aynen katılıyorum hocam hiç biri belli değil daha zaten şimdi almaya ben sıcak bakmıyorum bi 5 altı aybakleyip indirim olaylarında almak daha mantıklı diye düşünüyorum:D
o zaman örnek verdiğim gibi full sport modelini alsam bile -Arka yan cam perdeleri -Bluetooh cep telefonu portalı -Deri kumaş kombineli koltuklar -Hafızalı sürücü koltuğu -Krom kaplı kapı kolları gibi özellikler benim arabamda olmayacak
ama şöyle baktığımda örnek verdiğim sport ta olup cosmo da olmayan -Piyano lake orta konsol -Spor deri direksiyon simidi -Alümiinyum spor pedallar -Ergonomik spor koltuklar -Sürücü ve yolcu diz altı minder ayarı vb özellikler
ve şunu merak ediyorum acaba cosmo ve sport donanımlarda iç konsolun piano lake yada kibo wood kaplama olmasından başka dokunuş olarak hissediş olarak kalite farkı varmı
-Arka yan cam perdeleri -Bluetooh cep telefonu portalı -Hafızalı sürücü koltuğu keşke sport donanımında da olsa
quote:
Orjinalden alıntı: Maskelikevin
Sport'la Cosmo arasında bu farklar var: Sport Paket Edition'a ek olarak -Flexride Şasi sistemi -Sürekli Süspansiyon Kontrolü (CDC) -Hıza ve sürüşe duyarlı elektronik hidrolik direksiyon -Sürüşe duyarlı gaz pedalı -3 farklı sürüş modu (sport normal tour)
Tasarım -18 inç hafif alüminyum jant -Spor egzos borusu -Piyano lake orta konsol -Spor deri direksiyon simidi -Alümiinyum spor pedallar
Konfor -Ergonomik spor koltuklar -Sürücü ve yolcu diz altı minder ayarı -8 yönlü sürücü koltuğu -4 yönlü elektrikli bel desteği ayarı(yolcu)
Opel arabanın birazda spor görünüşünden hareketle böyle bir paket yapmış.Bu paket farklı bir paket.Normalde edition ve cosmo var.Spor isteyenlere de içine geçlere yönelik spor donanımlar koymuş.Cosmoya 2250 tl lik paketi ekledin mi sporttaki herşeye sahip olursun. Yani cosmo sport'un devamı değil.İkisi tamamen farklı
Sen diyebilirsin ki bana çok lüks gerekmez.Spor araba olsun,güçlü olsun.O zaman daha ekonomik olarak sport paket alırsın.Ama benim sporla,güçle bir alakam yok diyorsan cosmo alırsın.Eğer hepside olsun istiyorsan cosmo + flexride paket. hepside kendi içinde daha ucuz.Senin tek yapman gereken ne istediğini bilmek.
SPORT ile COSMO arasında sadece ufak tefek görünüş değişiklikleri var.
SPORT ,adı gibi spor bir görünüşe sahip iç kısımda.. Jantlarıda daha spor..
Cosmo ise tabiri caizse patron arabası seviyesinde..
Zaten perdeler vehafızalı koltuklar dışında,aradaki fiyat farkına değecek hiçbir donanım yok.
arkadaşlar çok güsel araba ama aklıma takılan bi sorun var.şimdi bu 1.6 180 ps ecotec motora sıralı lpg takılıyormu??eger takılırsa tadından doyulmaz valla.gez anam gezzz
quote:
Orjinalden alıntı: alonsoxx89
arkadaşlar çok güsel araba ama aklıma takılan bi sorun var.şimdi bu 1.6 180 ps ecotec motora sıralı lpg takılıyormu??eger takılırsa tadından doyulmaz valla.gez anam gezzz
Daha aaba gelmeden LPG muhabbetleri başladı
santiego sen bu insigniaya fena vuruldun ama parayı denkleştiremiyon herhalde
biraz sabret olmazsa 2.elde en az %10-15 fiyatı kırılır bu arabanın
hem donanımada para vermezsin
quote:
Orjinalden alıntı: bullquard
santiego sen bu insigniaya fena vuruldun ama parayı denkleştiremiyon herhalde
biraz sabret olmazsa 2.elde en az %10-15 fiyatı kırılır bu arabanın
hem donanımada para vermezsin
Yok . Allaha şükür ekonomik durumum iyi.
İstediğim zaman alırım ama işte korku var içimde.
Sonuçta yeni bir araba...
takılıyo mu??arkadaşlar bilgisi olan yok mu??
quote:
Orjinalden alıntı: santiego-39
Yok . Allaha şükür ekonomik durumum iyi.
İstediğim zaman alırım ama işte korku var içimde.
Sonuçta yeni bir araba...
hayırlısı olsun bakalım
İnşallah en kısa zamanda kavuşursun yeni metal sevgiline
resimde isteriz ama
quote:
Orjinalden alıntı: bullquard
quote:
Orjinalden alıntı: santiego-39
Yok . Allaha şükür ekonomik durumum iyi.
İstediğim zaman alırım ama işte korku var içimde.
Sonuçta yeni bir araba...
hayırlısı olsun bakalım
İnşallah en kısa zamanda kavuşursun yeni metal sevgiline
resimde isteriz ama
Yokk işte o olmaz..
Kim ne zaman araba alıp resimlerini buraya eklese nazar değiyor ertesi gün arabanın hasarlı halini koyuyor foruma
Bende ufak bi maskeleme yapıp koyarım
quote:
Orjinalden alıntı: alonsoxx89
takılıyo mu??arkadaşlar bilgisi olan yok mu??
Daha dur araba yeni çıktı.
yeni meni fark etmiyo arkadaşlar alıpda doya doya gezemediysek neye yarar ekonomik olması lazım yada lpg takmak gerekacaba TSI kadar ekonomik olurmu???
quote:
Orjinalden alıntı: GöKHaN 35
quote:
Orjinalden alıntı: alonsoxx89
takılıyo mu??arkadaşlar bilgisi olan yok mu??
Daha dur araba yeni çıktı.
quote:
Orjinalden alıntı: alonsoxx89
yeni meni fark etmiyo arkadaşlar alıpda doya doya gezemediysek neye yarar ekonomik olması lazım yada lpg takmak gerekacaba TSI kadar ekonomik olurmu???
quote:
Orjinalden alıntı: GöKHaN 35
quote:
Orjinalden alıntı: alonsoxx89
takılıyo mu??arkadaşlar bilgisi olan yok mu??
Daha dur araba yeni çıktı.
LPG y, takarsan olur heralde
opelin 1.6 turbo 180 beygir motoru tabiki tsi lar kadar ekonomik değil ortalamada 1 lt civarı fark var 1.6 turbo 180 beygir motorun fabrika verisi ort 7.9 lt/100km hadi 8.5-9 lt yaktı diyelim yaklaşık 25 kuruş/km eğer buna tüp taktırırsan ki garanti kapsamındayken taktıramazsın ondan kaynaklı arıza olursa garanti dışı olur garanti bittikten sonra taktırsan 20 kuruş ve altında yaktı diyelim 2 yıl garanti süresi bittikten sonra taktırdığımız lpg sistemiyle 100000 km de yaklaşık 5000 tl ve üstü kar etmiş oluruz lpg takımı ve işleri içinde 1000-1500 tl harcadığımızı düşünürsek 3500-4000 tl kar etmiş oluruz yılda 20000km civarı yol yapan biri 100000 km yi 5 yılda tamamlar ve garanti kapsamında geçen 2 yılla toplam 7 yılda 3500-4000 tl (yılda 500-750 tl)kar etmiş oluruz ve 7 yıl içinde zaten arabayı değiştirme düşüncesi içine de çoktan girmiş oluruz. yılda 500 - 750 tl tabi iyi para ama en güzeli bence arabanın orjinali, çekiş performans derdin yok tasan yok bagaj hacminde azalma yok 50000-80000 tl güzel bir arabaya sahip olmak için verirken bence yılda 500-750 tl de kafamız rahat olması için verilebilir benim düşüncem bu (tabi daha fazla yol yapanlar için bu düşünce değişir)
quote:
Orjinalden alıntı: drdemir
opelin 1.6 turbo 180 beygir motoru tabiki tsi lar kadar ekonomik değil ortalamada 1 lt civarı fark var 1.6 turbo 180 beygir motorun fabrika verisi ort 7.9 lt/100km hadi 8.5-9 lt yaktı diyelim yaklaşık 25 kuruş/km eğer buna tüp taktırırsan ki garanti kapsamındayken taktıramazsın ondan kaynaklı arıza olursa garanti dışı olur garanti bittikten sonra taktırsan 20 kuruş ve altında yaktı diyelim 2 yıl garanti süresi bittikten sonra taktırdığımız lpg sistemiyle 100000 km de yaklaşık 5000 tl ve üstü kar etmiş oluruz lpg takımı ve işleri içinde 1000-1500 tl harcadığımızı düşünürsek 3500-4000 tl kar etmiş oluruz yılda 20000km civarı yol yapan biri 100000 km yi 5 yılda tamamlar ve garanti kapsamında geçen 2 yılla toplam 7 yılda 3500-4000 tl (yılda 500-750 tl)kar etmiş oluruz ve 7 yıl içinde zaten arabayı değiştirme düşüncesi içine de çoktan girmiş oluruz. yılda 500 - 750 tl tabi iyi para ama en güzeli bence arabanın orjinali, çekiş performans derdin yok tasan yok bagaj hacminde azalma yok 50000-80000 tl güzel bir arabaya sahip olmak için verirken bence yılda 500-750 tl de kafamız rahat olması için verilebilir benim düşüncem bu (tabi daha fazla yol yapanlar için bu düşünce değişir)
ARABANIN GARANTİSİ 5 YIL
Benzin konusunda katılıyorum..
almanya sitesinde 6 yıl garantiyi görmüştüm ama türkiyede herhangi birşey göremediğim için 2 yıl yazdım 5 yılsa daha süper 7 yıl 10 yıla çıkar yıl başına düşen miktar azalır lpg hayal olur:)
5 yıl garanti çok müşteri çeker
quote:
Orjinalden alıntı: santiego-39
quote:
Orjinalden alıntı: drdemir
opelin 1.6 turbo 180 beygir motoru tabiki tsi lar kadar ekonomik değil ortalamada 1 lt civarı fark var 1.6 turbo 180 beygir motorun fabrika verisi ort 7.9 lt/100km hadi 8.5-9 lt yaktı diyelim yaklaşık 25 kuruş/km eğer buna tüp taktırırsan ki garanti kapsamındayken taktıramazsın ondan kaynaklı arıza olursa garanti dışı olur garanti bittikten sonra taktırsan 20 kuruş ve altında yaktı diyelim 2 yıl garanti süresi bittikten sonra taktırdığımız lpg sistemiyle 100000 km de yaklaşık 5000 tl ve üstü kar etmiş oluruz lpg takımı ve işleri içinde 1000-1500 tl harcadığımızı düşünürsek 3500-4000 tl kar etmiş oluruz yılda 20000km civarı yol yapan biri 100000 km yi 5 yılda tamamlar ve garanti kapsamında geçen 2 yılla toplam 7 yılda 3500-4000 tl (yılda 500-750 tl)kar etmiş oluruz ve 7 yıl içinde zaten arabayı değiştirme düşüncesi içine de çoktan girmiş oluruz. yılda 500 - 750 tl tabi iyi para ama en güzeli bence arabanın orjinali, çekiş performans derdin yok tasan yok bagaj hacminde azalma yok 50000-80000 tl güzel bir arabaya sahip olmak için verirken bence yılda 500-750 tl de kafamız rahat olması için verilebilir benim düşüncem bu (tabi daha fazla yol yapanlar için bu düşünce değişir)
ARABANIN GARANTİSİ 5 YIL
Benzin konusunda katılıyorum..
Bilmiyorum bende tam olarak ama 5 yıl diye duydum..
6 yılda olabilir..
quote:
Orjinalden alıntı: drdemir
-------------------------uzunluk-genişlik-yükseklik-aks aralığı bmw 3------------------4520-----1817-----1424------2760 mercedes c-------------4581----1770-----1447------2760 ford mondeo------------4778---1886----1500-----2850 audi a4------------------4703----1826-----1427------2808 laguna-------------------4695----1811-----1445------2756 passat-------------------4765----1820-----1472------2709 insignia------------------4830----1858-----1498------2737
bu değerlere baktığımızda insignia hepsinden uzun, genişlik ve yükseklikte mondeonun arkasından 2., ama aks aralığında mondeo audi a4 bmw 3 mercedes c ve laguna nın arkasında kalıp sadece passatı geçebiliyor aks aralığının küçük olmasından arka koltuktaki diz mesafesinin de az olduğunu belki anlayabiliriz yükseklikte 2. olmasına rağmen asıl önemli olan oturma yükseklikleri olduğu için arka koltuklardaki darlık o şekilde açıklanabilir ama o değerleri bulamadığım için herhangi bir yorumda bulunamayacam bence değerlere baktığımızda ve tasarıma donanıma baktığımızda opel gerçekten iyi iş çıkarmış insignia alınası bir araba olmuş
Mondeo sedan 4884mm'dir ve verdiğiniz tüm araçlardan uzundur. Verdiğiniz rakam 5 kapı için geçerlidir.
ben bu verileri autocarın testinden almıştım olabilir tabiki mondeo genişlikte kesin ve yol tutuşta herhalde biraz insignianın önünde ama insignia da tasarım ve donanım-fiyat oranıyla mondeonun önünde yarışa girmeyeceğimize göre yol tutuş arasındaki küçük farkları bizim hissedeceğimizi düşünmüyorum 2 araba arasındaki seçim sadece zevklere kaldı
quote:
Orjinalden alıntı: cmax
quote:
Orjinalden alıntı: drdemir
-------------------------uzunluk-genişlik-yükseklik-aks aralığı bmw 3------------------4520-----1817-----1424------2760 mercedes c-------------4581----1770-----1447------2760 ford mondeo------------4778---1886----1500-----2850 audi a4------------------4703----1826-----1427------2808 laguna-------------------4695----1811-----1445------2756 passat-------------------4765----1820-----1472------2709 insignia------------------4830----1858-----1498------2737
bu değerlere baktığımızda insignia hepsinden uzun, genişlik ve yükseklikte mondeonun arkasından 2., ama aks aralığında mondeo audi a4 bmw 3 mercedes c ve laguna nın arkasında kalıp sadece passatı geçebiliyor aks aralığının küçük olmasından arka koltuktaki diz mesafesinin de az olduğunu belki anlayabiliriz yükseklikte 2. olmasına rağmen asıl önemli olan oturma yükseklikleri olduğu için arka koltuklardaki darlık o şekilde açıklanabilir ama o değerleri bulamadığım için herhangi bir yorumda bulunamayacam bence değerlere baktığımızda ve tasarıma donanıma baktığımızda opel gerçekten iyi iş çıkarmış insignia alınası bir araba olmuş
Mondeo sedan 4884mm'dir ve verdiğiniz tüm araçlardan uzundur. Verdiğiniz rakam 5 kapı için geçerlidir.
quote:
Orjinalden alıntı: drdemir
ben bu verileri autocarın testinden almıştım olabilir tabiki mondeo genişlikte kesin ve yol tutuşta herhalde biraz insignianın önünde ama insignia da tasarım ve donanım-fiyat oranıyla mondeonun önünde yarışa girmeyeceğimize göre yol tutuş arasındaki küçük farkları bizim hissedeceğimizi düşünmüyorum 2 araba arasındaki seçim sadece zevklere kaldı
quote:
Orjinalden alıntı: cmax
quote:
Orjinalden alıntı: drdemir
-------------------------uzunluk-genişlik-yükseklik-aks aralığı bmw 3------------------4520-----1817-----1424------2760 mercedes c-------------4581----1770-----1447------2760 ford mondeo------------4778---1886----1500-----2850 audi a4------------------4703----1826-----1427------2808 laguna-------------------4695----1811-----1445------2756 passat-------------------4765----1820-----1472------2709 insignia------------------4830----1858-----1498------2737
bu değerlere baktığımızda insignia hepsinden uzun, genişlik ve yükseklikte mondeonun arkasından 2., ama aks aralığında mondeo audi a4 bmw 3 mercedes c ve laguna nın arkasında kalıp sadece passatı geçebiliyor aks aralığının küçük olmasından arka koltuktaki diz mesafesinin de az olduğunu belki anlayabiliriz yükseklikte 2. olmasına rağmen asıl önemli olan oturma yükseklikleri olduğu için arka koltuklardaki darlık o şekilde açıklanabilir ama o değerleri bulamadığım için herhangi bir yorumda bulunamayacam bence değerlere baktığımızda ve tasarıma donanıma baktığımızda opel gerçekten iyi iş çıkarmış insignia alınası bir araba olmuş
Mondeo sedan 4884mm'dir ve verdiğiniz tüm araçlardan uzundur. Verdiğiniz rakam 5 kapı için geçerlidir.