< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tolga-v -- 3 Ekim 2022; 20:34:37 > |
Bildirim

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tolga-v -- 3 Ekim 2022; 20:34:37 > |
|
Slm. İlgileniyorum. Nasıl olacak? Tür IOS ve Mac cihazlarımda kullanabilecek miyim? |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Microsoft hesabım (yurtdışı) ve AppleID farklı emaillerde. O da bölge olarak yurtdışı. Sorun olur mu acaba?? Daha önce hiç böyle bir paylaşımda bulunmadım. ondan bilgim yok. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Tamam atıyorum. Ancak hemen deneme imkanım yok. Ancak yarın deneyebilirim. Çalışırsa, iban ile ödemesinianında atarım. |
|
_____________________________
|
|
Sorun değil. Davetye gönderdim. Denedikten sonra konuşuruz. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Little Pig Little Pig LET ME IN
|