Ama ne hikmetse 15 metrede 50 km/h'a ulaşabiliyorsunuz 7 yıllık lastikle patinaja düşen arabanızla.
olay zaten 7yıllık lastikte o yüzden kalkıyor cahiller sizi
quote:
Orijinalden alıntı: Arif
ön lastiklerden bir tanesi bile yağlı bir zemindeyse kilitli diferansiyel olmaığından patinaja düşer
Pardon. Nasıl yani. Yağlı veya kaygan zemindeki lastik patinaj yaparken diğeri dönmez. Değil mi? Bunu mu demek istediniz?
quote:
Orijinalden alıntı: djoz
Lastikleriniz muhtemelen kemik gibi olmuştur.. Sizin 1 yılda yaptığınız kmyi ben 3 yılda yapıyorum, yine de lastiklerimi en geç 5. yılda değiştireceğim..
Alıştığınız için şu an aracınızın yolu tuttuğunu sanıyor olmanız doğal. Sıfır lastik taktığınız zaman aradaki yol tutuş farkı sizi çok şaşırtacak emin olun..
Lassa mesaj göndermiş cep telefonuma. Senede bir kere lastiklerinizin yerini değiştirin. Aşınmayı geciktirirsiniz diyor. Mantıklı geldi. Çekiş olan yere takılan lastikler daha çabuk eskir. Yeri değişince ömrü uzuyormuş.
quote:
Orijinalden alıntı: topaz42
quote:
Orijinalden alıntı: Arif
ön lastiklerden bir tanesi bile yağlı bir zemindeyse kilitli diferansiyel olmaığından patinaja düşer
Pardon. Nasıl yani. Yağlı veya kaygan zemindeki lastik patinaj yaparken diğeri dönmez. Değil mi? Bunu mu demek istediniz?
ön tekerlerden bir tanesinin boşa dönmesi diğerinin hiç dönmemesi için yeterlidir, yani önden çekişli bir aracın ön tekerlerinden birisi boştaysa, boşta olan teker boşa döner, diğer teker dönmez... arazi taşıtlarındaki kilitli diferansiyelin de amacı budur
quote:
Orijinalden alıntı: Arif
quote:
Orijinalden alıntı: topaz42
quote:
Orijinalden alıntı: Arif
ön lastiklerden bir tanesi bile yağlı bir zemindeyse kilitli diferansiyel olmaığından patinaja düşer
Pardon. Nasıl yani. Yağlı veya kaygan zemindeki lastik patinaj yaparken diğeri dönmez. Değil mi? Bunu mu demek istediniz?
ön tekerlerden bir tanesinin boşa dönmesi diğerinin hiç dönmemesi için yeterlidir, yani önden çekişli bir aracın ön tekerlerinden birisi boştaysa, boşta olan teker boşa döner, diğer teker dönmez... arazi taşıtlarındaki kilitli diferansiyelin de amacı budur
Sürücü kursunda tuhaf bir şey görmüştük. Arkadan çekişli bir arabanın diferansiyeli vardı. Tekerin birini öne doğru döndürünce diğeri arkaya doğru dönüyordu. Gerçekten içini çok merak etmiştik. Ama kovan kapalı idi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme