Şimdi Ara

Otomatik C segmenti Hatchback 2.el araba arıyoruz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.259
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, arkadaşımın sevgilisi için araba alınacak. Limit 30-40 arası. İlk arabası olacağı için acemi, o yüzden otomatik olacak. Aynı zamanda vurabileceği ihtimalini de düşünerek 2.elin daha mantıklı olduğunu düşünmekteyiz. Araba şehirdışına pek gitmeyecek, o yüzden dizel almanın gereksiz. Seçenekler arasından megane bize mantıklı geldi, 1.6 cvt'sini kullanan arkadaşlar yorumda bulunabilir mi acaba?

    Leon'un yeni kasasının 1.2 tsi dsg'si olabilir diye düşündüm, ama 2.eli yoktur heralde henüz. Ayrıca dsg de şans işi malum, hele bir de 2.el olunca insan tırsıyor. Golf'ün dsgli modelleri aşırı pahalanıyor, 8 bin lira ekleniyor nerdeyse. Haliyle de golf saçma geliyor bana.

    Bunun dışında sorunsuz az yakacak bir araba önerirseniz onu da düşünebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ragnar Frisch -- 26 Nisan 2013; 20:40:14 >



    _____________________________
    bir şey abartıldığı zaman anında antileri çıkar!




  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-neziroglu-n2-den-renault-megane-iii-hb-expression-1.6-bva-110-bg-115846654/detay

    örneğin şu aracı buldum.

    dizel otomatik de olabilir aslında, acaba 35-40 arasında bulunur mu megane 3ler?
    _____________________________
    bir şey abartıldığı zaman anında antileri çıkar!
  • Kullanacak kişi bayansa ilk etapta daha ucuz yollu araçlara bakmak bana göre daha mantıklı.Mesela 20 bin lira civarına Micra,Jazz gibi araçlara bakılabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EPICA -- 26 Nisan 2013; 18:30:37 >
    _____________________________
  • _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    Kullanacak kişi bayansa ilk etapta daha ucuz yollu araçlara bakmak bana göre daha mantıklı.Mesela 20 bin lira civarına Micra,Jazz gibi araçlara bakılabilir.

    micra jazz çok küçük hocam. biraz da aile arabası gibi kullanılacak, o yüzden C segmenti düşünülüyor.
    _____________________________
    bir şey abartıldığı zaman anında antileri çıkar!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak1402

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ruhsat-sahibinden-acil-ihtiyac-icin-satilik-122251936/detay

    Bütçeyi biraz zorlarsanız dizel otomatik daha iyi.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-model-megene-3-1.5-dci-110-luk-93475054/detay

    ben de bunu buldum, ama neden bu kadar ucuz anlayamadım. işkillendim biraz da, siz ne dersiniz?
    _____________________________
    bir şey abartıldığı zaman anında antileri çıkar!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak1402

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ruhsat-sahibinden-acil-ihtiyac-icin-satilik-122251936/detay

    Bütçeyi biraz zorlarsanız dizel otomatik daha iyi.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-model-megene-3-1.5-dci-110-luk-93475054/detay

    ben de bunu buldum, ama neden bu kadar ucuz anlayamadım. işkillendim biraz da, siz ne dersiniz?

    Bu araç hasarlı toplanmış ondan fiyatı ucuz yoksa galeri bu fiyata vermez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BuRaK.999 -- 26 Nisan 2013; 20:38:35 >
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch

    quote:

    Orijinalden alıntı: burak1402

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-ruhsat-sahibinden-acil-ihtiyac-icin-satilik-122251936/detay

    Bütçeyi biraz zorlarsanız dizel otomatik daha iyi.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-2011-model-megene-3-1.5-dci-110-luk-93475054/detay

    ben de bunu buldum, ama neden bu kadar ucuz anlayamadım. işkillendim biraz da, siz ne dersiniz?

    Hasar kaydı varmış,yani araç pert olmuş.Uzak durun.

    Alternatif olarak C4 de düşünülebilir:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-aciilll-fiyat-dustu-bayandan-satilik-beyaz-c4-comfort-plus-107732566/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-ilk-sahibinden-otomotik-kazasiz-boyasiz-cam-tavanli-115911311/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-confort-plus-yok-yok-bu-arabada-tabiki-akbarsoto-dan-123046994/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sahibinden-hatasiz-edc-sanziman-110-bg-119843449/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-dogses-ten-megane-3-hatasiz-fiyat-dustuuu-114101071/detay

    evet c4 de aklımda. peki 308lere ne dersiniz, 308 ile c4 arasında ne fark var örneğin? 2si de aynı grubun ama, illaki farkları da vardır. şu son verdiğiniz megane da iyiymiş yalnız
    _____________________________
    bir şey abartıldığı zaman anında antileri çıkar!




  • 308 2008'de cıkmıs, o yüzden 2008-2009 308 almak 2011 c4ten daha avantajlı olacak sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    bir şey abartıldığı zaman anında antileri çıkar!
  • EDC şanzıman Megane ya da Fluence
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.