Şimdi Ara

Organik moddelleme için hangi programı kullanmalıyım?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben tübitak proje yarışmasına katılacağım. 4 tane insan modellemem lazım (aziz sancar, barış manço, cahit arf, ibrahim çallı) projeyi 15 şubat ta sisteme girmem gerek çok az zamanım var hangi programı kullanabilirim zbrush 3ds max blender ve maya arasında kaldım. Hangisi daha kolay ve daha işlevli? Birde proje yetişebilirmi?


    şimdiden Teşekkür ederim




    _____________________________
  • Maya + Zbrush veya 3ds Max + Zbrush. Zbrush kullanmadıysanız zordur, Maya ile beraber kullanacaksanız import/export, retopology gibi konuları bilmeniz gerekir. Kısa zamanda yapacaksanız sadece Maya veya 3Ds Max ile daha kolay yaparsınız çünkü referans imaj ile Zbrush'da zorlanırsınız. İki haftada yetiştirmek mümkün fakat çok çalışmanız gerekecektir, hangi programı kullanacaksanız onunla alakalı insan modelleme videolarını izleyin.

    _____________________________
    Özel mesajları göremiyor ve cevaplayamıyorum.
  • Zbrush iyi olur ama üstte de denildiği gibi zor biraz kullanımı onun dışında Maya+ Mudbox da iş görebilir
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.