Şimdi Ara

Opel İnsignia 1.6 Dizel Cosmo Alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
21.849
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainSkyWalker

    Alınmaz

    Zarar ettirir
    Servisten çıkmaz
    Satılmaz
    Alan olmaz

    D ise çare Passat
    C ise çözüm Focus
    B ise Clio işini görür
    Önerdiğin 3 araçta neden satmaya çalıştığın araçlar erdal dayı?

    Boşver arabaları bu kadar düşünme sal kendini.

    Bu akşam dortmund bayern maçı var. Değişik uğraşlar edin biraz. Tavsiye ederim.
  • CaptainSkyWalker kullanıcısına yanıt
    Geçenlerde 1.2 atmosferik arabayı övüyordun hatırladım seni.
    1.6 dizel otomatik taş gibi full araba alacağız kısmetse. Sana fındık motor beygir tork fakiri arabalarınla mutluluklar diliyorum sevgili kardeşim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Makyajsız turbo benzinli cosmo kullanmıştım 1 sene kadar.
    Gözüme çarpanlar; arka iç mekanda kafa bölgesi basık, dikiz aynaları çok ufak, iç mekanda orta konsola bastırınca trim sesi geliyor ( makyajlıda bu yoktu ), bir de gereğinden fazla sertti ( yine makyajlıda biraz yumuşatmışlar )

    Benim gözüme kronik bir sorun çarpmadı. Memnun kalarak kullandım ve sattım.

    Alıntıları Göster
    Bende 2014 - 2017 arası makyajlı 1.6 170Hp Cosmo modeli vardı.
    Orta konsol daha sıkı monte edilebilirdi; özellikle küllük civarı trimler ses yapabiliyordu, uğraştırırdı biraz ama yürüyen aksam serte yakın olsa da sessiz ve geniş çalışma aralığı ile gayet iyiydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Bende 2014 - 2017 arası makyajlı 1.6 170Hp Cosmo modeli vardı.
    Orta konsol daha sıkı monte edilebilirdi; özellikle küllük civarı trimler ses yapabiliyordu, uğraştırırdı biraz ama yürüyen aksam serte yakın olsa da sessiz ve geniş çalışma aralığı ile gayet iyiydi.


    Alıntıları Göster
    Benim kol dayama yerinden ses geliyordu. Koluma hafif ağırlık verdiğimde gıcırtı yapıyordu.

    Ama makyajlı kasada bu sıkıntıyı görmedim.
    Çok güzel araçtı satmak zorunda kaldım.




  • arkadaşımın vardı 2014 model 1.6 dizel otomatik 80 binde motor rektefiye oldu, sanayiye birlikte gidip geldik, 17 bin masraf cıktı, kronik sorun mu bilemem ama anımı paylaşmak istedim. (not:arkadasım arabayı 70 binde galeriden aldı, 1 yıl kullandıktan sonra oldu, bence geçici onarıp sattılar arkadasa diye tahmin ediyorum)
  • Bende 2015 cosmo+ park&go paketli insignia 1.6cdti otomatik vites var. Şubat 2016 da sıfır olarak aldım. 78 bin km dir kullanıyorum. Tecrübelerim şu şekilde:
    1-yağ, filtre, balata vs dışında hiç masraf çıkarmadı.
    2-motor şanzuman uyumu iyi. Standart kullanıcıyı memnun edecektir.
    3-donanım olarak oldukça zengin. Applecarplay, hafızalı koltuk ve kör nokta uyarı sistemi benim için vazgeçilmez oldu artık yeni araç alırken bunları ararım mutlaka. Kaç yıllık kasa olmasına rağmen şuan en güncel araçlarda olan şerit takip, adaptif hız sabitleme gibi özelliklerin olduğu paketli bir insignia alınabiliyor.
    4-motor sesi yalıtımı çok iyi değil. Dururken ve düşük seslerde motor sesi geliyor. Lastik sesi sıfırında üzerinde gelen bridstone potenzalar ile çok fazla ama güncel bir lastik alırsanız lastik sesi kokusunda iyi olduğunu görürsünüz. Rüzgar sesi konusunda da başarılı.
    5-yakıt tüketimi ağırlığına, tam otomatik şanzumanına ve 245 tabanlı potenza lastiklere göre bence başarılı. Şehirler arası 12-130 km/saat hızlarda 5-5.5 lt/100km elde edilebiliyor. (Araç ağır bir araç 90-140 arası istikrarsız sürüş yapılırsa 6 litrenin üstüne çıkar. Ben hep hız sabitleyici ile çok az fren kullanarak istikrarlı kullanırım)
    6- şehir içi 20-30 km/s hızlarda 8lt civarı yakıyordu(istanbul). Son 1,5 yıldır ankarada yaşıyorum. Ortalama hız 40-45 tüketim 6-6.5 civarı oluyor.
    7-ilk aldığımda şöfor kapısı ve arka cam perdesinden ses geliyordu. Kapı dışarda duruyordu ayarlanınca sesi gitti. Arka perdeninde montajda 2 tırnak oturtulmamış kendim çift taraflı bant ile yapışırdım. Başka da hiç bir yerinden trim sesi gelmiyor yıllardır. Bu kokuda şanslıyım çünkü trim sesine takıntılıyımdır.
    8-iç hacim ve bagaj hacmi bana yetiyor ama bunu kendiniz bir insigniada bakıp görebilirsiniz. Passat suberb bu konuda daha iyi bu bir gerçek.
    Sonuç: ben bu arabayı almadan önce Passat hayal ediyordum ama 140 bin di o zaman highline ve dag olanı. Dsg konusunda da riskini alıp almamakta tereddütlerim vardı. Ve 140 bin verdikten sonra biraz daha koyum A4, 3.20ie ve c serisi mercedes alınabiliyordu. Baktım bu işin sonu yok.80 binlik araba bakarken 180 binlik olucaz. O sırada insignia da 1.6 dizel otomatik geldiğini duydum. Fiyatı 100 bin civarıydı opsiyonarına göre biraz daha artıp azalıyordu. Fiyat performans olarak çok mantıklı geldi ve aldım. Çok memnunum şu ana kadar. Tavsiye ederim.




  • individual İ kullanıcısına yanıt
    Olgun bir modeldi, bir arka diz ve baş mesafesi biraz heybetine oranla kötüydü bir de bence asfalt sesi. Tabi benim için çok önemli olmasa da geç kitlenen tam otomatiği ve 1.6 ton ağırlığı yüzünden akselerasyonu da vasattı ama o günlerde (C ya da 3 arasında karar verene kadar kullanır satarım diye almış sonra binmeye karar vermiştim) fiyatına oranla muazzam bir araçtı, AFL+ farları, yürüyen aksamı, viraj limitleri, yüksek hızda frenleme gücü daha yeni birçok modelden iyiydi.
    Yakın arkadaşım ısrarla isteyince ona satmıştım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.