Şimdi Ara

Note 5 ücretsiz pil değişimi talebim ve sonrasında yaşadıklarım...Lütfen bana yol gösterin.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
4.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Samsung Note 5 kullanıyorum. Telefonumun garantisinin dolmasına 2 ay kaldı. 02.08.2017 tarihinde İzmir Başarı Teknik Servis'e garanti kapsamında ücretsiz batarya değişimi talebi ile başvurdum.Cihazımın arka kapağının sağ alt köşesi hafif çatlaktı.
    Piline bakabilmek için 200 tl karşılığında öncelikle kapağı değiştirmeleri gerektiğini söylediler; kapağı açmak için ısıl işlem uygulanacağı için çatlaktan dolayı kapağın parçalanacağını söylediler.
    Bu çatlak cihazı kullanmama engel olmadığı için değiştirmeyi düşünmüyordum ama pile bakılsın diye kabul ettim ve ödemeyi yaptım.
    Teslim formunda açıklama olarak; "arka cam değişecek, batarya çabuk bitiyor" yazdılar. 07.08.2017 tarihinde cihazı teslim almaya gittim. Servisin bana verdiği kağıtta yapılan işlemler olarak sadece "aksesuar değişimi yapıldı" yazılmış.
    Ben asıl pil değişimi için teslim etmiştim, ama pile yapılan işlem ile ilgili bir şey yazmamışsınız dedim. "Pilinize baktık, durumu iyi" dediler. Ben de bunu sözlü olarak değil; bana verilen kağıtta "pil incelendi ve durumu iyi olduğu için değişime gerek görülmedi" gibi bir cümle yazmalarını istedim.Israrla yazmadılar.
    Sonra teknik servis elemanımız birazdan size açıklama yapacak dediler.
    Beklerken Samsung Müşteri Hizmetleri'ni aradım ve durumu anlattım. Şikayet kaydı oluşturdular ve siz şu an cihazı teslim almayın dediler. Serviste bir bayan beni çağırdı ve değiştirilmesi gerekmeyen sorunları kağıtta belirtmek gibi bir prosedürümüz yok ama sizin için bilgisayar ekran görüntüsünün çıktısını aldık dediler.
    O ekranda cihazımın pil testi yazıyormuş ama açıkçası pek anlamadım.
    Şimdi şikayet başvurumun sonuçlanmasını bekliyorum.
    Ben asıl pil değişimi için başvurdum ama servis sanki asıl amacım kapak değişimiymiş gibi davranıyor. Şunu sormak istiyorum; pil incelendi ve değişime gerek duyulmadı ise bile yazılı olarak bana bildirmeleri gerekmez mi?Garanti kapsamında pil değişimi için pilin %60 oranında tükenmesi gerekiyor; pilimin durumunu öğrenmek istiyorum; yüzde kaçı tükenmiş diyorum ama bilgi vermiyorlar.
    Garantisi dolmadan yine şikayetiniz olursa getirin bakarız diyorlar. Cihaz servisteyken eski cihazım NOTE 2'yi kullanıyorum, onun bataryası bile daha uzun gidiyor.
    Bana yol gösterin lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osoztok -- 7 Ağustos 2017; 22:51:12 >



  • Hocam açıkçası kimse babasının hayrına pil değişimi yapmaz. Yanlış anlama. Hele bu teknik servisler işin parasında sürekli.
  • Ben babamın hayrına pil değişimi istemiyorum ki, garanti kapsamında verilen bir hakkı kullanmak istedim. Pil değişimine gerek yoksa da pilimin durumunu öğrenmek istedim.Pilinizin durumu iyi deyip gönderiyorlar. Telefonu kullanmadığım halde öğlene kadar bitiyor ama durumu iyiymiş.Bunu anlamıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osoztok -- 9 Ağustos 2017; 2:48:1 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende note 5 in pilini degistirmek icin servise birqkacaktim cihazi
    Aslinda arka kapagi olmauan telefon almamak lazim ama suan heosi ayni oldu. Hic servisle ugrasmayip baska bi yerde pil degistirmek daha mantikli. Pil degisimi icin bile en az 2 hafta yatirirlar telefonu bunlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.