Şimdi Ara

Oculus Rift'in sistem gereksinimleri açıklandı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_xxx

    Sony Playstation 4 ve Sony Project Morpheus VR ikilisi daha mantıklı duruyor. PC platformunda sabit bir donanım olmadığı için, her PC de farklı performans gösterecek ve sonucunda her PC de farklı deneyim yaşatacaktır. Buda hoş bir durum değil, özellikle oyunlar ve simülasyonlar bakımından.


    Ps4'te gpu'dan performans almak için düşük çözünürlük kullanacaklarını düşünüyorum, 1080p'de dahi yeni nesil oyunlar çok fazla zorluyor.(30fps) Bu sebeple görüntü oculus ile aynı netlikte olmayacaktır. AA meselesi var bir de üstüne.
    Mesela 3d tv üzerinden çalışan 3d konsol oyunları o şekildeydi. Belki 3d tv'lerdeki side by side'a benzer mantıkla yatay veya dikey çözünürlüğü yarıya indirip gpu'yu rahatlatabilirler. 1920x540(x2) gibi. Denemeden yorum yapmam doğru olmaz elbette, ama bence ilk nesil rift'in bile çözünürlüğü yeterli gelmeyebilir çünkü sanal gerçeklik hissi yaratılacaksa önümüzde olabildiğince yüksek ppi'lı, gerçek dünyadan kopmuşcasına bir görüntü görmek isteriz. 4k versiyonu da çıkacaktır sonradan tabi, ama onun için de epey extreme sistemler gerekecektir. Yani VR nesli de aslında şimdiki gibi olacak, en iyi deneyimi yaşamak isteyen parayı döküp pc platformunu tercih edecek, f/p olarak ve uzun süreli olarak sürdürülebilir deneyim yaşamak isteyen de çeşitli konsolları(mobiller dahil) tercih edecektir.





  • Bu gereksinimler en iyi deneyim için. En azından öyle belirtilmiş yazıda. ama yinede benim emektarın kaldıracağını sanmıyorum. Ps4 e de çıkarılıyormuş ona alırız artık.

  • türkiyede kim bilir kaç bin liralara kitleyecekler.

  • Bu teknolojinin kullanilmasina daha cook var bence o yüzden çıktığında denemeden Sakın almayın derim. Gecen gün deneyimleme şansı buldum 2 farklı yerde birisi 3d animasyon biriside normal kamera çekimiydi. Ilk olarak her ne kadar Çözünürlük 1080p de olsa ppi aşiri kötü pikselleri sayabilirsiniz rahatlıkla Buda baş ve göz ağrısı yapıyor, ayrıca cihazı ayakta kullanmak ciddi derece zor ve tehlikeli çünkü aynı anda fiziksel koşulları birbirinden alakasız 2 Dünya'da bulunuyorsunuz( biri oyunun dunyası biriside gerçek olan ) ve Buda insan beyni için tahmin edemeyeceğiniz kadar zor bir şey. Mesela first person çekim izliyorsanız ve Koşan adam eğimli bi yerden yukarı doğru koşuyorsa sizde Öne doğru eğiliyorsunuz ve dikkatiniz kaybolduğu an direk düşüyorsunuz. Tahmini 5 dklik 3d oyundaki deneyimimde en Sonunda adam yere düşüyordu ve rift İ kafamdan son andan çıkardım yoksa adamlarım tüm ekipmanını dağıtacaktım :D ve kendime gelmem 2-3 dkyi buldu. Ben size çok heveslenmesin derim bunun kullanılması için daha en az 4-5 yıl bence. Ve eğer kamera kontrollü bir şekilde kullanılmazsa bu cihaz Yüzünden ölüm haberleri bile görebileceğimizi düşünüyorum.





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.