Şimdi Ara

NİSSAN MICRA CLUB (127. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.536
Cevap
110
Favori
916.461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 125126127128129
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT3353

    Merhabalar,

    Micra'larda yeni donanımlarımız Eylül ayı itibariyle satışa sunulmuştur. Donanımlar hakkında detaylı bilgiyi sizlere ileteceğim.

    Saygılarımla,

    Selamlar Siz kimsiniz acaba. Hangi bayisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: artpoint


    quote:

    Orijinalden alıntı: GT3353

    Merhabalar,

    Micra'larda yeni donanımlarımız Eylül ayı itibariyle satışa sunulmuştur. Donanımlar hakkında detaylı bilgiyi sizlere ileteceğim.

    Saygılarımla,

    Selamlar Siz kimsiniz acaba. Hangi bayisiniz.

    Merhaba,

    Balıkesir/Merkez NISSAN Plazada Satış Danışmanıyım. Burada ki arkadaşlarıma NISSAN hakkında elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum.
  • Ben kızıma 2.el 2010 model micra otomatik aldım.İzlenimlerimi anlatayım:Bursa dan Çanakkale ye yol bilgisayarı 5.1 litre yaktığını gösterdi.arabada iki kişi idik ve klima açıktı.Daha sonra dört kişi ve tam yüklü bagaj ile çanakkale den Van a gittim.Yol bilgisayarı 5.8L gösterdi.ort.hız 81 km/saat ti.Micra uzun yola gitmez diyenlere Çanakkale den Van a 2000 km yaptım ve hiç bir rahatsızlık duymadım.Tek eksiği Uzun bayırlarda güçsüz kalması.120 km ye zorlanmadan çıkıyor.120 de ayağımı gazdan çekiyordum.Yollarda sık sık radar uyarıları var.maksimum kaç km ye çıkar bunu denemedim.Plastik aksamı kolay çiziliyor.Bagaj kapısı ses yapıyor.Lastikleri 185/50 R16 olduğundan az bulunuyor. Üzerinde Continental Lastik var.Tanesi 300 TL Kumho lastikler 150 civarı başka markalarda bu ebat bulunmuyor.Herkesin beğenisi farklıdır.Ama Tasarım ödülü almış sıradışı bir tipi var.Yeni kasası eskisi kadar güzel değil bana göre.onun için neredeyse yenisiyle aynı fiyata ikinci el eski kasayı aldim.Bluetooth olması iyi telefon görüşmeleri çok rahat oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zktmr

    Ben kızıma 2.el 2010 model micra otomatik aldım.İzlenimlerimi anlatayım:Bursa dan Çanakkale ye yol bilgisayarı 5.1 litre yaktığını gösterdi.arabada iki kişi idik ve klima açıktı.Daha sonra dört kişi ve tam yüklü bagaj ile çanakkale den Van a gittim.Yol bilgisayarı 5.8L gösterdi.ort.hız 81 km/saat ti.Micra uzun yola gitmez diyenlere Çanakkale den Van a 2000 km yaptım ve hiç bir rahatsızlık duymadım.Tek eksiği Uzun bayırlarda güçsüz kalması.120 km ye zorlanmadan çıkıyor.120 de ayağımı gazdan çekiyordum.Yollarda sık sık radar uyarıları var.maksimum kaç km ye çıkar bunu denemedim.Plastik aksamı kolay çiziliyor.Bagaj kapısı ses yapıyor.Lastikleri 185/50 R16 olduğundan az bulunuyor. Üzerinde Continental Lastik var.Tanesi 300 TL Kumho lastikler 150 civarı başka markalarda bu ebat bulunmuyor.Herkesin beğenisi farklıdır.Ama Tasarım ödülü almış sıradışı bir tipi var.Yeni kasası eskisi kadar güzel değil bana göre.onun için neredeyse yenisiyle aynı fiyata ikinci el eski kasayı aldim.Bluetooth olması iyi telefon görüşmeleri çok rahat oluyor.

    Hayırlı olsun.. Aracınızı aldığınızda kaç km de olduğunu ve fiyatınıda yazabilirmisiniz. Eski kasanın tipini pek sevmiyorum ama genelde edindiğimiz izlenim eski kasanın daha sağlam olduğu yönünde. Umarım kazasız belasız kullanırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_terror

    quote:

    Orijinalden alıntı: bahadr35

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord_of_terror

    arkadaşlar, micra platinium almak istiyorum, alabildiğim en iyi teklif 37000 tl. Sizce fiyat nasıl?

    Manuel mi cvt mi?

    kusura bakmayın yazmayı unutmuşum. CVT için 37000 tl fiyat aldım ve bugün kapora yatırarak siparişi vermiş oldum. 20 eylülde de ank da olacakmış. Ayrıca hediye olarak da park sensörü takacaklar. Hayırlısı bakalım...

    Hayirli olsun iyi gunlerde kullanin emin olun memnun kalirsiniz fiyatda gayet guzel bu ozellikler ve nissan micra kalitesi bir arada cok iyi micradaki ozelliklerin yarisi olmayan ve micranin yari kalitesinde arabalar 40000kusur paralara satiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2010 model tam otomatik (cvt değil) 1.2 ve 4 silindir. 80 hp 23.000 de aldım.28.500TL satıcı galeriye bırakmış direk satıcıdan alınsa daha ucuz olabilirdi.renk beyaz olduğu için
    fazla pazarlık yapmadım.bu istediğimiz renkti ve eski kasalarda nadir bulunuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zktmr -- 18 Eylül 2012; 12:21:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zktmr

    2010 model tam otomatik (vct değil) 1.2 ve 4 silindir. 80 hp 23.000 de aldım.28.500TL satıcı galeriye bırakmış direk satıcıdan alınsa daha ucuz olabilirdi.renk beyaz olduğu için
    fazla pazarlık yapmadım.bu istediğimiz renkti ve eski kasalarda nadir bulunuyor.

    Iste efsane olan micrayi almissiniz, sakin yeni kasa micralardan uzak durun. Sizineski kasa 4silindir micranizla, yeni kasa 3silindir micralarin alakasi bile yok. Sizin aldiginiz eski kasa mikra harika yeni kasalar ise berbat. Tekrar hayirli olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meraba arkadaşlar daha öncede yazmıştım buraya nissan micra 1.3 gx 3 door sahibiyim.... benide aranıza alırsanız sevinirim....biraz aracımdan bahsetmek istiyorum aracım 1997 model aracımda şuan 1600 cc lik bir motor bulunmakta 120 hp civarında bir güce sahip yakıt konusundada şehir dışında 16 kuruş şehir içinde 22 23 kuruş civarında yakmakta....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMeyon_hastası

    Meraba arkadaşlar daha öncede yazmıştım buraya nissan micra 1.3 gx 3 door sahibiyim.... benide aranıza alırsanız sevinirim....biraz aracımdan bahsetmek istiyorum aracım 1997 model aracımda şuan 1600 cc lik bir motor bulunmakta 120 hp civarında bir güce sahip yakıt konusundada şehir dışında 16 kuruş şehir içinde 22 23 kuruş civarında yakmakta....

    1,6 Motor hangi aracın motoru tüketimler yazdığınız gibiyse süper eğer LPG yoksa
  • aracın kendi motoru silindir genişletildi üzerinde tip yok aracımın az yakıyor ama kullanıcıya bağlı 35 kuruşta yakması mümkün....
  • 120 bg lik motor performansı o arabayı uçurması gerek
  • zaten 320 lere kafa tutuyor şuan hiç zorlanmadan 200 yapabiliyor ama aracı güçlendirdikten sonra triger zinciriyle ilgili ciddi sorunlar yaşadım halada yaşıyorum 3 bin km yok yaptım gene triger zingiri gevşetti birde ısınmasını beklemek gerekiyor aracın motor bloğu inceldiğinden dolayı çabuk ısınma ve soğumalar pek iç acıcı sonuçlar doğurmuyor....
  • Arkadaslar mrb Bende de 2012 punch cvt var.gecmiste yazilanlarida okudum.ben en az 7lt gorebildim.acaba soruu var.birde arka davlumbaz olmadigi icn cok ses var,ve a camurlu yolda bile arabanin heryeri camur icinde kaliyor.orjinal pacalik satan bildiginz bir yer yada kisi varmidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: menderesugursoysal

    Arkadaslar mrb Bende de 2012 punch cvt var.gecmiste yazilanlarida okudum.ben en az 7lt gorebildim.acaba soruu var.birde arka davlumbaz olmadigi icn cok ses var,ve a camurlu yolda bile arabanin heryeri camur icinde kaliyor.orjinal pacalik satan bildiginz bir yer yada kisi varmidir

    Yetkili servislerin dışında ebay'dan sipariş edebilirsiniz linke bir göz atın isterseniz


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT3353

    quote:

    Orijinalden alıntı: artpoint


    quote:

    Orijinalden alıntı: GT3353

    Merhabalar,

    Micra'larda yeni donanımlarımız Eylül ayı itibariyle satışa sunulmuştur. Donanımlar hakkında detaylı bilgiyi sizlere ileteceğim.

    Saygılarımla,

    Selamlar Siz kimsiniz acaba. Hangi bayisiniz.

    Merhaba,

    Balıkesir/Merkez NISSAN Plazada Satış Danışmanıyım. Burada ki arkadaşlarıma NISSAN hakkında elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum.



    Merakla bekliyorum yeni donanım listesini..




  • Tsk ederim arkadasim
    Bu yakit sarfiyati normalmi arac daha 3500km de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    3 hafta önce eşime İstanbul' dan 2012 model Micra Punch Cvt modelini aldık. Aldıktan bir kaç gün sonra da rodaj süresini (1600 km) karadenize yaptığımız 1200 km' lik yolculukla tamamladık. Aracı almaya karar verdiğimizde satış danışmanına ısrarla 2013 modellerinde versiyon ve donanım değişikliği olup olmayacağını sormama rağmen aldığım yanıt punch modelinin daha bu yıl çıktığı ve 2013te yeni donanım eklenmeyeceği idi. Tekna modelinde bulunan Hız sabitleyicinin punch' ta bulunmayışı biraz canımı sıkmıştı ve yerine eklenen koltuk ısıtması da benim kendi deri koltuklu aracımda dahi ihtiyaç duymamama rağmen eşimin beğenisini kazandı. Bilgisi olan arkadaşlar varsa şunu öğrenmek istiyorum 2012 punch Cvt modeline Cruise Control özelliği eklenebilir mi. Şimdi gelelim tecrübelerime.

    İç mekan ve bagaj hacmi bana Juke' ninkinden bile daha geniş geldi. Bu konuda Micra tasarımcılarını kutluyorum. Baş mesafesi de bir harika. Ferah bir araç. Örneğin bir Honda Civic' le yan yana geldiğinde Micranın hem altının ham de tavanının daha yüksek olduğunu rahatça görebilirsiniz. İç mekandaki bu ferahlık hissi rüzgarlı bir günde otobanda 160 km hıza çıktığınızda aracın şerit değiştirme eğiliminde oluşunun da nedenini açıklıyor. Çünkü yüksek hızlarda yan rüzgarlardan etkileniyorsunuz. Yol bilgisayarını kontrol eden sıfırlama ve mod değiştirme düğmelerinin direksiyon kolu üzerindeki anlamsız sağ boşlukta değil de en soldaki hava üfleçinin altında olmasına hiç mana veremedim. Sürüş sırasında yol bilgisayarıyla oynamak oldukça dikkat dağıtıyor. Klima çok iyi çalışıyor ve siz ayarını kısık tutarsanız ara ara çalışıp devreye girip çıkıyor böylece hem siz klimadan zarar görmüyorsunuz hem de araç kendini dinlendiriyor. Koltuk ısıtma iki kademeli ve anında ısıtıyor.

    Kullanım kitapçığını çok inceleme vaktim olmadı ama rodaj süresinde 4000 devirin üzerinde ve sabit hızda kullanmayın yazıyordu. Bir kaç kez bunu unutarak ve sollamalarda mecbur kalarak kuralı çiğnedim. İstanbul' dan ayrılırken Tem otoyolunda Seyrantepe Stadının yanından 160 km hızla geçtim. Micra ''daha da bas giderim'' dedi. Cvt şanzımanla yeni tanışıyor olduğum için devir saatindeki dalgalanmalar kafamı karıştırdı ve yavaşladım. Çünkü gaza yüklendiğinizde araç önce bekliyor sonra motor bağırmaya başlıyor ve bir yandan araç hızlanırken aniden 6500 d/dk ya çıkıyor. Ayağınızı gazdan çekip tekrar hafifçe gaza dokunduğunuzda 4000 d/dk düşüp sürati sabit tutuyor. Ayrıca düşük hızlardayken aniden hızlanmak isterseniz klasik sistem otomatik vites kullanma alışkanlıklarınızı da bir kenara bırakmanızı tavsiye ederim. Bu araçta en çabuk hızlanma yolu gaza yavaş yavaş basmak araç hızlandıkça gazın dozunu da arttırmak. Aksi halde bir kaç saniye motor sadece bağırıyor! Bu araçta vites yok vites aralığı ise sonsuz. Bunu cvt ile ilgili videoları izleyince öğrendim. Mobilet teknolojisini uzay çağına uyarlayan Nissan Mühendislerini tebrik etmek isterim. Aynı mühendisler nazlanarak hızlanan aracı sorgusuz sualsiz durabilecek iyi bir fren mekanizmasıyla donatmışlar. Vites kolunun sol yanındaki spor modu da sadece motorun normalden yüksek devirler çevirmesini sağlıyor. Yokuş aşağı kompresyon için kullanan arkadaşlara diyeceğim şey ''aklın yolu birmiş demek ki'' Yokuş çıkarken ve sollama yaparken de spor modu hiç fena olmuyor. Böylece gaza farkında olmadan ayarsız basışlarınızdan kaynaklanan devir dalgalanmaları olmayıp her dokunuşunuzun karşılığını yukarı doğru tırmanan motor devri olarak alıyorsunuz. Km göstergesi tünel girişlerinde hızınızı gösteren ışıklı uyarı levhalarında yazanla neredeyse aynı. Ben km sayacında 110 okurken karşımdaki uyarı 109' du. Tabi sağlıklı ölçüm için Gps aleti kesin sonucu verecektir. Bu arada Micra için hafif bir araç diyen arkadaşlara aracın 940 kg olduğunu hatırlatmak isterim. 3 silindirli 80 bg motor için pek hafif sayılmaz kanaatimce.

    Yakıt tüketimiyse bir harika. İstanbul' da ilk benzin alışımızda 37 litre benzin aldı. 170 TL tuttu. 670 km de yeniden benzin almak zorunda kaldık. Çünkü 80-100 km daha menzil gösteren yol bilgisayarı bir anda yakıt azaldı ikazı yaparak size psikolojik baskı uygulamaya başlıyor. Yol bilgisayarı bu uyarıyı yaparken artık kaç km gideceğinizi bilemiyorsunuz ve rakam yerine ..... yazarak sizi en yakın benzinciye yönlendiriyor. Bu uyarıyı yaptığında deponuzda yaklaşık 5 litre benzin var demektir ve sizi kullanım karakterinize göre 60-120 km götürür. Yolum uzun olduğu için (İstanbul-Avcılar/Ardeşen-Rize) ekonomiyle uğraşamayıp gecenin geç saatlerinde ulaşabildiğim karadeniz yollarında benzine acımadan bastım gaza. Bir sonraki depo da daha sonraki günlerde 660 km de 170 TL ye doldu. Bu sonuçlara göre 100 km' de ortalama 5,6 litre yaktı Micra. Fakat yol bilgisayarını sıfırlayıp daha sonraki günlerde Trabzon' a gidip gelişlerimizde sabırla 60-80 km hızlarla ilerlediğimizde gördük ki Micra 37 litrelik benzinle 830 km gidebiliyor. Yol bilgisayarı belirli zaman aralıklarıyla menzil bilgilerini güncelliyor ve ekonomik kullanımlarda yapmış olduğunuz yolla menzilinizin toplamı benzin azalana dek 1050 km yi gösterebiliyor. Ayrıca ortalama yakıt tüketimi olarak 4.5 ile 4.8 arasında geliyor şu aralar. Tabi performans diyenler de arabanın yüksek devirlerde ne kadar bonkörce benzin harcadığına şahit olacaklardır. Sadece 10 dk 140 - 150 ile giderek menzilin acımasızca düşüşüne şahit oldum ve tekrar yavaşladım.
    Şimdilik bu kadar uzun ve sıkıcı olduysa şimdiden özür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi derinmai -- 17 Eylül 2012; 12:44:14 >




  • derinmai Aramıza hoş geldiniz. Çok güzel yazmışsınız tebrik ederim. Cvt ile ilgli son paragrafta bişeyler yazmışsınız onula ilgli bende size yazmak istedim. Cvt de gaza basınca devir saatinde oynamalar oluyr demişsiniz. Bu viraz sizin ayağınızın zamanla alışmasıyla kaybolacaktır. Gaz pedalı ile vitesi ayarlıyorsunuz aslında gaza gereğinden fazla basınca örneğin 4. viteste 80 le giden araç birden bire 2. vitese düşüyor aslında ihticaç olan 3. vites yeterli olacak bunu içinde gaz pedalı ile deviri ve vitesi ayarlamaya sizin alışmanız gerekiyor. zamanla bu söylediğime alışınca o devir saatindeki oynama olmayacaktır. Bu araçlar normal vites araç gibi ( bin devirlik devir saatinin 7,5 ine kadar çıkmaz 6 bin devire gelince gaz keser normal araçlarda bas basabildğin kadar sadece 8 bin devire çok yakınken gaz gesmeye başlarlar. zaten otomatik araçların 0 dan 100 kmye değerlerinin düz viteslere göre daha düşük olmasının sebebide budur. Aslında otomatikte vites derdi yok düz vitesteki gibi 7500 devirlere çıkıp vitesi değişse diğerinden daha iyi değerler alınması gerekli ama o durumda da motorun aşırı ısınması ve şanzımana çok yüklenme durumu oluşur. Neyse zamanla siz alışınca bu sorun çözülür diye düşünüyorum... Bende Cvt kullanıcısıyım ve çok memnunum... hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim...




  • arkadaşlar bende 2004 otomatik tekna var, yaklaşık bir ay önce eski arabamı da götürdüğüm güvendiğim bir ustaya salıncakları değiştirmesi için götürdüm, salıncaklar değişti, sonra rot kollarının değişmesi gerekiyordu, orjinal parça bulamadıkları için presleyip yeniden taktılar, rot balans ayarı falan derken acil yapılması gerekenleri hallettik diye sevinmiştim ki tamir olduğu günden beri şehir içi yakıt tüketimi 6.4 - 6.7 olan arabam 9.1'in altına düşmüyor, hatta geçenlerde sabah arabayı çalıştırdığımda gördüğüm ortalamayı ferrari yakmıyodur "15.6" !!! araç hala o kadar yakmıyo hesaplarıma göre ama eskisi kadar da az yakmadığı bi gerçek. ayrıca arabada rolantide devamlı bi titreme var ve motordan da garip bi ses geliyo (akülü araba gibi sessiz çalışan arabam traktör oldu artık) kimsenin 2004 olduğuna inanmadığı bir arabam vardı şimdi yaşını oldukça gösteriyo :) ustayı aradım durumu anlattım, hemen getir tekrar bakalım dedi ama sizlere de bi sormak istedim, sizce araçta nereye zarar verildi ya da eksik yapıldı..?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fencergirl

    arkadaşlar bende 2004 otomatik tekna var, yaklaşık bir ay önce eski arabamı da götürdüğüm güvendiğim bir ustaya salıncakları değiştirmesi için götürdüm, salıncaklar değişti, sonra rot kollarının değişmesi gerekiyordu, orjinal parça bulamadıkları için presleyip yeniden taktılar, rot balans ayarı falan derken acil yapılması gerekenleri hallettik diye sevinmiştim ki tamir olduğu günden beri şehir içi yakıt tüketimi 6.4 - 6.7 olan arabam 9.1'in altına düşmüyor, hatta geçenlerde sabah arabayı çalıştırdığımda gördüğüm ortalamayı ferrari yakmıyodur "15.6" !!! araç hala o kadar yakmıyo hesaplarıma göre ama eskisi kadar da az yakmadığı bi gerçek. ayrıca arabada rolantide devamlı bi titreme var ve motordan da garip bi ses geliyo (akülü araba gibi sessiz çalışan arabam traktör oldu artık) kimsenin 2004 olduğuna inanmadığı bir arabam vardı şimdi yaşını oldukça gösteriyo :) ustayı aradım durumu anlattım, hemen getir tekrar bakalım dedi ama sizlere de bi sormak istedim, sizce araçta nereye zarar verildi ya da eksik yapıldı..?

    büyük ihtimalle lambda sensörlerinde arıza olmuş olabilir yada rot ayarı yanlış yapılmıştır çünkü daha önce bende rot ayarı yaptırdım cihaz eskiydi ve eski micraya göre ayar yapılmış arabada bir gariplik olduğunu farkettmiştim araba akmıyordu boşa attığımda hemen yavaşlıyordu aracı birşeyin kastığını farkediyordum daha sonra başka balansçıya götürdüm cihaz son model arcın modeli, yakıtı, yılını, girerek ayar yapıyor ve rot ayarının çok bozuk olduğu ortaya çıktı.
    Birde bence bir cihaza bağlatın elektronik yada sensör arızası varsa orda belli olur
    Vites kolunda OWERDRİVE butonu kapalı olmasın gösterge panelinde kontrol edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mşah -- 18 Eylül 2012; 18:07:07 >




  • 
Sayfa: önceki 125126127128129
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.