Şimdi Ara

NİSSAN MICRA CLUB (112. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.536
Cevap
110
Favori
915.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2004 model micramı şimdiye kadar 2 yada 3 kez servise götürdüm ilk aldığım zaman, birkere baskı balata için ve direksiyon simidi değişikliği için. 7 yıldır arabanın yağını, filitresini fren balatalarını hep kendim halletim servislerin işçiliğini bildiğim için içime sinerek aklımda şüphe olmadan bakımlarımı yaptım. Tabi herkez anlıyacak diye bir kaide yok ama yağını, filitresini değiştirmek çok basit bir iki takımla hallolur.Sadece bir yağ değişimi için 300 tl alıyorlar geçen gün arbanın yağını değiştirdim 55 tl yağ verdim 10 tl yağ filitresi 10 tl hava filitresi. Zaten 40 000 km ye kadar arabanın Yağ değişiminden başka bir ihtiyacı yok, 10 - 20 000 de fren balatalarını kontrol etmeye bile gerek yok. servisler para kazanmak için herşeyi açıp kapatıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahadr35

    Gecmis olsun sipahi12. 2012'nin ilk 4 ayinda 1300 civari micra satilmis. Sadece forumdaki arkadaslara mi denk geliyor yoksa servis sorunlarini kimse anlatmiyor mu? Kaldi ki micra'dan kat kat fazla qashqai ve juke satiliyor.
    Senelik bakimi yaklastikca ben de korkmaya basladim.

    Merhabalar bu 1300 micranın kaçı bayan kullanıcı biliyorsunuz değilmi. Bayanlarda malüm kullanıcılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiLEN_1907

    Bence serviste problem var.evet ilgili ve guleryuzluler ama isin icinde yalanlar
    Var ben aracı yaptırana kadar ne yalan dolan yakaladım ama yazmaya değmez.biraz daha
    Toparlanması lazım acilen. Soyle söyleyeyim size emin olun vuruk kapının dikiz aynası sapasagamdi bir gün bıraktım kırmışlar.ve değiştirdiler neden 300 tl için.

    Hangi servis yaptı bunu bilelimde oraya gitmeyelim.
    Bu arada bir dikiz aynası 300tl mi
  • Şu an arabamı kullandıkça sayın Artpoint'in yazdıkları aklıma geliyor... Sanırım 20 gün civarı arabamdan zerre kadar keyif almayacağım sürerken ,araba yokuş çıkmıyor , kamyon gibi yakıyor. Hatta yokuşta kalkmak için baya ustaca hareketler yapmak gerekiyor. Bir 15 cm boyunda oksijen sensörü nelere neden oluyormuş ya... Aslında sevindiğim konu direk bilgisayara bağlayınca sorunun sensörde olduğu ortaya çıktı.Hatta fethiye serviste direk kendi gözümle göreyim inceleyeyim diye bilgisayarı bağlattım çıktım gittim 25 30 km yol yaptım motor verilerini değerleri incelemek için. Allahtan sensörde sorun , benim aklıma başka başka şeyler gelmişti debriyaj sistemiyle ilgili falan araba böyle belirtiler gösterince..... Bu arada hemen garanti kapsamında değiştiricez dediler onu demeselerdi iyice keyfim kaçacaktı 1000 lira civarı bir fiyatı var sensörün ve bizim arabalarda 2 adet bulunuyor.
  • Selamlar,benim micranın direksiyon simidinin sağ tarafında neden kumanda düğmeleri yok?Aracı sıfır aldım.2012 punch cvt.Sol direksiyonun solunda düğmeler mevcut ama diğer tarafta yok.Sizinkilerde nasıl?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vozger

    Selamlar,benim micranın direksiyon simidinin sağ tarafında neden kumanda düğmeleri yok?Aracı sıfır aldım.2012 punch cvt.Sol direksiyonun solunda düğmeler mevcut ama diğer tarafta yok.Sizinkilerde nasıl?

    O dugmeler hiz sabitleyici teknalarda gecmişte kaldi. Punch larda yok. Yerine koltuk isitma var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2005 model micramda 70 km yi geçince asfalt yollarda bir uğultu sesi gelmeye başlıyor. Hız arttıkça uğultuyu rüzgar, motor ve yol sesi bastırıyor. Bu ses nereden geliyor olabilir. Teşekkür ederim...
  • Çok geçmiş olsun sipahi12, araç bakıma girdikten sonra eskisinden daha iyi olması gerekirken çok daha kötü halde bırakılıyorsa gerçekten antalya servise
  • Herkeze selam aracımız 2006 micra passion otomatik.Bu aracın 100 tl lik benzin ile ortalama kaç km yapması gerEkir .Agrasif sürüşle 100 tl lik benzin ile 250 km yaptık normalimidir.Birde konsolda 8.1/100 diye bir rakam var bu nedir.Herkeze iyi forumlar
  • 100 km'de 8.1 lt. yakıyorsun. Bu rakam bende 6.2. 100 TL'lik Shell benzini ile 340 km. gidiyorum.

    Ben de şunu sorayım: Bugün arabamı kullanan bir arkadaş, 'arabanın içine ettiğimi' söyledi. Bunun nedeni de arabayı 2000 deviri geçmeyecek şekilde kullanmam. Haklı mı? (2011 model tekna)
  • 2000 devri geçmiyorsanız bu 85km/s hızıda hiç geçmiyorsunuz demektir . Ki bu durumda eğerki çok kötü vites kullanımı yapmıyorsanız örneğin 4.viteste 20den 70e çıkmaya çalışmak gibi... arabanın çok daha az yakması gerekir. En azından ben 2500 deviri geçmeden kullanarak 4.2 4.5 arası ortalamalar yakalıyordum. Bir çok kişi banada devirsiz kullandığım için arabanın içine ettiğimi pistonların kurumlandığını motorun sağır olacağını söylüyorlar. Hatta 20 yıllık sanayi ustası arabanın 110u geçmiyeceğini falan soyledi ama ben gayet güzel 170 yapıyorum.(tabi bu dediklerim arızadan önceydi :D şu an yakıt tüketimim ferrari kadar performansım AS950 kadar.)
    Hatta 4000 4500 devirlerde vites değiştirmem gerektiğini söylüyorlar. (kullanma klavuzu 3000i geçmeyin diyor) sakin kullanarak yani pedalı döşemeye gömmeden 4000lerde vites değişsede cok fazla yakmıyor.
  • Bu yakıt olayı ilginç.Yani istanbulda trafikte 7-9 arası gösteriyor bilgisayar 100 km redeki averajı.Ama boş yol ve etrafta sinsi yokuş yoksa :) rakam 5 lerde seyrediyor. Normal
    Diyorum ama tabi aradaki fark bu kadar olmamalı diye de düşünüyorum.ben full depoyla ışık yanana kadar 360 km yapıyorum . Bunu biraz daha zorlasam 400 km yaparım herhalde.arabam 2300 km rede.Zaman biraz geçince 15 binlere doğru artar diyorlar ama bilmiyorum göreceğiz.benim beklentim full depo ile ist. Bulda en az
    500 km yapmak yoksa memnun olmayacağım.simdi istasyonu değiştirdim herkesin ağzından düşmeyen bir istasyon var Maslak Opet bakalım ordan alicam
    Bir süre faydası olursa paylaşırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dun servisteydim dikiz aynam değişmişti ama değişmeyenden daha kötü görünüyordu.Arkadaslar bol bol cilalayip düzeltmek istediler ama olmadı cunku takan salak takarken tornavidayla zorlamış ve zedelemiş.bu size servisler le ilgili bir bilgi vermiştir.haftaya değiştirecekler bende baslarında bekleyeceğim.Boyanan tamponun renk uyumu çok kötü bunu plastik olmasına bağladılar.onuda ilk bakımda komple boyaticam Buda onlardan olacak.tampon boyanırsanız hepsini boyatin size acizene tavsiyem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beklerken juke U denedim.
    Hic beğenmedim bizim araba daha iyi bence. Bı kere içerisi çok gurultulu ve rüzgar alıyor ben gidene kadar cam açık sandim kapalı ymis.cok derinde oturuyorsun görüş mesafesi cok dar.vitesler cok kemikli ve zor geçiyor on konsol zevksiz. 45 binliralik modeli bizim donanımın 10 da 1 one sahip değil mesela iki hava yastığı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bursa-Ankara-Kırıkkale-Ankara arası ve Ankara ile Kırıkkale de şehir iiçi kullanımı toplam 800 km yaptım. Ortalamam 5.4 lt/100 km 200 lira lık benzin aldım bursadan çıktığımdan buzamana kadar. Toplam km 9500 e yaklaştı. Bende genelde 3000 deviri geçmemeye gayret ediyorum.. Ancak bazı durumlarda 4000 devire kadar çıktığım oluyor ama çok uzun süre gitmiyorum...Özellikle rampalarda yüksek devirle gitmek iyi olur diye biliyorum. Devir den düşürmemek gerekirmiş. 2011 passion düz vites turuncu...Bu arada ilk defa benim arabanın renginden micra gördüm Ankarada geçen gün mutlu oldum...
  • Bursa'da şu ana kadar bir turuncu Micra gördüm. O da muhtemelen benim almadığımdı. (:

    Peki bir de şunu sorayım: Ben ilk duraklama sonrası kalkışta gaza yavaş yavaş basıp deviri 2000'nin altında bırakıyorum. Bu nedenle genelde orta şeritte gidiyorum. Çünkü hızlanmadığından arkadaki sürücüler sabırsızlanıyor. Devri 2500'e getirip iyice hızlandıktan sonra ayağımızı gazdan kademeli çektiğimde de araba boğuluyor gibi ses çıkarıyor. Bana yetkili servis, aracı alırken 2000 devri geçmeyin demişti. Bu 85 km/sn kısmı bana ilginç geldi. Çünkü ben 2000 devirle de 100 km/sn ile gittiğimi hatırlıyorum, ama gaza yavaş ve kademeli basarak.

    Benim araba 24 bini devirdi ve hala 6.2 lt. gösteriyor. Devri düşük kullanmamalı mıyım?
  • Kademeli gaz dan çekme derken neyi kastediyorsunuz.Aracınız otomatikmi? çünkü düz viteste kademeli çekme olmaz yavaşça ve bir iki sn yede çekip vites degiştirmeli.Otomatkte var böyle bir sürüş teknigi.
  • Forumda da herhalde 10 kişi falan varız hep aynı kişiler sohbet kimse sevmiyor heralde bizim kadar.Muhabbet etmek de istemiyor.Ne yapsak burdakiler buluşşup her şeyi konuşup ayrılsakmı arada
  • Düz yolda 2500 devri geçmeye gerek yok ancak hafiften rampa varsa 3000 - 3500 olur zaten gaz pedalına sonuna kadar dahi bazsanız araba hızlandıkça yakıt tüketimi artar o yüzden devirli kullanmaya gerek yok. Bizim motorlarda geğişken sübap zamanlaması olduğu için düşük devirde yüksek viteste vuruntu yapmadan rahatlıkla araç hızlana biliyor yüksek devir kullanıp motoru yıpratmaya gerek yok , nekadar az devir okadar uzun motor ömrü

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım, teşekkürler. Evet araç otomatik. Sabit bir hızda gaza yüklendikçe devir artıyor. Benim test etmeye çalıştığım, bselli hızlarda devri arttırdıkça yakıt tüketiminin azalıp azalmadığı. Daha doğrusu şöyle diyeyim: Örneğin 100 km/s hızla giderken devri 2000 altında tutmaya çalışacağıma gaza yüklenip 2500'de mi gitmeliyim?
  • 
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.