Şimdi Ara

^^ Nokia N82 | S60 3.1 - 2.4' QVGA LCD | 5MP - Xenon Flash - AF | WLAN - GPS ^^ (174. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18.484
Cevap
14
Favori
900.136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Biohazard

    dostum garantilisi içinde aynı şey olabilirdi .bencede kvk garantili almayın derim.çünkü adamlar herşey e kullanıcı hatası deyip geçiyorlar.
    sadece telefonun sistemsel bir arızasında veya yazılım yüklemede para almıyorlar.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Hemre_

    öğlen marcell ile görüştüm adamların aynen dedikleri şöyle...

    cumartesi msn görüşmesi:
    emre: mrb, benim ekranı kırıl bi n82 telim vardı servisinizde
    yetkili: efendim ürün temini için bir kaç gün bekleteceğiz. ürününüz çarşamba veya perşembe kargoya evrilecek
    emre: teşekkürler.. şey bide yeedk bi pil alabilirmiyim
    yetkili: böyle birşey yapamıyoruz
    emre: yok parası neyse veercem maksat yedek pil bulmak zor o yüzden siz satıcısı olduğunuzdan sizde vardı diye şeyettim
    yetkili: şuanda bizimde elimizde yok

    telefon görüşmesi bugün öğlen 13:40
    emre: mrb, ekranı kırıl n82 için cumartesi günü bana telefon bu hafta içi kargoya evrilecek denilmişti bilgi alabilirmiyim.
    yetkili: bi sn efendim
    ara fon müziği devrede 25yetkili:-30 sn
    efendim ürüne ait halen ekran bulunamamış, yeni bir ürün olduğundan ekranı piyasada yok
    emre: ama bana hafta içi gönderilecek denildi msnde.
    yetkili: msnde kiminle görüştünüz
    emre: bilmiyorum adını sormadım ama sizin msnden görüştüm
    yetkili: bana verilen ilgi bu şekilde
    emre: peki neden sizde genpa ve kvk gibi arızasını gideremediğiniz ürünün arızasını giderebilmek için (parça temini için) elinizde bulunan bi n82'yi açıp parçalarını yedek olarak kullanmıyorsuunz
    yetkili: elimizde 2. el n82 olmadığından bunu yapamayız (Not: sıfır ekran için 100$ parayı benden peşin peşin aldılar burada 2. el muhabbeti geçiyor anlamadım gitti.. kazık mı yiyoruz ne attıkları kazık yetmemiş gibi geldi bana)
    emre: o zaman garanti kağıdımda yazdığı üzere ben sizden 1 adet telefon istiyorum. madur durumdayım bunu istemek hakkım
    yetkili: efendim müdürüm şuanda burada olmadığından bu konuda yardımcı olamıyoacağım
    emre: bu arada geçen gün ben size telimi vermiş olmama rağmen size ulaşamadık demiştiniz ben telimi yeniden vereyim
    yetkili: doğrudur efendim (Not: benim telim 24 saat açıktır ancak geceleri teli kapatırım. kapalıyken arayanların raporu bana hep gelir. onların ise arama raporu kesinlikle gelmedi)
    emre: 05******** (numaramız bizde kalsın :D)
    yetkili: müdürüm geldiğinde bu konu hakkında bilgi alıp sizi arayacağım..

    aradan 3 saat geçti müdür ortalıkta yok. telefondan haber almak için hep ben arıyorum. giren hep bize giriyor...

    aklı olan gitsin kvk genpa garantili alsın.. benim garantilik işim olmaz demeyin öyle dedim gittim eşeklik ettim aldım şimdi nalet okuyorum....








    servis konusunda teleservice arvato yu tek geçiyorum ve sanırsam turkiyedeki level 4 ender servislerden. an azından ankaradaki oyle




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sedambian

    arkadaşlar program paylaşalım...

    Üst konuda çok güsel programlar var.

    Benim program paketlerini indirmiştik saten.

    İmsa olayını halletin mi bida bakiim mi?
  • hemre çileni başından beri görüyorum allah yardımcın olsun..
    ~~zafere giden yolda çekilen çile kutsaldır~~
  • arkadaşlar konu dışı olacak ama aklıma takıldı. n82 siparişi vermiştim dün. sipariş takip bölümünde fraud kontrol yazıyor bunu biliyorum ancak sipariş detay kısmına tıkladığımda -bilgi güncellemesi yapacak- diye bir ibare var sipariş açıklamasında. nedemek bu ? bilen arkadaşlardan arz ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: radyocu

    arkadaşlar konu dışı olacak ama aklıma takıldı. n82 siparişi vermiştim dün. sipariş takip bölümünde fraud kontrol yazıyor bunu biliyorum ancak sipariş detay kısmına tıkladığımda -bilgi güncellemesi yapacak- diye bir ibare var sipariş açıklamasında. nedemek bu ? bilen arkadaşlardan arz ederim.

    1 fikrim yok...


    @musyun: Abi haklı ama, çile çekmemesi gerekio normalde...
  • Bende N82 ci oldumm
  • SON DURUM HAKKINDA SANA BİLGİYİ ORDAKİ FORMDAN VERİYORLAR BENDE E-REYONDAN ALDIM BİLİYORUM O FRAUD FALAN KISMINI... HYIRLI OLSUN GELİNCE Bİ BAK USB KABLOSU NASIL GELDİ BİDE GARANTİ BELGESİ VAR MI DİYE BİZE Bİ SÖYLE BENDE ONLAR HATALI ÇIKMIŞTI AMA HALLETTİM..
    quote:

    Orjinalden alıntı: radyocu

    arkadaşlar konu dışı olacak ama aklıma takıldı. n82 siparişi vermiştim dün. sipariş takip bölümünde fraud kontrol yazıyor bunu biliyorum ancak sipariş detay kısmına tıkladığımda -bilgi güncellemesi yapacak- diye bir ibare var sipariş açıklamasında. nedemek bu ? bilen arkadaşlardan arz ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ironman

    Bende N82 ci oldumm

    aferim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ironman

    Bende N82 ci oldumm



    hayırlı olsun
  • @ironman: Burayı 1 siyaret et, işine yarayan şeyler olucaktır.

    http://forum.donanimhaber.com/m_15585320/mpage_150/key_//tm.htm
  • quote:

    Orjinalden alıntı: radyocu

    arkadaşlar konu dışı olacak ama aklıma takıldı. n82 siparişi vermiştim dün. sipariş takip bölümünde fraud kontrol yazıyor bunu biliyorum ancak sipariş detay kısmına tıkladığımda -bilgi güncellemesi yapacak- diye bir ibare var sipariş açıklamasında. nedemek bu ? bilen arkadaşlardan arz ederim.

    yav bu banada olmuştu zannedersem ya. ama sonra sipariş verdiğim şeyi zamanında almıştım. önemli bişey değil heralde bu. bende baya panik yapmıştım.evet evet önemli değil ya merak etme
    ben bi bakayım da şu işe çünkü benim moralim çok bozulmuştu




  • Arkadaşlar kvk problemi aynı sekilde çözüyor hemre arkadaşımızın başına bir sansızlık gelmiş bekliyecek belki 1.5 ay bekleyebilir bu cevaplar şirketlerin oyalama taktikleri. Başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum geçen sene n73 ilk cıktıgında gittim aldım 1 ay kullandıktan sonra üst hoparlörden cızırtı geldiğini fark ettim ve kvk ya yolladım ürünü incelemişler ve bozuk olan parçayı tespit edip istanbula yollamışlar neyse uzun aramalar görüşmeler sonucu telefonum istanbuldan son check işlemi gerçekleşip saglam olarak gönderilmiş güya ama telefonu telefoncumdan aldıgım daha ilk dakika üst hopörlerim çalışmıyor bide ön kamerayı bozmuşlar neyse ben hemen 3 gün kullandıktan sonra tekrar yolladım ve telefonu beklemeye başladım koca kvk istanbul yedek parçası vardır herhalde neyse 1 hafta geçti 10 gün geçti ses yok aradım yedek parçam gemide geliyormuş . Ve koca nokia italatcısı kvk nın elinde yedek parça sorunu var neyse arkadaşlar ben iyice sinirledim tabi bu arada 1 ay felan oldu halen parça yok ve tüketici mahkemesine gittim ancak istanbul daki tüketici haklarının bu sorunu halledebilecegini söyledi ve uzun ve zahmetli bir iş oldugundan ugraşmadım neyse 30 iş günü geçtiği için ve telefonum yapılamadığı için para iadesi veya telefonun 0 ile değiştirme hakkınız doğuyor.Bende para iadesi aldım çünkü 1milyara aldğım tel 800 düşmüştü :D. hemer ya da başka arkadaşlarımızın telefonu servise gönderdikten sonra uzun beklemeler yapıyorlarsa nokia türkiye yi arasınlar onlar uyarı vererek bazı işlemleri hızlandırabiliyorlar ya da karşı tarafa bu durumun ne kadar ciddi bir boyuta ulaşabileceğini gösteriyorsunuz.
    Son bir eklenti: N82 deki dış hoparlör sesinin 1 derece düşük olması iyi çünkü N73 te hoparlör yüksek sesten patladı sanırım

    AMA KESİNLİKLE GARANTİLİ DERİM çünkü yüksek mevlada paralar ödeyip alıyorsunuz bi bozulma durumunda ya da kendisinden kaynaklanan bi hata durumda telefonunuzu düzeltebilecek bir muhattabınız oluyor uzun sürsede olsun sonuçta alıyorsunuz fazla paranızın karşılığını



    Orjinalden alıntı: SEIKO


    Orjinalden alıntı: Biohazard

    dostum garantilisi içinde aynı şey olabilirdi .bencede kvk garantili almayın derim.çünkü adamlar herşey e kullanıcı hatası deyip geçiyorlar.
    sadece telefonun sistemsel bir arızasında veya yazılım yüklemede para almıyorlar.


    Orjinalden alıntı: Hemre_

    öğlen marcell ile görüştüm adamların aynen dedikleri şöyle...

    cumartesi msn görüşmesi:
    emre: mrb, benim ekranı kırıl bi n82 telim vardı servisinizde
    yetkili: efendim ürün temini için bir kaç gün bekleteceğiz. ürününüz çarşamba veya perşembe kargoya evrilecek
    emre: teşekkürler.. şey bide yeedk bi pil alabilirmiyim
    yetkili: böyle birşey yapamıyoruz
    emre: yok parası neyse veercem maksat yedek pil bulmak zor o yüzden siz satıcısı olduğunuzdan sizde vardı diye şeyettim
    yetkili: şuanda bizimde elimizde yok

    telefon görüşmesi bugün öğlen 13:40
    emre: mrb, ekranı kırıl n82 için cumartesi günü bana telefon bu hafta içi kargoya evrilecek denilmişti bilgi alabilirmiyim.
    yetkili: bi sn efendim
    ara fon müziği devrede 25yetkili:-30 sn
    efendim ürüne ait halen ekran bulunamamış, yeni bir ürün olduğundan ekranı piyasada yok
    emre: ama bana hafta içi gönderilecek denildi msnde.
    yetkili: msnde kiminle görüştünüz
    emre: bilmiyorum adını sormadım ama sizin msnden görüştüm
    yetkili: bana verilen ilgi bu şekilde
    emre: peki neden sizde genpa ve kvk gibi arızasını gideremediğiniz ürünün arızasını giderebilmek için (parça temini için) elinizde bulunan bi n82'yi açıp parçalarını yedek olarak kullanmıyorsuunz
    yetkili: elimizde 2. el n82 olmadığından bunu yapamayız (Not: sıfır ekran için 100$ parayı benden peşin peşin aldılar burada 2. el muhabbeti geçiyor anlamadım gitti.. kazık mı yiyoruz ne attıkları kazık yetmemiş gibi geldi bana)
    emre: o zaman garanti kağıdımda yazdığı üzere ben sizden 1 adet telefon istiyorum. madur durumdayım bunu istemek hakkım
    yetkili: efendim müdürüm şuanda burada olmadığından bu konuda yardımcı olamıyoacağım
    emre: bu arada geçen gün ben size telimi vermiş olmama rağmen size ulaşamadık demiştiniz ben telimi yeniden vereyim
    yetkili: doğrudur efendim (Not: benim telim 24 saat açıktır ancak geceleri teli kapatırım. kapalıyken arayanların raporu bana hep gelir. onların ise arama raporu kesinlikle gelmedi)
    emre: 05******** (numaramız bizde kalsın :D)
    yetkili: müdürüm geldiğinde bu konu hakkında bilgi alıp sizi arayacağım..

    aradan 3 saat geçti müdür ortalıkta yok. telefondan haber almak için hep ben arıyorum. giren hep bize giriyor...

    aklı olan gitsin kvk genpa garantili alsın.. benim garantilik işim olmaz demeyin öyle dedim gittim eşeklik ettim aldım şimdi nalet okuyorum....







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andol -- 30 Ocak 2008; 11:52:49 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: andol

    AMA KESİNLİKLE GARANTİLİ DERİM çünkü yüksek mevlada paralar ödeyip alıyorsunuz bi bozulma durumunda ya da kendisinden kaynaklanan bi hata durumda telefonunuzu düzeltebilecek bir muhattabınız oluyor uzun sürsede olsun sonuçta alıyorsunuz fazla paranızın karşılığını




    her yerine katılıyorum ama mebla farkına katılmıyorum çok fasla fark olmuyo sira...




  • TÜM 5 MEGAPİKSELLİ CİHAZLARIN ORTAK FOTOĞRAF PAYLAŞIM BAŞLIĞINA FOTOLARINIZI BEKLİYORUZ.
    KURALLARA DİKKAT ETMENİSİ RİCA EDERİS.
    DAHA ÖNCE KENDİ BAŞLIĞINISA EKLEDİĞİNİZ FOTOĞRAFLARIDA EKLEYEBİLİRSİNİZ.

    http://forum.donanimhaber.com/m_20747283/tm.htm

    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
  • sizce arkadaşlar bu telefonun ekranı film izlemek için yeterlimi acaba
  • bi kaç sayfaya baktım da göremedim cihazın rami ne kadar bilen varmı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: @dministrator

    bi kaç sayfaya baktım da göremedim cihazın rami ne kadar bilen varmı

    128mb Free'de 90...


    @ssmuho: N95 veya N95 8GB'de daha keyif verir...
  • n95 te benim 29 mb free gözüküyo bu normal mi acaba(handy taskman)
  • Reis-i Eagles tşklerr tşkler arkadaşlar...
  • Normal tabiiki... v20de 29MB ilk açılışta oda genelde

    56mb ram var bisde 30u serbest
    128 var 82 ve 95 8gb de 90ı serbest
  • 
Sayfa: önceki 172173174175176
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.