Şimdi Ara

Nissan ile yaşadığım Problem

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24 Mart 2017 Tarihin'de sıfır Nissan Juke 1.2 2017 Model araba aldım.
    Arabayı aldığımın 3.Günü geri vites girmeme problemi oldu servise götürdüm 1 gün araç orada kaldı.
    Arabayı aldığım 20.Günü araç gaz yememe problemi oldu servise götürüldü problemi bulamadılar.
    Gaz yememe problemi devam etti ve yolda kaldım araç adana okar yetkili nissan bayisinde servisde 3 gün kaldı. Adana okar yetkili nissan bayisi aracın problemi giderildi diyerek aracı bana teslim etti aracı teslim aldıkdan sonra yola çıktığımda 5km ileride araç gene aynı arızayı verdi .
    Aracım adana okar nissan yetkili servisine tekrar götürüldü ve uzun bir tespit çalışmasından sonra benzin pompası arızalandığını belirterek aracım 26 gün servisde parça beklemesi sebebi ile bekletildi.
    Yurt dışından gelen benzin pompası değiştirildiğinde problemin giderilmediğini ve arızanın devam ettiğini belirttiler benzin şamandrasının değişmesinin gerektğini söyleyerek 1 gün daha bekletilerek aracı teslim ettiler .
    Aracı aldıkdan 2 ay sonra aracın aynı problem yaşaması sebebi ile yolda kaldım aracım çekici ile çekildi aracımın servisde kontrolleri yapıldıktan sonra arızanın tespit edilemediğini belirttiklerinden sonra uzun bir çaba uğraş sonucunda aracın aynı problem benzin şamandrasından olduğunu belirttiler aracın yakıtında problem olduğu belirterek aracın deposunu ve benzin şamandrasını temizleyerek bana geri teslim ettiler
    7 ağustos 2017 tarihinde aracımın motor arıza lambası yanması sebebi ile aracımı yetki nissan servisi olan arslanoğlu otomotive götürdüm aracımı incelediklerinde benzin pompası benzin oksijen sensörü ve katalizör arızalandığını belirttiler ve aracımın yakıt problemli olduğunu belirttiler aracımın yakıtını shell istasyonundan ve tek istasyondan almakta olduğumu ve aldığım yakıtların fislerini sakladığımı belirttim ve shell genel merkezini arayarak şikayet dosyası oluşturarak aracımdaki yakıtı ve istasyondaki yakıtı teste göndermelerini rica ettim dosyam oluşturuldu ve yakıtlar alındı. Bu süreçde genel merkez beni 3 gün arayıp bilgilendirmeden beklettiler ve aradıklarında aracın yakıt problemli olduğu için hiçbir türlü aracın garanti kapsamına girmediğini ve ortalama 15 bin TL Masrafı olan aracın kendinizin yaptırması gerektğini belirttiler ve benim genel merkeze shell yakıtın temiz olduğuna dail bir rapor verirlerse nissan merkezin ne yapacağını sorduğumda ise hiçbir türlü nissan genel merkezinin aracımı yaptırmayacaklarını belirttiler.

    Evet arkadaşlar aracı aldığımdan beri problemlerim bitmedi ve giderilmedi aracımın değişimini yapmadılar ve artık aracımın garantisi ile parça değişimi bile yapmıyorlar yorum sizlerin ben düştüm siz düşmeyin diyerek yasal işlemlerimi başlattım avukatıma vermiş bulunmaktayım...







  • Geçmiş olsun. Hiç beklemeden tüketici mahkemesine başvurun. Araç değişimi veya ücret iadesi alacağınız kesin gibi.
  • tüketici mahkemesi çok uzun yıllar sürdüğünü duydum araç değişimini nissan kabul etmiyor ne yaptı isem çağre bulamadım
  • slm Geçmiş olsun gerçekten üzüntü verici bir durum yakıttan kaynaklanan bir problem değilse nissanda mı kabul etmiyor anlayabildiğim kadarıyla Peki Nissan Neyi kabul ediyormuş !! Sözde garantili araç satıyorlar ama ne arızası çıkarsa kullanıcı hatası deyip faturayı vatandaşa kesiyorlar merak ediyorum Neyi Kabul edecekler!! bende de 2015 mdel Nissan Qashqai Platinum Premium 1.5 dcı 13.500 kmt de 10 gün kadar önce debriyaj baskı balata arızası ile Yolda kaldım Samsun Asal Otomotiv servisine yönlendirildi Ancak bunun lada bitmedi volant dişlisine de Zarar vermiş garanti kapsamında olmasına rağmen kullanıcı hatası deyip !! bir sürü uğraş vermeme rağmen kabul etmediler 6.000 tl ödemek zorunda bırakıldım Tabii ki Temennim inşallah sizinki böyle bir Sonuçla bitmez!! Gerekli bütün yasal haklarınızı kullanmanızı tavsiye ederim Çünkü ben de öyle yapıyorum kolay gelsin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi şevketarda -- 13 Ağustos 2017; 23:35:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nissan ı bu ülkeye sokmamak lazım resmen adam soyuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fikret3968 kullanıcısına yanıt
    Tüketiciler bilinçli ve birlikte hareket etmedikleri sürece. Kazanan daima üretici sermaye olacaktır!! Ben Nissan la yaşadığım problemim ile ilgili forumda konu açtım Altına da not düştüm bu konuda Nissan la buna benzer ne gibi başına gelen problem olduysa ama yasal olarak ama uzlaşarak bir yol gösterin diye Lütfen paylaşın diye!! pek Çoğu arkadaşlar iyi niyetle bilgilerini ortaya koydular tşk ederim ama bazı arkadaşlar var ki tamamen üretici firmaların sermayenin ısrarla sözcüğünü yaptılar !! Tabii ki dürüstçe iki tarafın da yasal haklarını tartışmak gerekiyor Kimisi Konu Dışı alay eder gibi iyi olmuş der gibi burada daha çok yapılması gereken Mağdur olan tüketici vatandaşın daha çok aydınlatılması ve yanında olunması patron sermaye zaten her türlü kendini garantiye almıştır!! biz tüketiciler yasal haklarımızı araştırıp bilmezsek kullanmazsak Birlikte hareket etmezsek hep kaybetmeye mahkum oluruz!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.