Şimdi Ara

Packard Bell notebook sorun !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bu konuyu Packard Bell notebook kullanan veya almayı düşünen arkadaşlar için yazıyorum ,
    Yaklaşık 1.5 sene önce Packard Bell NM98-JO-001TK kodlu notebook aldım , ilk başlarda herşey gayet güzeldi , zamanla sıcaklıktan mı yoksa başka bir sebepten mi bilemiyorum , ekranın kasanın sol tarafı , ekrana yakın kısmı adaptöre giriş yerinin hemen üst kısmında alt kasayla üst kasanın yavaş yavaş birbirinden ayrıldığını gördüm , ilk başlarda bir sorun çıkartmadığı için önemsemedim , zamanla o açılmadan dolayı power jack pcnin içine kaçtı ve notebook hiç şarj olmamaya başladı ,
    Bunun üzerine servise gönderdim (www.destekbilisim.com) .3-5 gün sonra arıza takip sayfasına baktığımda ürünün hatalı kullanımdan dolayı garanti kapsamına girmediğini gördüm, power jack ücreti ve bakım ücreti için 95 lira istediklerini , istenirse alt ve üst kasa için teklif verebileceklerini söylediler , kasa değişimi içinde 270 lira civarında bir miktar istediler , birçok yetkiliyle telefonda konuşmama rağmen kullanıcı hatası olduğunu söylemekten başka birşey yapmadılar , bende mecburen 95 lira ödemeyi yaptım , daha sonra internette araştırırken baktımki benim gibi 3-4 arkadaş aynı sorunu yaşamış , notebook kasası aynı yerinden açılmış , garanti kapsamında ürünü onarmışlar ,
    Bunun üzerine hemen telefon açıp ödediğim ücretin iadesini istedim , ürününde hiçbir işlem yapılmadan hemen bana iadesini istedim , durumu anlattım gerekli yerlere başvurucağımı söyledim , ve teknik servisteki arkadaşa bağladılar beni , ona durumu anlattığımda ürüne tekrar bakıcağını söyledi ,
    ve şu anki sonuç aynen kopyalıyorum

    ''Hdd arızalı değiştirildi. Recovery fabrika ayarları yüklendi. Bios update edildi. Cpu fan bakımı yapıldı. Termaller yenilendi. Kullanıcı memnuniyeti kapsamında power jack soketi ve üst kasa onarıldı. Test ok ''

    packard bell'lerin çoğunda sanırım ısınmadan dolayı böyle bir sorun var , kasa açılıyor kendi kendine , almadan önce bunu göz önünde bulundurun , ikinci birşeyde eğer destekbilişim ürününüzü garanti kapsamına sokmazsa ve sizde kendinizde bir hata olmadığını düşünüyorsanız peşine bırakmayın , günde en az 5-6 sefe aradım ve sonuçta benim hatam olmadığı halde onarım için 280 lira isteyen destekbilişim ürünü garanti kapsamı içinde onardı...umarım packard bell ürün alıcaklar ve destekbilişim'e ürününü garantiye göndericek arkadaşlara yardımcı olur bu konu...







  • Bilgilendirme yapmanız iyi olmuş çünkü bu markanın sorunlarıyla alakalı alacak olanlar yorum bekliyorlardı.

    İmla hatası düzeltme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alitopuat -- 26 Haziran 2012; 15:19:29 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.