Şimdi Ara

opel vectra cdx mi yoksa gt ? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
88.551
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • burdan bu gt midir nedir onu kullanan arkadaslara sesleniorum,
    kendinizi kandırmayın 2.5 100 bilmem kaç beygir araba alıonuz 0-100 8.5 snde cıkıo ,honda civic 1.6 bile 9.2 snde cıkıo,
    o araba hiç bi işe yaramaz,
    bu arada sunuda solemem lazım gt lerin iki farkı var(bir cok yorum yapılmış)birincisi 100 km de fazladan 15 litre benzin yakıo
    digeride sportif yay koyduk die milleti kandırmak için yayları kırmızıya boyamışlar,baska da hiç bi farkı yok
    lutfen bu opelin ucuz oyunlarına gelmeyin,ha digelim ki gelip de arabayı almısınız, ozaman dicek fazla bişe yok
    hepinize gecmiş olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi life19 -- 4 Aralık 2006; 14:14:22 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: life19

    burdan bu gt midir nedir onu kullanan arkadaslara sesleniorum,
    kendinizi kandırmayın 2.5 100 bilmem kaç beygir araba alıonuz 0-100 8.5 snde cıkıo ,honda civic 1.6 bile 9.2 snde cıkıo,
    o araba hiç bi işe yaramaz,
    bu arada sunuda solemem lazım gt lerin iki bi farkı var(bir cok yorum yapılmış)100 km de fazladan 15 litre benzin yakıo
    digeride sportif yay koyduk die milleti kandırmak için yayları kırmızıya boyamışlar,baska da hiç bi farkı yok
    lutfen bu opelin ucuz oyunlarına gelmeyin,ha digelim ki gelip de arabayı almısınız, ozaman dicek fazla bişe yok
    hepinize gecmiş olsun...


    dostum sen iyi atmışsınopel vectra gt spor ve ataklık acısından kendi sınıfında rakipsiz arabalardan biridir




  • bunlar size acı gelebilir ama hepsi gercek ,
    sizi üzmek istemezdim ;
    ama gt bole işte ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi life19 -- 4 Aralık 2006; 23:00:21 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: life19

    burdan bu gt midir nedir onu kullanan arkadaslara sesleniorum,
    kendinizi kandırmayın 2.5 100 bilmem kaç beygir araba alıonuz 0-100 8.5 snde cıkıo ,honda civic 1.6 bile 9.2 snde cıkıo,
    o araba hiç bi işe yaramaz,
    bu arada sunuda solemem lazım gt lerin iki farkı var(bir cok yorum yapılmış)birincisi 100 km de fazladan 15 litre benzin yakıo
    digeride sportif yay koyduk die milleti kandırmak için yayları kırmızıya boyamışlar,baska da hiç bi farkı yok
    lutfen bu opelin ucuz oyunlarına gelmeyin,ha digelim ki gelip de arabayı almısınız, ozaman dicek fazla bişe yok
    hepinize gecmiş olsun...

    1.6 civic ıon 0-100 u 9.9
  • hay diline sağlık kayhann kardeş.nihayet gerçekten cdx ten anlayan bi arkadaş çıktı.bi kaputu kaldırıp bakın bakalım ağzına kadar motor dolu bi gt varmı?cdx var işte hemde v6.bak gerçek opelcler nasılda biliyo.almış nick i düşmüş yola elin oğlu....
  • Opel a kasa vectradan b kasa vectraya geçerken hayatının hatasını yaptı ve gt nin yerine araç üretmedi ve o açığı cdx ile kapatırım diye düşündü fakat a kasada olduğu gibi cdx'i gt gibi tek renk, daha sportif dizayn gibi ayrıntılarla süslemeyip aracı standart 2,0 cd lerden farksız olarak piyasaya çıkardı buda işte böyle bir karışıklığa yol açtı. Sonraları aklı başına geldi b kasa gt'yi çıkardı ama oda gereğinden fazla tırt bir araç idi. gls yada cd ile aynı motoru taşıyan sadece body kiti ve spor helezonu olan bir araç eski gt efsanesini yaşatmaya çalıştı iyice rezil oldu. Buda gsi.team gibi arkadaşlara bilmeden atıp sallama imkanı sağladı.
    Öncelikle bazı yanlışları düzeltelim. Ben 10 sendir cdx kullanıyorum ve arabnın girip çıkmadığım yeri kalmadı. 2,5 v6 x25xe kodlu motor 170bg dir ve 96-99 arası cdx olarak üretilmiştirYurt dışında sri diye yada gsi diye anılır.Bu tarihten sonra üretilen cdxler 2,0 motorlu en donanımlı vectra modelini temsil eder. Bu tarihten sonraki 2,5ler ise sport diye adlandırılır. 172bg, 175bg gibi bir 2,5 motor yoktur. Bazı kataloglarda yer alan bu değerler aracın klima kompresörü olmadan ürettiği güçtür. Yani motora klima bağlanmadan alınan güçtür. 175bg ise tamamen motorun dışarıda yani ayrı bir test odasında egzost susturucuları, katalizatörler olmadan elde edilen güçtür. Bazı kaynaklarda 178bg gibi bir değer görürsünüz o ise motorun saf gücüdür yani bu durumda motorda aküyü şarz eden sistemler, elektrik donanımları bile olmadan yapılan test sonucu alınan güçtür. Ama yeni kasa omegalarda kullanılan bir 2,6 v6 vardır o ise 176bg dir. Bu motor yurt dışında vectralardada kullanılmış hatta türkiyeye gelen ilk parti 99 sonrası vectra b II lerdede vardır. fakat sonradan 2,6 motor vergi dilimi olarak bir üst sınıfa girdiği için türkiye opel tekrar 2,5 motoru getirmiştir.
    Bunun haricinde genie79 arkadaşımda 193bg den bahsetmiş bu ise türkiyeye hiç gelmeyen 3,0 v6 motora (bu motor o zamanlar fronterada da kullanıldı ve şimdki 3,2 gtslerdeki motorun temelini oluşturur)aittir ve zaten o araçta hiç bir zaman opel amblemi taşımadı sadece ingilterede vauxhall olarak üretildi. Şimdi bazı çok bilen arkadaşlar vauxhall ne diyede soracaktır açıklayayım. Opelin tıpkı toyotanın bazı ülkelerde lexus diye yada Nissanın infiniti diye ürettiği modellerde olduğu gibi İngiltere ve avustralalyada vauxhall olarak adlandırılır ve vauxhall amblemi taşır.
    Tabi bu arada gene opelin türkiyeye hiç gelmeyen birde vectra a turbo 4*4 modeli vardır oda ayrı bir yazı konusudur.

    http://i71.photobucket.com/albums/i156/cdx96/billing24.jpg

    http://i71.photobucket.com/albums/i156/cdx96/billing35.jpg

    http://i71.photobucket.com/albums/i156/cdx96/billing36.jpg

    buda vectra a turbo 4*4 motoru

    http://i71.photobucket.com/albums/i156/cdx96/rs_owners17.jpg

    bu msd modifiye firmasının ingiltere vauxhall ile beraber geliştirdiği 195bg 2,5 v6 super touring 200

    http://i71.photobucket.com/albums/i156/cdx96/st200_front_page.jpg

    birde şöyle bir alet var irmscher modifiyeli sadece 500adet üretilmiş vectra i500

    http://www.vectraklub.pl/porady/b-i500.htm

    sizlerin bilmediği aslında yığınla vectra a yada b modeli var ama şimdilik bu kadar yeter sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cdx96 -- 10 Aralık 2006; 1:35:20 >




  • o kadar okudum herhalde vectra 99-96 cdx vectra gt den daha olduğunu söylemeye çalıştın yada yanlış anladıysam beni düzelt
    quote:

    Orjinalden alıntı: cdx96

    Opel a kasa vectradan b kasa vectraya geçerken hayatının hatasını yaptı ve gt nin yerine araç üretmedi ve o açığı cdx ile kapatırım diye düşündü fakat a kasada olduğu gibi cdx'i gt gibi tek renk, daha sportif dizayn gibi ayrıntılarla süslemeyip aracı standart 2,0 cd lerden farksız olarak piyasaya çıkardı buda işte böyle bir karışıklığa yol açtı. Sonraları aklı başına geldi b kasa gt'yi çıkardı ama oda gereğinden fazla tırt bir araç idi. gls yada cd ile aynı motoru taşıyan sadece body kiti ve spor helezonu olan bir araç eski gt efsanesini yaşatmaya çalıştı iyice rezil oldu. Buda gsi.team gibi arkadaşlara bilmeden atıp sallama imkanı sağladı.
    Öncelikle bazı yanlışları düzeltelim. Ben 10 sendir cdx kullanıyorum ve arabnın girip çıkmadığım yeri kalmadı. 2,5 v6 x25xe kodlu motor 170bg dir ve 96-99 arası cdx olarak üretilmiştirYurt dışında sri diye yada gsi diye anılır.Bu tarihten sonra üretilen cdxler 2,0 motorlu en donanımlı vectra modelini temsil eder. Bu tarihten sonraki 2,5ler ise sport diye adlandırılır. 172bg, 175bg gibi bir 2,5 motor yoktur. Bazı kataloglarda yer alan bu değerler aracın klima kompresörü olmadan ürettiği güçtür. Yani motora klima bağlanmadan alınan güçtür. 175bg ise tamamen motorun dışarıda yani ayrı bir test odasında egzost susturucuları, katalizatörler olmadan elde edilen güçtür. Bazı kaynaklarda 178bg gibi bir değer görürsünüz o ise motorun saf gücüdür yani bu durumda motorda aküyü şarz eden sistemler, elektrik donanımları bile olmadan yapılan test sonucu alınan güçtür. Ama yeni kasa omegalarda kullanılan bir 2,6 v6 vardır o ise 176bg dir. Bu motor yurt dışında vectralardada kullanılmış hatta türkiyeye gelen ilk parti 99 sonrası vectra b II lerdede vardır. fakat sonradan 2,6 motor vergi dilimi olarak bir üst sınıfa girdiği için türkiye opel tekrar 2,5 motoru getirmiştir.
    Bunun haricinde genie79 arkadaşımda 193bg den bahsetmiş bu ise türkiyeye hiç gelmeyen 3,0 v6 motora (bu motor o zamanlar fronterada da kullanıldı ve şimdki 3,2 gtslerdeki motorun temelini oluşturur)aittir ve zaten o araçta hiç bir zaman opel amblemi taşımadı sadece ingilterede vauxhall olarak üretildi. Şimdi bazı çok bilen arkadaşlar vauxhall ne diyede soracaktır açıklayayım. Opelin tıpkı toyotanın bazı ülkelerde lexus diye yada Nissanın infiniti diye ürettiği modellerde olduğu gibi İngiltere ve avustralalyada vauxhall olarak adlandırılır ve vauxhall amblemi taşır.
    Tabi bu arada gene opelin türkiyeye hiç gelmeyen birde vectra a turbo 4*4 modeli vardır oda ayrı bir yazı konusudur.

    http://i71.photobucket.com/albums/i156/cdx96/billing24.jpg

    http://i71.photobucket.com/albums/i156/cdx96/billing35.jpg

    http://i71.photobucket.com/albums/i156/cdx96/billing36.jpg

    buda vectra a turbo 4*4 motoru

    http://i71.photobucket.com/albums/i156/cdx96/rs_owners17.jpg

    bu msd modifiye firmasının ingiltere vauxhall ile beraber geliştirdiği 195bg 2,5 v6 super touring 200

    http://i71.photobucket.com/albums/i156/cdx96/st200_front_page.jpg

    birde şöyle bir alet var irmscher modifiyeli sadece 500adet üretilmiş vectra i500

    http://www.vectraklub.pl/porady/b-i500.htm

    sizlerin bilmediği aslında yığınla vectra a yada b modeli var ama şimdilik bu kadar yeter sanırım







  • GT Yi,, herhalde abartmıyım ama 2 tane cdx e değişmem abi neyse konu uzamasın ama kesinlikle '' For other uses of "Gran Turismo", see Gran Turismo (disambiguation). derim yani auuasdhuashduhasudhas cdx unutmayalım vectranın en iyi kasası A'' dır ki gt A'' kasa derim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsi.team -- 10 Aralık 2006; 16:12:43 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gsi.team

    netfatih bi ara hatırlat dostum sana gt yi anlatayım..




    GT nin ne anlama geldiğini bilmiyorsun belli bu katogoride 2 şansın varsa cdx yerine gt alırsın dostum ben opelle doğdum sana ne anlatayım bilmiyorumki...

    neyse alacağınız 1999-2000 model bir GT de olacak özellikler bunlardır ve çok kaliteli ayrıca çok kuvvetli bir araçtır...

    Sevgilerimle..

    � ABS
    � Hava yastiği (sürücü)
    � Çelik jant
    � Hava yastiği (yolcu)
    � Elektrikli Cam
    � Klima
    � Dijital Klima
    � Sis Lambası
    � Navigasyon

    � Cam Tavan
    � Hidrolik Direksiyon
    � Merkezi kilit
    � Elektrikli Ayna
    � Düz Vites
    � Yol bilgisayarı


    araç 155 hp dir bilgilerinize cdx te ise beygir 136 olarak tutulmuştur o kocaman kasa içinde 136 hp az bir rakamdır ki 2000 motor bu araç ve tekrar sölüyorumki duruş bakımından GT herzaman için opel modelleri arasında bir adım önde olur yani yolda giden bir GT ye veya gsi bulaşmak demek kaşınmak demektir ki bu arabalarda çok güzel kaşınanı kaşır..

    Efendim demek istediğim daha fazla para verip cdx alacağınıza biraz daha az para verip hemen hemen aynı özelliklerle 15 hp gücündeki GT yi almanızı tavsiye ederim hepimiz uzun yola gidiyoruz ve bağzen can güvenliğimiz için makasa giriyoruz GT ile bu tip bir derdiniz kalmaz.. Arkadaşın yukarıda yazdığı özelliklerin çoğu fasa fisodur kendisinin öğrenmesi gereken şeyler var malesef.. unutmayalımki GT modeli Almanyada üretildiğinde çok farklı bir maksatla üretilmiştir hep kuvvetli tasarlanan bu araçlar Polisler için düşünülmüştür...diyeceksinki ben sadece kuvvet istemiyorum? ama bizim galeride cdx var ve ben onu anca 94 model gt ile kıyaslayabilirim..


    Saygılarımla...


    Not: son versiyon demişsin abi son versiyon ne demek? programmı bu adam sana 1999-2000 model demiş sen son versiyon demişsin zauzhuahzuahza netfatihcim

    2000 model cdx imzamdaki aractan var 176 ya da 175 hp olacak tam hatırlamıorum ozaman görürsün gt yi




  • eski konuyu hortlatayım.
    1.5 yıldır cdx kullanıyorum. düz vites ve ortalama 10.0 lt yakıyor araba.bunu kaldırabilirim diyen herkese tavsiye ederim. arabalar 170bg. 172bg norm farkından geliyor. 192-193 bg ise i500 denen irmscher modifiyeli b kasa vectralar.
    b kasa gtler 0-100ü 9 saniyenin üstünde.nedeni kasa ağırlığı. b kasa cdxler (bendeki 96 model 1370kg boş) 8.5 sn 0-100.
    a kasa gtler hafif ve kısa şanzumanlı 0-100ü 8.5 sn.
  • Arkadaşlar elimde 14 bin ytl civarı param var. opel gt almak istiyorum.Hangi modeli almalıyım.Birde piyasada bulduklarım epey bir km yapmış.Bu motor kaç km den sonra rektefiye gerektirir.Kullanan arkadaşlardan bu konularda yardım bekiyorum.Alırken nelere dikkat etmeliyim.Neleri kontrol etmeliyim Bu konularda tavsiyelerinizi bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi livedie -- 12 Eylül 2008; 22:20:56 >
  • Eğer gt alacaksan normal 2.0 dan daha iyi bir motor performansı yok tam tersine özellikle düşük devirlerde ara hızlanması daha kötü 150 hp olduğu yazıyor fakat 136 hp motor daha canlı .Fakat süspansiyonu çok iyi keşke tüm vectralar bu süspansiyonla üretilseydi sert ve alçak olmasına rağmen konfor standart vectra kadar iyi katta dalgalı yüzeylerde daha iyi araç huzursuzca yolda dalgalanmıyor .2.5 cdx ise özellikle 6 silindirli olduğundan motor sesi çok güzel ve yüksek devirlerde 2.0 rahatsız ederken 2.5 6 silindirlinin güzel sesi ile insanı gaza bastırmaya zorluyor.

    Birde gt nin rölantide öyle sessiz çalışma gibi bir huyu yok bir şekilde tıkırtılı çalışıyor fakat ben yine bu aracın 150 hp olduğuna pek inanamadım çünki cansız bir motoru var eğer bu motor 150 beygir ise bende birkaç beygir üretirim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • hertürlü cdx derim ben parası olana.2.5 v6 motor seni duyarım daha iyi.Hertürlü gtninde eline verir sonradan acılan bi araba çünkü vectra b ler.Ben 1.6 kullanıcısıyım benim aracım bile 100 den sonra daha çabuk hızlanıyor.2.5 lerin testlerine daha iyi bakın.Ayrıca araca mod düşünürseniz çok daha iyi randıman alırsınız.Çok yakmasına gelince kanımca lpg takdırılıp yapışcağın zaman benzine geçmen su gibi içmesi tek sorunu.Onun dışında komforu ve hızı gerçekden taş gibi araba.1.6 satıp 2.5 almaya çalışıcam benzin/lpgli eğer yetiremezsem gt lerle kasmam 2.0cd alırım 136hp paşa paşa o bile çok daha atik arabadır.Bu arada vectra b 1.6 2.vitesde 100 ü gören arac.3 vitesde 140 rahat görüyor.180 le keskin olmayan virajdan rahat rahat döndüğümüzü hatırlıyorum.Yalan değil kesinlikle sıkmayı palavra atmayı sevmem.2.0 2.5 lerin rahatlığını siz düşünün ama tabiki alırkende dikkat edin araçlar pert olmuş olmasın.Bu arada Kayhann ı kesinlikle dinleyin kendisini tanıyorum.2.5 ler konusunda ustadır.hadiin eyvallah.




  • arkadaşım ben sana yardımcı olayım bence cdx al yakıtı düşünüyosan ögrenci işi yazmışsın 2,5 v6 motorlu arabanın yakıtını soruyosun sana en iyi cevap madem yüzme bilmiyodun niye çıktın agaca cdxlere kentkartla ögrenci basıp gidemiyosun bildigim kadarıyla .ögrenci işi sana en uygun sulu bis
  • 1996 model CDX kullanıcısıyım. Aracımdan fazlası ile memnun olmak ile beraber herhangi bir arabanın ağır fanatiği olamayacak kadar çok marka ve model değiştirdim. GT kullanıcısı arkadaşlar beni affetsinler ancak araçlarında kullanılan kısa oranlı vites kutusunun verdiği ataklık hissini CDX in gücü ile kıyaslamalarının büyük hata olduğunu düşünüyorum. 0-100km karşılaştırmaları ise hakikaten büyük gaf CDX hiçbir zaman sportif anlamda lanse edilmediki. CDX in gerçek değeri , ehil ellerde ve 100 km üzerindeki süratlerde ortaya çıkar ben aracımdan ışık kalkışlarında veya 1. 2. vites lerde asla gerçek randımanı alamamki daha gaza dokunduğumda o alçak TC uyarısı sönmemecesine yanmaya başlar ve aracım sınırlı bir güçle (herhalde ancak bir GT gücü kadar) ilerleyebilir ne zamanki 3. vitese geçerim ondan sonra muhteşem motor homurtusu eşliğinde (öyle turbo ıslığı ,blow off cufflaması yada susturucu yerine takılan soba borularından kaynaklanan falan değil gerçek motor sesinden bahsediyorum ) hızlanmaya başlarım. Eğer illaki karşılaştırma yapmak istiyorsanın 100 km sabit süratle ilerlerken esneklik olarak karşılaştırın iki aracı , GT 5. viteste red line ile boğuşurken CDX 4. viteste birkaç boy fark atmış olarak hala hızlanıyor olacaktır. Unutulmamalıdırki sözkonusu olan sadece 500cc lik motor hacmi farkı veya sadece 20bg gibi görünen güç farkı değildir. (VW 1.4 motorda 170 bg elde edebiliyor ama hala CDX ile uğraşması mümkün değil) asıl fark V tarzı konumlandırılmış 6 silindirin sunduğu inanılmaz tork eğrisidir. Ben aracımı ilk aldığımda maalesef CDX ile ilgili hiçbir bilgi veya önyargıya sahip değildim içine ilk bindiğimde dikkatimi çeken 260km lik takometreyi çok abartılı bulduğumu itiraf etmeliyim ancak ne zamanki milli kütüphanenin (Ankara) önünden gaza asılıp sadece 1000- 1500 mt mesafedeki Armada iş merkezinin önünden (itiraf edeyim hafif eğim var) 250 km gibi ciddi bir süratle geçtim ancak ondan sonra aracıma ciddi şekilde temkinli ve saygılı davranmaya başladım.
    GT ci arkadaşlara tavsiyem çabuk hızlanmakla gerçekten hızlı olmak arasındaki farkı anlamaları.

    Bu arada asıl soruya dönersek ,

    1- CDX çok daha düşük fiyatlar ile alınabilecek bir modeldir.
    2- Sanıldığının aksine vergisi 2.0 araçlar ile aynıdır (kanundan doğan bir alt dilimden vergilendirme hakkımız var)
    3- Şehir içi yoğun trafikte günlük kullanımda düz vitesli model için (otomatik ile karıştırmayalım arada ciddi sarfiyat farkları var maalesef CDX lerde eski teknoloji bir otomatik vites kutusu bulunmakta) 10-11 lt /100 km şehir dışında 100 km sabit hızda 6 lt (Cruise control ile sabit hız) otoyolda 120 km sabit hızda 7 Lt , eğer benim gibi coşarda otoyolda İstanbuldan Ankaraya 2,5 saatte gelmeye kalkarsanız ortalama 200km süratte 16-17 lt lik değerlere ulaşır. yukarıdaki bazı dostların iddia ettiği 20-25 lt lik değerler 2. viteste tam gaz falan yaparsanız anlık olarak geliyor ama sabit süratle giderken bu değerleri kendi aracımda asla görmedim ben.
    4- Motor hacminden ve gücünden dolayı çok daha geç yıpranıyor temiz bir 2.5 motor ile 300.000 km ler gayet normal bir ömür . Benim kullandığım araç 230.000 km de ben 3. sahibiyim ama hala motoruna el sürülmüş değil. Son 50.000 km boyunca çıkarabildiği en ciddi arıza endüksyon bobini ve buji kabloları olduki üzerinden çıkan arızalı parçaların orijinal parçaları olduğu düşünülürse çok bile dayanmışlar diyebilirim.
    5- Tek pişmanlığım 96 yerine 97 model olanını almamamdır ikisi arasındaki fark birinde manuel diğerinde otomatik klima olmasıdır.

    CDX i bu kadar iddialı olarak nasıl savunabiliyorsun diyen dostlarada belirtmekte fayda görüyorum , 1993 de Vectra A 2.0 (115 bg) ile başlayan maceram neredeyse Vectranın hemen her modeli ile belirli sürelerde devam etti Omega ile devam etmek istiyorum ama maalesef artık üretilmiyor , kısmetse bundan sonra 3.2 Vectra C ile devam ederim.




  • slm arkadaşlar eski bi konu ama yorum yapmadan geçemedim bende 98 cdx var 2,5 ve olay budur asfalt canavarı otoban f 16 sı uçak ne derseniz deyin hepsini hakediyo ama yanlış bilinen şu var bu araç uzun yol aracıdır uzun yolda koklar 6 lt ye kadar düşer v motor oldugu için piston kolları kısa dolayısıyla yakıt tüketimi çok azdır şuan gazlı olarak kullanıyorum ve 110 kuruş eski parayla km de 110 bin lira yakıyo kullanıştan kullanışa farkeder 3500 devirde kullanılırsa yakmaz ama siz kalkıpta benim gibi 7 bin devir kullanıp sürewkli turboda gezerseniz alkolik oldugu gerçegiyle yüzyüze kalırsınız tamamen elinizde olan yakıt tüketimini istediginiz gibi kullanın genel olarak izledigim görüntü yorum yapan arkadaşlar bu f-16 yı görmemişler bile 2,5 cdx görmeniz nadir bi durumdur sokaktan 1000 tane vectra çevirin çok şanslıysanız belki bi adet 2,5 cdx görürsünüz lütfen kullanmayan ve bilmeyen yorum yapmasın sonuçta burda işnsanlar bilgi almaya giriyo ve yanlış bilgilerle çıkıyo




  • iyi güzelde
    peki 2.5 vectralar neden çok ucuz 9-10 milyara satılıyor ? madem o kadar sorunsuz madem o kadar çok iyi bir araba neden piyasası böyle ?
  • 9 - 10 oldugunu kim dedi madem 9 yada 10 hemen bi tane daha bana yerini söylede alayım :D:D:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ch4r1zm4

    9 - 10 oldugunu kim dedi madem 9 yada 10 hemen bi tane daha bana yerini söylede alayım :D:D:

    tabiki buyur kardeş iyi bir pazarlıkla bunları kaça alabileceğini tahmin bile edemezsin , hemen git al birini en temizlerini seçtim bilerek sana

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-vectra-araba-kullanmayi-svenler-icin/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-opel-vectra-2-5-cdx-at-32390821/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-opel-vectra-1996-opel-2-5cdx-34735175/detay


    aynı paralara b kasa GT göremedim nette nedendir aceba ?Millet 15.000 tl verip b kasa gt alıyor demekki çok yanlış yapıyorlar 5000 tl paran cebinde kalsın 10 milyara al bi tane çtx
    aman kimse gt almasın çok rezalet bi arabadır bendede 99 b kasa gt var yarın satıp cdx alıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 15 Kasım 2010; 15:42:07 >




  • 2 sene önce yazmışım yine yaziyim ölmemiş bu topic cdxlerin piyasasının düşük olması zaten belli.motor çok büyük bakımı 2.0lara göre daha ağır.ayrıca oluşmuş genel bi kanı var 2.5 motor çok yakar falan filan derler hep..150 hp araç 2.0 motor sanki bu yakmıyor,arada 1lt fark vardır gt ile eminim.cdxlerdeki v6 motoru var ki araba aldırır insana,he bakımı daha ağırdır motor hacmi yüksektir ee bunuda baştan bilip ona göre seçim yapılır herhalde.ancak cdx hiç bi zaman değişilmez gt ye,en azından b kasalarında bu bir gerçek.ayrıca cdxlere otomatik vites binilmez,şanzımanında çok sorun cıkarttığını duydum,çıkmayan nadir kullanıcılar var.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.