Merhaba Arkadaşlar Nokia E72 cep telefonlarında ekran panelinin üst tarafında menü isimlerinde bazı harfler silik çıkıyor (örn. Yeni mesaj yazısında "aj" harfleri) bazıları da 10 saniye kadar bekledikten sonra tamamlanıyor (örn. Güvenlik modülü yazısındaki "ülü" harfleri) bazı harfler ise hiç tamamlanmıyor. (örn. İnternet sitelerinin adı) Bu sorundan dolayı Nokia'yı aradım, onlar da "telefonda böyle bir sorunun varlığını gördüklerini ancak benim şimdiye kadar kendilerini arayan tek kişi olduğumu, eğer daha fazla tüketici bu sorundan dolayı kendilerine dönerse Nokia’nın da sorunla ilgileneceğini " söylediler. Benim bütün Nokia E72 kullanıcılarından ricam lütfen Nokia’yı arayın ve sadece ekran panelinin üst kısmındaki harflerin eksikliğini ya da silik çıkışını bildirin. İlgilenenler için Nokia tel. no. 0212 337 17 17
Bence okadar önemli bi sorun değil ya takma kafaya boşver
dogukaneryilmaz sorun bence de küçük ama bu sorundan dolayı (biraz da satıcı firmanın -gold bilgisayar- takındığı kaba saba tavırları yüzünden) tüketici haklarına başvurdum ve bizim küçük dediğim sorun için bilirkişi "niteliğe ve niceliğe aykırı bir durumdur" diye rapor düzenlemiş, tabii kazandım mahkemeyi şimdi o küçük sorun için o zamanki fatura bedelini ve şimdiye kadarki faizini alacağım (gerçi ben de faiz yemem ama:) olsun, sırf satıcı firmaya zarar olsun En azından Nokia yı arayıp telefondaki durumu bildirebilirsin, yoksa bence de küçük bir sorun ve de çok şık bir telefondu :(( hevesimi bile alamadım telefondan ayrıca şunu da belirteyim ki konuştuğum Nokia yetkilileri gerçekten iyi niyetliydiler, saygılıydılar ve yardımcı olabilmek için uğraştılar. Gold un genel müdürü gibi agrasif ve beni de agrasifleştiren tavırlar içine girmediler...
quote:
Orijinalden alıntı: türkân
dogukaneryilmaz sorun bence de küçük ama bu sorundan dolayı (biraz da satıcı firmanın -gold bilgisayar- takındığı kaba saba tavırları yüzünden) tüketici haklarına başvurdum ve bizim küçük dediğim sorun için bilirkişi "niteliğe ve niceliğe aykırı bir durumdur" diye rapor düzenlemiş, tabii kazandım mahkemeyi şimdi o küçük sorun için o zamanki fatura bedelini ve şimdiye kadarki faizini alacağım (gerçi ben de faiz yemem ama:) olsun, sırf satıcı firmaya zarar olsun En azından Nokia yı arayıp telefondaki durumu bildirebilirsin, yoksa bence de küçük bir sorun ve de çok şık bir telefondu :(( hevesimi bile alamadım telefondan ayrıca şunu da belirteyim ki konuştuğum Nokia yetkilileri gerçekten iyi niyetliydiler, saygılıydılar ve yardımcı olabilmek için uğraştılar. Gold un genel müdürü gibi agrasif ve beni de agrasifleştiren tavırlar içine girmediler...