Şimdi Ara

OTOMATİK VİTESTE AKÜ BİTTİMİ NASIL ÇALIŞTIRILIR? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
1
Favori
125.995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Herkez fikrini yazmış şaka gibi olsada bazılarına saygı duymak lazım.Akü bitmez diye bir şey mantık dışı.Araç çalışmıyorken otomatik vite3slerde vites kolunun solunda yada sağında kontak anahtarının girebileceği bir delik var.Anahtarı oraya sokarsanız vitesi oynatabilirsiniz.Yazıldığı gibi yüksek hıza çıkıp aracı vurdurarak çalıştırabilirsiniz ama şanzumanın ömrünü de bir hayli kısaltılrsınız..Yapmayın yani.Yeni yada eski nesil araçların hepsi vurdurarak çalışır ama bu yeni nesil enjektörlülerde tavsiye edilmez ,ama mecbursanız yapacak birşey yok.Bi,r arkadaşta gösterge de akü seviyesi göstergesi var demiş..O şarj göstergesi dir,yani arkü şarj ediliyormu bilgisi verir.En iyi ve sağlıklı yolu ya aktarma yapmak yada elektrikçi çağırmaktır.Kolay gelsin
  • herkese selamlar akü bitti sanırım siyah görünüyor yeşil yanması gerektigi yerde gün içersinde arabayı kullandıgım zaman akü sarj ediyor fakat akşamdan sabaha kadar gecen sürede marş basmıyor hale geliyor ne yapmam gerekir elektirik kaçaımı var akü mü bitmiş anlamıyorum yardımcı olursanız menmun olurum iyi forumlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oRLaNDo

    arkadaşlar o zaman tüm yeni araçlarda kadranın bi kısmında küçük bi akü göstergesi koysun firmalar, mitsubishi l200 4x4 lerde war mesela günün birinde işe yarar gecenin bi yarısı Allah ' ın dağında tepesinde plajında kalmaktansa

    Yeni nesil araçlar zaten bir marşlık enerji bırakıyor aküde..

    Yani müzik dinlesenizde (benim aracımda örnek olarak) "akü zayıf" yazıyor ve sistemleri kapatıyor, bir marşlık enerji/elektrik kalıyor aküde..

    Fakat akünüzde problem var ise sıkıntı.. Bu yazı gözüküyor ve araç kendini kapatana kadar akü bitiyor..




  • Güncel start-stop'lu araçlarda süper kondansatörler kulalnılıyor ve bu 1 marşlık enerjiyi üzerinde tutabilen bir parçadır. Motor çalışınca hemen tekrar şarj olur ve bir sonraki start için gereken enerjiyi üzerinde tutar.

    Kısaca yeni nesil start-stop'lu bir aracınız varsa akü bitse dahi yolda kalma şansınız yok. Tek ihtimal tek marşta motorun çalışmaması, o da çok ufak bir ihtimal.
  • yokuş aşağı aracı sallamaya kalkmayın sakın. daha 1 ay oldu olmadı ankara dikmende birisi bu şekilde uçurumdan uçtu karısının gözü önünde.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.