Şimdi Ara

NİSSAN X-TRAİL (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.221
Cevap
56
Favori
399.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • X-TRİAL'İ LPG'de kullanan arkadaslardan yardım bekliyorum....
  • QR20DE motor tipli X-trail kullanıcılarından Şanzuman yağını değiştiren varmı ? bu konuda biraz kafam karıştı aracın servis kitapcığında otomatik şanzıman yağı değişimi yazmıyor 120 bin e kadar hep kontrol işareti var servise sordumservisin elindeki listedede aynı şekilde ama servis 60.000 de değiştirmeyi öneriyor , ve nissannın kendine özel Nissan atf adında bir şanzuman yağı var servis mutlaka bunu kullanmalısın diyor ,farklı yağ kullanan varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxtrail

    Arkadaşlar sadece nissan x trailin lpg de subab yaktığı söyleniyor bu kanuda yardımcı olabilirmisiniz bu aracı alacağım bu kafama takıldı eğer bu araç lpgde subab yakıyorsa 2500*3000 tl bir masraf açıyor böyle bir sorun varmı acil yardım lütfen

    2003-2004 modellerde motor yazılımındaki bir hata katalitik konvertörlerin aşırı ısıdan kırılıp motora geri emildiğinde hasar oluşumuna sebep oldu.aklı başında servislere uğrayanlar nissan tarafından yapılan kampanya sayesinde motor değişimine kadar varan tamirler gördü..

    yani kısaca bu yazılım güncellemesi yapılmamış araçlar LPG sisteminden kaynaklanan yüksek ısıyla karşılaşınca kısa sürede motor hasarına uğruyor. aslında lpg suçlu değil hızlandırıcı etken...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cankyyy38

    X-TRİAL'İ LPG'de kullanan arkadaslardan yardım bekliyorum....

    bende T31 bir arkadaşımda T30 var. aynı tarihlerde atiker lpg taktırdık..
    her ikimizde 25-27 kuruş arası tüketime sahibiz... yazın klima ,şehir içi derken 30 kuruşu da bulduğu oldu..

    40-50 kuruş tüketen bir araçta lambda sensörü çok kısa sürede arıza verir. yani bu derece yüksek tüketime çıkıldığında motor kontrol sistemi buna müdahale eder, acil moda geçmek, yüksek viteleslere geçmemek gibi önlemler alır..

    arkadaşımız hesap hatası yapıyor olabilir diye düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xibabla511

    QR20DE motor tipli X-trail kullanıcılarından Şanzuman yağını değiştiren varmı ? bu konuda biraz kafam karıştı aracın servis kitapcığında otomatik şanzıman yağı değişimi yazmıyor 120 bin e kadar hep kontrol işareti var servise sordumservisin elindeki listedede aynı şekilde ama servis 60.000 de değiştirmeyi öneriyor , ve nissannın kendine özel Nissan atf adında bir şanzuman yağı var servis mutlaka bunu kullanmalısın diyor ,farklı yağ kullanan varmı ?

    merhaba,
    yani T31 kasa benzinli x-traiden bahsediyorsunuz....

    bizim araçlarımızda dizel motorludan farklı olarak cvt (sürekli değişken) şanzıman var..
    yani kavramalar ve frenler gibi çapak üreten mekanizmalar olmadığı için yağımız ömürlük... değişmesi gerekmiyor ama seviyesi kontrol edilmeli..

    nissan değişim önermekte çok da haksız değil çünkü ülkemizin yol şartlarında yağlar aşırı kirlenebiliyor.. ama yinede 100 bin km den önce değişim gereksiz...
    yağ özel bir yağdır, piyasadan alıp kullanmak risk olur..




  • quote:

    2003-2004 modellerde motor yazılımındaki bir hata katalitik konvertörlerin aşırı ısıdan kırılıp motora geri emildiğinde hasar oluşumuna sebep oldu.aklı başında servislere uğrayanlar nissan tarafından yapılan kampanya sayesinde motor değişimine kadar varan tamirler gördü..

    yani kısaca bu yazılım güncellemesi yapılmamış araçlar LPG sisteminden kaynaklanan yüksek ısıyla karşılaşınca kısa sürede motor hasarına uğruyor. aslında lpg suçlu değil hızlandırıcı etken...

    quote:

    bende T31 bir arkadaşımda T30 var. aynı tarihlerde atiker lpg taktırdık..
    her ikimizde 25-27 kuruş arası tüketime sahibiz... yazın klima ,şehir içi derken 30 kuruşu da bulduğu oldu..

    40-50 kuruş tüketen bir araçta lambda sensörü çok kısa sürede arıza verir. yani bu derece yüksek tüketime çıkıldığında motor kontrol sistemi buna müdahale eder, acil moda geçmek, yüksek viteleslere geçmemek gibi önlemler alır..

    arkadaşımız hesap hatası yapıyor olabilir diye düşünüyorum..


    Sayın Kızıldağ;
    bendeki araçta t30 modeli siz yada t30 kullanan bahsettiğiniz arkadaş lpg taktırmadan önce katalitik konvertörle yada bahsettiğiniz yazılımla ilgili bir değişiklik yaptınızmı acaba ?
    quote:

    merhaba,
    yani T31 kasa benzinli x-traiden bahsediyorsunuz....

    bizim araçlarımızda dizel motorludan farklı olarak cvt (sürekli değişken) şanzıman var..
    yani kavramalar ve frenler gibi çapak üreten mekanizmalar olmadığı için yağımız ömürlük... değişmesi gerekmiyor ama seviyesi kontrol edilmeli..

    nissan değişim önermekte çok da haksız değil çünkü ülkemizin yol şartlarında yağlar aşırı kirlenebiliyor.. ama yinede 100 bin km den önce değişim gereksiz...
    yağ özel bir yağdır, piyasadan alıp kullanmak risk olur..

    Benim aracım T30 model sanırım bunda cvt şanzuman yok bu araçlarda orjinal yağ olaral nissan matic d kullanılmış, 3-4 nissan servisi aradım matic 4 ellerinde yok cvt modeller için olan yağlar mevcut bana mobil 1 atf 320 yada ona benzer bir yağ kullana bileceğimi söylediler kendileride o şekilde kullanıyormuş sizinbir kullanıcı olarak yorumunuzu merak ediyorum




  • Yücel Bey,

    Ben nedense hep T31 i düşünerek yazdm cevapları, pardon...

    evet şanzıman cvt değil. tork konvertörlü otomatik.. istediğiniz herhangi bir markanın ATF yağını koyabilirsiniz.. ve şu sıralar değiştimelisiniz.. 100 bin bu araç için çok geç olur.

    bahsettiğim arkadaşımdaki aracın bu kampanya kapsamında sadece yazılım değiştirilerek servis aldığını gördük. henüz 10 bin km anca yaptı(lpg ile).düşük kilometreli bir araç, daha 60 bine geldi.şimdilik herhangi bir motor problemi yok.. katalitik konvertör zamanla korozyon yapmış.. sökerken elimizde kalır diye açıp bakamıyoruz da :(
  • Rica ederim sayın kızıldağ bende belirtmeyi unutmuşum T30 olduğunu, aracım şuan tam 99.750 km de işin ilginç yanı Bursa da nissan servisine 2 gün önce gittim şanzuman yağı durumunu sordum servis müdürü biz sadece 60.000 yi öneriyoruz dedi sonra yağımı kontrol etti herhangi bir kararma yada bozulma yok acele etmenize gerek yok dedi, ama benim içim rahat etmiyor yarın değiştirmeyi düşünüyorum ,kitapcıkta 8 litre yazıyor ama sanırım tork konvertörünün içinde kalan yağ boşalmıyormuş tahmini bu durumda kaç litre yağ almam lazım servise gitmeyeceğim değişim için dışardan yaptıracağım
  • evet 1-1.5 litre civarı tork konverterde kalır, süzülmeyen kısım da yaklaşık yarım litre olsa aslında size 6 lt yeter. zaten sanayide direk yağcıya gidin, yağ parası alırlar sadece, ayrıca değişim işçiliği ödemeyin. nissanlarda şanzıman yağ çubuğu olduğu için seviye ayarında hiç bir özel bilgiye gerek yoktur. tek unutulmaması gereken yağ seviyesinin daima araç rölantide çalışırken vites park pozisyonundayken kontrol edilmesi şartıdır.. şimdiden kolay gelsin..(seviye çubuğunun çift taraflı olduğunu fark etmişsinizdir,bir tarafı sıcak diğeri soğuk seviye için-en garantisi sıcakken bakmak)
  • T31(yeni kasa-2008-2010) kullanıcılarından yardım bekliyorum...
    far yükseklik ayar düğmenizde gece farlar açıkken aydınlatma var mı?
    sayıları vs. görebiliyor musunuz?
    bende görünmüyor..
  • Aşağıdaki yeni X-TRAIL'in Türkiye'de ne zaman satışa çıkacağı ve kaç paraya satılacağı konusunda bilgisi olan var mı?

    http://www.netcarshow.com/nissan/2011-x-trail/
    http://www.automild.com/nissan-x-trail-2011-suv-car-design/
    http://www.dieselstation.com/cars/revised-nissan-x-trail-2011-a2802.html
    http://www.arabatutkusu.com/nissan/2011-model-nissan-x-trail.html
    http://www.arabam.com/haber.aspx?haberID=282551&baslik=Yeni%20Nissan%20X-Trail



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okarademirci -- 20 Eylül 2010; 0:37:50 >




  • Bunlarda aman aman bir fark yok. Xenon ve zaten Avrupa versiyonlarda var olan GPS. Görünümde makyaj bile yok. Belki Jantlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: prmtr

    Bunlarda aman aman bir fark yok. Xenon ve zaten Avrupa versiyonlarda var olan GPS. Görünümde makyaj bile yok. Belki Jantlar.

    Thanks to optimised underbody aerodynamics, Nissan X-Trail's Cd is reduced from 0.36 to 0.35, and the adoption of low rolling resistance tyres, the Nissan X-Trail's environmental impact has been lessened, with significant improvements in C02 output and fuel consumption.

    2. linkte bahsedilen bu geliştirmeler bence önemli...
    ben aracımda alttan gelen rüzgar seslerin oldukça rahatsızım.. aslında yeni araç geldiğinde inceleyip kıyaslamak lazım;sonradan bizim araçlara uygulanabilecek ilave parçalar olabilir....




  • benim t30 model X-trail 'im havalar soğuyunca fark ettim (yazın sorun yoktu 3 km içinde normal pozisyonunda oluyordu) hararet göstergem çok geç kalkıyor şöyle açıklıyayım evim ile iş yerim arası 15 km sabah araca bindiğimde hararet göstergesi bu 15 km boyunca hiç yükselmiyor kontak kapalı konumundaki yerinde duruyor fakat araç kaloriferi sıcak üflüyor ve lpg olduğundan dolayı devir daiminde çalıştığından eminim, sonra mesela iş yerime geldim ve 1-2 saat içinde iş yerimden tekrar çıktım bi süre sonra çok az yukarı çıkıyor bu sefer kontağı kapatsamada orda sabit kalıyor biraz daha uzun süre yol yaparsam (20-30km) gösterge normale dönüyor ve yine sabah iş yerime gittim diyelim akşama kadar aracı hareket ettirmedim akşam eve dönerken hareret seviyesi 3 km içinde normal konumunda oluyor araç fan da açıyor yani devir daim ve termostatda sorun olduğunu sanmıyorum ben anlam veremedim yardımcı olursanız sevinirim




  • Arkadaşlar x-trail benzinli için hangi yagı öneriyorsunuz. bütün servisler farklı şeyler söylüyorlar Castrol magnatec köpük yaptıgı dogrumudur. birde 10w40 almayı düşünüyorum bu konuda tecrübesi olan arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: intersection

    Arkadaşlar x-trail benzinli için hangi yagı öneriyorsunuz. bütün servisler farklı şeyler söylüyorlar Castrol magnatec köpük yaptıgı dogrumudur. birde 10w40 almayı düşünüyorum bu konuda tecrübesi olan arkadaşlardan yorumlarını bekliyorum


    Mobil Süper S 10W-40 veya Shell Helix Plus 10W-40 kullanabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manager79


    quote:

    Orijinalden alıntı: okarademirci

    Aşağıdaki yeni X-TRAIL'in Türkiye'de ne zaman satışa çıkacağı ve kaç paraya satılacağı konusunda bilgisi olan var mı?

    http://www.netcarshow.com/nissan/2011-x-trail/
    http://www.automild.com/nissan-x-trail-2011-suv-car-design/
    http://www.dieselstation.com/cars/revised-nissan-x-trail-2011-a2802.html
    http://www.arabatutkusu.com/nissan/2011-model-nissan-x-trail.html
    http://www.arabam.com/haber.aspx?haberID=282551&baslik=Yeni%20Nissan%20X-Trail


    http://www.nissan.com.tr/Fiyat_PopupTL2011.asp

    1 ay geçikme ile Satışa sunulmuş :)





    Satışa sunulmuş ama araba yok ortada :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prmtr

    Bunlarda aman aman bir fark yok. Xenon ve zaten Avrupa versiyonlarda var olan GPS. Görünümde makyaj bile yok. Belki Jantlar.



    Yok mu, var var, iyi bak :)
  • BU ARALAR BENİMDE KAFAMDA 2.0 Luxury VAR


    2004 MODEL 130 BİNDE LPG Lİ BİR ARAÇ BULDUM SİZCE DEĞERİ NEDİR
    BU KM ÇOKMU ???
    FİYAT OLARAK 31 BİN TL YAZMIŞ
    BİRDE ARAÇ HAKKINDA DAHA FAZLA BİLGİYİ NEREDEN BULABİLİRİM
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.