Şimdi Ara

Pavilion modelleri hariç ne ya?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
1.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bimektsten aldığım bilgisayarın servisi bu linkteki yerler oluyor dimi arkadaşlar? Ancak burda neden pavilion modelleri hariç ki? Ben nerde yaptırıcam bilgisayarımı?
    http://www8.hp.com/tr/tr/destek/asp_bursa.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşağıdaki adreslere ürününüzü bırakabilirsiniz.

    İstanbul: Büyükdere Cad.No : 103 /B - Altan Erbulak Sok.No : 12 Şarlı İş Merkezi Zemin Mağaza Mecidiyeköy / İSTANBUL

    Ankara: Çetin Emeç Bulvarı 1324.Cadde No: 37/5 Aşağı Öveçler

    İzmir: Gazi Bulvarı No:37

    http://www8.hp.com/tr/tr/destek/mybom_tuketici.html

    Eğer buralara bırakamıyorsanız 444 03 07 nolu telefondan cihazınızın garantisi varsa ücretsiz kargo ile alım yaptırabilirsiniz.
  • 444 03 07 numaralı telefonu arayın. Garantiniz var ise onlar kargo kaydı oluşturuyorlar. Kargo firması ürünü sizden alıyor.
  • hocam peki bazen şikayetler görüyorum kargo firması bilgisayarın ekranını kırdı falan bir sıkıntı olmaz dimi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şekilsiniz ya

    hocam peki bazen şikayetler görüyorum kargo firması bilgisayarın ekranını kırdı falan bir sıkıntı olmaz dimi?

    Siz hp üzerinden gönderirseniz kırılırsa hp ürününüzü ücretsiz onarır kargo firmasından tahsil eder. Sizin olduğunuz şehirde hp olmaması sizin suçunuz değil sonuçta.

    Ama hp'yi aramadan siz yollarsanız siz ile kargo firması arasında kalır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mila12

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şekilsiniz ya

    hocam peki bazen şikayetler görüyorum kargo firması bilgisayarın ekranını kırdı falan bir sıkıntı olmaz dimi?

    Siz hp üzerinden gönderirseniz kırılırsa hp ürününüzü ücretsiz onarır kargo firmasından tahsil eder. Sizin olduğunuz şehirde hp olmaması sizin suçunuz değil sonuçta.

    Ama hp'yi aramadan siz yollarsanız siz ile kargo firması arasında kalır.

    teşşekürler hocam çok yardımcı oldunuz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Senin başına geleni bende yaptım, malesef yaptım öyle bir hata ve pavilion bir laptop aldım. Garantiye gönderdiğinde sadece İstanbul Mecidiyeköy servisinde bakılıyor ki burası genel merkezleri. Ve Pavilionların tüm parçaları yurt dışından getiriliyor ve emin ol 20 iş günü içinde temin edilemiyor. Ben bu yüzden "Para iadesi" talep ettim ve bunun için bayağı bi telefon trafiğine girdim anca evrakları falan tamamladım. Şimdi ise Hp Muhasebecilerinin keyfini bekliyorum paramın yatması için. Bence eğer dediğim gibi 20 iş günü içinde size teslim edilmezse (bu iş gününe cumartesi günleri de dahil) direk para iadesi isteyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meth0dGG

    Senin başına geleni bende yaptım, malesef yaptım öyle bir hata ve pavilion bir laptop aldım. Garantiye gönderdiğinde sadece İstanbul Mecidiyeköy servisinde bakılıyor ki burası genel merkezleri. Ve Pavilionların tüm parçaları yurt dışından getiriliyor ve emin ol 20 iş günü içinde temin edilemiyor. Ben bu yüzden "Para iadesi" talep ettim ve bunun için bayağı bi telefon trafiğine girdim anca evrakları falan tamamladım. Şimdi ise Hp Muhasebecilerinin keyfini bekliyorum paramın yatması için. Bence eğer dediğim gibi 20 iş günü içinde size teslim edilmezse (bu iş gününe cumartesi günleri de dahil) direk para iadesi isteyin.

    Hocam bilmiyorum artık benim cihazı çarşamba gunu aldılar erken daha şimdilik 20 gun içinde gelmezse 1.5 yıldır kullandığım cihazda para iadesi yapılması gibi bi durum olabilir mi? İyi olurdu aslında ısınmayan bir bilgisayar alırım kendime.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şekilsiniz ya kullanıcısına yanıt
    Tabiki de mümkün benimde yaklaşık 1.5 yıl olmuştu. Garanti süresi bitmeden verin eminim 20 iş günü içinde geri gelmeyecek aradığınız da parça bekleniyor denilecektir. Unutmayın Cumartesi günleri iş günlerine dahil yani haftada 6 iş günü ediyor ona göre 20 iş günü dolduğunda arayın gelmezse ürününüz, direk para iadesi istiyorum deyin. Eminim önce parçalar için bekleyelim diyeceklerdir fakat kabul etmeyin, Para iadesi işlemlerine başlamazsanız Hakem Heyetine başvurucam deyin ki gerekirse gidin başvurun rahatça kazanırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Meth0dGG

    Tabiki de mümkün benimde yaklaşık 1.5 yıl olmuştu. Garanti süresi bitmeden verin eminim 20 iş günü içinde geri gelmeyecek aradığınız da parça bekleniyor denilecektir. Unutmayın Cumartesi günleri iş günlerine dahil yani haftada 6 iş günü ediyor ona göre 20 iş günü dolduğunda arayın gelmezse ürününüz, direk para iadesi istiyorum deyin. Eminim önce parçalar için bekleyelim diyeceklerdir fakat kabul etmeyin, Para iadesi işlemlerine başlamazsanız Hakem Heyetine başvurucam deyin ki gerekirse gidin başvurun rahatça kazanırsınız.

    Beklemeye devam artık, dediğiniz gibi beklerim o zaman 20. gun arar sorarım ihtiyacım var derim. 2-3 gun daha beklerim sonra yine arar para iadesi isterim peşini bırakmam umarım gelir ya hiç uğraşmak istemiyorum aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peki bnm pavilion g6 2212-st 20.01.2013 de 1670 tl ye aldm garantiye gonderdm 20 iş gününü gectiginde para iadesi istesm hp bana tamı tamina 1670 tl mi vereck yoksa 1.5 yıl kullandigimi bndn duseck mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: merkez2020

    Peki bnm pavilion g6 2212-st 20.01.2013 de 1670 tl ye aldm garantiye gonderdm 20 iş gününü gectiginde para iadesi istesm hp bana tamı tamina 1670 tl mi vereck yoksa 1.5 yıl kullandigimi bndn duseck mi

    Fatura tutarı üzerinden ödeme yapılır.
  • Şekilsiniz ya kullanıcısına yanıt
    benim dizüstü de arızalı ve pavilion model ben de vermek istiyorum gerçekten 20 gün beklemem mi gerekiyor? siz ne yaptınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -AncientLord

    benim dizüstü de arızalı ve pavilion model ben de vermek istiyorum gerçekten 20 gün beklemem mi gerekiyor? siz ne yaptınız?

    Kaç aylık konuyu uplamışssınız helal
    Adres verdikten sonra 1 hafta içinde gelip alıyorlar bilgisayarınızı 2 hafta içinde de yapıp getiriyorlar toplamda en fazla 15-20 güne elinize geliyor bende öyle oldu 2 sefer gönderdim. Çok memnun kaldım ben servisten bir kuruş almadan anakartı klavyeyi değiştirdiler hatta ölmüş bataryayı bile müşteri memnuniyeti için 1 kere ücretsiz değiştiriyoruz dediler servisten, vercektim unuttum geçen bi bakayım dedim garantisi bitmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şekilsiniz ya

    quote:

    Orijinalden alıntı: -AncientLord

    benim dizüstü de arızalı ve pavilion model ben de vermek istiyorum gerçekten 20 gün beklemem mi gerekiyor? siz ne yaptınız?

    Kaç aylık konuyu uplamışssınız helal
    Adres verdikten sonra 1 hafta içinde gelip alıyorlar bilgisayarınızı 2 hafta içinde de yapıp getiriyorlar toplamda en fazla 15-20 güne elinize geliyor bende öyle oldu 2 sefer gönderdim. Çok memnun kaldım ben servisten bir kuruş almadan anakartı klavyeyi değiştirdiler hatta ölmüş bataryayı bile müşteri memnuniyeti için 1 kere ücretsiz değiştiriyoruz dediler servisten, vercektim unuttum geçen bi bakayım dedim garantisi bitmiş.

    selam kardeşim Şekilsiniz ya kardeşim iyiymiş benimki sadece ekran kartın olduğu yerde bir sıkıntı vardı onda ram ne varmış onu değiştirdiler
    ama şimdi çok iyi rahatladım ilk aldığımda bilgisayarımı evde kapatıyorum bilgisayarımı hatta kapattığımdan da eminim ve evden çıkıyorum arabaya biniyorum
    arka koltuğa koyarım her zaman sarsılmasın diye yollarda çukur allah razı olsun adana büyükşehir belediye başkanlarından heryeri çukur ettiler
    evden işyerime gidene kadar ofisde açıyorum çantamdna çıkarıyorum bilgisayarımı bir bakıyorum bilgisayar kendi kendine açılmış vaziyette
    bu baya böyle sürdü baktım en son hiç ekrana ışık ve güç gelmiyordu bende servise aradım kayıt oluşturdular en geç 2- 3 iş güne kadar gelip alacaklarını söylediler
    ondan sonra düzeldi ama 5 aralık yani geçen hafta bitti garantisi ama hp servisinden memnun kaldım bir daha alırsam hğ alırım memnun kaldım gerçekten adamlar ilgileniyor




  • hocam şimdi sana kısayol da sizlere yazıyorum hp ürününüzü internet ortamında hp sayfasını açın dizüstü bölümünü seçin hangi model ise ama pavilion ise pavilion modelini tıklayın ve sonraki işlem ise aygıtımı bulun ona tıklayın tıkladıktan sonra sizden bir program yüklemenizi isteyecek hangi aygıt kuruldu hangisi kurulmadı onalrı kurun
    ve sonra o programları kurun ondan sonra orda üst kısımlarda destek var desteğe tıklayın linkide gönderiyorumm size
    https://support.hp.com/...s/5226230/model/5256858 bu sayfa geleceksiniz ve burdna şikayetlernizi yazın karşı tarafla birebir konuşuyorsunuz hiç telefonla para harcamayın şikayet kaydı oluştursunlar onla sizleri arar bebn bu şekilde yaptım
    çünkü benim bilgisayar aldığımdan beri kendi kendine açılıyor hocam mesela diyelim 3 ay boyunca hiç açılmadı evde işe - işden eve yapıyorum genellikle hocam
    bu arada açılıyor bilgisayarın keyfine kalmış adamlara anlatamadım hocam ama diretecem hocam öyle bir baskı yapacam ki bu ay içerisinde şu batarya değişsin
    çünkü hakkımsa alacam bu işi

    hp tüketici hakları müşteri hizmektleri : 444 03 07 arayın konuşabilirsiniz

    bu verdiğim linkde örnek siz kendi aygıtınızı bulacaksınız oraya kendi adınızı ve sorununuz neyse onu azın sonra gönder diyin sayfayı bir sonraki sayfada ise
    aşağıya doğru indirin sayfayı hp ile sohbet var ona tıklayın birebir hp ile sohbetiniz başlayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasangul01

    hocam şimdi sana kısayol da sizlere yazıyorum hp ürününüzü internet ortamında hp sayfasını açın dizüstü bölümünü seçin hangi model ise ama pavilion ise pavilion modelini tıklayın ve sonraki işlem ise aygıtımı bulun ona tıklayın tıkladıktan sonra sizden bir program yüklemenizi isteyecek hangi aygıt kuruldu hangisi kurulmadı onalrı kurun
    ve sonra o programları kurun ondan sonra orda üst kısımlarda destek var desteğe tıklayın linkide gönderiyorumm size
    https://support.hp.com/...s/5226230/model/5256858 bu sayfa geleceksiniz ve burdna şikayetlernizi yazın karşı tarafla birebir konuşuyorsunuz hiç telefonla para harcamayın şikayet kaydı oluştursunlar onla sizleri arar bebn bu şekilde yaptım
    çünkü benim bilgisayar aldığımdan beri kendi kendine açılıyor hocam mesela diyelim 3 ay boyunca hiç açılmadı evde işe - işden eve yapıyorum genellikle hocam
    bu arada açılıyor bilgisayarın keyfine kalmış adamlara anlatamadım hocam ama diretecem hocam öyle bir baskı yapacam ki bu ay içerisinde şu batarya değişsin
    çünkü hakkımsa alacam bu işi

    hp tüketici hakları müşteri hizmektleri : 444 03 07 arayın konuşabilirsiniz

    bu verdiğim linkde örnek siz kendi aygıtınızı bulacaksınız oraya kendi adınızı ve sorununuz neyse onu azın sonra gönder diyin sayfayı bir sonraki sayfada ise
    aşağıya doğru indirin sayfayı hp ile sohbet var ona tıklayın birebir hp ile sohbetiniz başlayacak

    Hocam sağolun o kadar yazmışşınız ama konu baya eski bilgisayarın garantisi bitti hatta




  • eski derken yani şöyle ben aldığımda bilgisayar fabrika hatası idi donanımsal sıkıntı olduğunu söyledim üstüne basarak hocam
    ama yine servis bildiğini okudu benim asıl sorunumu çözmedi servise gitti hp bilgisayarım ekran görüntü gelmiyordu ben üstüne basa basa söylüyorum dedim bakın dedim bilgisayar bana acil ama hdd sıkıntı var dedim sonra bilgisayar kendi kendine açılıyor diye yine üstüne basarak not ettirdim ama ilgilenmedi servisiniz diye söyledim
    bakın şimdi bilgisayar servis hatası ve fabrika hatası dedim beni bu durum aşar dedim kaç defa hp recovery yaptım hiç sorun çözülmedi hala aynı kendi kendine açılıyor
    şimdi onun için bastırıyorum bakın şuraya yazıyorum bu bilgisayar fabrika hatası değiştirtcem

    az önce yine konuştum şikayet kaydı oluşturdum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.