Şimdi Ara

OYUNCU EKIPMAN OLARAK ÖNERİ ...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
29
Cevap
0
Favori
899
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2401 Mesaj
    qck den kesinlikle uzak dur, cabuk kirlenir yikanmaz, kayanligini yitirir... plastik, kaygan bir pad sec Razer destructor oneririm

    Mouse konusunda G500 iyi bir mousedir, cok detayli sens ayarlari isterim dersen Deathadder v2 iyi olabilir ama ergonomi acisindan g500 daha iyi, yazilimsal olarakta Deathadder iyi.

    Klavye konusundada yine Razer i tercih etmeni oneririm, fiyatina gore kendine uygun olan sec bi tane



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeepEnergy -- 19 Ocak 2012; 19:09:29 >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1488 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepEnergy

    qck den kesinlikle uzak dur, cabuk kirlenir yikanmaz, kayanligini yitirir... plastik, kaygan bir pad sec Razer Scarab oneririm

    Mouse konusunda G500 iyi bir mousedir, cok detayli sens ayarlari isterim dersen Deathadder v2 iyi olabilir ama ergonomi acisindan g500 daha iyi, yazilimsal olarakta Deathadder iyi.

    Klavye konusundada yine Razer i tercih etmeni oneririm, fiyatina gore kendine uygun olan sec bi tane

    lycosa yada g105 alıcam büyük ihtimal bütçeye göre :)

    razer deathadder v2 yada black edition alıcam .. b.e. istiorm ama inventusta v2 indirimde arada 35 TL fark var :D

    scarab çok pahalı yaw :D en fazla 50 60 tl pad istiyodum .. fragged speed galiathus alırım yada başka ne önerirsiniz o fiyata ?
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 3600 / Akasa Venom / Asus TUF B450 Pro / Sapphire RX5700 Pulse / Crucial 2x8GB Ballistix Sport 3000MHz CL15 / Samsung 860 Evo 500GB / Dark Guardian Kasa / Cooler Master CX650 / Logitech G105 / SteelSeries Sensei Raw / SteelSeries Qck+ / SteelSeries Arctis 5 2019 / ViewSonic XG2405




  • Çavuş
    40 Mesaj
    _____________________________
  • Binbaşı
    1488 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dolfinus

    Logitech Gaming Keyboard G105

    tm hocam yarı yarıya ztn fiyat :)

    g105 + razer deathadder + pad ?

    pad olarak ne alayım 40 50 60 tl lik max ?

    fps tarzı yani speed pad istiyorum .
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 3600 / Akasa Venom / Asus TUF B450 Pro / Sapphire RX5700 Pulse / Crucial 2x8GB Ballistix Sport 3000MHz CL15 / Samsung 860 Evo 500GB / Dark Guardian Kasa / Cooler Master CX650 / Logitech G105 / SteelSeries Sensei Raw / SteelSeries Qck+ / SteelSeries Arctis 5 2019 / ViewSonic XG2405
  • Çavuş
    40 Mesaj
    _____________________________
  • Binbaşı
    1488 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dolfinus

    Ucuz ama etkili bişiye benziyo http://www.teknobiyotik.com/aksesuar-yazilim/mousepad/aerocool-strikex-x-pad-oyuncu-mouse-pad.html

    hocam 35 e 30 gibi bir pad var mı ? strikex in mouse nasıl bir de ?
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 3600 / Akasa Venom / Asus TUF B450 Pro / Sapphire RX5700 Pulse / Crucial 2x8GB Ballistix Sport 3000MHz CL15 / Samsung 860 Evo 500GB / Dark Guardian Kasa / Cooler Master CX650 / Logitech G105 / SteelSeries Sensei Raw / SteelSeries Qck+ / SteelSeries Arctis 5 2019 / ViewSonic XG2405
  • Çavuş
    40 Mesaj
    35x25: http://www.teknobiyotik.com/aksesuar-yazilim/mousepad/aerocool-strikex-fury-oyuncu-mouse-pad.html Aerocool'un ürünü bence güzel, fiyat/performans güzel gözüküyo. Fazla fantezilere girmemek lazım. Sen nasıl bişi almak istiyorsun.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1488 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dolfinus

    35x25: http://www.teknobiyotik.com/aksesuar-yazilim/mousepad/aerocool-strikex-fury-oyuncu-mouse-pad.html Aerocool'un ürünü bence güzel, fiyat/performans güzel gözüküyo. Fazla fantezilere girmemek lazım. Sen nasıl bişi almak istiyorsun.

    mouse olarak

    elimdeki ter mouseye kir olarak yapışmayacak bir kere :D o kesin olacak ..onun dışında bi ileri bi geri tuşu istiyorum ztn .. elimden kaymayacak .. lazer yada infrared ( razer markalarda ) olacak ..

    pad olarak

    fazla büyük olmayacak .. 30 a 35 gibi yada 25e 30 35 gibi ebatlar yeterlidir.. mni qck boyutlarında 2 tl lik pad var :D o boyutlarda yani .. bu boyutlar iyidir ..kaymayacak masadan .. yıpranmayacak kolayca ? ..

    klavye olarak

    ışıklı güzel birşey istiyorum .. g105 hoşuma gitti .. o iyidir fiyatıda iyi :)



    şimdi kısaca g105 , razer deathadder v2 yada black edition olanı , pad olarak da Fury mi önerirsiniz ?
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 3600 / Akasa Venom / Asus TUF B450 Pro / Sapphire RX5700 Pulse / Crucial 2x8GB Ballistix Sport 3000MHz CL15 / Samsung 860 Evo 500GB / Dark Guardian Kasa / Cooler Master CX650 / Logitech G105 / SteelSeries Sensei Raw / SteelSeries Qck+ / SteelSeries Arctis 5 2019 / ViewSonic XG2405




  • Yarbay
    3255 Mesaj

    ve x7 tabiki http://gamegraph.files.wordpress.com/2008/10/xl-750bf.jpg?w=450
    5, senelerini doldurdular sadece mause de orta topu bu sene kafa yedi kalitelidirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senatorts -- 15 Ocak 2012; 18:50:52 >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
üniversite
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.