Şimdi Ara

PASSAT 2.0 TDİ 140HP İLE 170HP FARK (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
14.913
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: diskriminant

    bende ingiltere sitesine baktım ordaki tiguanlarda ki dizeller common rail

    170likmi?
  • yazılım (chiptuning) ve partikül filtresi 170 psnin 140 tan farkı
  • bende yazılım farkı olarak biliyorum.motor aynı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako

    yazılım (chiptuning) ve partikül filtresi 170 psnin 140 tan farkı
  • VW CR li dizel motorlarda yeni toureg 3.0 lt motorunda kullanmaya basladı zaten. Ayrıca yeni 143 ve 170 bg motorlarda CR.
  • dizel motorlar iyi hosda ekonomik aynizamanda ama devirlenmiyor bea

    benzinli gibi diil allama.. ama genede devir ekonomi devri forever dizel
  • http://www.worldcarfans.com/9080407.001/page5/volkswagen-passat-cc-in-depth

    2.0 TDI with 140 PS and 170 PS
    In the European market, the Passat CC is also being launched with a TDI engine that is as economical as it is clean and torque-strong. This new common rail diesel outputs 103 kW / 140 PS. There will also be a common rail TDI with 125 kW / 170 PS. While the “small” TDI develops a maximum torque of 320 Newton-meter starting at a low 1,750 rpm, maximum torque on the “large” TDI is already 350 Newton-meter (from 1,750 rpm). In the 140 PS version, the Passat CC accelerates to 100 km/h in 9.8 seconds and reaches a top speed of 213 km/h. This contrasts with average fuel consumption of just 5.8 liters diesel per 100 kilometers. With 170 PS the Passat CC TDI is 227 km/h fast. The Volkswagen puts the classic sprint to 100 km/h behind it in 8.6 seconds. Also excellent is its low fuel consumption of 5.8 liters per 100 kilometers. Either of the TDIs may be ordered with the innovative DSG dual clutch transmission as an option.




  • bugün yetkili serviste(vw yetkili servisi) ustaya sordum.yok abi 170 diye bi model yok.hepsi 130 beygir dedi.
    dedim usta common railler geldi mi ? öyle bi bakışı vardı bana içinden 'ne diyo bu herif ya' der gibi!
    arkadaşlar arabaları kimlere teslim ediyoruz ya!
    passatın 140hp ile 170 hp lik versiyonu arasındaki farkı servis dahil kimse bilmiyor.herkes farazi cevap.bence şöledir şeklinde

    yanlız kim olduğunu bilmediğim müşterilerden biri şöle dedi: abi blok ,pistonlar,şanzıman vs.. aynı. 2 fark var biri enjektörler ,ikincisi değişken geometrili yeni bir turbo" dedi.biraz aklıma yattı bu açıklama.değişken geometrili turbo lafını eden adam(ne demek artık bilmiyom) bişeyler biliyodur herhal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi w.antilles -- 11 Nisan 2008; 22:01:01 >
  • ustam hala eski kasada 140 -170 değil 130 hp var
    quote:

    Orjinalden alıntı: diskriminant

    bugün yetkili serviste(vw yetkili servisi) ustaya sordum.yok abi 170 diye bi model yok.hepsi 130 beygir dedi.
    dedim usta common railler geldi mi ? öyle bi bakışı vardı bana içinden 'ne diyo bu herif ya' der gibi!
    arkadaşlar arabaları kimlere teslim ediyoruz ya!
    passatın 140hp ile 170 hp lik versiyonu arasındaki farkı servis dahil kimse bilmiyor.herkes farazi cevap.bence şöledir şeklinde

    yanlız kim olduğunu bilmediğim müşterilerden biri şöle dedi: abi blok ,pistonlar,şanzıman vs.. aynı. 2 fark var biri enjektörler ,ikincisi değişken geometrili yeni bir turbo" dedi.biraz aklıma yattı bu açıklama.değişken geometrili turbo lafını eden adam(ne demek artık bilmiyom) bişeyler biliyodur herhal





  • quote:

    Orjinalden alıntı: diskriminant

    bugün yetkili serviste(vw yetkili servisi) ustaya sordum.yok abi 170 diye bi model yok.hepsi 130 beygir dedi.
    dedim usta common railler geldi mi ? öyle bi bakışı vardı bana içinden 'ne diyo bu herif ya' der gibi!
    arkadaşlar arabaları kimlere teslim ediyoruz ya!
    passatın 140hp ile 170 hp lik versiyonu arasındaki farkı servis dahil kimse bilmiyor.herkes farazi cevap.bence şöledir şeklinde

    yanlız kim olduğunu bilmediğim müşterilerden biri şöle dedi: abi blok ,pistonlar,şanzıman vs.. aynı. 2 fark var biri enjektörler ,ikincisi değişken geometrili yeni bir turbo" dedi.biraz aklıma yattı bu açıklama.değişken geometrili turbo lafını eden adam(ne demek artık bilmiyom) bişeyler biliyodur herhal



    ustanın aklı eski kasa passatlarda kalmış demekki




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.