Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (487. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
28.184
Cevap
201
Favori
1.718.802
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 485486487488489
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xfenk

    quote:

    Orijinalden alıntı: xfenk

    bir şey merak ettim,
    Primera yada megan yada herhangi bir model için olan cam rüzgarlığı bizim almeralara uymazmı..
    yeni Meganın kapısı bizimkine çok benziyor şekil itibarı ile hiç deneyen oldumu böyle bir şeyi,

    aynı şekilde havuzlu passaslar felan var bu tür diger markalarla uyumlu parçalar varmı bildiginiz.

    fikri olan yokmu?

    Ben bu işi çok araştırdım.Fakat uyan model yok deneme yanılma yolu ile anca uydurulabilir.Almanya'dan cam rüzgarlığı sipariş ettim o bile uymadı boşa para vermiş oldum.

    Yeni almera alan arkadaşlara kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Bu arada bayram da bagaj kapağı amoritsörüm arızalandı.Tekirdağ'da hiçbiryerde bulamadım.Yetkili serviste 550 TL bugün gelir gelmez internetten sipariş ettim çifti 65 TL daha ucuzlarıda vardı fakat bizim amortisörler 56cm 53 cm olanlarıda var sipariş verdiğim yerde 56 cm olduğu için diğerlerine güvenemedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: xfenk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozas_91

    quote:

    Orijinalden alıntı: xfenk



    Teşekkür ederim, çok sağolun

    resimleri koyacağım inşallah, özellikle eksik kısımlarının fotoğraflarını..

    birde şimdi yapılacak işlemler var, hangi sıraya koymalıyım acaba?

    1-lpg takılmalı
    2-kasko yapılmalı
    3-zorunlu trafik sigortası
    4-kaportadaki eksiklikler (bugün sanayide 2-3 yere sordum birkaç rötuj ve tampon boyamak için 200-300 lira istediler)
    5-içerideki eksiklikler (gözlük kabı tırnağı, kolçak menteşesinin biri en sağ ve en sol kalorifer ızgaraları, teybin 2 tuşu vites ve kapı aöma kolları vs..)
    6- amortisör ve genel bakım ( başka ne eksiği var bilmiyorum)

    ve tüüm bunları yaptıracağımız ankara aksaray konya yada şereflikoçhisarda işinin ehli memnun kalacağımız ustalar..

    Trafik Sigortası yapmadınızmı hala
    Sigortasız trafige çıkmak yasak diye biliyorum bence ilk yapmanız gereken trafik sigortası adı üzerinde zorunlu
    ikinci olarak kasko tercih meselesi ben yaptırdım 2006 1.5 tekna sedan aracım 1300 Tl ye liberty den
    3. olarak ise amartisörlere baktırmalısın sonucta yürür aksamı içine girer
    digerlerinin acelesi yok yavas yavas yaptırabilirsiniz.

    benim fikirlerim bu şekilde

    arabayı cuma aldım, akşama anca eve gelebildim. cumartesi birkaç yere sordum. bugün pazar olunca birşey yapamadım. yarın birkaç yere daha sorup trafik sigortasını yaptıracağım. fakat canım sıkılıyorda sıkılıyor...

    benzinli diye aldığım arabaya bugün daha önceden tüp takılıp söküldüğünü gördüm bu bir.. direksiyon yüksek hızlarda (90 ve üstü) halen 20 km hızdaki kadar yumuşak kalıyor sertleşmiyor, bu çok tedirgin edecek birşey kesinlikle birşey yapılmalı bu iki.. belirli bir devir aralığında 3000-3500 arası olmalı bir silkeliyor kendini bu üç... amortisörlerdenmidir başka sıkıntısı mı var bilmiyorum ama arana 90 ve üstünde yolda geziniyorda geziniyor, bu oraya bu buraya, yol tutuş berbat. bu dört.. daha öncede birçok almera kullanmıştım, onlar böyle değildi..

    bunlar ve kozmetik sıkıntıları... ilan vermeyi bile düşünüyorum, çok canımı sıktı tüm bunlar, ama az kaldı, tüm eksiklerini bir bir tespit edeyim, herşeyini gün yüzüne çıkardığıma emin olayım, arayacağım aldığım adamı, tek tek söyleyeceğim bunları, yüzüne vuracağım sahtekarlığını, hakaret etmemek için zor tutuyorum kendimi. afedersiniz ama hele tüp meselesini görünce kudurdum bugün. benim 3 yıllık birikimimdi, asgari ücret kadar bir parayla geçinen biriyim sonuçta ve tüm bunlar beni epey sıkıştıracak

    Öncelikle arabanız hayırlı olsun

    2008 model bir arabanın 93000 km de olması biraz fazla geldi bana. bu benim düşüncem.

    siz arabanın 6. sahibisiniz galiba bu modelde bir arabanın 5 el değiştirmeside düşündürücü biraz.

    bu saydığınız sorunlardan en önemlisi arabanın belli devirde silkelemesi aynı arıza bendede vardı hava akışmetreyi temizlettim düzeldi, bir müddet sonra tekrar aynı sorunu verdi bende yenisini taktırdım sorun kalmadı arabanın çekişi arttı, yakıt oranı düştü. hava akışmetre çok önemli.

    Kesinlikle nissan yetkili servisine gitmenizi öneririm,yetkili servise gidip arıza tespiti yaptırın. başka yerlere gitmeniz para ve zaman kaybıdır.




  • Arkadaşlar 2004 almera trafik sigortası nekadar tutar bilgisi olan varmı? sigortam bitmesine 15 günden az kaldı?
  • 2006 Model 2,5 ay önce 220 TL ye yaptırmıştım ben HDI sigortadan,
    aşağı yukarı 200 TL civarı olur sanırım ...

    Bizim araçlarda çoğu sorun Hava Akışmetreden kaynaklanıyor sanırım,şimdiden bir tane alıp yedekte bekletsekmi acaba :)
  • Sayın ozas_91;

    Yaşadığın sıkıntılar basit ama yeni bir araç alan biri için epey can sıkıcı durum.

    Direksiyonun yüksek hızlarda sertleşmemesi, aracın yolda gezinmesi rot balans, lastik durumu ve basıncıyla alakalı durum. Hidrolik direksiyon yağında değişim gerektirebilir direksiyon sertleşmesi için.Aracın yolda gezmesi alt ön süspansiyon parçalardan birinin gevşemesinden de , bir kaza anında yamulmasından da kaynaklanabilir. Rot,rotil,viraj denge çubuğu vs…İyi bir rot balanscıya gitmelisin.

    Belirli bir devirde silkeleme yapması yakıt kesme çizgisinde yaşanıyordur büyük ihtimal. Kullanıcının sık sık çeyrek depo altında yakıt kullanması benzin pompasının kirlenmesine, enjektörlerde kir çapakları oluşturmasına ve belirli devirlerde; özellikle yakıt kesme sınırlarında silkeleme yapmasına yol açar. Zaman zamanda stop sorunları yaşayabilirsin. Benzin pompasını iyi bir ustaya temizletip carbon clean uygulatmanı tavsiye ederim.

    Büyük ihtimal lpg yanlış montaj yüzünden silkeleme vb. arızalara ustaların çözüm bulamaması yüzünden sökülmüştür; bu da hayra alamettir Almeran için. Önce kafana taktığın arızaları çöz,uygun zamanda taktırırsın uyumlu bir lpg.

    Sayın ozkanduzgun;

    Almerada iki tane V kayışı vardır. 1-Dİreksiyon hidroliği pompası + su pompası 2-Klima kompresörü+Alternatör. Her ikiside krank kasnağına bağlıdır.

    Hidrolik gergi kayışı diye bahsedilen Hidrolik Direksiyon Pompası Kayışıdır. Aynı zamanda su pompası kayışıdır. Koptuğu zaman direksiyonla irtibatınızda kopabilir. Aracın stop etmesinde direksiyon ne kadar sertse koptuğu zamanda aynı hali alır. Ayrıca su pompalanmayacağı için motor kısa sürede yatak sarar ve sonuç rektefiye ile son bulur.

    Bilmem aydınlatabildim mi?




  • Herkese merhaba,

    Bir aksilik olmazsa 2005 model 35 bin km'de 1,5 Tekna HB ile aranıza katılmak üzereyim. Bu hafta netleşecek.

    Bu benim ilk aracım olacak. Daha doğrusu kendime ait ilk araç. Şimdiye kadar şirket aracı kullandım hep. Ne alabilirim diye düşünürken bir arkadaşımın iş arkadaşının ablasının almerasını sattığını öğrendim. Benim arkadaş önce kendine düşünmüş ama eşi sadece otomatik kullanabildiği için bana önerdi. Benim aklıma bile gelmemişti almera o zaman kadar. İnternette aramaya başlayınca bu forumu buldum ve baştan sona yüzlerce sayfanın tamamını okudum. İlk başlarda gözüm korktu, boğaz kelebeği, volan, vs. derken. Herhalde bu almera çok problemli araç diye düşündüm. Çünkü hiç burada paylaşılan problemleri yaşamamış, yolda kalmamış, ustalarla servislerle uğraşmak zorunda kalmamıştım. Fakat sonradan şunu düşündüm, benim hiç kendi aracım olmamıştı ve hep bana verildiğinde sıfır km, değiştirilirken de en fazla 70-80 bin km araçları kullanmıştım. Silecek değiştirmek için bile ben uğraşmamıştım, aracı alıp değiştirip bana teslim etmişlerdi. Sonuç olarak şu anda bu forumda paylaşılan problem ve çözümlerin diğer marka ve model araçlarda muhtemelen daha fazla yaşandığını düşünüyorum. Sadece buradaki kadar herhangi bir yerde paylaşılmadığı için diğer araçların sanki daha az sorun çıkartıyorlarmış gibi algılandığı kanısına vardım. Öncelikle yanılıyorsam beni bu konuda düzeltmenizi rica edeceğim. Umarım doğru düşünüyorumdur :)

    Aracı yarın teste sokacağız ondan sonra alacağım ama almadan önce hangi sorunlar ufaktır, hangileri çok ciddi ve aracı almaya engel sayılır genel bir bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Nelere dikkat etmeliyim test sonuçlarında sizce?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    Sayın ozas_91;

    Yaşadığın sıkıntılar basit ama yeni bir araç alan biri için epey can sıkıcı durum.

    Direksiyonun yüksek hızlarda sertleşmemesi, aracın yolda gezinmesi rot balans, lastik durumu ve basıncıyla alakalı durum. Hidrolik direksiyon yağında değişim gerektirebilir direksiyon sertleşmesi için.Aracın yolda gezmesi alt ön süspansiyon parçalardan birinin gevşemesinden de , bir kaza anında yamulmasından da kaynaklanabilir. Rot,rotil,viraj denge çubuğu vs…İyi bir rot balanscıya gitmelisin.

    Belirli bir devirde silkeleme yapması yakıt kesme çizgisinde yaşanıyordur büyük ihtimal. Kullanıcının sık sık çeyrek depo altında yakıt kullanması benzin pompasının kirlenmesine, enjektörlerde kir çapakları oluşturmasına ve belirli devirlerde; özellikle yakıt kesme sınırlarında silkeleme yapmasına yol açar. Zaman zamanda stop sorunları yaşayabilirsin. Benzin pompasını iyi bir ustaya temizletip carbon clean uygulatmanı tavsiye ederim.

    Büyük ihtimal lpg yanlış montaj yüzünden silkeleme vb. arızalara ustaların çözüm bulamaması yüzünden sökülmüştür; bu da hayra alamettir Almeran için. Önce kafana taktığın arızaları çöz,uygun zamanda taktırırsın uyumlu bir lpg.

    Sayın ozkanduzgun;

    Almerada iki tane V kayışı vardır. 1-Dİreksiyon hidroliği pompası + su pompası 2-Klima kompresörü+Alternatör. Her ikiside krank kasnağına bağlıdır.

    Hidrolik gergi kayışı diye bahsedilen Hidrolik Direksiyon Pompası Kayışıdır. Aynı zamanda su pompası kayışıdır. Koptuğu zaman direksiyonla irtibatınızda kopabilir. Aracın stop etmesinde direksiyon ne kadar sertse koptuğu zamanda aynı hali alır. Ayrıca su pompalanmayacağı için motor kısa sürede yatak sarar ve sonuç rektefiye ile son bulur.

    Bilmem aydınlatabildim mi?


    Üstad hoşgeldin bıraktınız buraları bizim gibi acemilere elimiz ayağımız birbirine dolandı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefah

    Herkese merhaba,

    Bir aksilik olmazsa 2005 model 35 bin km'de 1,5 Tekna HB ile aranıza katılmak üzereyim. Bu hafta netleşecek.

    Bu benim ilk aracım olacak. Daha doğrusu kendime ait ilk araç. Şimdiye kadar şirket aracı kullandım hep. Ne alabilirim diye düşünürken bir arkadaşımın iş arkadaşının ablasının almerasını sattığını öğrendim. Benim arkadaş önce kendine düşünmüş ama eşi sadece otomatik kullanabildiği için bana önerdi. Benim aklıma bile gelmemişti almera o zaman kadar. İnternette aramaya başlayınca bu forumu buldum ve baştan sona yüzlerce sayfanın tamamını okudum. İlk başlarda gözüm korktu, boğaz kelebeği, volan, vs. derken. Herhalde bu almera çok problemli araç diye düşündüm. Çünkü hiç burada paylaşılan problemleri yaşamamış, yolda kalmamış, ustalarla servislerle uğraşmak zorunda kalmamıştım. Fakat sonradan şunu düşündüm, benim hiç kendi aracım olmamıştı ve hep bana verildiğinde sıfır km, değiştirilirken de en fazla 70-80 bin km araçları kullanmıştım. Silecek değiştirmek için bile ben uğraşmamıştım, aracı alıp değiştirip bana teslim etmişlerdi. Sonuç olarak şu anda bu forumda paylaşılan problem ve çözümlerin diğer marka ve model araçlarda muhtemelen daha fazla yaşandığını düşünüyorum. Sadece buradaki kadar herhangi bir yerde paylaşılmadığı için diğer araçların sanki daha az sorun çıkartıyorlarmış gibi algılandığı kanısına vardım. Öncelikle yanılıyorsam beni bu konuda düzeltmenizi rica edeceğim. Umarım doğru düşünüyorumdur :)

    Aracı yarın teste sokacağız ondan sonra alacağım ama almadan önce hangi sorunlar ufaktır, hangileri çok ciddi ve aracı almaya engel sayılır genel bir bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Nelere dikkat etmeliyim test sonuçlarında sizce?

    sayın sefah baştan şunu söyliyim kesinlikle yanılıyorsunuz.burdaki almeracılar arabalarına titiz bakan en ufak sorun dahi istemeyen kişilerden ve aynı zamanda birinin sorunu olursa elinden geleni yapmak için çabalayan insanlardan oluşuyor.mesela bi arkadaşımızın sorunu olsa belki 10 kişi yardımcı olmak için cevap veriyor böylelikle sayfa doluyor,sayfaların fazla olması sorunun çokluğundan değil yardımcı olmak isteyenlerin çokluğundan kaynaklanıyor.bende ilk aracımı alırken daha doğrusu hiç aklımda yokken almeraya denk geldim ve aldım çoğu kişi daha doğrusu hayatında nissana binmemiş insanlar bile olumsuz yorum yapmışlardı.ama arabanın yakıtını sağlamlığını,konforunu v.s görünce kendilerine satmamı istiyorlar. yaklaşık bir sene olacak ve inanın değiştirmeye kıyamıyorum.en ufak bi bakıma yada tamirata anında cevap veren bir araçtır.. neyse lafı fazla uzatmadan aracı almadan önce hangi kriterler önemlidir, ona forumdaki üstadlar en kısa sürede cevap vericektir umarım.saygılar diliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: almera_men

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefah

    Herkese merhaba,

    Bir aksilik olmazsa 2005 model 35 bin km'de 1,5 Tekna HB ile aranıza katılmak üzereyim. Bu hafta netleşecek.

    Bu benim ilk aracım olacak. Daha doğrusu kendime ait ilk araç. Şimdiye kadar şirket aracı kullandım hep. Ne alabilirim diye düşünürken bir arkadaşımın iş arkadaşının ablasının almerasını sattığını öğrendim. Benim arkadaş önce kendine düşünmüş ama eşi sadece otomatik kullanabildiği için bana önerdi. Benim aklıma bile gelmemişti almera o zaman kadar. İnternette aramaya başlayınca bu forumu buldum ve baştan sona yüzlerce sayfanın tamamını okudum. İlk başlarda gözüm korktu, boğaz kelebeği, volan, vs. derken. Herhalde bu almera çok problemli araç diye düşündüm. Çünkü hiç burada paylaşılan problemleri yaşamamış, yolda kalmamış, ustalarla servislerle uğraşmak zorunda kalmamıştım. Fakat sonradan şunu düşündüm, benim hiç kendi aracım olmamıştı ve hep bana verildiğinde sıfır km, değiştirilirken de en fazla 70-80 bin km araçları kullanmıştım. Silecek değiştirmek için bile ben uğraşmamıştım, aracı alıp değiştirip bana teslim etmişlerdi. Sonuç olarak şu anda bu forumda paylaşılan problem ve çözümlerin diğer marka ve model araçlarda muhtemelen daha fazla yaşandığını düşünüyorum. Sadece buradaki kadar herhangi bir yerde paylaşılmadığı için diğer araçların sanki daha az sorun çıkartıyorlarmış gibi algılandığı kanısına vardım. Öncelikle yanılıyorsam beni bu konuda düzeltmenizi rica edeceğim. Umarım doğru düşünüyorumdur :)

    Aracı yarın teste sokacağız ondan sonra alacağım ama almadan önce hangi sorunlar ufaktır, hangileri çok ciddi ve aracı almaya engel sayılır genel bir bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Nelere dikkat etmeliyim test sonuçlarında sizce?

    sayın sefah baştan şunu söyliyim kesinlikle yanılıyorsunuz.burdaki almeracılar arabalarına titiz bakan en ufak sorun dahi istemeyen kişilerden ve aynı zamanda birinin sorunu olursa elinden geleni yapmak için çabalayan insanlardan oluşuyor.mesela bi arkadaşımızın sorunu olsa belki 10 kişi yardımcı olmak için cevap veriyor böylelikle sayfa doluyor,sayfaların fazla olması sorunun çokluğundan değil yardımcı olmak isteyenlerin çokluğundan kaynaklanıyor.bende ilk aracımı alırken daha doğrusu hiç aklımda yokken almeraya denk geldim ve aldım çoğu kişi daha doğrusu hayatında nissana binmemiş insanlar bile olumsuz yorum yapmışlardı.ama arabanın yakıtını sağlamlığını,konforunu v.s görünce kendilerine satmamı istiyorlar. yaklaşık bir sene olacak ve inanın değiştirmeye kıyamıyorum.en ufak bi bakıma yada tamirata anında cevap veren bir araçtır.. neyse lafı fazla uzatmadan aracı almadan önce hangi kriterler önemlidir, ona forumdaki üstadlar en kısa sürede cevap vericektir umarım.saygılar diliyorum...

    Sayın almera_men, ben de tam onu diyorum işte zaten :)

    Başta çok yanılmışım Almera ile ilgili. Muhtemelen başka marka araç sahipleri internette ve forumlarda araçlarının sıkıntılarını çözebilmek için buradaki kadar paylaşımda bulunmuyor, birbirlerine yardımcı olmaya çalışmıyorlar demek istemiştim aslında ama tam anlatamamışım. 163 sayfanın tamamını okuduktan sonra şimdiki düşüncem Almera'nın çok sağlam ve ideal bir araç olduğudur. Zaten o yüzden bir aksilik çıkmazsa bu hafta sonuna kadar aracı almış olacağım. Başta yanılıyordum evet, ama şimdiki düşüncem baştaki düşüncemin yanlış olduğu. Sorma şeklim de yanlış olmuş aslında, yazarken çok başka anlam çıkabiliyor insanın söylemek istediklerinden.
    Araştırırken burayı bulmasaydım başka bir araç almaya karar verecektim ve tahminimce şu olacaktı. Gidip aracı alacaktım, en ufak sorunda servise götürecektim, çoğu zaman hiç gerek olmadığı halde bir dünya para verecektim çok ucuza çözülecek sorun için. Çünkü hiç bir yerde nitelikli bilgi bulamayacaktım.

    Açıklamalarınız için de çok teşekkür ederim.




  • Sevgili Almera dostları yoğun iş temposu dolayısı ile uzun zamandır siteye giremedim umarım herkesin keyfi yerindedir. Sizlere acizane bi kaç sorum olacak araç 3. viteste pedalda ayağıma gelen bir vibrasyon hissediyorum bu rulmandan kayanaklı olması alıma taılıyor çünkü rulmanlarda ince bir uğuldama mevcut bu konudaki düşüncem sizce doğrumudur ? ayrıca birde amartisör patlak olmasa bile belli bir zaman sonra özelliğini kaybedermi aracım 2001 model orjinal fabrika çıkışı amartisörlerim üzerinde sizce bunları değişmem gerekirmi ? şimdiden ilginize ve cevaplarınıza teşekkürler. saygılarımla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefah

    quote:

    Orijinalden alıntı: almera_men

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefah

    Herkese merhaba,

    Bir aksilik olmazsa 2005 model 35 bin km'de 1,5 Tekna HB ile aranıza katılmak üzereyim. Bu hafta netleşecek.

    Bu benim ilk aracım olacak. Daha doğrusu kendime ait ilk araç. Şimdiye kadar şirket aracı kullandım hep. Ne alabilirim diye düşünürken bir arkadaşımın iş arkadaşının ablasının almerasını sattığını öğrendim. Benim arkadaş önce kendine düşünmüş ama eşi sadece otomatik kullanabildiği için bana önerdi. Benim aklıma bile gelmemişti almera o zaman kadar. İnternette aramaya başlayınca bu forumu buldum ve baştan sona yüzlerce sayfanın tamamını okudum. İlk başlarda gözüm korktu, boğaz kelebeği, volan, vs. derken. Herhalde bu almera çok problemli araç diye düşündüm. Çünkü hiç burada paylaşılan problemleri yaşamamış, yolda kalmamış, ustalarla servislerle uğraşmak zorunda kalmamıştım. Fakat sonradan şunu düşündüm, benim hiç kendi aracım olmamıştı ve hep bana verildiğinde sıfır km, değiştirilirken de en fazla 70-80 bin km araçları kullanmıştım. Silecek değiştirmek için bile ben uğraşmamıştım, aracı alıp değiştirip bana teslim etmişlerdi. Sonuç olarak şu anda bu forumda paylaşılan problem ve çözümlerin diğer marka ve model araçlarda muhtemelen daha fazla yaşandığını düşünüyorum. Sadece buradaki kadar herhangi bir yerde paylaşılmadığı için diğer araçların sanki daha az sorun çıkartıyorlarmış gibi algılandığı kanısına vardım. Öncelikle yanılıyorsam beni bu konuda düzeltmenizi rica edeceğim. Umarım doğru düşünüyorumdur :)

    Aracı yarın teste sokacağız ondan sonra alacağım ama almadan önce hangi sorunlar ufaktır, hangileri çok ciddi ve aracı almaya engel sayılır genel bir bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Nelere dikkat etmeliyim test sonuçlarında sizce?

    sayın sefah baştan şunu söyliyim kesinlikle yanılıyorsunuz.burdaki almeracılar arabalarına titiz bakan en ufak sorun dahi istemeyen kişilerden ve aynı zamanda birinin sorunu olursa elinden geleni yapmak için çabalayan insanlardan oluşuyor.mesela bi arkadaşımızın sorunu olsa belki 10 kişi yardımcı olmak için cevap veriyor böylelikle sayfa doluyor,sayfaların fazla olması sorunun çokluğundan değil yardımcı olmak isteyenlerin çokluğundan kaynaklanıyor.bende ilk aracımı alırken daha doğrusu hiç aklımda yokken almeraya denk geldim ve aldım çoğu kişi daha doğrusu hayatında nissana binmemiş insanlar bile olumsuz yorum yapmışlardı.ama arabanın yakıtını sağlamlığını,konforunu v.s görünce kendilerine satmamı istiyorlar. yaklaşık bir sene olacak ve inanın değiştirmeye kıyamıyorum.en ufak bi bakıma yada tamirata anında cevap veren bir araçtır.. neyse lafı fazla uzatmadan aracı almadan önce hangi kriterler önemlidir, ona forumdaki üstadlar en kısa sürede cevap vericektir umarım.saygılar diliyorum...

    Sayın almera_men, ben de tam onu diyorum işte zaten :)

    Başta çok yanılmışım Almera ile ilgili. Muhtemelen başka marka araç sahipleri internette ve forumlarda araçlarının sıkıntılarını çözebilmek için buradaki kadar paylaşımda bulunmuyor, birbirlerine yardımcı olmaya çalışmıyorlar demek istemiştim aslında ama tam anlatamamışım. 163 sayfanın tamamını okuduktan sonra şimdiki düşüncem Almera'nın çok sağlam ve ideal bir araç olduğudur. Zaten o yüzden bir aksilik çıkmazsa bu hafta sonuna kadar aracı almış olacağım. Başta yanılıyordum evet, ama şimdiki düşüncem baştaki düşüncemin yanlış olduğu. Sorma şeklim de yanlış olmuş aslında, yazarken çok başka anlam çıkabiliyor insanın söylemek istediklerinden.
    Araştırırken burayı bulmasaydım başka bir araç almaya karar verecektim ve tahminimce şu olacaktı. Gidip aracı alacaktım, en ufak sorunda servise götürecektim, çoğu zaman hiç gerek olmadığı halde bir dünya para verecektim çok ucuza çözülecek sorun için. Çünkü hiç bir yerde nitelikli bilgi bulamayacaktım.

    Açıklamalarınız için de çok teşekkür ederim.

    slm arkadasım aracım satılıktır

    bugun on fren balataları, 2 v kayışı ve motor alt takozu da yenilenmiştir.
    istediğin yere götürüp baktırabilirsin:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-42-000-de-temmuz-2014e-kadar-muayene-lastikler-1-5-aylik-97049747/detay




  • ozas_91
    hayırlı olsun dostum, kazasız belasız sürüşler dilerim.
    2. elde buna benzer sıkıntılar oluyor. takma fazla kafana halledilir hepsi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminengin

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-42-000-de-temmuz-2014e-kadar-muayene-lastikler-1-5-aylik-97049747/detay

    Aracınızda güvenlik bölümünde işaretlediğiniz Esp yoktur. Ebd,Bas,İsofix vardır ama işaretlenmemiş.

    İç donanım bölümünde işaretlediğiniz Sanal Gösterge Paneli (Head-up Display) ve dış donanım bölümünde işaretlediğiniz yağmur sensörünü sonradan mı eklediniz acaba?

    Ayrıca hb almeraya 3. Sıra Koltuk nasıl uygulattığınız merak ediyorum. Fotoya dikkatli baktığım halde 3.sıra koltukları göremedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: eminengin

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-42-000-de-temmuz-2014e-kadar-muayene-lastikler-1-5-aylik-97049747/detay

    Aracınızda güvenlik bölümünde işaretlediğiniz Esp yoktur. Ebd,Bas,İsofix vardır ama işaretlenmemiş.

    İç donanım bölümünde işaretlediğiniz Sanal Gösterge Paneli (Head-up Display) ve dış donanım bölümünde işaretlediğiniz yağmur sensörünü sonradan mı eklediniz acaba?

    Ayrıca hb almeraya 3. Sıra Koltuk nasıl uygulattığınız merak ediyorum. Fotoya dikkatli baktığım halde 3.sıra koltukları göremedim.


    selamlar esp yanlış olmuş, ebd olmalıydı
    head up display'den kasıtın ust ısık ayar bolumu ve gozluk cebı bolumlerı ıcın ısaretledım, yağmur sensorunu ghıc kullanmadım var dıye bılıyodum
    3. koltuk baslıgı var, 3. sıra yok tabıı kı, aceleden yanlıslık olmus bı ara duzeltırım .
    Yanı kısaca teknada ne varsa aracta var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eminengin -- 27 Ağustos 2012; 22:28:08 >




  • volverin33 hocam benim aracım siyah. ama çiziklerden ve yanlış pasta cila uygulamasından dolayı biraz matlaşmış rengi. bunun ekonomik bir çözümü var mıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: perfocan


    Üstad hoşgeldin bıraktınız buraları bizim gibi acemilere elimiz ayağımız birbirine dolandı.

    Sağolasın eksik olma.
    Bizim almeralar 100 bini geçmişse ve 10w-40 yarı sentetik 10 bin km ömürlü yağ eklemek isteyenler yağ değişimini 7-8 bin bandında yapmalarını tavsiye ediyorum. 10-12 bin bandında kesinlikle tavsiye etmiyorum.Yağda hem bozulma,eksilme,buharlaşma,conta yakma gibi sıkıntıları minimize etmiş olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xfenk

    2006 Model 2,5 ay önce 220 TL ye yaptırmıştım ben HDI sigortadan,
    aşağı yukarı 200 TL civarı olur sanırım ...

    Bizim araçlarda çoğu sorun Hava Akışmetreden kaynaklanıyor sanırım,şimdiden bir tane alıp yedekte bekletsekmi acaba :)


    Havaakışmetre tamamen bozulsada yoluna devam eder ancak Eksantrik Mili Konum Sensörü, sigorta ve rölelerden yedekte bulundurmak gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alvares60

    volverin33 hocam benim aracım siyah. ama çiziklerden ve yanlış pasta cila uygulamasından dolayı biraz matlaşmış rengi. bunun ekonomik bir çözümü var mıdır.

    Matlaşmayı metalik boyada birde siyahsa engellemek çok zor. Sadece geciktirebilirsin matlaşmayı ya da lokal olarak gereken yeri baştan boyatmalısın.
    Metalik boya tam bir rezalet çiziklerde. Opak olsaydı çözüm daha kolaydı.
    Aracı yıkadıktan sonra gazyağı ile sil ara sıra. Her yerde de bulunmuyor gazyağı. Daha önceden boya parlaklığı ve kireç için elma sirkesi yazmıştım üzüm sirkesi daha etkili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: alvares60

    volverin33 hocam benim aracım siyah. ama çiziklerden ve yanlış pasta cila uygulamasından dolayı biraz matlaşmış rengi. bunun ekonomik bir çözümü var mıdır.

    Matlaşmayı metalik boyada birde siyahsa engellemek çok zor. Sadece geciktirebilirsin matlaşmayı ya da lokal olarak gereken yeri baştan boyatmalısın.
    Metalik boya tam bir rezalet çiziklerde. Opak olsaydı çözüm daha kolaydı.
    Aracı yıkadıktan sonra gazyağı ile sil ara sıra. Her yerde de bulunmuyor gazyağı. Daha önceden boya parlaklığı ve kireç için elma sirkesi yazmıştım üzüm sirkesi daha etkili.


    cevabın için teşekkür ederim, elma sirkesini denedim, fena değildi, üzüm sirkesini de denerim. :D

    adamlar arabayı yıkarken elma sirkesini çıkarınca salata mı yapacan demişlerdi :D tek sorun kimse görmeden yapmak.

    önceki mesajını okumuştum bugün bir köy benzinliğinden aldım gaz yağını, yarın onu uygulayacam bakalım ne olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodwater

    Sevgili Almera dostları yoğun iş temposu dolayısı ile uzun zamandır siteye giremedim umarım herkesin keyfi yerindedir. Sizlere acizane bi kaç sorum olacak araç 3. viteste pedalda ayağıma gelen bir vibrasyon hissediyorum bu rulmandan kayanaklı olması alıma taılıyor çünkü rulmanlarda ince bir uğuldama mevcut bu konudaki düşüncem sizce doğrumudur ? ayrıca birde amartisör patlak olmasa bile belli bir zaman sonra özelliğini kaybedermi aracım 2001 model orjinal fabrika çıkışı amartisörlerim üzerinde sizce bunları değişmem gerekirmi ? şimdiden ilginize ve cevaplarınıza teşekkürler. saygılarımla.

    Pedalın titremesi motorun düzensiz çalışmasındandır ancak hep belli vites,hız,devirdeyse durum farklı olabilir.Gaz pedalının civataları gevşemiş olabilir, rot balans ayarı bozuk olabilir,fan devreye erken giriyor olabilir. Hava filtresi ya da boğaz kirlenmiş olabilir. Teker rulmanından ses geliyorsa araba ve direksiyon titrer. Debriyaj rulmanından ses geliyorsa debriyaj pedalı titrer anlarsın zaten.
    Amortisör zamanla özelliğini yitirebilir. İçindeki gazı,yağı kaçırmışsa,yaylar esnekliğini kaybetmişse görevini kusursuz yapmayabilir. Neticede hepsinin bir dayanma gücü,ömrü var. Ömrünü birazda kullanıcı ve kullanım şartları belirler. Aracını dört taraftan esnettir. Yaylanma devam ederse amortisör değişim zamanı gelmiştir demek.




  • 
Sayfa: önceki 485486487488489
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.