Şimdi Ara

Online islemler turktelekom

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6 saatir kalan kullanim guncellenmiyor ucak moduna aldim teli yeniden baslattim yine guncellenmiyoe tek sorun bendemi bide selfyliydim online islemlerden 6 saat once selfyli gosteriyordu simdi duz gosteriyor anlamadim herhalde sistemi durdular simdi kalan kullanimi ogrenemiyecem ve faturayi astikmi onuda bilmiyorum ne yapmam lazim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Uygulamayi kaldirip tekrar yuklemeyi deneyin. Kullanim miktariniza Online İşlemler yerine *124#'den bakmayi deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam dediginizi deniyecem hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuc olarak yine ayni kullanimlarim 6 saatir hicbir sekilde guncellenmiyor ben boyle devam ederse telekom eger faturami astiysam direk cimere bildirecem cunku kallan kullanimlardan bilgim yok ne bir sms nede uyari 6 saatir ayni sonuc ne yaptimsa gecersiz uygulamayi sildim yeniden yukledim sonra *124# yaptim yine ayni sonucu atiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sistem güncellemiyorsa uygulama ne yapsın uçak moduna alıp kapatınca da güncellemediyse sizlik bişi yok

    %80 dolunca mesaj gelir mesaj gelmeden aşım yaptıysanız hakkınızı her türlü alırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu online işlemler tam bir rezillik.

    Kardeşime verdiğim hattın her ay faturası 50 lira geliyor, bu ay güncel tutar 72 lira olmuş. Neden bu kadar artmış fatura kesilmeden öğrenemiyoruz.

    Bunların sistemlerine güven olmaz. İnşallah aşım yapmamışsındır, yoksa haybeye vasatlık yüzünden uğraş dur.

    10 lira 20 lira için bu hantallarla uğraşmaya değmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 22 Eylül 2020; 10:17:8 >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Tt online işlemler ve Vodafone yanımda. İkisi de çok kötü hep çöker. Gerçi yanimdada gene oran düşük ttye göre.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Garip bi sistemleri var abi, güncel tutarım 20-30 kuruş artıyor 2 günde 1, neden kimse bilmiyor.

    Yanımda'nın Pazartesi 00:01-00:20 harici çöktüğüne denk gelmedim. Daha stabil. Ha bazen kendi kendine çıkış yapmış oluyor ama hemen giriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün TT OİM için şifre alma sistemlerinde(sadece faturali hatlarda, faturasizda problem yoktu sanirsam.) bir problem vardi sanirim. Saat 12'de 4-5 defa SIFRE yazıp 9520'ye yollamama rağmen herhangi bir tepki yoktu. Saat 14'te ise ardarda 5 kere "işleminiz gerçekleştirilemiyor" mesaji geldi. Bu mesajlar geldikten 1-2 dakika sonra tekrar şifre mesaji gonderdigimde şifre telefonuma iletildi. Saat 14'e kadar genel olarak Faturalı Hatlarda şifre alma problemi vardi.

    Bu tip durumlarda Çözum ise TT Online İşlemler uygulamasinin eski surumunu kurabilirsiniz. Eski surumlerde şifre *952#'den alindigi için giriş yapilabiliyor.(sanirim uygulamanin eski surumunde şifre sistemi farkli, çünkü *952#'den alinan şifre uygulamanin yeni surumunde(giris ekraninin degistigi surum)calismiyor. Keza SIFRE yazip 9520'den alinan şifre de eski surumlerde calismiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CB01A2BC7 -- 22 Eylül 2020; 22:4:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski sürümden kastınız nedir

    Avea sitesini değiştirdikten sonra Web online işlem merkezinin içine ettiler
    Btk şikayetler sonucunda kendi hattım için düzeltirdim..

    *952# den alınan şifre ile uygulamadan giriş yapabiliyorsunuz
    Şifre yazıp 9520 yolladığınız da gelen şifre ilerde Web online işlemlerde geçerli oluyor uygulamaya girmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Asim yapmadim cok sukur dun aksamdan belli arkadasin interneti paylastida sistem duzelene kadar bugun saat 12de sorunumu cozduler ogleleyin aradim bildirdim telefonu yeni baslattim guncellendi ondan sonrada sistem stabil çalismaya basladi ama boyle giderse ben bu operatorden cikarim vodafon yanimda her interneti kapattiginda kullanimlar duzenleniyor bunda ise oho turkcell suana kadar hic kullanmadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uçak moduna alıp kapatınca güncelliyor bittiğinde duran kullandığım için dert etmiyorum en mantıklısı çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uygulama yine pert. Milyar dolarlık değere sahip olup bu kadar kötü bir uygulama yapmayı nasıl beceriyorlar akıl alır gibi değil.

    Taamam anladık ucuzsun bu yuzden adam akıllı hizmet vermezsin ama en azından uygulamanın eli ayağı düzgün olsun, belli bi kaliten olsun ama nerdeee.

    Twitter'dan yardıracağım.


    Online islemler turktelekom
    Online islemler turktelekom

    Turkcell'e Vodafone'a bakıyorsun şakır şakır ama bunlarda hep bir sorun. Kimse mi bu olayı takmıyor anlamıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 23 Eylül 2020; 0:20:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    TT Online İşlemler uygulamasini 1-2 hafta once guncellendi, ve giriş ekrani değiştirildi.(Biraz daha web online işlemlerde yeni arayuze benzer bir biçimde yapmişlar)(bu arada gordugum kadarıyla her android telefona gelmemiş guncelleme. Bazi cihazlar eski surume hala guncel diyor google play'de.) Yeni uygulamada *952#'den gelen kombinasyon calismiyor. SIFRE yazip 9520'ye yollayarak giris yapabiliyorsunuz.

    Yeni gelen guncelleme ile giriş arayuzu:

    Online islemler turktelekom

    Online islemler turktelekom

    Şifre Al dediğimde ise direkt 9520'ye SIFRE sms'i komutunu giriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Şu an herhangi bir problem bulunmamakta hocam. Kullanimlarimi gorebiliyorum şu an(Faturasiz kullaniyorum). Ama dün şifre sisteminde bir sorun vardi sanirim.(Faturali hatlarda)

    Edit: biraz yavaş çalışıyor online işlemler şu an, ama genel olarak hiç girememe gibi bir problem yok şu an.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CB01A2BC7 -- 23 Eylül 2020; 0:40:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizdeki telefon ney

    O zaman online işlemleri tek çatı girişte birleştirmeye çalışacaklar buda sorun çıkaracak

    Sorunu herkes yaşamasın diye yavaş yavaş veriyorlar güncellemeyi

    17 haziran 8.1 sürümü bendeki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    Xiaomi Mi A2 Lite kullaniyorum. Ancak cihazimda MiUI rom kurulu. Android 9. Stock rom'da da bu guncelleme gelmişti(Android 8.1)

    Uygulama surumu;


    Online islemler turktelekom



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CB01A2BC7 -- 23 Eylül 2020; 0:42:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet düzeldi.

    Şu paket matik olayını bekliyordum da epey sinir oldum giremeyince, sizde çıktı mı acaba?

    Fatura kesim tarihinde başlıyor 1 hafta süresi vardı. Bitti mi kampanya acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jazzalyn kullanıcısına yanıt
    Faturasiz kullaniyorum hocam ben Faturasizlarda paketmatik olmadigi için herhangi bir fikrim yok. Ama sil supur var benim bugun ama o gitti bende de Gece 2'de açiliyor gordugum kadarıyla sil supur. Belki paketmatik'de sil supur gibi gece 2'de gelebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CB01A2BC7 -- 23 Eylül 2020; 0:54:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.