım, olaya bak. Yok öyle bir şey.
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    Iyimiş sizin gene.. Güzel puan alırsınız ama kullanamadıktan sonra ne önemi var dediğiniz gibi. Ben öyle bir kısıtlama ile karşılaşmadım ama N11 için zaten mobil ödeme gerekiyor. Paycell bakiyesinden düşmüyor bildiğim kadarıyla. Kupon olayı o yüzden aldatmaca. 2000 lira harcayamam mesela çünkü öyle bir limit yok :) maksimum sınır 500 lira mobil ödeme'de sanırım. İndirim kuponu kullansan bu sefer mobil ödeme abonelik ücreti N11 kullanım ücreti uçup gidiyor. Sana kalan belki 1-2 lira oluyor :) şaka gibi.. Ülkede ne düzgün ki bu işler düzgün olsun hocam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Bende 5 tane kart vardı, beş ayrı hat üzerine aldığım. Ama dediğiniz gibi, hergün yeni yeni bir ücret çıkıyor. N11 den 10 liralık indirim alıyorsun, en az bir 2 lira işlem ücreti kesmeye başladı, yok mobil ödeme aylık parası, yok bilmem ne parası. Hesap edince hakikaten bir ay boyunca 5 lira için ugraştığın gerçeği çıkıyor ortaya. Bugün tüm hatların mobil ödemelerini ve paycell kartlarını da iptal edeceğim. Kartın birinde param var 800 lira kadar, şimdi onu nakit çekmek istesem birde en az 10 lira ona para kesecek. Kendi paramla kendimi haraca bağlatmışım. Emin ol zarardan başka bir şey değil. Bizi kandırıyorlar uydurma verilen bir kaç hediye ile. Ben sıtkımı sıyırdım, darısı diğer arkadaşlara.
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    paycell'e baya katkı yapmışsınız 5 kartla :) kabaca bir hesapla ekstra ücretler vs bize kalan 2-3 lira oluyor. on uda yolda yürürken sağa sola baksan toplarsın zaten. kaşıkla verip kepçeyle alıyorlar. 5000 küsür puanım var. ben de bi spotify kuponu alırım geri kalanını da günlük net olarak harcarım herhalde puan bakiyesi de bırakmam içinde asla. zamanında güzel sömürdük ama yalan yok. artan masraflardan dolayı onlar da böyle kısıtlamalara gitti. sorsan herşey güllük gülistanlık da bizler şşizofreniz herhalde boş yere şikayet ediyoruz :) öyle bir durum çıkıyor ortaya
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    Sadece bir karttan 115 bin puan kazanmışım. Sen hesap et. Beni kaybetmekten korkmayan sistemi kullanmak zaten aptallik. Haklisin eskiden iyiydi ama artik hamallık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Noxco kullanıcısına yanıt
    hayırlısı olsun hocam ne diyelim. her güzel şeyin bir sonu vardır..

    bu arada mobil ödemeyi kapatmak için müşteri hizmetlerini mi arıyoruz. sms kodu falan yok herhalde
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.