Şimdi Ara

Paxera 10mg kullanıyorum faydasını göremedim ne yapmalıyım ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
1
Favori
5.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar gittiğim pskiyatri dr u yutma güçlüğü çektiğimi anlatınca
    10 mg paxera yazdı.

    bugün 3. günüm ne yan etkisini nede bir faydasını gördüm.

    hala yemek yeme vakti gelince aklıma geliyor yutup yutamayacağım zihnimden bir türlü atamıyorum bu düşünceyi ve doğru düzgün beslenemiyorum hep bi takılma batma ve boğulma korkusu yaşıyorum.

    özellikle katı yiyecekleri yiyebilmeyi çok özledim ekmek olsun makarna olsun pilav olsun fasulye olsun ne varsa artık çok özledim iyileşmeyi çok istiyorum.

    4 kez yiyecek soluk boruma kaçıodu yutamıyordum zor öğürerek dışarı attım.

    paxera 10mg kullanıp yutma güçlüğünü yenen oldu mu ? bu konuyla ilgili tecrbülerinizi paylaşırsanız sevinirim belki bana yararı olur.







  • Yutma güçlüğü ile psikiyatristin alakası nedir? Sebebin psikolojik olduğuna nasıl karar verdin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanlış bilmiyorsam yutma güçlüğü kalp hastalıklarının belirtisi de olabiliyor
  • ata1606 kullanıcısına yanıt
    kbb gittim bir problem yok dedi. gastroenterolojiye gittim mide endoskopisi yaptı. sonuc hyplori ve kronik gastrit cıkdı. ilac yazdı iyilesmedim 2.kez ilac yazdı suan kullanmakltayım ama iyilescemi sanmıom. fakat onlar reflü mevzusu icin benim yutma guclugum hala devam ediyo. nöroloji gittim beyin mr çekindim sorun yok psikiyatriye git dedi. psikolojik sorun dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TURQUOIS3

    yanlış bilmiyorsam yutma güçlüğü kalp hastalıklarının belirtisi de olabiliyor

    yanlış biliyorsun.

    ama zaten kalp hastalığım doğuştan beri var. bu yutamama sorunum son 8 aydır mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp_1147


    quote:

    Orijinalden alıntı: TURQUOIS3

    yanlış bilmiyorsam yutma güçlüğü kalp hastalıklarının belirtisi de olabiliyor

    yanlış biliyorsun.

    ama zaten kalp hastalığım doğuştan beri var. bu yutamama sorunum son 8 aydır mevcut.

    geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TURQUOIS3 T kullanıcısına yanıt
    sağol . bi yutabilsem bi doyasıya yeyip içebilsem çok sevinicem.
  • ulan en etkili antidepresan bile 3 haftadan önce etki göstermez. Sabır ile kullanmaya devam edeceksin tam etki 1 1,5 ay sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .koter.

    ulan en etkili antidepresan bile 3 haftadan önce etki göstermez. Sabır ile kullanmaya devam edeceksin tam etki 1 1,5 ay sonra.

    hadi bakalım umarım işe yarar sabrediyorum ama zayıfladım baya.
  • arkadaşlar Allah'a şükürler olsun 2 kutu paxera 10 mg bitirdim ve ilacı dr a tekrr gidip sormadan bıraktım . ilacı bırakalı 15 gün oluyor. Allah a şükürler olsun %90 oranında iyileştim. Zaman zaman yemek yiyeceğim zaman o yutamama düşüncesi gelsede bana etki etmiyor rahatlıkla yutuyorum. Kendime senin öyle bir sorunun yok diyorum sıkıntı yaşadığım zaman ve yutmaya yeme içmeye devam ediyorum .

    Ama benim anlamadığım acaba paxera mı etki etti iyileştirdi yoksa ben kendim mi yendim bunu :D bunu tam bilemedim yada her ikisininde etkisi var mı bilmiyorum ama iyileşmek tekrar yeyip içebilmek güzel.

    Bu seferde yediğim halde kilo alamıyorum :D

    herneyse konuma ulaşıp yardım isteyen olursa burda anlattığım üzere tecrübelerimi paylaşabilirim.

    Allah her türlü sıkıntımızı derdimizi gidersin inşAllah sağlık çok önemli en ufak şeyin bile senin için en büyük değeri var. Kaybetmeden şükretmeyi değerini anlamayı nasip etsin Allah.




  • Doktora gitmeden birakman kadar daha zayif bir karar olamaz herhalde. Karar mekanizmani gozden gecir.



    Ben 100luk paxera kullandim bir ise yaramadi. 4 aydir 300luk efexor kullaniyorum, bayagi etkisini gordum. 3 senedir kullaniyorum ben bu ilaclari.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meshhead kullanıcısına yanıt
    kanka iyileştim diyom :D iyileştiysem uzatmanın anlamı yok. ben psikolojik ilaçla ömrümü geçiremem. sorunum çözüldü inşAllah yola devam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Assyrians

    bi kaç ay içinde etkisini gösterir tonlarca yan etkiyle... zamanında bende kullandım paxera, paxil, Prozac vs. yıllarca kullandım pişmanım... egzama, ürtiker gibi tedavisi olmayan hastalıklar oluştu zamanla



    konu çokda eski değil. bugün iyileştiğimi artık yazayım dedim çok şükür. Sende iyileşirsin inşAllah rahatsızlığın ne ise Allah şifa versin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp_1147

    kanka iyileştim diyom :D iyileştiysem uzatmanın anlamı yok. ben psikolojik ilaçla ömrümü geçiremem. sorunum çözüldü inşAllah yola devam.

    Kankasi, oyle islemiyor. Bir anda birakilmaz bu tarz ilaclar. Kullandigin doz yuksek degil, etkisi cok ciddi hissedilmez bi anda ama kontrolsuz ve yanlis kullanimi cok daha ciddi sonuclara neden oluyor bunlarda. Doktora danismani tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olmuş olsun hocam. Sevindim adına.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hakkını Arayan Serçe kullanıcısına yanıt
    sağol reyis.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Assyrians

    ve ayrıca arkadaşın biri söylemiş bu ilaçlar biranda bırakıldığında elektrik çarpmışa dönersin, antidepresan bu normal ilaç değil yavaş yavaş bırakman lazım

    15 gün oldu knk. 15 günde birşey olmadıysa bundan sonrada olmaz. ilaca bağımlı yaşamamak lazım.

    umarım sende iyileşirsin. Tamamen iş sende bitiyor bide uğraş alanı bul kendine. Yalnız kalan adamda daha çok sıkıntı oluyor genelde.
  • alp_1147 kullanıcısına yanıt
    Geçti mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.