Şimdi Ara

Otomobillerden beklentilerimiz/küçük detayları (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
0
Favori
1.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1. Aux un yeri ortada kablonun çok karışıklık yapmayacağı bir yerde olması. (Bazı arabalarda torpidonun içinde müzik değiştiremiyorsun çok kötü.)

    2. Eşya, bardak koyma yeri (önceki arabamda içecek bişey alamıyorumdum telefon koltuğun üstünde vs.)

    3. Bazı arabalarda bilgi ekranı eksikliği. Hadi yol bilgisayarı koymamışsın eyvallah en azından ayrı bir yere saat ekranı sıcaklık ekranı vs bari koy arabada sadece tek satır radyo ekranı var radyo açınca saati göremiyosun saat ekranını açınca radyo yu göremiyorsun. (2005 civic)

    4. 2009 focusda priz vardı çok işe yarıyordu.

    5. İç ambiyans aydınlatması uzun yolda çok iyi oluyor. hız sabitlemeyi söylemiyorum bile.

    6. Direksiyon sertliği uygun olmalı ( çok sert olunca çok yoruyor insanı.)

    7. Direksiyondan kumanda tuşları olursa baya iyi oluyor.

    Bindiğim arabalardan tecrübe edindiğim şeyler aklıma gelirse ediylerim daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • -kaput amortisoru
    -tam bagimsiz arka suspansiyon (baya onemli)
    -esp nin tam olarak kapatilabilmesi
    -arka koltuklar yatirildiginda, bagajla birlikte duz bi zemin olusturmasi
    -gozlukluk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Esp
    hiz sabitleyici
    klima
    4 cam otomatik
    yol bilgisayari
    elektrikli katlanabilir yan aynalar
    sogutmali torpido
    usb aux

    bunlar olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Esp
    hiz sabitleyici
    klima
    4 cam otomatik
    yol bilgisayari
    elektrikli katlanabilir yan aynalar
    sogutmali torpido
    usb aux

    bunlar olacak.

    Bu forumun yüzünden arabamdan soğudum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esya gozlerinde silikon tabanliklar
    dugmeye basmadan kapanan elektirikli aynalar
    arkada havalandirma kanallari
    az daha buyuk vites önü gözü
    direksiyon arkasi kulakciklar
    ...
    toyota corolla 1.6 multidrive s

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mumenu kullanıcısına yanıt
    hocam
    hayat felsefem




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    D-E-F segmentlerinden birinden olacak 18 ve üzeri çelik jant hafızalı ısıtmalı soğutmalı ön koltuklar ısıtmalı arka koltuklar arka tarafa havalandırma kanalı arka camda elektrikli perde arka yanlarda makam perdeleri ve önüme baktığımda yıldız görmem lazım diyorsunuz yani :)
  • Göstergeleri ortada olan araçları bir türlü sevemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: different0606

    D-E-F segmentlerinden birinden olacak 18 ve üzeri çelik jant hafızalı ısıtmalı soğutmalı ön koltuklar ısıtmalı arka koltuklar arka tarafa havalandırma kanalı arka camda elektrikli perde arka yanlarda makam perdeleri ve önüme baktığımda yıldız görmem lazım diyorsunuz yani :)

    Artı olarak kapı camı çerçevelerinin iç tarafları kesinlikle çıplak saç bırakılmayacak mutlaka giydirmesi yapılmış olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bedaesoldier kullanıcısına yanıt
    +1905
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    koltukları yarı deri alcantra olacak dokunmatik olmasada büyük bi ekran olacak göğüste. klima çift taraflı dijital olacak far yağmur ve lastik basınç sensörü olacak adaptif bi-xenon olacak far yıkama olacak sunroof veya cam tavan olacak esp olacak bağımsız süspansiyonlar ve mümkünse 0/100 9saniyenin altında olacak son hız 210-220nin üstünde olacak ön cam rezistansı olacak aynalar rezistanslı otomatik katlanır olacak kapıların altında aynaların altında makyaj aynalarında koltuk altlarında aydınlatma olacak.
  • Ufak detaylar en sevdiğim konu.

    2000 model dürbün göğüs Polo'larda:

    - Torpido açıldığı zaman sabit durur ve tepsi görevi görür. Yolculuk sırasında yolcu koltuğunda oturan kişi için büyük rahatlık.
    - Ön göğsün yerleşimi çoğu arabadaki gibi düz değil, aşağıya doğru meyillidir. Kullanışlılık olarak dezavantaj gibi durabilir ancak güneşten dolayı camda torpidonun yansımansını görmüyorsunuz, görüş gayet güzel oluyor.

    Polo biraz eskide kaldığı için her şeyi aklımda değil. Volvo'ya geçelim:

    - Çamurluklarda çamurluktan daha geniş paçalıklar var. Araba ne kadar kirlenirse kirlensin, ne kadar yağmur görürse görsün, tekerden sıçrayan ve arabanın kirini ifşa eden çamur izleri olmuyor. Kapı hep temiz. Zamanla biriken tozun dışında kir olmuyor arabada.
    - Arka bagaj açma kapama tertibatı bagajın içinden gelmiyor, bagaj havuzunun kenarında konuşalndırılmış. Bagajdan kayıp olmuyor. Tek sorun, temizlemesi zor.
    - Teybin ses açma şekli yuvarlak bir düğmenin çevrilmesi ile oluyor. Güzel olanı bu düğmeye basarak mute yapabilmek. Çoğu yeni arabada yok bu.
    - Kol dayaması istenildiği anda kaldırılabiliyor. Altında göz olmasını engellese de performanslı kullanım istenildiğinde yok edilebiliyor.
    - Orta konsol ve kapı içleri oldukça boş ve yumuşak yapılmış. Yan darbelerde koltuğun yana kayabilmesi ve konsol ve kapının yolculara zarar vermemesi için.
    - Arka koltuklarda 2 adet 18-36 kg arası çocuk için dahili çocuk koltuğu mevcut. Emniyet kemeri de buna göre ayarlanabiliyor.

    Aklıma nedense şimdilik bu kadar şey geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: different0606

    koltukları yarı deri alcantra olacak dokunmatik olmasada büyük bi ekran olacak göğüste. klima çift taraflı dijital olacak far yağmur ve lastik basınç sensörü olacak adaptif bi-xenon olacak far yıkama olacak sunroof veya cam tavan olacak esp olacak bağımsız süspansiyonlar ve mümkünse 0/100 9saniyenin altında olacak son hız 210-220nin üstünde olacak ön cam rezistansı olacak aynalar rezistanslı otomatik katlanır olacak kapıların altında aynaların altında makyaj aynalarında koltuk altlarında aydınlatma olacak.

    bunları ne sayıyorsun bunlar zaten olması gereken standart şeyler yıl olmuş 2015.




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    tabi kanka olmaz mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: different0606

    tabi kanka olmaz mı

    kimin feykisin öt bakalım
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    feykten değil de baktım troll devamını getirdim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: different0606

    feykten değil de baktım troll devamını getirdim :)

    patlattırım yakında merak etme günlerin sayılı.
  • Tepkileri net ve yavşakcasına yumuşak olmayan bir direksiyon, virajlarda kayık gibi sallanmayan bir amortisör, adam gibi frenler ve cruse control

    Ve tabi olmazsa olmaz ön kol dayama

    Esp airbag.. Vs vs olaylarına girmiyorum çünkü olmayan araç kalmadı gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum



    Tepkileri net ve yavşakcasına yumuşak olmayan bir direksiyon, virajlarda kayık gibi sallanmayan bir amortisör, adam gibi frenler ve cruse control

    Ve tabi olmazsa olmaz ön kol dayama

    Esp airbag.. Vs vs olaylarına girmiyorum çünkü olmayan araç kalmadı gibi

    Ağa yaşıyomusun sen yaa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    esya gozlerinde silikon tabanliklar
    dugmeye basmadan kapanan elektirikli aynalar
    arkada havalandirma kanallari
    az daha buyuk vites önü gözü
    direksiyon arkasi kulakciklar
    ...
    toyota corolla 1.6 multidrive s

    bir de gitse. bende 2011 d4d var 140'tan sonra yürümüyor... 1.6 nasıldır bilemem tabii.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.