Şimdi Ara

Opel Türkiye... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
3
Favori
9.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Anket konusundaki dediklerinizi anlıyorum ve biliyorum ama benim kastettiğim farklı birşey, öncelikle genel olarak anketlerin tarafsız olduğuna inanmıyorum özellikle araba piyasasında ciddi paralar dönüyor, son yıllarda bunun örneklerinin gördük. Hatta anketleri geçtim adamlar emisyon değerinde bile test verilerini daha düşük gösterdiler.

    İkinci olaraksa anket yapılan kişiler testin objektifliği etkiliyor A kişisinin sorun dediği birşeye B kişisi sorun demeyebilir öenmli olan servisin bun gerçekten sorun kabul edip işlem yapması o yüzden kişisel anketlerden öte benim için veriler sunsa daha önemlidir örneğin satılan 10.000 passattan x kadarı sanzıman arızası y kadarı far arızası sebebiyle geri gelmiş ve işlem yapılmıştır vs benzeri insignia ve superbinde dahil oldugu karşılastırma yapılabilir ama bundada ilk dediğim maddeye döneriz firmalar kendi arabalarında arıza yüzdelerini düşük gösterir özellikle vw nin bu konuda her türlü fırıldağı çevireceğine eminim.

    Arabaların arızalarını geçtim bu konuda belirtildiği üzere farklı bir etken daha var firmaların sattıkları aracın arkasında durmaları bu durum bayiden bayiye ülkeden ülkeye bile değişebilir, A firmasında arıza yüzdesi daha çoktur ama arkasında duruyordur (örnek dsg) B firmasında arıza daha azdır ama arkasında durmuyordur. O yüzden satış rakamlarının veya 3 arabayıda kullanmış bir kişinin yapacağı bir değerlendirme bana göre daha kıymetlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 4 Kasım 2018; 16:12:12 >




  • Passat highline alcağıma açıkcası bende insginia exclusive tercih ederim, passatın en dolu versiyonunda bile herşey opsiyon nerdeyse, insginianın bana göre tek eksi yanı arka bas mesafesinin dar olması.
  • Opel demek pişmanlık demektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Opel demek pişmanlık demektir
    İmzanızda bulunan markalardan bir tanesi opel'e ait olsaydı daha iyi olurdu.
    Ben sadece alış aşamasında kaldığım halde böyle düşünmedim.
  • somekindofdevil kullanıcısına yanıt
    yanlış bahsediyorsunuz
    240bin diye düşünürseniz hata edersiniz
    240000 / 6,18 = 38-39000 Euro luk bir araç

    yurt dışına çıktınız 30 euroluk yemek yediniz
    180 TL lik yemek yedim mi diyeceksiniz ?
    hayır 30 euroluk yediniz
    türkiyede yaşıyor olmamız bu hesabı değiştirmez

    benim görüşüm bu
    bu arabalar 35-40000 euroluk araçlar
    neden bu kadar büyütüyorsunuz ilginç
    takır tukur ses de gelecek , yol sesi de alacak , rüzgar seside alacak vs
    kaldı ki insignia direk rakibi passat a göre bence bu konularda daha iyi

    arabalar mı çok yakıyor yoksa benzin mi pahalı ? bence bir de böyle düşünün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legend3017

    Anket konusundaki dediklerinizi anlıyorum ve biliyorum ama benim kastettiğim farklı birşey, öncelikle genel olarak anketlerin tarafsız olduğuna inanmıyorum özellikle araba piyasasında ciddi paralar dönüyor, son yıllarda bunun örneklerinin gördük. Hatta anketleri geçtim adamlar emisyon değerinde bile test verilerini daha düşük gösterdiler.

    İkinci olaraksa anket yapılan kişiler testin objektifliği etkiliyor A kişisinin sorun dediği birşeye B kişisi sorun demeyebilir öenmli olan servisin bun gerçekten sorun kabul edip işlem yapması o yüzden kişisel anketlerden öte benim için veriler sunsa daha önemlidir örneğin satılan 10.000 passattan x kadarı sanzıman arızası y kadarı far arızası sebebiyle geri gelmiş ve işlem yapılmıştır vs benzeri insignia ve superbinde dahil oldugu karşılastırma yapılabilir ama bundada ilk dediğim maddeye döneriz firmalar kendi arabalarında arıza yüzdelerini düşük gösterir özellikle vw nin bu konuda her türlü fırıldağı çevireceğine eminim.

    Arabaların arızalarını geçtim bu konuda belirtildiği üzere farklı bir etken daha var firmaların sattıkları aracın arkasında durmaları bu durum bayiden bayiye ülkeden ülkeye bile değişebilir, A firmasında arıza yüzdesi daha çoktur ama arkasında duruyordur (örnek dsg) B firmasında arıza daha azdır ama arkasında durmuyordur. O yüzden satış rakamlarının veya 3 arabayıda kullanmış bir kişinin yapacağı bir değerlendirme bana göre daha kıymetlidir.
    Anketlerde dediğim gibi A kişisi ya da B kişisine "kaç sorun yaşadın" diye sormak yerine; belli bir servis grubuyla (Türkiye'deki örnekleri Otopratik ve Bosch Car Service olabilir) çalışarak, belli bir dönemde arıza ile gelen araçların marka ve modellerine göre dağılımına bakarak hesaplamalar yapılıyor. Tabii ki siz anket yerine 3 aracı da kullanmış birinin yorumlarına önem verebilirsiniz ancak bu durumda yanılma ihtimaliniz daha yüksek çünkü örnek boyutunuz sadece 1... Ben 2006 yılında Ford marka bir araç aldım ve ilk 25.000 km içinde 1'i ciddi arıza ve 1'i aks kırılması olmak üzere 3 kez yolda kaldım (aracı kırıcı kullandığım falan zannedilmesin, oldukça dikkatli ve aracı koruyarak kullanırım).Sonrasında aldığım Peugeot ile -ki sorunlu olarak ün yapmış bir marka- 65.000 km'de hiç servise gitmezken, ondan sonraki Renault aracımda 100.000 km boyunca hiç sorun yaşamadım. Şimdi benim tecrübelerime güvenirseniz Ford markasını direk olarak silersiniz ancak bu sağlıklı bir yaklaşım olur mu; bence olmaz.


    Evet anketler %100 sağlıklı bilgi vermese de yine de eldeki en sağlam veriler; ancak sizin de belirttiğiniz gibi taraflı olma ihtimaline karşın 2-3 anketi birlikte değerlendirmek daha mantıklı olacaktır. Ben kesinlikle bahsi geçen anket %100 güvenilirdir demiyorum; yanlış anlaşılmasın.




  • wolfien W kullanıcısına yanıt
    Firmalarla çalışılıp veri toplamak şeklinde daha doğru sonuçlara ulaşılabilir doğru ama bir önceki mesajımda belirttiğim gibi eğer ortada bir birileri için kazanım söz konusuysa maalasef otomotiv ve lastik setköründe tarafsız bir anket/çalışma pek mümkün değil.

    Kullanıcı yorumları değerlidir diye kastettiğim şeyi daha açmak gerekirse mesela D sınıfı az yakan otomatik bir araba arıyorum bunun fabrika verilerini kıyaslamaktansa bir passat kullancısın veya bir insignia kullanıcısın şu güzergerta şu ortalama hız ile bu kadar yakıyorum tarzı bir kullanım verisi daha değerlidir demek istedim.

    Yaşadığınız aks problemi biraz sansızlık olmus ama her marka model araçta şansızlık yaşama ihtimali mevcut önemli olan birçok kullanıcının aynı problemden şikayetci olması, honda c sutunu göcük problemi gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 5 Kasım 2018; 17:1:5 >
  • werneke W kullanıcısına yanıt
    Sanırım yurt dışında yaşıyorsunuz ve kazancınız euro ile. Yada Türkiye'de yabancı bir şirkette çalışıyorsunuz döviz ile maaş alıyorsunuz. Ben pratisyen bir hekimin Türkiye'de yaşıyorum ve maasimi Türk Lirası olarak alıyorum. O nedenle bu aracı da liste fiyatı ve Türk Lirası olarak değerlendiriyorum. Hata mı yapıyorum acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piston kıran 1.4 150 HP astra k motorları bile rektefiye edip araç sahibine revizyonlu motor teslim eden ilgili markadan ilgili şikayetler ile araç değişimi beklentisine girmeyin hiç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • somekindofdevil kullanıcısına yanıt
    Hayır Türkiye de yaşıyorum TL maaş alıyorum
    Sadece ithalat yapan bir firmada çalıştığımdan dövizin ne demek olup olmadığının farkındayım
    İşimizde sanayi işe alakalı olduğundan çoğu sektörde üretimin aşamalarının maliyetlerinin farkındayız
    Otomotive iş yapan müşterilerimde var plastik şişe yapanda

    Ve siz hata yapıyorsunuz
    Bende memur çocuğuyum yanlış da anlamayın
    Ama memur kesimindeki ticari düşünceden yoksunluk inanılır gibi değil

    Laptop fiyatı dövize endekslimi ?
    Çocuğun defteri kitabı ?
    Tatil ?
    Telefon ?

    Su var ya şaşal 0.5 olan
    Onun 1 lira fiyatının herhalde %5-10 u falan sudur
    Geri kalan ? İşletme maliyetleri , nakliye , araç , lastik , şişenin kalıbı , plastik hammadde , kalıbı üreten makinalar vs vs vs

    Enjeksiyon makinası dışarıdan
    Çelik dışarıdan ( tr de sadece leş gibi imalat çeliği çeliği var , kaliteli ürün için sıcak iş çeliği dışarıdan gelir , devlet de 200 gün süreli ek yüzde 24 mü ne vergi koydu )
    Cnc tezgahlar dışarıdan
    Kesici takım dışarıdan
    Kamyon kamyonet dışarıdan

    Neden su örneği verdim , son döviz artışında su ile dövizin ne alakası var deniliyor ya , böyle kafasına vura vura anlatacaksın
    Yine sizin için demiyorumda bilmiyorsan boş boş fikir beyan etme bari , evet su da dövize endeksli

    Araba ile alakalı detaylara girmeme gerek yok herhalde

    Yani TL ile değerlendiren hata yapar
    Sizin gelirinizin ne olup olmadığı vw i Opel i falan ilgilendirmez
    Nasıl usd 1.20 , Euro 1.7 ilken adamlar bir şey dedimi ? Dolayısıyla 6-7 olunca da umurlarında olmaz

    Hatta haberleri bile yoktur , çünkü kimsenin umurunda değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 20 Kasım 2018; 22:34:42 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • TEŞEKKÜR

    Arkadaşlar uşak opel arden genel müdürü Süleyman bey ve ekibine buradan izin verirseniz teşekkür etmek istiyorum. Daha önceki yazılarda biliyorsunuz beni Usak adavet etmişti. Bende burdur (200 km) dan davetlerine katıldım. Uzun yıllardır bir servisten böyle bir ilgiye hasretim. Aracımla ilgili yapılanlar ve bize göstermiş oldukları ilgi fazlası ile memnun etti.Kendilerine tekrar teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • somekindofdevil kullanıcısına yanıt
    Sorunlar çözüldü mü?
  • Araç ile ilgili sorunlar aynen devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.