Şimdi Ara

passat yakıt tüketim testi (gerçek yol koşulları) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
2.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Zigana ve Kop geçitlerine tırmanırken yakılan 7.4 değeri de bence D sınıfı bir benzinli için gayet iyi. İki geçidi de kullandım. Baya baya dağ tırmanışı yapıyorsunuz. Passat dediğiniz gibi 7.4 yakıyorsa bu rotada sizce de bu iyi bir değer değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Xperia xz1 ve Asus G550jk Kullanıcısı
  • talhadogdu T kullanıcısına yanıt
    Ki iki araç arasında ağırlık farkı da mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Xperia xz1 ve Asus G550jk Kullanıcısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    Zigana ve Kop geçitlerine tırmanırken yakılan 7.4 değeri de bence D sınıfı bir benzinli için gayet iyi. İki geçidi de kullandım. Baya baya dağ tırmanışı yapıyorsunuz. Passat dediğiniz gibi 7.4 yakıyorsa bu rotada sizce de bu iyi bir değer değil mi?
    Zigana tirmanis ve kop tırmanış toplasan 60-80 km vardır yoktur hocam geriye kalan 400 km de eklendiğinde 7.4 değeri ne çok iyi ne çok kötü bir değer olması gereken bir değer bence . Burada belirtmek istediğim 5-6 litre yakmak imkansız bence. Onun dışında 180-190 ile 13 litre yaktım :) 120 km boyunca ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Rotadan rotaya değişiyor ama zigana rotası (Trabzon'dan Erzurum ise özellikle) Türkiye'nin en ağır uzun yolu yakıt için. Örnek vermek gerekirse Malatya-Maraş rotasında ben 6,5 ortalamayı gördüm kendi kullanımımda. Otoban (Az viraj-Az yokuş) kullanımında ise 5 küsürlerle gidiyor benim aracım 110 km/s hızlarda. Sanırım kullanım karakteriyle alakalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Xperia xz1 ve Asus G550jk Kullanıcısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redmaner

    Rotadan rotaya değişiyor ama zigana rotası (Trabzon'dan Erzurum ise özellikle) Türkiye'nin en ağır uzun yolu yakıt için. Örnek vermek gerekirse Malatya-Maraş rotasında ben 6,5 ortalamayı gördüm kendi kullanımımda. Otoban (Az viraj-Az yokuş) kullanımında ise 5 küsürlerle gidiyor benim aracım 110 km/s hızlarda. Sanırım kullanım karakteriyle alakalı.
    Aynen haklısınız hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Zigana tirmanis ve kop tırmanış toplasan 60-80 km vardır yoktur hocam geriye kalan 400 km de eklendiğinde 7.4 değeri ne çok iyi ne çok kötü bir değer olması gereken bir değer bence . Burada belirtmek istediğim 5-6 litre yakmak imkansız bence. Onun dışında 180-190 ile 13 litre yaktım :) 120 km boyunca ..

    Alıntıları Göster
    Zigana ve kop dağı rampalarını çoğu kişi bilmez. Uzun yol için bence zirvedir. Bir motorlu taşıt uzun yolda yakacağı maximum yakıtı orada yakar. Eğer 1.5 tsi orada 7.4 yakmış ise mükemmel:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boraycan -- 23 Nisan 2020; 14:58:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Katılım zamanı: 31 Temmuz 2005

    2022 Honda Civic Eco Executive




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    Zigana ve kop dağı rampalarını çoğu kişi bilmez. Uzun yol için bence zirvedir. Bir motorlu taşıt uzun yolda yakacağı maximum yakıtı orada yakar. Eğer 1.5 tsi orada 7.4 yakmış ise mükemmel:)

    Alıntıları Göster
    492 km ortalaması 7.4 idi 60-80 km yokuş rampa gerisi hafif yokuş hafif eğim ile aldık bu değerleri :) Allah herkesin gönlüne göre versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    492 km ortalaması 7.4 idi 60-80 km yokuş rampa gerisi hafif yokuş hafif eğim ile aldık bu değerleri :) Allah herkesin gönlüne göre versin

    Alıntıları Göster
    Bu yeni 1.5tsi çok klas bir motor. Hem ekonomi hem de performans açısından kendi kulvarında piyasanın en iyisi şuan için.

    Bilen bilir zamanında b6 passatlarda 150HP lik 2.0FSI atmosferik model vardı. Uzunyolda en ufak rampa tirmanisinda hem araba bayılır hem de ortalama direkt 9-10 lara atardı.

    1.5tsi her türlü disiplinde ondan daha önde bir motor oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 23 Nisan 2020; 15:39:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Bu yeni 1.5tsi çok klas bir motor. Hem ekonomi hem de performans açısından kendi kulvarında piyasanın en iyisi şuan için.

    Bilen bilir zamanında b6 passatlarda 150HP lik 2.0FSI atmosferik model vardı. Uzunyolda en ufak rampa tirmanisinda hem araba bayılır hem de ortalama direkt 9-10 lara atardı.

    1.5tsi her türlü disiplinde ondan daha önde bir motor oldu.

    Alıntıları Göster
    Aynen hocam çoğu kişiyi tatmin eder 1.5 TSI ünite .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.