Şimdi Ara

PASSAT 1.8 TSI MI? 1.4 TSI+ DSG Mİ? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
25.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • prestij açısından 1.8 t almak lazım bence passat sahipleri olarak bir iki litre benzinin fiyatını düşünmeyi bırakmalıyız yeni passatımı aldığımdan beri ben bıraktım açıkçası . seneye 1.6 dizeller gelicekmiş sanırım passat için yakıt fiyatları böyle artmaya devam ederse 1.4 tsi ların pek çekiciliği kalmıycak çoğu kişi dizele yönelicektir.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vires

    prestij açısından 1.8 t almak lazım bence passat sahipleri olarak bir iki litre benzinin fiyatını düşünmeyi bırakmalıyız yeni passatımı aldığımdan beri ben bıraktım açıkçası . seneye 1.6 dizeller gelicekmiş sanırım passat için yakıt fiyatları böyle artmaya devam ederse 1.4 tsi ların pek çekiciliği kalmıycak çoğu kişi dizele yönelicektir.


    1.6d kesin cok tutulur, 1.9ları kaldırıp yerine bunu kaymaları lazım ama seneye gelicek mi, kesin mi acaba.?. bu arada biz 2.ayın sonunda bıraktık ekonomi yapmayı. sırt koltuğa yapışık mode ON zaten ekonomi yapmakla yapmamak arasında ucurum olmyuo genelde. herkes zevk almaya baksın bencede bu güzelim motorlardan
    _____________________________




  • Arkadaşlar selam.

    Eğer birgün işlerden başımı kaldırabilir ve tekrar uzun yol yapabilirsem D segmentine geri dönüş yapabilirim,seçimlerimin başında ise Passat ın 1.8 TSI si gelecektir.

    1.4 TSI ekonomide göz önüne alındığında mükemmel bir tercih ancak Passat gibi bir ikonun trafikte diğerlerinden daha rahat sıyrılması gerekir,eğer C den D sınıfına geçiş yapacaksam trafikte bu ayrıcalığı hissetmek,yeni nesil 170 - 200hp lik ticari araçlardan "rahatca kurtulabilecek olmayı" isterim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 30 Mayıs 2008; 1:16:30 >
    _____________________________
  • quote:

    ,yeni nesil 170 - 200hp lik ticari araçlardan "rahatca kurtulabilecek olmayı" isterim..


    geçende golf 1.6 fsi ile kurtulamadım bi tane transporterdan hacıosman yokusunda TDI idi maşallah cüsselerine göre baya iyi gidiyorlar.
    _____________________________
  • 2006 da Laguna II 1.6 aracımla Ordu da ışıklarda kaçamadığım Vito yüzünden Karadeniz gezimin bir gününü asık suratla geçirdiğimi bilirim
    _____________________________
  • _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaya5789

    quote:

    ,yeni nesil 170 - 200hp lik ticari araçlardan "rahatca kurtulabilecek olmayı" isterim..


    geçende golf 1.6 fsi ile kurtulamadım bi tane transporterdan hacıosman yokusunda TDI idi maşallah cüsselerine göre baya iyi gidiyorlar.

    Oradaki yaşanmış tonla olaydan sonra bile ders alınmadığını görmek ne kadar üzücü bilemezsiniz.
    _____________________________
  • Arkadaşlar ben mi dikkat ediyorum yoksa gerçekten öyle mi? Bu 170-200 HP Transit Transporter VoLt Sprinter Movano ticari açarları mütaasıp kesim daha mı fazla ilgi gösteriyor yoksa sadece bir yanılma mı bu? Elbette parası olan herkes biner ama artık ya trafkte sürücülere dikkat ettiğimden midir nedir mütaasıp tarzdaki insanlar daha fazla tercih ediyor gibi geldi.

    Lütfen kişiler ve kullandıkları araçlararasında ayırım yaptığmı sanmayın, herkese sonsuz saygım var.

    T.G.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Arkadaşlar ben mi dikkat ediyorum yoksa gerçekten öyle mi? Bu 170-200 HP Transit Transporter VoLt Sprinter Movano ticari açarları mütaasıp kesim daha mı fazla ilgi gösteriyor yoksa sadece bir yanılma mı bu? Elbette parası olan herkes biner ama artık ya trafkte sürücülere dikkat ettiğimden midir nedir mütaasıp tarzdaki insanlar daha fazla tercih ediyor gibi geldi.

    Lütfen kişiler ve kullandıkları araçlararasında ayırım yaptığmı sanmayın, herkese sonsuz saygım var.

    T.G.


    Devir değişti.
    Bu konunun analizi çok derine gider sonra da birileri gelir hır çıkarır, iş karakolda biter, o nedenle hiç bulaşmadan kapatmayıo öneriyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Arkadaşlar ben mi dikkat ediyorum yoksa gerçekten öyle mi? Bu 170-200 HP Transit Transporter VoLt Sprinter Movano ticari açarları mütaasıp kesim daha mı fazla ilgi gösteriyor yoksa sadece bir yanılma mı bu? Elbette parası olan herkes biner ama artık ya trafkte sürücülere dikkat ettiğimden midir nedir mütaasıp tarzdaki insanlar daha fazla tercih ediyor gibi geldi.

    Lütfen kişiler ve kullandıkları araçlararasında ayırım yaptığmı sanmayın, herkese sonsuz saygım var.

    T.G.


    Bu görüşlerine katılıyorum Taner;

    Bende kesinlikle hor görme amaçlı değilim dediğin olay benimde dikkatimi çekti,belkide işlerine hız kazandırmak amaçlıdırlar,ancak ne yazık ki bu insanlarımızda bilinçsiz davranışlar daha fazla görülmekte ve böylesine güçlü araçlarla tehlikeli olmaktadırlar..
    _____________________________




  • Ok, konuyu kapatıyorum.

    Rica etsem bu noktadan sonra benim yazdığım yukarıdaki cevabımı dikkate almayın. Teşekkürler,

    Taner Göde
    _____________________________
  • yakıt tüketimi:AUDİ A4 1.8 TFSI: ş.dışı/ort./ş.içi :5,7/7,1/9,6

    .....................Passat 1,8 TSI..:.....................:6.0/7.6/10.4lt

    Her ikisininde 0-100 ü 8,6 sn. yani tüketim farkı vites oranlarından mı kaynaklanıyor diyeceğim ama pek öyle görünmüyor. bu iki motor farklı olabilir..?

     PASSAT 1.8 TSI MI? 1.4 TSI+ DSG Mİ?


     PASSAT 1.8 TSI MI? 1.4 TSI+ DSG Mİ?
    _____________________________




  • 1.4 TSİ + DSG Kombinasyonu tam yerli yerinde olmuş. 1.8 tsi de güzel ama o kadar performans yerine dsg li bir passatı tercih ederdimki 122 bg passatın performansı azımsanacak türden değil...
    _____________________________
  • Bugün bir arkadaşımla 1.4 tsi passatı tekrar test ettim. Aracı o kullandı ve ben arka koltukta oturdum. Arka koltuk gerçekten inanılmaz geniş. Ancak daha önce farketmediğim birşey farkettim bugün, test aracı varyanttı ve arka tekerleklerden fazla ses alıyordu araba. özellikle yüksek hızlarda. Sedan versiyonda bu ses olmaz bence.
    1.4 motor 120-130 km hıza kadar performans açısından tatminkar ama 140 la giderken birden hızlanma isterseniz bunu nazlanarak yapıyor. Zaten araç yılda 1-2 kez yaptığım uzun yol sürüşleri dışında şehir içinde kullanılacak ve yılın 350 günü aracı bu hızların altında kullanacağım. Hele DSG şansımanlı olursa şehir içinde çok çok iyi olur.
    _____________________________
  • seçim yaparken şunu da göz önünde tutmak gerekiyor. 1.4 TSI DSG kesinlikle 2. elde yüz güldürücü olur. artık otomatik vitesler gözde , bide bu az yakan, kolay hızlanan ve üstelik PASSAT olursa tadından yenmez..
    _____________________________
  • acaba bu dsg şanzımanın diğer şanzımanlardan farkı nedir hep dsg geçiyo ama ben hiç bişi bilmiom
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: to_se

    acaba bu dsg şanzımanın diğer şanzımanlardan farkı nedir hep dsg geçiyo ama ben hiç bişi bilmiom

    şimdi dsg otomatikleştirilmiş manuel sistem yani çift debriyajlı oluyor ilk debiryaj 1,3,5 i kontrol ediyor ikincisi ise 2,4,6 yı birde geriyi 1.8tsi passatta dsg var 1.4tsi passatta da şimdi performans diyorsanız 1.8tsi olur normal sürüş diyorsanız 1.4 122 olur bu arada multitronic le dsg aynı şey sadece adı değişik teliften dolayı birde reklamdan dolayı a4 biraz daha sportif bir şase kullanıyor rüzgar kat sayısı daha düşük ve bu kat sayı 1 litre yakıt arttırabilir
    _____________________________
    tiguan 150hp 4motion S&S (remap 200hp)
    Volvo c70 2.0t5 auto
    kawasaki er5 siyah

    canon sx30 is
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selooohc

    quote:

    Orijinalden alıntı: to_se

    acaba bu dsg şanzımanın diğer şanzımanlardan farkı nedir hep dsg geçiyo ama ben hiç bişi bilmiom

    şimdi dsg otomatikleştirilmiş manuel sistem yani çift debriyajlı oluyor ilk debiryaj 1,3,5 i kontrol ediyor ikincisi ise 2,4,6 yı birde geriyi 1.8tsi passatta dsg var 1.4tsi passatta da şimdi performans diyorsanız 1.8tsi olur normal sürüş diyorsanız 1.4 122 olur bu arada multitronic le dsg aynı şey sadece adı değişik teliften dolayı birde reklamdan dolayı a4 biraz daha sportif bir şase kullanıyor rüzgar kat sayısı daha düşük ve bu kat sayı 1 litre yakıt arttırabilir

    Eyvallah hocam çok sağol yinede. 5 senelik konuyu hortlatmışsın o zamanlar gençtik tabi bilgimiz azdı :D
    _____________________________




  • ÖNCELİKLE BURAYA ALAKASIZ Bİ ŞEKİLDE GİRDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM. SİZ DEĞERLİ BÜYÜKLERİMDEN NASİHAT İSTİYORUM. İNTÖRN DOKTORUM, NORMALDE SENEYE İNŞ MEZUN OLACAĞIM. vW CC ALMAYI HAYAL EDİYORUM MALUM min 85-90 bin tl 1.4 tsi 160 ps OLANI. AİLEM 30 BİN TL CİvarINDA NAKİT YARDIMDA BULUNABİLİYOR. SORUM ŞU Kİ vW KREDİSİ İLE BÖLE DEHŞET Bİ RİSKE VE LÜKSE GİRMEK NE KADAR MANTIKLI ? BÖLE BİŞEYİN HAYALİNİ KURMAK BİLE NE KADAR SAÇMA YADA DOĞRU SADECE ÖĞÜT İSTİYORUM. BU BENİM FORUMDAKİ İKİNCİ MESAJIM MAZUR GÖRÜN DAHA TAM ÇÖZEMEDİM. ŞİMDİDEN SAĞOLUN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C815BF979 -- 6 Mayıs 2013; 20:00:05 >
    _____________________________
  • 2010 model 1.8 tsi passatlar dsg olmuş, ilgimi çekti.
    Aliyim diye düşünüyorum, alma diyen varmı?
    _____________________________
    www.erginmodel.com
    www.photoshopmagazin.com

    HPI Nitro MT2
    i7-3930K-asus x79 32gb ddr3 1600 120gb ssd hp zr24w
    i930+GA-X58-UD3R+6gb DDR3+2x500 RAID0+ACER GD245HQ+GTX 275
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.