Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (513. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28.195
Cevap
203
Favori
1.755.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 511512513514515
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    Bu ızgara ne işe yarıyor? bilen varmı? Benim arabam motor iyice ısındığı zaman sadece şöför tarafına motor sıcağı veriyor yanımdaki birşey hissetmiyor ama ben ayaklarımdan belime kadar yanıyorum. klima havalandırma kapalı olmasına rağmen motor çalıştıktan yarım saat sonra( tamamen ısındıktan sonra) sürekli sıcak geliyor. sıcak tam nerden üflüyor yada nerden yayılıyor anlamış değilim. ama beni sürekli klima açmak zorunda bırakıyor bu durum



    Araba çalışır durumdayken 2 tuşu ile havalandırmayı yüze verip 5 tuşuyla kapatmak gerekir, diğer durumlarda alt havalandırma kapağı tam kapanmıyor.




  • Arkadaşlar birde lpg de şehir içi kullanımda yakıt tüketimi ortalama 8 lt olarak görünüyor yol bilgisayarında. Yani yol bilgisayarına göre 2.60 tl den 20 tl lik gazla 90 km gitmem gerekirken 70 km gidiyorum. buda yaklaşık km de 285 krş yaktığı anlamına geliyor, yol bilgisayarına göre 220 krş yakmam gerekiyor. Yani yol bilgisayarının 8 lt verisi doğru göstermiyor bu olağan bi durummudur yoksa benim araçtamı hata var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91




    bu durum ortalama 0.245 tl/km gibi bir yakıt tüketimi demek.
    ortalama yakıt birim fiyatı 2.505 tl/lt.
    ortalama litre bazında yakıt tüketimi 9.8 litre/100km..

    bence bu çok fazla. en son geçen pazartesi fullemiştim. bu gün bitti. 32 litreyle depo doldu. 32 litreyle 265 km.. buda 12.1 lt/100km eder. 2.6 tlden alınan gazla hesaplanırsa son 9 günde şehir içinde konya ovasında 0.313 tl/km.. Acaba daha ne yapmam gerek merak ediyorum. Gazda çekmeme sıkıntısıda cabası. bu gün 5 kişi bindik. kişi ağırlıkları toplamı 450 kg civarı.. klimada bir ara açıktı. düz yolda duran arabayı kaldırmak tıpkı yüklü bir kamyonu kaldırmak gibiydi. hızlanmam için çok uzun zaman gerekti. yokuşlarda benzine aldığımda fırlama yaşıyorum. bütün bunlar neden oluyor anlayabilmiş değilim.



    Lpg sistemini detaylı olarak gözden geçirmelisiniz. Örneğin map hortumları artık çatlamış,gevşemiş olabilir; gaz filtresi giriş çıkış hortumları çatlamış, esnekliğini kaybetmiş basınç altında balon yapıyor olabilir, enjeksiyon memesi uygun çapta olmayabilir, hortumlardan gaz kaçırıyor olabilir, lpg ayarları bozulmuş, lpg enjektörleri kirlenmiş olabilir. Artık benzin sistemini değilde lpg sistemine ağırlık vermenizi öneriyorum. Lpg işi tam bir muamma. En ufak bir sorunda tüm morali alt üst edebiliyor.




  • @ozas_91

    Aracı ameliyat etmişsin. Bu arada biraz çok yakmış. Fren balataları disklere temas ediyor olmasın.

    Ekleme: LPG takıldıktan sonra, LPG'nin de rodajı vardır. Takılalı kaç km. oldu? En az 2.000km geçtikten ve sistem yeniden ayarlandıktan sonra ölçüm yapmak daha doğru olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soğutucu -- 4 Ekim 2012; 17:19:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymantalya

    dün aracı çalıştırayım dedim arkadaşlar araç çalışmadı tık diyor marş basmıyordu mehersem akümüz bitmiş klasik yöntemle iterek çalıştırdım neyse elektrikçiye kontrol ettirdim acaba akü sağlamda sarj felan tutmadı diye,
    neyse akün bitmiş dedi bende ses sistemi olduğu için araca 90amper soytürk marka akümü aldım 160tl vede akü tarafında cuk diye oturdu ilk başlarda biraz çekinmiştim sığmaz diye fakat sorun yaşanmadı akü değiştirmek istiyenlere duyrulur.


    Bende bugün 60 amperlik Varta akü 150 tl aldım. Sabah sabah korna, far, klima, gösterge ışıkları herşey çalışıyor. Marşa basıyorum marş motorundan cırrk ses geliyor ve aynı anda arka bagaj kapağı otomatiği açılıp kapanıyor. Akünün (mutlu akü) voltajını ölçtüm 9.9 volt. 4-5 yıllık aküden artık fazla hayır gelmez deyip şarj ettirmedim, daha fazla risk almamak için vurdurarakta çalıştırmadım; yenisini aldım. Bir gecede nasıl akü bitti şaşırıp kaldım. Oysaki hiçbir şeyi açık bırakmamıştım ve dün bayağıda yol yapmıştım. Marş motoru, şarj dinamosu, konjektör, kayışlar, elektrik tesisatında kaçaklık vs birşeyler varsa zaten tekrar yeniside en kısa zamanda tükenecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leylimleylim

    Arkadaşlar bende 2006 almera visia plus var. Benim arabamda immobileiser varmı acaba hiç bi yerden bulamadım cevabını, sadece şöyle bi deneme yaptım: arabayı kumandadan kilitledim anahtarla açıp çalıştırmayı denedim araba çalıştı??

    Göstergenizde yanıp sönen araba resmi olacak, yok mu acaba? Araba çalışınca söner. Ayrıca anahtar içinde imbolizier anteni var. Ve direksiyonun altında imbolizier beyni var, rölesi var. Arabayı kontak anahtarındaki pili çıkartıpta çalıştırabilirsiniz. Asıl işi gören anahtar içindeki antendir. Onu düşürürseniz;kırılır ya da bozulursa aracı çalıştıramazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ymantalya

    ...90amper soytürk marka akümü aldım...


    Hayırlı olsun.
    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Bende bugün 60 amperlik Varta akü 150 tl aldım. Sabah sabah korna, far, klima, gösterge ışıkları herşey çalışıyor. Marşa basıyorum marş motorundan cırrk ses geliyor ve aynı anda arka bagaj kapağı otomatiği açılıp kapanıyor. Akünün (mutlu akü) voltajını ölçtüm 9.9 volt. 4-5 yıllık aküden artık fazla hayır gelmez deyip şarj ettirmedim, daha fazla risk almamak için vurdurarakta çalıştırmadım; yenisini aldım. Bir gecede nasıl akü bitti şaşırıp kaldım. Oysaki hiçbir şeyi açık bırakmamıştım ve dün bayağıda yol yapmıştım. Marş motoru, şarj dinamosu, konjektör, kayışlar, elektrik tesisatında kaçaklık vs birşeyler varsa zaten tekrar yeniside en kısa zamanda tükenecektir.


    Size de hayırlı olsun. Akü 3 yaşını geçtiği anda saatli bomba gibi olur. Uzun yola çıkarken, eski akü ile çıkmamak lazım. Ama "universal" bir parça olması ve her yerde bulunabilmesi nedeniyle ben de, yolda bırakana kadar değiştirmiyorum. Fakat ıssız yerlerde gezilen bir aracın aküsü daima yeni olmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: almera_men

    cam takılma sorunu yada çalışmayan arkadaşlarım geçen hafta benimde arka sol camım takılma yapıyordu bazende kapanmıyordu.ben elektriksel bi sorun olduğunu sanıyordum temassızlık filan.neyse geçen günlerde yapmaya karar verdim düğmeye bastığımda kapının içinden motorun sesini duydum demekki elektrik motoru çeviriyordu sorun motorun aktarmasındaydı.kapının kapağını söktüm camı tutan 2 vida motoru 3 vida tutuyor,söküp krikoyla motoru aldım 3 adet alyan vidayı söküp motoru çıkardım evet sorun karşımdaydı..yaklaşık 1 cm kalınlığında 7-8 cm çapında plastik bir dişli var ama gerçekten sağlam bir plastik,işte o plastiğin bir kısmını motorun çelik dişlisi eritmiş o kısma gelince orda kalıyo elle camı sağ sol yapınca diş tekrar oturup camı kaldırıyor.neyse aldım parçayı tornacıya gittim adam yaparım ama maliyeti sıfır motor parasını geçer deyince o işten vaz geçtim bulunduğum yerde kocaman sanayi sitesi olmasına rağmen (esenyurt fatih sanayi sitesi)bir tane japon çıkmacısı yok..neyse kalsın deyip dükkana dönerken kafamda bi plan belirdi, çarkın 1 cm kalınlığında olan yerini tam ortasını yani 0.5 cm yemişti bende dişlinin altına 2 somun koyup dişliyi yükselttim birazda gresledim yerine takınca cillop gibi çalıştı.anlatımım belki karışık oldu ama keşke resimlerini çekseydim.

    anlatımınız gayet anlaşılır. dişliyi ters takmak mümkün olmuyor muydu? kapının kapağını nasıl söktüğünüzü anlatabilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: optiarc
    ıssız yerlerde gezilen bir aracın aküsü daima yeni olmalıdır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    Hafta sonu vaktim olursa tuşu sabitleyeceğim. kötü duruyor. 3.5 mm erkek değilde dişi fiş kullanıp onuda sabitleyeceğim. mp3e yada telefona bağlamak için iki ucuda erkek 3.5 mm jack aparatı kullanacağım.

    nissan-almera.tr.gg den aldığım bilgilerle yaptım. Emeği geçenlere teşekkür ederim. Hem bu amaçla hemde reklamı olması amaçlı şöyle bir çalışmam oldu:



    Emeğine sağlık, güzel bir çalışma olmuş

    stickeri yaptırırken fazlaca yaptırmıştım. elimde sadece bu renkten fazlaca var. İsteyen arkadaşlara ptt postayla gönderebilirim. Bayramda başka renk ve ebatlarda da yaptırmayı planlıyorum. Sticker işini ben seviyorum. Bu konuda renk, ebat, şekil, font önerisi olan varsa istişare edelim. Yaptırma ve ulaştırma işini ben halledebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    Bu ızgara ne işe yarıyor? bilen varmı? Benim arabam motor iyice ısındığı zaman sadece şöför tarafına motor sıcağı veriyor yanımdaki birşey hissetmiyor ama ben ayaklarımdan belime kadar yanıyorum. klima havalandırma kapalı olmasına rağmen motor çalıştıktan yarım saat sonra( tamamen ısındıktan sonra) sürekli sıcak geliyor. sıcak tam nerden üflüyor yada nerden yayılıyor anlamış değilim. ama beni sürekli klima açmak zorunda bırakıyor bu durum



    Araba çalışır durumdayken 2 tuşu ile havalandırmayı yüze verip 5 tuşuyla kapatmak gerekir, diğer durumlarda alt havalandırma kapağı tam kapanmıyor.

    Bu ızgaralardan hava mı üflüyor? Eklediğim videoların biri bu kısımındı. Sallanıyor bu kısım. tek bir tane vida yeri var. tek vidayla mı sabitleniyor bu parça? sabit olmadığından, aradan hava kaçırıyor olabilir mi acaba?

    enjeksiyon memesi çapını 2.2 mm diye konuşmuştuk montaj öncesi ama sonra tekrar sormadım 2.2 mmlik takdınız değil mi diye.. sistemi takalı 20 gün oldu. bu güne kadar yaklaşık 1950 km yol yaptım gazda. 20 günde hortumlarda çatlama, enjektörlerde kirlenme olur mu dersiniz?

    Hem çekmeme hem çok yakma sorunu olunca buji tırnak ayarı geldi aklıma. ama onlarıda lpg taktırırken yetkili serviste değiştirmiştim. Genede bir kontrol edeyim mi? Boğaz kelebeği temizliğinide düşünüyorum. motorda gazdayken tekleme gibi silkeleme gibi bir durumda var. ama çok hissedilecek birşey değil. ben dikkat ettiğim için hissediyorum ancak yanımdakiler farkına dahi varmıyor bu durumun.

    Montajı yapan yere durumu ilettim beni Ankaraya çağırıyor kontrol için. Konyadan kalkıp Ankaraya LPG kontrolü için gitmek nasıl olur bilmem. Bununlada ilgili sıkıntım var. bknz:http://forum.donanimhaber.com/m_66370184/mpage_1/f_/key_//tm.htm#66414966

    @optiarc: Ameliyatlara ben girdikçe başarılı oluyor. Nedense birine bir iş verince aynı başarıyı alamıyoruz. Tüp takmayı bilmeseydim bu işte böyle olmazdı balatalar sıksa hissedilir sanki.. hararet benzinde de performans kaybı olur diye düşünüyorum. birde serviste her yanını kontrol ettirdik. hiç öyle bir şey demediler. balansları aldık. rotlar kontrol edildi filan..

    İlgilenen abi ve arkadaşlara teşekkür ederim. Tavsiye ve önerilerinizi 4 gözle bekliyorum. Hayır arabanın gözüne bakıyorum. Her sesisine her hareketine kulak kabartıyorum. Her sıkıntısını gidermek için elimden gelen herşeyi yapıyorum, hayırsızın ettiğine bak. Bazen dövesim geliyor, kıyamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    Bu ızgara ne işe yarıyor? bilen varmı? Benim arabam motor iyice ısındığı zaman sadece şöför tarafına motor sıcağı veriyor yanımdaki birşey hissetmiyor ama ben ayaklarımdan belime kadar yanıyorum. klima havalandırma kapalı olmasına rağmen motor çalıştıktan yarım saat sonra( tamamen ısındıktan sonra) sürekli sıcak geliyor. sıcak tam nerden üflüyor yada nerden yayılıyor anlamış değilim. ama beni sürekli klima açmak zorunda bırakıyor bu durum



    Araba çalışır durumdayken 2 tuşu ile havalandırmayı yüze verip 5 tuşuyla kapatmak gerekir, diğer durumlarda alt havalandırma kapağı tam kapanmıyor.

    Bu ızgaralardan hava mı üflüyor? Eklediğim videoların biri bu kısımındı. Sallanıyor bu kısım. tek bir tane vida yeri var. tek vidayla mı sabitleniyor bu parça? sabit olmadığından, aradan hava kaçırıyor olabilir mi acaba?

    enjeksiyon memesi çapını 2.2 mm diye konuşmuştuk montaj öncesi ama sonra tekrar sormadım 2.2 mmlik takdınız değil mi diye.. sistemi takalı 20 gün oldu. bu güne kadar yaklaşık 1950 km yol yaptım gazda. 20 günde hortumlarda çatlama, enjektörlerde kirlenme olur mu dersiniz?

    Hem çekmeme hem çok yakma sorunu olunca buji tırnak ayarı geldi aklıma. ama onlarıda lpg taktırırken yetkili serviste değiştirmiştim. Genede bir kontrol edeyim mi? Boğaz kelebeği temizliğinide düşünüyorum. motorda gazdayken tekleme gibi silkeleme gibi bir durumda var. ama çok hissedilecek birşey değil. ben dikkat ettiğim için hissediyorum ancak yanımdakiler farkına dahi varmıyor bu durumun.

    Montajı yapan yere durumu ilettim beni Ankaraya çağırıyor kontrol için. Konyadan kalkıp Ankaraya LPG kontrolü için gitmek nasıl olur bilmem. Bununlada ilgili sıkıntım var. bknz:http://forum.donanimhaber.com/m_66370184/mpage_1/f_/key_//tm.htm#66414966

    @optiarc: Ameliyatlara ben girdikçe başarılı oluyor. Nedense birine bir iş verince aynı başarıyı alamıyoruz. Tüp takmayı bilmeseydim bu işte böyle olmazdı balatalar sıksa hissedilir sanki.. hararet benzinde de performans kaybı olur diye düşünüyorum. birde serviste her yanını kontrol ettirdik. hiç öyle bir şey demediler. balansları aldık. rotlar kontrol edildi filan..

    İlgilenen abi ve arkadaşlara teşekkür ederim. Tavsiye ve önerilerinizi 4 gözle bekliyorum. Hayır arabanın gözüne bakıyorum. Her sesisine her hareketine kulak kabartıyorum. Her sıkıntısını gidermek için elimden gelen herşeyi yapıyorum, hayırsızın ettiğine bak. Bazen dövesim geliyor, kıyamıyorum.

    ben sana demiştim zamanında rampada yemez gülnarda çakılırsın diye ama anlatamadık.biz böyle dedik herkez saldırmaya başladı nerdeyse arabaya kanat takıp uçuracaklardı.
    neyse artık yapcak bişi yok böyle bineceksin.çok yakma olayına gelince ben aracı ilk aldığım zaman baskı balata değişti orada kontrol ettirtik aracı usta yağını suyunu bir 3000 km kullan sonra gel dedi velhasıl kelam bizim araba da 12 lt gösteriyo bilgisayar çok kafam takıldı orasına burasına bakarken hava filitresi kapağı klipsinin birinin açık olduğunu gördüm kapattım direk 9 lt ye düstü.sonra servise bakıma girdim kış indirimi yaptıklarında buji felan hepsi değişti tırnak aralığıylada hiç oynamadan orjinal ne taktılarsa o 26 lt gazla 315 km yol yapıyorum ankara konya arasında.bayramda anamura gittim zamlardan önce konyaya kadar 15 kuruş konyadan bozyazıya kadar da17 kuruş yaktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91





    Farların arkasındaki, ampül kapağı değil mi o :)))) Daha önce söktüm, bana öyle geliyor. senden önceki sahibi takmaya üşenmiş olmasın. eğer oysa, sakın kaybetme... arasan bulamazsın ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    kolçağı tutan kolun biri yoktu. sağlam olandan kopya çekip kendim bir tane yaptım. gereken araç gereçler: havya, zımpara, kalın plastik, vida, somun, pul.



    Bu arabayı kim bu kadar zorlar ki.. orası kırık, burası yok. insan ne ister tuşlardan, torpido menteşesinden :/ çalışmalarınız başarılı ve size aracınızı sevdirecek cinsten olmuş, ellerinize sağlık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dopach

    quote:

    Orijinalden alıntı: perfocan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bitirgic

    quote:

    Orijinalden alıntı: perfocan

    quote:

    Orijinalden alıntı: jaqa1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: bitirgic

    quote:

    Orijinalden alıntı: perfocan

    ozaman cd nin içerisine dosya dosyanın içerisine müzikleri atacaz

    Tşkler deneyelim bakalım.

    cd1 cd2 cd3 cd4 cd5 cd6 dosya isimlerini bu şekilde verin her bir dosyaya da 99 adet şarkı atın.99 adetten az olabilir fakat 99 adetten fazla atmayın yoksa fazlasını okumuyor.Bana satıcı mantığın cd changer gibi olduğunu 6 lı cd changer görevi gördüğünü söylemişti.

    Sana datan satici, masallah guzel ve detayli bilgi vermis. Ve bu sekilde dogru kullaniyorsun. Bana kimse ilk basta dosya at, dosyadan calsin demedi. Haliyle simdi dosya calmiyor. Mecburen,Dosya gibi ayri ayri usb tak cikart yapiyoruz.. Ayrica bnmki kapatinca, kapattigim yerden basliyor. Ama anahtari cikartttigimda, en bastan basliyor.

    Biz ilk dosya olarak atmadığımız için böle bi şansımız yok artık.

    Kaldığı yerden başlamasının bi ayarı olması lazım, anahtar çıkar veya çıkarma bi ayarı olması lazım. teyp üzerinde bi ayarı vardır diye düşünüyorum kıtapçıktan araştıracam bakalım varmı öyle bi ayar

    arkadaşlar kaldığı yerden başlamama durumu tamamen soket bağlantısından sonraki elektrik alımından dolayı.Az önce sizin için denedim 8 dosya ya kadar okuyor ve her bir dosyada max 99 parça

    Ben tam olarak anlayamadım şimdi şöyla yapalım.

    usb belleği bi kenara koyalım. şöyleki normal teybin cd çalarından bahsediyorum cd de 17 şarkı var ben misal 6. şarkıyı dinliyorum, durdum kontağı kapattım işimi hallettim tekrar geldim marşa vurdum cd tekrar 1. şarkıdan başlıyo normalde bıraktığım 6. şarkıdan devam etmiyo bendeki sıkıntı bu. Bunun bi ayarı yokmudur teyp üzerinde ayarlarında falan öğrenmek istediğim bu.

    Gelelim usb belleğe.

    Soket bağlantısından sonraki elektirik alımından kaynaklanıyo dediniz peki biz bağlantıları çıkarıp tekrardan yapsak cihazın sıfırlama gibi birşey sözkonusu olurmu bi çözümü varmı acaba.

    bitirgic uğraşlarından dolayı çok teşekkür ederim bizi aydınlatıyosun.

    Arkadaşlar son noktayı ben koyayım bu konuya :)

    öncelikle flash belleğinizi tekrar formatlayın, içine cd01 cd02 cd03 .... şeklinde klasörler oluşturun ve içine mp3lerinizi atın burada dikkat edilmesi gereken bir husus var eğer cd01 cd02 gibi adlandırdığımız klasörler dışında herhangi bir müzik olursa yani direk flash belleğin içinde boşta duran dosyalar varsa sadece klasör dışındaki dosyaları çalar ve klasörlere geçiş yapmaz. sizin bahsettiğiniz gibi cihaz ilk nasıl algılarsa öyle gider gibi bir mantık söz konusu değildir.

    kontağı açıp kapattıktan sonra aynı şarkıdan başlama olayı ise mümkün değildir. çünkü cd çalardaki optik okuyucu nerede kaldığını tespit edebilir ancak bu cihaz elektronik bir okuyucu oluduğu ve enerjisi gidip geldiği için baştan başlayacaktır. enerjiyi sürekli verebilecek bir yerden almak belki sorunu çözebilir ancak bu seferde sürekli enerji kullanımı akü, usb player ve flash belleğe zarar verecektir.

    çoklu şarkı geçme olayına gelince tam hatırlamamakla beraber bir modunda şarkıları +10 -10 şeklinde arttırıp azaltabilen bir modu vardı.



    Son Noktayı Gördüm ve gecenin 2 sinde aşağı arabaya inip, flashbelleği aldım, pc ye takıp komple sildim. masaüstünden muhtelip boyutlarda 6 adet müzik dosyasını seçip, flash belleğin içine attım.. dediğin gibi sadece 6 dosya yüklü ve dosya harici parça yok. flash belleği alıp aşağıya, arabanın yanına gittim.. garanti olsun diye, usb çeviricinin kablosunuda söküp, bir müddet bekledim ve flashbelleği taktım.. sonuç koca bir SIFIRRRRRRR :/ Ekranda CD05 track 01 ve saniye 00:00 yazısı çıkıyor.. O yazı az sonra CD08 ve track 14 00:00 oluyor.. böylece değişip duruyor.. teyp bu moddayken de, araçtaki tuşlar çalışmıyor. 2 numaralı tuşa basılı tutup, zamanı ileri almak istediğimde, zaman sayacının altında EON yazısı çıkıyor.. ama cihaza dosya değilde parçaları açık atarsam, cihaz sorunsuz çalışıyor... yapmam gereken farklı bir şey varmı, bilmiyorum... Ya Bu NOKTA olayında hata var,, ya bendeki cihaz bozuk, ya bu işin başka püf noktası var.. yada satıcının dediği, ilk nasıl okursa o çalar mantığı geçerli....




  • Arkadaşlar aracıma lpg kiti taktırmayı düşünüyorum. Sizce Almeralara uyum sağlayan enjektör meme çağı kaç mm olması gerekir?
  • ARKADAŞLAR SORUMA CEVAP LÜTFENNN

    YOL BİLGİSAYARIM DOĞRU GÖSTERMİYOR BUNUN NEDENİ NE OLABİLİR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    Hafta sonu vaktim olursa tuşu sabitleyeceğim. kötü duruyor. 3.5 mm erkek değilde dişi fiş kullanıp onuda sabitleyeceğim. mp3e yada telefona bağlamak için iki ucuda erkek 3.5 mm jack aparatı kullanacağım.

    nissan-almera.tr.gg den aldığım bilgilerle yaptım. Emeği geçenlere teşekkür ederim. Hem bu amaçla hemde reklamı olması amaçlı şöyle bir çalışmam oldu:



    Emeğine sağlık, güzel bir çalışma olmuş

    stickeri yaptırırken fazlaca yaptırmıştım. elimde sadece bu renkten fazlaca var. İsteyen arkadaşlara ptt postayla gönderebilirim. Bayramda başka renk ve ebatlarda da yaptırmayı planlıyorum. Sticker işini ben seviyorum. Bu konuda renk, ebat, şekil, font önerisi olan varsa istişare edelim. Yaptırma ve ulaştırma işini ben halledebilirim.

    S.A arkadaş, Arac rengimiz ayni ve jantlari beyaza plasti dip ile boyadim. Jant koluna uygun olacak ebatta, 7-8 cm olabilir, 4 adet siyah nissan yazisi isime yarayabilir. Yan ayna camina ufaktan, 3-4 cmlik 2 adet beyaz nissan yazisida lazim ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurxyz

    ARKADAŞLAR SORUMA CEVAP LÜTFENNN

    YOL BİLGİSAYARIM DOĞRU GÖSTERMİYOR BUNUN NEDENİ NE OLABİLİR

    Bende 205-55-16 lastikler ve simota karbon acik filtre kiti var. Filtreden once 12-12,6 falan oldugu oluyordu. Filtreden sonra 11-11,6 civari gezindi. Son zamanlarda 10-10,6 arasinda gezinirken, basmadan gidilen, genelde 3. Sabit vites ve 70-80 km hiz araliginda, ilk defa aracimin 9,6 ya düstüğünü gordum. Aslinda o uzun yolu daha oncelerde yapmasina ragmen, 10-11 arasinda geziniyordu, bu defa neden düstü hayret. Ama gidilen km ve ortalama harcanan benzin hep ayni, degisme yok. Bence yol bilgisayarina takilmamak gerekli. 3 senedir biniyorum, ama hala dogru olctugu kanaatinda degilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arkadaşlar aracıma lpg kiti taktırmayı düşünüyorum. Sizce Almeralara uyum sağlayan enjektör meme çağı kaç mm olması gerekir?

    Her aracın, her kitin durumuna göre değişmekle beraber 1.8-2.2 mm arası en uygunudur almeralarda. Çok düşük çap az yakıt, büyük çap fazla yakıt demek değildir. Memeyi değiştirmek çok basittir. Rahatlıkla kendiniz yapabilirsiniz. Belirlenen aralıklarda alıp deneme yanılma yoluyla en uygununu bulabilirsiniz.Her lpgciyi dinle ama her söylenene kulak asma.
  • 
Sayfa: önceki 511512513514515
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.