Şimdi Ara

NİSSAN MICRA CLUB (243. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.536
Cevap
110
Favori
915.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 241242243244245
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    yok mu şanzıman güncellemesi ile bilgisi olan ?

    Ben bu gün Nissan Türkiye'yi aradım. Hem basında çıkan şu airbaglerle ilgili dünya çapındaki geri çağırma olayını hem de şanzıman olayını sordum. Şu anda böyle genel bir servis aktivasyonu yok, biz de haberi basından öğrendik ve Türkiye ile ilgili bir durum var mı diye şu an araştırıyoruz dediler. Eğer böyle bir durum olursa şase numarası üzerenden yetkili servislerde kaydı olan araç sahiplerini yetkili servis tarafından haberdar edilir zaten dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ally_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    yok mu şanzıman güncellemesi ile bilgisi olan ?

    Ben bu gün Nissan Türkiye'yi aradım. Hem basında çıkan şu airbaglerle ilgili dünya çapındaki geri çağırma olayını hem de şanzıman olayını sordum. Şu anda böyle genel bir servis aktivasyonu yok, biz de haberi basından öğrendik ve Türkiye ile ilgili bir durum var mı diye şu an araştırıyoruz dediler. Eğer böyle bir durum olursa şase numarası üzerenden yetkili servislerde kaydı olan araç sahiplerini yetkili servis tarafından haberdar edilir zaten dediler.

    birader ben yarın nissan micra aracımı servise götürüyorum...vw de servis gününden 1 gün önce arayıp haber veriyorlar;yarın servis randevunuz var diyorlar.olabilecek aksi bir duruma göre karşılıklı irtibat teyitleşme yapılıyor.bugün akşam 5-6 ya dek bekledim ne arayan var ne soran .ben aradım o şekilde teyitleşme oldu. bahsettiğin konuyla ilgili bir durum olursa sanma ki ararlar. servis teyiti için bile aramadılar. pek arayacaklarını sanmıyorum şahsen.kendi işini kendin takip et derim...yarın şahsen serviste kaç para geçircekler merakla bekliyorum. yazarım gene burdan... :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezertev

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ally_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: selim82

    yok mu şanzıman güncellemesi ile bilgisi olan ?

    Ben bu gün Nissan Türkiye'yi aradım. Hem basında çıkan şu airbaglerle ilgili dünya çapındaki geri çağırma olayını hem de şanzıman olayını sordum. Şu anda böyle genel bir servis aktivasyonu yok, biz de haberi basından öğrendik ve Türkiye ile ilgili bir durum var mı diye şu an araştırıyoruz dediler. Eğer böyle bir durum olursa şase numarası üzerenden yetkili servislerde kaydı olan araç sahiplerini yetkili servis tarafından haberdar edilir zaten dediler.

    birader ben yarın nissan micra aracımı servise götürüyorum...vw de servis gününden 1 gün önce arayıp haber veriyorlar;yarın servis randevunuz var diyorlar.olabilecek aksi bir duruma göre karşılıklı irtibat teyitleşme yapılıyor.bugün akşam 5-6 ya dek bekledim ne arayan var ne soran .ben aradım o şekilde teyitleşme oldu. bahsettiğin konuyla ilgili bir durum olursa sanma ki ararlar. servis teyiti için bile aramadılar. pek arayacaklarını sanmıyorum şahsen.kendi işini kendin takip et derim...yarın şahsen serviste kaç para geçircekler merakla bekliyorum. yazarım gene burdan... :)

    Valla bana Nissan Türkiye Müşteri Hizmetleri böyle söyledi, onların yalancısıyım. Yani herhangi bir yetkili servisi aramadım ama siz konuyu bir de yetkili servisten teyyid edip bizimle paylaşırsanız gerçekten hora geçer. Takipteyim.




  • selim82 S kullanıcısına yanıt
    Güncelleme 1 saat kadar sürdü, 60000 bakımında rutin bakıma ek olarak bujiler ve cvt yağı değişimi yapıldı 800 lira ücret aldılar. Güncelleme ile ne değişecek dedim net bir bilgi vermediler, ben de arabada bir değişiklik hissetmedim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUVARİ22

    Güncelleme 1 saat kadar sürdü, 60000 bakımında rutin bakıma ek olarak bujiler ve cvt yağı değişimi yapıldı 800 lira ücret aldılar. Güncelleme ile ne değişecek dedim net bir bilgi vermediler, ben de arabada bir değişiklik hissetmedim.

    Bilgilendirme için çok teşekkür ederim. Öncelikle şunu sorayım: bizimki 2011 Tekna CVT,sizinki de aynı mı? Bir de bizimki daha 23000'de henüz şanzıman yağı değişimi kmsi gelmedi doğal olarak ama ben 30000 bakımda değiştirmek istiyorum, çünkü biz o kmye geldiğimizde (muhtemelen yılbaşına doğru gelmiş olur) araba 5 yaşına gelmiş olacak. Bilgi vermediler demişsiniz ya acaba size yapılan "periyodik bakım" kapsamında standart bir işlem miydi ki? İş emri kağıdında "yazılım güncelleme" gibi özel bir ibare gördünüz mü acaba? Sonuçta böyle bir şey yapılarsa sistemlerine kayıt etmeleri gerekiyor. Ben bu servislere hangi marka olursa olsun pek güvenmiyorum,müşterilerini savsaklamak için laf kalabalığına getirip "şunu da yaptık bunu da yaptık" falan diyip geçiştirebiliyorlar. İçinize kurt düşürmek gibi olmasın ama açıklama yapmamaları beni şüphelendirdi. Müşterinin gönlü olsun diye "onu da yaptık merak etmeyin" diyip geçiştirmiş olmasınlar sakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ally_07 A kullanıcısına yanıt
    Arabam 2011 tekna k13. Servise ilk gittiğim gün nissan online sistemi bozuktu, listeden bakıp 60000 km bakımını hesaplayıp yaptılar, cvt yağı elimizde yok 1 haftaya gelir o zamana online sistemdeki geçici arıza da düzelir ve faturanızı veririz dediler. 1 hafta sonra gidince aracınız için yeni yazılımda gelmiş online sistemde gördük dediler, yağ değişimi sonrası direksyonun ile fren pedalı arasındaki plastik aksamdan bir parçayı kapak gibi çıkartıp ordaki bir port ile aracı bilgisayara bağladılar ve bilgisayardan yeni yazılım yüklendi. Işlemler yapılırken ara ara gidip baktım önce bilgisayara araba ile ilgili kodlar girildi, sonra yazılım bilgisayar indirildi bu işlem 15 dk kadar sürdü. Sonra bilgisayardan program arabaya kuruldu bu da 45 dk kadar sürdü. Faturada yazılım ile ilgili bir satır da var. Servistekiler ara ara bazı modeller için güncelleme çıktığını, güncellemenin genelde global olduğunu ve ayrıntısını bilmediklerini ancak genelde güvenlik ile ilişkili olduğunu belirtti. Sistemde yazar bizde araçları güncelleriz dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SUVARİ22 -- 24 Mayıs 2015; 0:10:25 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUVARİ22

    Arabam 2011 tekna k13. Servise ilk gittiğim gün nissan online sistemi bozuktu, listeden bakıp 60000 km bakımını hesaplayıp yaptılar, cvt yağı elimizde yok 1 haftaya gelir o zamana online sistemdeki geçici arıza da düzelir ve faturanızı veririz dediler. 1 hafta sonra gidince aracınız için yeni yazılımda gelmiş online sistemde gördük dediler, yağ değişimi sonrası direksyonun ile fren pedalı arasındaki plastik aksamdan bir parçayı kapak gibi çıkartıp ordaki bir port ile aracı bilgisayara bağladılar ve bilgisayardan yeni yazılım yüklendi. Işlemler yapılırken ara ara gidip baktım önce bilgisayara araba ile ilgili kodlar girildi, sonra yazılım bilgisayar indirildi bu işlem 15 dk kadar sürdü. Sonra bilgisayardan program arabaya kuruldu bu da 45 dk kadar sürdü. Faturada yazılım ile ilgili bir satır da var. Servistekiler ara ara bazı modeller için güncelleme çıktığını, güncellemenin genelde global olduğunu ve ayrıntısını bilmediklerini ancak genelde güvenlik ile ilişkili olduğunu belirtti. Sistemde yazar bizde araçları güncelleriz dediler.
    SLMLAR..
    NİSSAN MİCRA SAHİBİYİM
    BUGÜN ARACIMI YETKİLİ(?) SERVİSE GÖTÜRDÜM . İZLENİMLERİMİ AKTARAYIM.
    BİR YETKİLİ SERVİS DÜŞÜNÜN…
    ÇİFT OKSİJEN SENSÖRÜ BULUNAN ARAÇTA OKSİJEN SENSÖRÜ ARIZASININ HANGİ SENSÖRDE OLDUĞUNU TESPİT EDEMESİN…SİZİ YETKİLİ SERVİSLİĞİ DÜŞMÜŞ ŞUANDA ÖZEL SERVİS OLARAK HİZMET VEREN BAŞKA BİR SERVİSE VE USTAYA YÖNLENDİRSİN…
    ÇIKARIP TAKMIŞ OLDUĞU LASTİKLERE ROT BALANS AYARI YAPACAK CİHAZ VE DONANIMLARI OLMASIN…
    ARAÇTAN ÇIKARDIKLARI POLEN FİLTREYİ ELLERİNDE PARÇA OLMADIĞI İÇİN TEMİZLEYİP AYNEN YERİNE TAKSINLAR…
    HESABI ÖDEDİKTEN SONRA İŞ EMRİNİN BİR NÜSHASI BERABERİNDE SİZE FATURANIZI TAKDİM EDEMESİNLER; SONRADAN ADRESİNİZE POSTALAYACAĞIZ DESİNLER…
    BU SERVİS NASIL YETKİ ALABİLMİŞ ÇOK MERAK EDİYORUM. MEMNUN KALDIM MI ? VALLA Bİ DAHA KAPISINDAN ADIM ATMAM HERHALDE…
    BU ARADA ARACIN ÖN DİSK FREN KALİPERLERİ SALINIM YAPIYORDU.TORNA TESFİYE YAPILMASI LAZIM DEDİLER. KALİPER BAŞINA 50 TL DEDİLER.BİRDE HAVA FİLTRESİNİ DEĞİŞTİRDİLER ODA 40 TL.ÖZETLE 140 TL HESAP ÖDEDİK.
    VE KAYDA DEĞER BU 2 İŞLEM İÇİN SABAH 10DAN AKŞAM 5 E DEK SERVİSTE BEKLEDİK.
    SERVİS DÖNÜŞÜ SANAYİDE ROT AYARI YAPTIRDIM 30 TL.TEKER BAŞINA 15 TL. SORDUM BALANS AYARI KAÇ PARA DİE 4 TEKERE BALANS AYARINIDA TEKER BAŞINA 5 TLDEN 20 TLYE YAPIYORLAR SANAYİDE..
    SENSÖR SORUNUM YETKİLİ SERVİSE GİTMİŞ OLMAMA RAĞMEN ÇÖZÜLEMEDİ HALA...
    DELİRCEM; KAFAYI YİCEM. İZMİR VE DENİZLİDEKİ NİSSAN YETKİLİ SERVİSİNİ KULLANANLAR ACABA MEMNUNMUDUR? KULLANANLAR FİKİR VERİRSE SEVİNİRİM…
    İŞİN ......OLMUŞ USTA VEYA SERVİS ARIYORUM...
    ACİL YARDIM....
    FORUMLARDA OKSİJEN SENSÖRÜ BUDUR DİYE RESİM ATAN ARKADAŞLAR SİZİN DEDİĞİNİZ MAPS SENSÖRÜYMÜŞ.YANİ MANİFOLDLA İLGİLİ BİRŞEY ANLADIGIM KADARIYLA...
    AYRICA MOOD MODELDE KİTAPÇIKTA YAZDIĞI GİBİ MAVİ TERMOSTAT IŞIĞINI GÖREN ARKADAŞ VARMI.BENDE YOK ..SERVİSTE SİGORTALARIN EKSİKLİĞİNE YADA ARIZALILIĞINA DAİR BİŞİ DEMEDİ...
    SAYGILAR...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezertev

    SLMLAR..
    NİSSAN MİCRA SAHİBİYİM
    BUGÜN ARACIMI YETKİLİ(?) SERVİSE GÖTÜRDÜM . İZLENİMLERİMİ AKTARAYIM.
    BİR YETKİLİ SERVİS DÜŞÜNÜN…
    ÇİFT OKSİJEN SENSÖRÜ BULUNAN ARAÇTA OKSİJEN SENSÖRÜ ARIZASININ HANGİ SENSÖRDE OLDUĞUNU TESPİT EDEMESİN…SİZİ YETKİLİ SERVİSLİĞİ DÜŞMÜŞ ŞUANDA ÖZEL SERVİS OLARAK HİZMET VEREN BAŞKA BİR SERVİSE VE USTAYA YÖNLENDİRSİN…
    ÇIKARIP TAKMIŞ OLDUĞU LASTİKLERE ROT BALANS AYARI YAPACAK CİHAZ VE DONANIMLARI OLMASIN…
    ARAÇTAN ÇIKARDIKLARI POLEN FİLTREYİ ELLERİNDE PARÇA OLMADIĞI İÇİN TEMİZLEYİP AYNEN YERİNE TAKSINLAR…
    HESABI ÖDEDİKTEN SONRA İŞ EMRİNİN BİR NÜSHASI BERABERİNDE SİZE FATURANIZI TAKDİM EDEMESİNLER; SONRADAN ADRESİNİZE POSTALAYACAĞIZ DESİNLER…
    BU SERVİS NASIL YETKİ ALABİLMİŞ ÇOK MERAK EDİYORUM. MEMNUN KALDIM MI ? VALLA Bİ DAHA KAPISINDAN ADIM ATMAM HERHALDE…
    BU ARADA ARACIN ÖN DİSK FREN KALİPERLERİ SALINIM YAPIYORDU.TORNA TESFİYE YAPILMASI LAZIM DEDİLER. KALİPER BAŞINA 50 TL DEDİLER.BİRDE HAVA FİLTRESİNİ DEĞİŞTİRDİLER ODA 40 TL.ÖZETLE 140 TL HESAP ÖDEDİK.
    VE KAYDA DEĞER BU 2 İŞLEM İÇİN SABAH 10DAN AKŞAM 5 E DEK SERVİSTE BEKLEDİK.
    SERVİS DÖNÜŞÜ SANAYİDE ROT AYARI YAPTIRDIM 30 TL.TEKER BAŞINA 15 TL. SORDUM BALANS AYARI KAÇ PARA DİE 4 TEKERE BALANS AYARINIDA TEKER BAŞINA 5 TLDEN 20 TLYE YAPIYORLAR SANAYİDE..
    SENSÖR SORUNUM YETKİLİ SERVİSE GİTMİŞ OLMAMA RAĞMEN ÇÖZÜLEMEDİ HALA...
    DELİRCEM; KAFAYI YİCEM. İZMİR VE DENİZLİDEKİ NİSSAN YETKİLİ SERVİSİNİ KULLANANLAR ACABA MEMNUNMUDUR? KULLANANLAR FİKİR VERİRSE SEVİNİRİM…
    İŞİN ......OLMUŞ USTA VEYA SERVİS ARIYORUM...
    ACİL YARDIM....
    FORUMLARDA OKSİJEN SENSÖRÜ BUDUR DİYE RESİM ATAN ARKADAŞLAR SİZİN DEDİĞİNİZ MAPS SENSÖRÜYMÜŞ.YANİ MANİFOLDLA İLGİLİ BİRŞEY ANLADIGIM KADARIYLA...
    AYRICA MOOD MODELDE KİTAPÇIKTA YAZDIĞI GİBİ MAVİ TERMOSTAT IŞIĞINI GÖREN ARKADAŞ VARMI.BENDE YOK ..SERVİSTE SİGORTALARIN EKSİKLİĞİNE YADA ARIZALILIĞINA DAİR BİŞİ DEMEDİ...
    SAYGILAR...

    Alıntıları Göster
    birde kontak açıkken seyir halindeyken sürücü koltuğu oynatılırsa airbag arıza ışığı yanıyor.sürüş esnasında şöför koltugu oynatılmamalı yerinden dediler.. mantıksız geldi. böyle bir şey yaşayan var mı? bir de mood donanım kullananlar kontak ilk açıldığında sağ sol ve benzin gösterge panallerinde toplam kaç adet lamba ışık yanıyor sayıp söylermisiniz...???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUVARİ22

    Arabam 2011 tekna k13. Servise ilk gittiğim gün nissan online sistemi bozuktu, listeden bakıp 60000 km bakımını hesaplayıp yaptılar, cvt yağı elimizde yok 1 haftaya gelir o zamana online sistemdeki geçici arıza da düzelir ve faturanızı veririz dediler. 1 hafta sonra gidince aracınız için yeni yazılımda gelmiş online sistemde gördük dediler, yağ değişimi sonrası direksyonun ile fren pedalı arasındaki plastik aksamdan bir parçayı kapak gibi çıkartıp ordaki bir port ile aracı bilgisayara bağladılar ve bilgisayardan yeni yazılım yüklendi. Işlemler yapılırken ara ara gidip baktım önce bilgisayara araba ile ilgili kodlar girildi, sonra yazılım bilgisayar indirildi bu işlem 15 dk kadar sürdü. Sonra bilgisayardan program arabaya kuruldu bu da 45 dk kadar sürdü. Faturada yazılım ile ilgili bir satır da var. Servistekiler ara ara bazı modeller için güncelleme çıktığını, güncellemenin genelde global olduğunu ve ayrıntısını bilmediklerini ancak genelde güvenlik ile ilişkili olduğunu belirtti. Sistemde yazar bizde araçları güncelleriz dediler.

    Bilgilendirme için gerçekten çok ama çok teşekkür ederim, çok faydalı oldu beni için. İlk fırsatta servise gidip bu işi yüz yüze soracağım arkadaşlara.

    O bahsettiğiniz port OBDII girişi, TV'lerdi skart girişine benzer. ECU (Electronic Control Unit) için yani bizim "beyin" dediğimiz şeyi bilgisayara bağlamak için kullanılıyor. Demek ki gerçekten bir işlem yapılmış. Bu arada serviste CVT yağının stokta bulunmaması çok ilginçmiş, hayret yani. Gerçekten ne için yaptıklarını bilmeseler de en azından yazılım yapıldığına dair kayıt oluşturmuş olmaları iyi olmuş. Tekrar teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezertev

    birde kontak açıkken seyir halindeyken sürücü koltuğu oynatılırsa airbag arıza ışığı yanıyor.sürüş esnasında şöför koltugu oynatılmamalı yerinden dediler.. mantıksız geldi. böyle bir şey yaşayan var mı? bir de mood donanım kullananlar kontak ilk açıldığında sağ sol ve benzin gösterge panallerinde toplam kaç adet lamba ışık yanıyor sayıp söylermisiniz...???

    Evet böyle bir şey var. Hatta sadece Nissan'da değil bir çok arabada oluyor. İşçilikle alakalı bir durum. Airbag soketleri sürücü koltuğunun altında ve genelde serbest halde bırakılıyor fabrikada. Koltuğu kontak açıkken ileri geri yaparsanız sokette bazen temassızlık olabiliyor. Aslında bu bir arıza değil ama bir anlık temassızlık aracın beynine arıza kodu gönderiyor ve göstergedeki Airbag uyarı ışığı sürekli yanar hale geliyor.

    Bu ışığı söndürmek için servisin OBDII portu üzerinden bilgisayara bağlayıp müdahale etmesi yeterli. Eğer akıllı telefonunuzda torque isimli uygulama yükü bir de 40 TL civarında yurtdışından getirtebileceğiniz ELM227 isimli bluetooth bağlantı moduülüne da sahip seniz kendiniz de arıza ışığını silebilirsiniz, modül OBDII portuan takılıyor ve telefonununzla iletişim kurulmasını sağlıyor. Sonra uygulama sayesinde aracınızdaki arıza kodlarını ve muhtelif ECU verilerini bilgisayara bağlanmış gibi görebiliyorsunuz. Genelde söndürdükten sonra tekrar yanmaz (geçekten arıza yoksa). Sanayi sitelerinde de 20-30 TL'ye müdahaleeden yerler bulabilirsiniz tabi.




  • Airbag arıza ışığını söndürmek yöntemini daha önce bu konuda paylaşmıştık.Prosedür internette de kolayca bulunabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Airbag arıza ışığını söndürmek yöntemini daha önce bu konuda paylaşmıştık.Prosedür internette de kolayca bulunabiliyor.

    Doğru, şimdi hatırladım Micra'larda daha da kolaydı. Hatta ben not etmiştim, kolaylık olsun diye aşağıya yazayım bir deneyin (ALINTIDIR)

    AIRBAG IŞIĞINI KAPATMA

    Hani olduya bir sokette kısa süreli bir temassızlık oldu ve ECU'ya bir hata kaydı düştü ve bu yüzden airbag uyarı ışığınız hala yanmaktaysa bunu sıfırlamak için de ya servise uğrayabilir veya şu metodu kullanabilirsiniz.

    Işık bu şekilde söner ve tekrar yanmaz ise dediğim gibi anlık bir problem yüzündenmiş ve sistemde sorun yoktur.

    1- Kontağı açıyorsunuz.
    2- Düz yanan airbag ışığını iyi takip ediyorsunuz. Işık söner sönmez o saniye içinde kontağı kapatıyorsunuz.
    3- Beşe kadar sayıyorsunuz.

    Bu adımları 3 defa tekrarlıyorsunuz.

    Şimdi kontağı açtığınızda beyin airbag test moduna geçiyor ve airbag ışığı daha yavaş yanıp sönmeye başlayacak. Bu durumda 20-30 sn bekleyip kontağı kapatıyorsunuz.

    5 sn kadar bekleyip kontağı tekrar açtığınızda (*soketlerde bir sorun yok ise, sadece geçici bir arıza kaydı düştü ise) ışık bir daha yanmayacaktır.

    IMMOBILISER AÇMA

    Bazen immobilizer çevresinde yoğun manyetik alan olursa kendini kilitleyebiliyormuş, çözümüde çok basit

    1.anahtar tak
    2.ON konumuna getir 5 saniye bekle
    3.OF konumuna getir 5 saniye bekle
    4.ON konumuna getir 5 saniye bele
    5.OF konumuna getir 5 saniye bekle
    6 Marşa bas çalışsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ally_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Airbag arıza ışığını söndürmek yöntemini daha önce bu konuda paylaşmıştık.Prosedür internette de kolayca bulunabiliyor.

    Doğru, şimdi hatırladım Micra'larda daha da kolaydı. Hatta ben not etmiştim, kolaylık olsun diye aşağıya yazayım bir deneyin (ALINTIDIR)

    AIRBAG IŞIĞINI KAPATMA

    Hani olduya bir sokette kısa süreli bir temassızlık oldu ve ECU'ya bir hata kaydı düştü ve bu yüzden airbag uyarı ışığınız hala yanmaktaysa bunu sıfırlamak için de ya servise uğrayabilir veya şu metodu kullanabilirsiniz.

    Işık bu şekilde söner ve tekrar yanmaz ise dediğim gibi anlık bir problem yüzündenmiş ve sistemde sorun yoktur.

    1- Kontağı açıyorsunuz.
    2- Düz yanan airbag ışığını iyi takip ediyorsunuz. Işık söner sönmez o saniye içinde kontağı kapatıyorsunuz.
    3- Beşe kadar sayıyorsunuz.

    Bu adımları 3 defa tekrarlıyorsunuz.

    Şimdi kontağı açtığınızda beyin airbag test moduna geçiyor ve airbag ışığı daha yavaş yanıp sönmeye başlayacak. Bu durumda 20-30 sn bekleyip kontağı kapatıyorsunuz.

    5 sn kadar bekleyip kontağı tekrar açtığınızda (*soketlerde bir sorun yok ise, sadece geçici bir arıza kaydı düştü ise) ışık bir daha yanmayacaktır.

    IMMOBILISER AÇMA

    Bazen immobilizer çevresinde yoğun manyetik alan olursa kendini kilitleyebiliyormuş, çözümüde çok basit

    1.anahtar tak
    2.ON konumuna getir 5 saniye bekle
    3.OF konumuna getir 5 saniye bekle
    4.ON konumuna getir 5 saniye bele
    5.OF konumuna getir 5 saniye bekle
    6 Marşa bas çalışsın


    Anahtarsız girişi olanlarda peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cyberm


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ally_07

    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    Airbag arıza ışığını söndürmek yöntemini daha önce bu konuda paylaşmıştık.Prosedür internette de kolayca bulunabiliyor.

    Doğru, şimdi hatırladım Micra'larda daha da kolaydı. Hatta ben not etmiştim, kolaylık olsun diye aşağıya yazayım bir deneyin (ALINTIDIR)

    AIRBAG IŞIĞINI KAPATMA

    Hani olduya bir sokette kısa süreli bir temassızlık oldu ve ECU'ya bir hata kaydı düştü ve bu yüzden airbag uyarı ışığınız hala yanmaktaysa bunu sıfırlamak için de ya servise uğrayabilir veya şu metodu kullanabilirsiniz.

    Işık bu şekilde söner ve tekrar yanmaz ise dediğim gibi anlık bir problem yüzündenmiş ve sistemde sorun yoktur.

    1- Kontağı açıyorsunuz.
    2- Düz yanan airbag ışığını iyi takip ediyorsunuz. Işık söner sönmez o saniye içinde kontağı kapatıyorsunuz.
    3- Beşe kadar sayıyorsunuz.

    Bu adımları 3 defa tekrarlıyorsunuz.

    Şimdi kontağı açtığınızda beyin airbag test moduna geçiyor ve airbag ışığı daha yavaş yanıp sönmeye başlayacak. Bu durumda 20-30 sn bekleyip kontağı kapatıyorsunuz.

    5 sn kadar bekleyip kontağı tekrar açtığınızda (*soketlerde bir sorun yok ise, sadece geçici bir arıza kaydı düştü ise) ışık bir daha yanmayacaktır.

    IMMOBILISER AÇMA

    Bazen immobilizer çevresinde yoğun manyetik alan olursa kendini kilitleyebiliyormuş, çözümüde çok basit

    1.anahtar tak
    2.ON konumuna getir 5 saniye bekle
    3.OF konumuna getir 5 saniye bekle
    4.ON konumuna getir 5 saniye bele
    5.OF konumuna getir 5 saniye bekle
    6 Marşa bas çalışsın


    Anahtarsız girişi olanlarda peki?

    onu bilmiyorum, ben burada daha önceki sayfalarda paylaşılanı görmüştüm onu yazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezertev

    SLMLAR..
    NİSSAN MİCRA SAHİBİYİM
    BUGÜN ARACIMI YETKİLİ(?) SERVİSE GÖTÜRDÜM . İZLENİMLERİMİ AKTARAYIM.
    BİR YETKİLİ SERVİS DÜŞÜNÜN…
    ÇİFT OKSİJEN SENSÖRÜ BULUNAN ARAÇTA OKSİJEN SENSÖRÜ ARIZASININ HANGİ SENSÖRDE OLDUĞUNU TESPİT EDEMESİN…SİZİ YETKİLİ SERVİSLİĞİ DÜŞMÜŞ ŞUANDA ÖZEL SERVİS OLARAK HİZMET VEREN BAŞKA BİR SERVİSE VE USTAYA YÖNLENDİRSİN…
    ÇIKARIP TAKMIŞ OLDUĞU LASTİKLERE ROT BALANS AYARI YAPACAK CİHAZ VE DONANIMLARI OLMASIN…
    ARAÇTAN ÇIKARDIKLARI POLEN FİLTREYİ ELLERİNDE PARÇA OLMADIĞI İÇİN TEMİZLEYİP AYNEN YERİNE TAKSINLAR…
    HESABI ÖDEDİKTEN SONRA İŞ EMRİNİN BİR NÜSHASI BERABERİNDE SİZE FATURANIZI TAKDİM EDEMESİNLER; SONRADAN ADRESİNİZE POSTALAYACAĞIZ DESİNLER…
    BU SERVİS NASIL YETKİ ALABİLMİŞ ÇOK MERAK EDİYORUM. MEMNUN KALDIM MI ? VALLA Bİ DAHA KAPISINDAN ADIM ATMAM HERHALDE…
    BU ARADA ARACIN ÖN DİSK FREN KALİPERLERİ SALINIM YAPIYORDU.TORNA TESFİYE YAPILMASI LAZIM DEDİLER. KALİPER BAŞINA 50 TL DEDİLER.BİRDE HAVA FİLTRESİNİ DEĞİŞTİRDİLER ODA 40 TL.ÖZETLE 140 TL HESAP ÖDEDİK.
    VE KAYDA DEĞER BU 2 İŞLEM İÇİN SABAH 10DAN AKŞAM 5 E DEK SERVİSTE BEKLEDİK.
    SERVİS DÖNÜŞÜ SANAYİDE ROT AYARI YAPTIRDIM 30 TL.TEKER BAŞINA 15 TL. SORDUM BALANS AYARI KAÇ PARA DİE 4 TEKERE BALANS AYARINIDA TEKER BAŞINA 5 TLDEN 20 TLYE YAPIYORLAR SANAYİDE..
    SENSÖR SORUNUM YETKİLİ SERVİSE GİTMİŞ OLMAMA RAĞMEN ÇÖZÜLEMEDİ HALA...
    DELİRCEM; KAFAYI YİCEM. İZMİR VE DENİZLİDEKİ NİSSAN YETKİLİ SERVİSİNİ KULLANANLAR ACABA MEMNUNMUDUR? KULLANANLAR FİKİR VERİRSE SEVİNİRİM…
    İŞİN ......OLMUŞ USTA VEYA SERVİS ARIYORUM...
    ACİL YARDIM....
    FORUMLARDA OKSİJEN SENSÖRÜ BUDUR DİYE RESİM ATAN ARKADAŞLAR SİZİN DEDİĞİNİZ MAPS SENSÖRÜYMÜŞ.YANİ MANİFOLDLA İLGİLİ BİRŞEY ANLADIGIM KADARIYLA...
    AYRICA MOOD MODELDE KİTAPÇIKTA YAZDIĞI GİBİ MAVİ TERMOSTAT IŞIĞINI GÖREN ARKADAŞ VARMI.BENDE YOK ..SERVİSTE SİGORTALARIN EKSİKLİĞİNE YADA ARIZALILIĞINA DAİR BİŞİ DEMEDİ...
    SAYGILAR...


    Merhaba. 2004 1.2 micra tekna aracımda sensör sorunu yaşadım.epey uğraştım. Pm den numaranızı atın.görüşelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Boyu kısa olan arka, boyu uzun olan ön lambda (oksijen) sensörü. Bunların nasıl söküldüğünü bizzat tamircide izledim. Maf sensörünü de (hava akış debimetresi) değiştirdim.
     NİSSAN MICRA CLUB NİSSAN MICRA CLUB

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar.2010 model k12 otomatik micram var,müzik tesisatı bağlattıktan sonra biyerden şase yaptı sanırım şanzımanı kitledi hatayı sildirdim,bir daha şanzımanı kitledi tekrar sildirdim dahada arıza vermedi.fakat araç soğukken sanki 2.viteste kalkış yaparmış gibi çok hantal yürüyor.aynı zamanda gaz yiyişi dizel motor gibi,2-3 km gittikten sonra ısınınca canavar gibi çalışıyor.şanzımanda gayet stabil.
    Önceki sayfalarda bir arkadasın basınada aynı olay gelmiş, şanzıman yağ hortumu delindiğinden oldugunu yazmıs.bende sanayideki nissan bayisine götürdüm bir litre eksik yağ çıktı,tamamladık fakat şanzımana giremedi aleti
    Neyse yap eksikliğindendir düzelir umuduyla ayrıldım sanayiden ertesi sabah dizel gibi gazı yemiyordu ama yinede bi inceden vardı ses,şanzıman ise yine aynıydı.
    Bilemiyorum belkıde orjinalinde böyledir,araç soğukken ser değildir vs.
    Bir fikri olan arkadaşlar yol gösterirse cok memmun olurum
    Bu arada nissan bayisi yok bulundugum ilde.belkıde götürdüğüm özel servisin aleti korsandı oyüzden giremedi şanzımana
    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: peroman

    Merhaba arkadaşlar.2010 model k12 otomatik micram var,müzik tesisatı bağlattıktan sonra biyerden şase yaptı sanırım şanzımanı kitledi hatayı sildirdim,bir daha şanzımanı kitledi tekrar sildirdim dahada arıza vermedi.fakat araç soğukken sanki 2.viteste kalkış yaparmış gibi çok hantal yürüyor.aynı zamanda gaz yiyişi dizel motor gibi,2-3 km gittikten sonra ısınınca canavar gibi çalışıyor.şanzımanda gayet stabil.
    Önceki sayfalarda bir arkadasın basınada aynı olay gelmiş, şanzıman yağ hortumu delindiğinden oldugunu yazmıs.bende sanayideki nissan bayisine götürdüm bir litre eksik yağ çıktı,tamamladık fakat şanzımana giremedi aleti
    Neyse yap eksikliğindendir düzelir umuduyla ayrıldım sanayiden ertesi sabah dizel gibi gazı yemiyordu ama yinede bi inceden vardı ses,şanzıman ise yine aynıydı.
    Bilemiyorum belkıde orjinalinde böyledir,araç soğukken ser değildir vs.
    Bir fikri olan arkadaşlar yol gösterirse cok memmun olurum
    Bu arada nissan bayisi yok bulundugum ilde.belkıde götürdüğüm özel servisin aleti korsandı oyüzden giremedi şanzımana
    İyi forumlar
    merhaba arkadaşlar...

    2011 model micra sahibiyim...
    aracım otomatik vitestir...

    geçen gün sabah ilk çalışmasında vites geçişinde ses geldi tabi bizde şanzuman dan korktuk masraf çıkmasın diye şanzumancıya gittik.
    Allah tan şanzuman da ve yağında hiç bir sorun yoktu, fakat vites kolunun üzerindeki düğme çalışmıyor dediler ve elektrikçiye yönlendirdiler...
    buraya kadar şükür bir sorun yok diye düşünürken elektrikçi vitesi sökerken 2 parçaya böldü ( siz siz olun elektrikçiye götürmeyin) .
    ben bu vites kolunu arıyorum internetten arıyabildiğim her yeri aradım ama bulamadım...
    servisi aradım çok yüksek fiyat çekti.
    benim sizden ricam böyle bi parçayı nereden bulabilirim,yardımcı olursanız çok sevinirim...
    şimdiden teşekkürler...




  • peroman P kullanıcısına yanıt
    Akünün - kutup başiını sökün ve 2-3 dk bekleyin bu şekilde yapınca araçta bazı sistemler kendini sıfırlıyor, deneyin belki faydası olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kanrascal K kullanıcısına yanıt
    Kırık parçanın resmini eklerseniz daha iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 241242243244245
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.