Şimdi Ara

Note 5 hızlı şarj olmama sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
62.135
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Malesef hala cozum yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Var hocam. Sorun kesinlikle kabloda.Yazılım,şarj aletinden gelen ampere mudahale edemez. Kablo büyük ihtimalle aşınmıştır. Kronik bir sorun ben de yaşadım. Annemin aldığı G4 cihazın data kablosu ile şarj ediyorum, %99 da olsa %1 de olsa hızlı şarj ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 15 Kisiye Saldirdim

    Var hocam. Sorun kesinlikle kabloda.Yazılım,şarj aletinden gelen ampere mudahale edemez. Kablo büyük ihtimalle aşınmıştır. Kronik bir sorun ben de yaşadım. Annemin aldığı G4 cihazın data kablosu ile şarj ediyorum, %99 da olsa %1 de olsa hızlı şarj ediyor.

    Bu kadar insanin hepsini kablosucalor almaz asinmis olamaz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BERKKA35


    quote:

    Orijinalden alıntı: 15 Kisiye Saldirdim

    Var hocam. Sorun kesinlikle kabloda.Yazılım,şarj aletinden gelen ampere mudahale edemez. Kablo büyük ihtimalle aşınmıştır. Kronik bir sorun ben de yaşadım. Annemin aldığı G4 cihazın data kablosu ile şarj ediyorum, %99 da olsa %1 de olsa hızlı şarj ediyor.

    Bu kadar insanin hepsini kablosucalor almaz asinmis olamaz

    İste bu yüzden kronik dedim ya. Misal LG G3 modeli de kronik bir sorun yuzunden inanılmaz isiniyor.Kronik genel sorun demek. Ancak malum Samsung servisi bundan da para alacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı sorun bende de var daha 3 haftalık telefon.
    Kablo tertemiz ama hızlı şarj olmuyor.
    Gelen kablolarda mı sorun var acaba ?
  • Bende bu sorun için konu açmıştım ama cevap gelmeyince bi benim telde var sandım. Bende de aynı sorun mevcut yazılımsal olduğunu düşünüyorum ama neden ilk bir hafta neden olmadı yazılımsalsa onu anlamadım servise de götürmedim. Ama sarj aletinizi başka telefonlarda kullandıysanız ki bizim ev ahalisi ben yokken takmışlar ondan olur mu diye kafa takıldı doğrusu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan52400

    Bende bu sorun için konu açmıştım ama cevap gelmeyince bi benim telde var sandım. Bende de aynı sorun mevcut yazılımsal olduğunu düşünüyorum ama neden ilk bir hafta neden olmadı yazılımsalsa onu anlamadım servise de götürmedim. Ama sarj aletinizi başka telefonlarda kullandıysanız ki bizim ev ahalisi ben yokken takmışlar ondan olur mu diye kafa takıldı doğrusu...

    Hocam kabloda sorun varmis eski s5 imin kablosunu kullaniyorum sıkıntı bitti

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kabloda nasil sorun olur bende iki uc gune kadar bir sorun yoktu yeni ortaya cikti bir kac defa cikartip takiyorim sorun cozuluyor sanirim kronik bir sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kablonuzu degistirin butun kablolar oluyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şikayetvar.com sitesinden bu sorunu yazdım samsungtan gelen cevap şöyle; Bu sorunun yazılımsal bir sorun olduğunu ve telefonunuzu simkartını çıkartın ve cihazı fabrika ayarlarına sıfırlayın eğer sorununuz devam ederse yetkili servisimizle iletişime geçin" diye cevap geldi dolayısıyla yazılımsal bir sorun olduğunu belirttiler kablolarınızı boşa değiştirmeyin ayrıca ben iki defa cihazı yeniden kurmamam rağmen sorun düzelmedi hatta ilginç bir şekilde şarjı telefona bastırarak takarsam 2-3 denemede hızlı şarja geçiyo yani böle saçma bir durum diğer telefonum iphone 5s 2 yıldır hiç hızlı şarj sorunu yaşamadım
  • Arkadaşlar son güncellemeden sonra sorun çözüldü geçmiş olsun cümleten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben s6 edge plus kullanıyorum bende de aynı sorun vardı uygulama yöneticisinden uygulamaların hepsini sıfırlayın o şekilde şarja takın birde güç modu aktifken hızlı şarj etmiyor
  • Kabloyu degistirin

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sıkıntı bende de var arkadaşlar..Telefonun orijinal sarj aleti ve kablosu ile hızlı sarj olmaz iken Xiaomi Mi 10000mAh harici bataryayı bağladığımda hızlı sarj oluyor..Şimdi sim kartı çıkartıp fabrika verilerine sıfırladım aleti deneyeceğim inşallah düzelir..
  • Sorun malesef devam ediyor..
  • Bende Allah'tan şarj problemi yok fakat pc ye bağlayamıyorum telefonu.Hemde cihazın kendi yanında gelen kablosunun ucu acayip derecede ısınıyor.Kendi kablosunun mutlaka problemleri var.Cihazda sorun yok fakat kendi kablosuyla pc ye bağlıyorum 2 saniye sonra telefon bağlantısı kopuyor. Eski s4 ümün kablosunu kullanıyorum şuan şarjda sorun yok fakat pc bağlantısında kabloyu oynattıgım zaman pc bağlantısı kesiliyor. S4 Cihazımdada vardı bu problem.Kablo oynadıgı zaman pc bağlantısı kesiliyordu.

    Sanırım samsungun kablolarında olan genel bir problem bu.Çok zaman geçmemesine rağmen hemen bozuluyor.
  • güncellemeyle düzelmiş beyler 1 aydır sıkıntı yok bende
  • hiç bir düzelme yok aynen sorun devam.

    Arkadaşlar, madem kablolarımız sorunlu başka bir markanın yan sanayi kablosunu mu alalım ne önerirsiniz sorunu düzelenler?
  • Beyler note serisinin hepsini kullandım 3 hariç. Ve bu sorunun yanıtı kesinlikle batarya şişmesidir.
  • 4 günlük telefonda mı batarya şişmesi var dostum yazılımsal olduğunu düşünüyorum bende ya da kablo ile alakalı bir durum değiştirip deneyeceğim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.