Şimdi Ara

OLM BENİM KALBİM AĞRIYOR YA [SONUÇ BELLİ OLDU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
32
Cevap
0
Favori
191
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> OLM BENİM KALBİM AĞRIYOR YA [SONUÇ BELLİ OLDU]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan

    Ciddi misin ?

    aynen halsizlik var şirkette oturuyom öle hiçbişey yapamıyorum çok garip

    Belki panik atak da olabilir. Daha önce geçirdiniz mi ? Nefes alma nasıl ? Kalp çarpıntısı var mı ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    215 Mesaj
    Şakası yok üşenme bi hastaneye git.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1139 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: D.Gallinari


    quote:

    Orijinalden alıntı: OCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: D.Gallinari

    Fıstıklı olsun




    Şaka bi yana sigara içiyorsan bırakmanı öneririm. Bir arkadaşımda da oluyordu, sol kolu uyuşuyordu çocuğun doktora gitti sigarayı bırakması gerektiğini söyledi doktor.

    haklı olabilirsin ara vereyim biraz ozaman sigaraya

    Ara verme, bırakabiliyorsan bırak, benim gibi bırakmam imkansız diyenlerdensen Allah yardımcın olsun

    yokya bırakıyorum istediğim zaman iradem kuvvetli çok şükür :D

    İstediğin zaman bırakıyorsan niye içiyorsun hocam

    Ben bırakamadığımdan içiyorum, sen bırakırım diyorsun da niye içiyorsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    867 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Tadeon

    Şakası yok üşenme bi hastaneye git.

    aynen gitçem öğleden sonra. 30 dk sora öğle arasına çıkcaklar o yuzden ogleden sora gidim diyorum rahat rahat genıs zaman
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    867 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan


    quote:

    Orijinalden alıntı: OCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan

    Ciddi misin ?

    aynen halsizlik var şirkette oturuyom öle hiçbişey yapamıyorum çok garip

    Belki panik atak da olabilir. Daha önce geçirdiniz mi ? Nefes alma nasıl ? Kalp çarpıntısı var mı ?

    yo çarpıntı nefes almada falan sıkıntı yok. panik atak olcagını sanmıyorum ya cok sogukkanlı bırıyımdır. surekli olarak gıcık bi ağrı var sadece rahatsız edıyor..
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    867 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: D.Gallinari


    quote:

    Orijinalden alıntı: OCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: D.Gallinari


    quote:

    Orijinalden alıntı: OCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: D.Gallinari

    Fıstıklı olsun




    Şaka bi yana sigara içiyorsan bırakmanı öneririm. Bir arkadaşımda da oluyordu, sol kolu uyuşuyordu çocuğun doktora gitti sigarayı bırakması gerektiğini söyledi doktor.

    haklı olabilirsin ara vereyim biraz ozaman sigaraya

    Ara verme, bırakabiliyorsan bırak, benim gibi bırakmam imkansız diyenlerdensen Allah yardımcın olsun

    yokya bırakıyorum istediğim zaman iradem kuvvetli çok şükür :D

    İstediğin zaman bırakıyorsan niye içiyorsun hocam

    Ben bırakamadığımdan içiyorum, sen bırakırım diyorsun da niye içiyorsun

    bunca derdin tasanın içinde iyi bi arkadaş oluyor diye :)
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    867 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fokof

    sogukta ve esen bir yerde oturmamaya calis ve sirtindan vurmasin ozellikle

    doğru olabilir arkamda klima var dikkat edicem sağolasın
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2544 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan


    quote:

    Orijinalden alıntı: OCA

    quote:

    Orijinalden alıntı: cobalt_evan

    Ciddi misin ?

    aynen halsizlik var şirkette oturuyom öle hiçbişey yapamıyorum çok garip

    Belki panik atak da olabilir. Daha önce geçirdiniz mi ? Nefes alma nasıl ? Kalp çarpıntısı var mı ?

    yo çarpıntı nefes almada falan sıkıntı yok. panik atak olcagını sanmıyorum ya cok sogukkanlı bırıyımdır. surekli olarak gıcık bi ağrı var sadece rahatsız edıyor..

    Anladım. O zaman öğle arasında gidin doktora. Ama kardiyoloji bölümüne gidin.


    Bende bir ara panik atak geçirmiştim. Ne olur ne olmaz diye kalbime de baktırdım.

    Holter denilen cihaz takmışlardı. 24 saat kalp ritmimi ölçtü ve efor testine girmiştim. Biraz kılımda.

    Siz de her türlü bakımı yaptırın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Yukarda arkadaşlar biraz saçmalamış , aynısı bana oldu 4 gün sürdü nefes alırken fena acıyordu ayakta kalbim fena acıyordu 4 gün sonra kendiliğinden geçti doktorada gitmedim

    Mide şişkinliğinden ve cereyandan oluyor , kalp krizi felan değil o olsa yere yığılır kalırsın heryerin kolların uyuşur kısa sürelidir kalp kirizi abartmış arkadaşlar

    Tavsiye olarak bol bol soda iç genir , fazla midene yüklenme fazla yemek yeme yani , yan yat geceleri , kafanı dağıtcak birşeyler bul... doktorluk birşey değil evham yapma kadınlar gibi derin nefes al ve rahatla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurokochin -- 27 Temmuz 2016; 11:41:57 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    867 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurokochin

    Yukarda arkadaşlar biraz saçmalamış , aynısı bana oldu 4 gün sürdü nefes alırken fena acıyordu ayakta kalbim fena acıyordu 4 gün sonra kendiliğinden geçti doktorada gitmedim

    Mide şişkinliğinden ve cereyandan oluyor , kalp krizi felan değil o olsa yere yığılır kalırsın heryerin kolların uyuşur kısa sürelidir kalp kirizi abartmış arkadaşlar

    Tavsiye olarak bol bol soda iç genir , fazla midene yüklenme fazla yemek yeme yani , yan yat geceleri , kafanı dağıtcak birşeyler bul... doktorluk birşey değil evham yapma kadınlar gibi derin nefes al ve rahatla

    muhtemelen dedıgın gıbıdır ama soz konusu kalp olunca ve rrahatsız edıcı boyutlarda olunca insan ıster ıstemez telaşlanıyor bı goruneyım ıcım rahat etsın en azından
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    867 Mesaj
    Beyler hastaneden geliyorum simdi olayi anlatıyorum. Sabah yine çok rahatsizlandim gittim kardiyolojiye kalp grafigimi cektiler temiz cikti kalple alakali degil göğüs hastalıklarına bir görün dedi hemen gittim göğüs hastaliklarina akciger röntgenimi cektiler baktılar onda da bisey çıkmadı tertemiz çıktı göğusle alakalı da değil ee nolcak smdi dedm mideyle alakali olabilir dedi dahiliyeye yönlendirdi dahiliyeye gittim muayene sonrası sorunun midemde olduğunu tespit etti reflü olmusum kalbime doğru sancı verende oymuş ilac verdi smdi suanda piskolojik olarak sorunun kalbimde olmadığını öğrenince biraz rahatladim.

    Özetle Sorun midedeymis yani
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Aşk acısı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.