Şimdi Ara

PASSAT 2.0 TDI 140Hp ( Max Hız ) ?? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
36.860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslanemre58

    140'lık 225-230'u görür 170'lik ise 250
    http://www.youtube.com/watch?v=gXoRM5FieZI&feature=related


    videodaki araç benzinli.




  • benzinli olduğunu nasıl anladınız..Ben video ya dikkatli baktım ama benzinli olduğuna dair bişey göremedim.

    @Diskriminant

    Evet 220 den öteye gitmiyor...Aslında biraz daha gidebilir sanki ama nebiliyim orada kalıyor ibre.Aslında 0 dan 180 e kadar çıkışına bakarsak araç çok rahat 250 görür diyor insan ama öyle değil işte..Gerçi 220 km hız da passat için bence yeterli..Yani 220 den sonra araç biraz tehlikeli olur diye düşünüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    benzinli olduğunu nasıl anladınız..Ben video ya dikkatli baktım ama benzinli olduğuna dair bişey göremedim.

    @Diskriminant

    Evet 220 den öteye gitmiyor...Aslında biraz daha gidebilir sanki ama nebiliyim orada kalıyor ibre.Aslında 0 dan 180 e kadar çıkışına bakarsak araç çok rahat 250 görür diyor insan ama öyle değil işte..Gerçi 220 km hız da passat için bence yeterli..Yani 220 den sonra araç biraz tehlikeli olur diye düşünüyorum..

    Sadece passata özgü bir durum degil bu! Tüm dizellerin sıkıntısı! Devir bandı kısa olunca max hız konusunda sıkıntı çıkıyor.Aynı olay bmw 320d de var.Geçenlerde arkadaşın arabasında test ettim gördüm.Ama passatla 200 e kadar soluksuz çıkıyorsun!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    benzinli olduğunu nasıl anladınız..Ben video ya dikkatli baktım ama benzinli olduğuna dair bişey göremedim.

    @Diskriminant

    Evet 220 den öteye gitmiyor...Aslında biraz daha gidebilir sanki ama nebiliyim orada kalıyor ibre.Aslında 0 dan 180 e kadar çıkışına bakarsak araç çok rahat 250 görür diyor insan ama öyle değil işte..Gerçi 220 km hız da passat için bence yeterli..Yani 220 den sonra araç biraz tehlikeli olur diye düşünüyorum..



    Bana da benzinli gibi geldi,başta gazı kökleyince benzinli motor sesi geliyor.
  • Çünkü videonun orjinali bu.Üstelik sestende anlaşılıyor.Özellikle vites değişiminden sonraki ses bakarsanız anlarsınız.Birde tdı son hızlara doğru böyle gidemez.Videodaki araç 200 hp lik turbo fsi
  • Ortamdan dolayı sesi kapatarak izlediğim için anlamadım.Çünkü bende başlarda garipsedim ama belki chiplettirmiştir dedim.Neyse fakeymiş
  • [Bizim 2.0 CR TDI 140 HP 225 Km çok rahat gördü daha gider gibi his veriyor ama ondan sonrası tehlike hiç gerek yok....Ama dediğiniz gibi 200 den sonra yavaş yavaş ilerliyor ibre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srcn09 -- 14 Mart 2010; 20:04:00 >
  • Şu ana kadar en fazla 225 yaptım(200 den sonra kabul edilebilecek bir ivmeyle, 200 den sonra çok yavaş hızlanıyor diyemem). pedalda ve devirde yer vardı. Yani daha gider gibi duruyordu.
    Saygılar
  • Son devirde gaz pedalı yere yapışmış vaziyette düz yolda 225 gördüm fakat bundan sonrası olmuyor.
  • Yeni araçlarda 230 ile sınır var olması lazım. Devir çok yükselmemesine rağmen 6 da olsa 7 de olsa 5 te olsa hep son hız 230 diyorlar. O hızlara diğer araçların da olduğu yolda çıkmak tabi eşkıyalık biraz, kendi hayatını düşünmüyorsan başkasının hayatını düşün misali :)
  • arabam 140 lık chipte yaptırınca epey yükseldi gücü ama dinamometre ile ölçemediler (dsgli aracı ölçemeyiz dediler)şimdi rahat 220 üzerinde hız yapıyor bu hızı rampadada yapıyor düzdede önemli olan hızını stabil olarak sürdürebilmesi yoksa yoksa gıcık oluyorum şu benim arabam otabanda inişte bilmem kaç yaptı diyenlere en azından düzdeki hızından bahsetsinler
  • 2.0 140hp passat ilke antalya kepez üstünde 240 ı geçmişti en son bende içindeydim ve şunu anladım hız yapmak akıl işi değil...(abimin volkswagen servisi varda özel servis bakımı biten araçları test ediyoruz..)
  • Demek ki özel servise gitmemeli :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    Demek ki özel servise gitmemeli :)


    Bu durumda evet

    Bir başkasının aracı servise geliyor ve siz test için araca 240 km yaptırıyorsunuz...hem de yetkilide değil özel servis.
    Gerçekten büyük cesaret...

    Ayrıca bu passat nasıl 240 km yapıyor?Yoksa benim araçta mı sorun diyecem ama yukarda bazı arkadaşlar da aynı durumda.
    Ama bazıları da 225-240 yaptım diyor...
  • Anlamıyorum Nasıl 170'lik Passat 250km Yapamaz

    Biz Kuzenimle Amasya Yolunda 2010 Mercedes C180 Kompressor (1.6 motor 160 hp) ile 235 kmh'yi Rahat Gördük Gösterge İçindeki Digital Hız Göstergeside Açıktı Korktum Daha Pedala Basamadım Dahada Gidicekti...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thehspeed

    Anlamıyorum Nasıl 170'lik Passat 250km Yapamaz

    Biz Kuzenimle Amasya Yolunda 2010 Mercedes C180 Kompressor (1.6 motor 160 hp) ile 235 kmh'yi Rahat Gördük Gösterge İçindeki Digital Hız Göstergeside Açıktı Korktum Daha Pedala Basamadım Dahada Gidicekti...

    Ama o araç benzinli
    Dizel araçların benzinliye göre olan handikapı son hızlarıdır.Ara hızlanmalarda daha iyi olmalarına rağmen max.hızlarda benzinli araçlar daha iyidir
    Zaten Türkiye yollarında 220'nin üstü hızlar pek akıl kârı bir iş değil




  • `:)) son hızI TORKTAN ÇOK HP ETKİLER ama motor teknoojisi de etken .örneğin diesel motorlar 4000 devir üstünde bayılır ve güç kaybederken ,benzinli araçlar max güçlerine ulaşarak hızlarını hala daha kararlı artırabilirler yüksek hızlarda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogüst -- 24 Mart 2010; 23:23:37 >
  • Geçen hafta cumartesi sabaha karşı saat 5 gibi temde tekrar deneme şansım oldu. (yol ve hava çok müsaitti, yoksa kesinlikle böyle denemeler yapmak cidden akıl karı değil). Hızı arabaya yedire yedire, önce 180 sonra 200 sonra da 210 la bir süre yol alarak 220 yaptım. (220'ye ulaştığımda tam anlamıyla yolda sıfır eğim vardı). Aracım 2008 model ve 25.000 kmde. 200'den sonra zor hızlanıyor diyen arkadaşların araçlarında bence üretim yılına bağlı olarak farklı teknik özelliklerden kaynaklanan (şanzıman oranları olabilir, aklıma ilk o geldi) bir durum vardır.

    Saygılar
  • 140'lık motor 180'den sonra ölüyor resmen, ivme çok düşüyor. 210 görülebilecek en üst değer sayılabilir, bekleye bekleye 220 anca görüyor. dizel'de top speed'den fazla birşey beklememek gerekiyor zaten.
  • 250 KM Yİ 2.0 HİNGLİNE 250KM Yİ RAHAT GÖRÜYO YOUTUBEDEN GİRİP İZLEYEBİLİRSİNİZ
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.