Şimdi Ara

Outlook acil yardım!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bilgisayar mavi ekran hatası verip kendiliğinden kapandı. Sonra geri açılınca Outlook pst dosyasını onar diyor. Onarmaya gelince arşiv ve Outlook dosyası var. Arşivi o arıyorum ama Outlook dosyasını başlat diyince "Beklenmiyen bir hata bu dosyaya erişimi engelledi diski denetlemek için disk hatasını denetleyen bir program kullanın" diyor. Outlooku baştan açınca dosya sorun olup olmadığı denetleniyor diyor. Ya donuyor yanıt vermedi diyor yada mavi ekran hatası verip bilgisayar kapanıyor.

    Acil yardım edin ne yapabilirim arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İşletim sisteminiz nedir ?
    İşletim sisteminizin güncellemelerinin eksiksiz olduğundan emin olun.
    SFC dosya onarımı yapın.
    Chdsk onarımı yapın.

    Sorun devam ederse tekrar yazın.
  • Malware Removal kullanıcısına yanıt
    İşletim sistemi win7.

    Güncellemeleri denetlerken hata aldım sonra hataları düzeltmen için microsoftun kendi forumunda adımları denedim ve hepsini sislip tekrar kurmak zorunda kaldım. Şimdi bi güncelleme var diyor ama aynı güncelleme.

    SFC dosya onarımını yaptım. Bi kaç tane bozuk dosya belirlirledi ve onarımını yapamadı. Sfc details.txt den bozuk dosyaları takeown /f komutuyl düzeltmeye çalıştım bazıları olmadı.

    Chkdsk onarmayı yaptım sorun çıkmadı ama şuanki sorunumda çözülmedi.
  • ilkerx1907 kullanıcısına yanıt
    Hepsini silip kurmak zorunda kaldığınız nedir,işletim sistemi mi ?

    Outlook sorunu ile mavi ekran gelmesini bağdaştıramadım. Acaba diskinizde yetersiz alan sorunu mu var ?

    Bu işlemi yapabilirsiniz;
    Outlook Veri Dosyalarını (.pst ve .ost) Onarmahttps://support.office.com/tr-tr/article/outlook-veri-dosyalar%C4%B1n%C4%B1-pst-ve-ost-onarma-25663bc3-11ec-4412-86c4-60458afc5253

    Log dosyası aşağıdaki adrestedir.
    C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log

    veya;

    Cmd komut istemini yönetici olarak açın.aşağıda verdiğim komutu girerek Enter yapın. Masaüstünde oluşacak olan sfcdetails.txt dosyasını paylaşın.
    findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >> "%userprofile%\desktop\sfcdetails.txt"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Malware Removal -- 18 Eylül 2018; 13:18:32 >




  • Malware Removal kullanıcısına yanıt
    Güncellemerin hepsini silmek zorunda kaldım.

    Diskte yetersiz alan sorunu yok 500gblık HDD2'de 70 gblık alan dolu sadece.

    Onu yapmıştım zaten.

    Oluşan dosya linkte

    http://s7.dosya.tc/server9/a65u6c/sfcdetails.txt.html
  • quote:

    2018-09-18 09:38:12, Info CSI 0000021d [SR] Cannot repair member file [l:14{7}]"sfc.exe" of Microsoft-Windows-WRP-Integrity-Client, Version = 6.1.7600.16385, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral in the store, file cannot be checked
    2018-09-18 09:38:13, Info CSI 0000022a [SR] Cannot repair member file [l:14{7}]"sfc.exe" of Microsoft-Windows-WRP-Integrity-Client, Version = 6.1.7600.16385, pA = PROCESSOR_ARCHITECTURE_INTEL (0), Culture neutral, VersionScope = 1 nonSxS, PublicKeyToken = {l:8 b:31bf3856ad364e35}, Type neutral, TypeName neutral, PublicKey neutral in the store, file cannot be checked

    Log dosyanızın tümünün bu olduğundan emin misiniz ! Başı ve sonu,tarih belli değil.

    Ayrıca,işletim sistemi güncellemelerinizin de eksiksiz olması gerekir. Siz güncellemeleri silmişsiniz.

    Logdaki onarılamayan hatalar yukarıda.

    0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

    Windows bölümünüzde bir CHKDSK taraması yapmak için aşağıdaki talimatları izleyin;
    Windows Başlat Menüsü'ne tıklayın, daha sonra arama kutusuna cmd yazın, cmd simgesine sağ tıklayın ve Yönetici Olarak Çalıştır'ı seçin.
    Komut İstemi'ni seçin (Yönetici);
    Chkdsk / r komutunu girin Enter'a basın;
    Sürücünün kullanımda olduğundan dolayı kilitlenemeyeceğini belirten bir ileti gönderilecek ve bir sonraki yeniden başlatma için taramayı planlamak isteyip istemediğiniz sorulacaktır. Y girin ve Enter tuşuna basın;
    Bilgisayarınızı yeniden başlatın ve chkdsk taraması otomatik olarak başlatılacak;
    Chkdsk taraması tamamlandığında ve Windows'a geri döndüğünüzde, Olay Görüntüleyicisi'nde günlüğü bulun ve bir sonraki yanıtınıza kopyalayın / yapıştırın;

    UYARI:
    Sabit sürücünüze (özellikler, boş alan, parçalanma vb.) Bağlı olarak, bu taramanın tamamlanması nispeten uzun olabilir. Bitirmek için gereken her şeyi verin. Herhangi bir sebepten dolayı kesintiye uğratmayın ya da sürücünüze zarar verebilir ve Windows'unuzu önyüklenebilir hale getiremezsiniz.

    Başlat çalıştıra; eventvwr" yazın Enter yapın.
    *Olay Görüntüleyici penceresi açılacaktır.
    *Sol bölmede, "Windows Günlükleri" ni genişletin ve ardından Uygulama'ya tıklayın.
    *Sağdaki bölmede, listeyi alfabetik olarak sıralamak için kaynak başlığı sütununa tıklayın.
    *Disk kontrolünün tarih ve saatine karşılık gelen bir girişle "Wininit" için Kaynak sütununa bakın.
    *Seçmek için o Wininit girişine tıklayın.
    *Üstteki ana menüde Eylem> Kopyala> Ayrıntıları Metin Olarak Kopyala'yı tıklayın. Ve mesajınızla gönderin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Malware Removal -- 19 Eylül 2018; 14:20:49 >




  • Malware Removal kullanıcısına yanıt
    CHKDSK taramasından sonra düzeldi outlook dosya onarımını hatasız yapabildim ve outlook açıldı teşekkürler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acil Yardım!!
    13 yıl önce açıldı
    Acil yardım!
    10 yıl önce açıldı
    VOLTE açamıyorum acil yardım
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ilkerx1907 kullanıcısına yanıt
    Probleminizin çözülmesine sevindim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.