Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1340. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.184
Cevap
201
Favori
1.718.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13381339134013411342
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Aracımda resimde işaretlediğim bölümden az seviyede yağ sızıyor.İlk fark ettiğimde motorun üzeri siyah leke katmanı oluşmuştu.Bezle temizledim.Yaklaşık iki haftada resimdeki gibi temizlediğim kısım tekrardan yağlandı.Aracın şu an için kullanımında motor ile ilgili bir sıkıntı yok.
    Tecrübe ve bilgilerinize güvenerek sormak istiyorum bu normalmidir ? ilerde büyük sıkıntı çıkarırmı, öneriniz varmıdır ?
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: angara-06

    Arkadaşlar Merhaba,

    Aracımda resimde işaretlediğim bölümden az seviyede yağ sızıyor.İlk fark ettiğimde motorun üzeri siyah leke katmanı oluşmuştu.Bezle temizledim.Yaklaşık iki haftada resimdeki gibi temizlediğim kısım tekrardan yağlandı.Aracın şu an için kullanımında motor ile ilgili bir sıkıntı yok.
    Tecrübe ve bilgilerinize güvenerek sormak istiyorum bu normalmidir ? ilerde büyük sıkıntı çıkarırmı, öneriniz varmıdır ?
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    Üst kapağın tüm vidalarını sıkınız. Yalnız tork anahtarı ile sıkılması daha doğru olur.

    Tork anahtarı bulma imkanınız yoksa yani Eliniz ile sıkacaksanız, çok aşırı kuvvet uygulamadan sıkılması gerekir.

    Yakın NM değerinde şu şekilde sıkabilirsiniz.

    Üst kapağın kenarındaki tüm vidaları gevşetin. Sap kısmında başka düz tornavida gibi bir metal cismin girmesinin imkanı olan tornavidanın o delik sap kısmına metal cismi sokunuz.

    Sıkma işlemi çapraz şekilde yapılacak. Aracın önünden Motora doğru bakarken Sol üst köşedeki vidayı sıkınız. Sonra Sağ alt köşe. Sonra Sağ üst. Sonra Sol alt köşeyi sıkınız. Bundan sonra ilk sıktığınız sol üst köşedeki vidanın 1 sağındaki vidayı sıkınız ve ilk sıkma işlem yönüne göre vidaları aynı şekilde 1 yanlarındakini sıkınız. Sol yöndekileri 1 sağındakini. Sağ yöndeki vidaları 1 solundakine sıra kaydırarak sıkınız. En son Sol üst ve alttındakinin arasında kalan 1 vidayı ve aynı hizadaki sağ tarafdaki vidayı sıkacaksınız.

    Şimdi Sol Elinizin ile işaret ve baş parmağınızın arasına alarak tornavidanın ucunu vida üzerinde sabit tutmak için kullanın. Sağ elinizin işaret parmağı ile sap kısmına geçirdiğiniz metal cisimden kuvvet alarak vidaları tek tek sıkma işlemini yapınız. Yalnız çok hızlı sıkma işlemi yapmayın. Yoksa vidanın ağızını sıyırma yaparsınız. Sıkma işlemini yavaş yavaş sıkarken vida dönmüyor tornavida vida üstünde sıyrılma yaparsa sıkma işlemini bırakın.

    Bu şekilde yaparsanız Tork değerine çok yakın ve dengeli işlem yapmış olacaksınız.

    Eğer sıkma işlemine göre yinede yağ kaçırma yaparsa Üst kapak altındaki contayı yeniden kestirin veya hazırını alınız.

    Haydi kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARISOYSOFT -- 17 Nisan 2017; 21:0:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARISOYSOFT kullanıcısına yanıt
    Anlattığınız şekilde haftasonu işlemi yapacağım.Umarım sıkıntı çözülür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angara-06

    Merhaba,

    Ben 2003 aracıma Sony DSX-A200 taktım gayet memnunum hepisburadadan almıştım.http://www.hepsiburada.com/sony-dsx-a200-android-usb-flash-bellek-ipod-iphone-uyumlu-oto-mp3-calar-p-OTSONYDSXA200

    Teyp çerçevesinide buradan almıştım. Malesef şu an satışta yok.



    hocam tavsiyeniz üzerine ben de aynı marka model teybi bugün 2002 almera ma taktırdım. Ancak akşam farkettim ki benim arka farlar yanmıyor. ön farlar ve sislerde sıkıntı yok fren lambalarında da sıkıntı yok ancak farları açtığımda arka farlar yanmıyor.Ayrıca akşam motor arıza lambasını da yaktı. OBD cihazı ile hatayı sildim hata kodu P0141 idi. Ancak 10 dakika sonra tekrar motor arıza lambasını yaktı. İşim olduğundan bu defa cihazı bağlayamadım ama yine aynı kod gibime geliyor. Arıza kodunu araştırdığımda oksijen sensörü arızası olduğunu gördüm. Şimdi teyp deki yanlış bağlantı veya eksik bağlantı arka farların yanmamasına ve oksijen sensörü arızasına sebep olabilir mi? Çünkü bugün teybi taktırırken baktım eski teybe bağlı olan 3 kablo yeni teybe bağlanmadı boşta bırakıldı. Son olarak teyp bağlandıktan sonra farların açık kaldığını ikaz eden ses de kesildi gösterge panellerindeki aydınlatma da gitti. Kusura bakmayın biraz uzun oldu. Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar. Yarın tekrar teybi bağlattığım elemana gideceğim ama sorunu çözebileceğini pek sanmıyorum. En azından sizlerin sayesinde fikir sahibi olarak giderim ustanın yanına



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metin2000000 -- 18 Nisan 2017; 22:39:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin2000000


    quote:

    Orijinalden alıntı: angara-06

    Merhaba,

    Ben 2003 aracıma Sony DSX-A200 taktım gayet memnunum hepisburadadan almıştım.http://www.hepsiburada.com/sony-dsx-a200-android-usb-flash-bellek-ipod-iphone-uyumlu-oto-mp3-calar-p-OTSONYDSXA200

    Teyp çerçevesinide buradan almıştım. Malesef şu an satışta yok.



    hocam tavsiyeniz üzerine ben de aynı marka model teybi bugün 2002 almera ma taktırdım. Ancak akşam farkettim ki benim arka farlar yanmıyor. ön farlar ve sislerde sıkıntı yok fren lambalarında da sıkıntı yok ancak farları açtığımda arka farlar yanmıyor.Ayrıca akşam motor arıza lambasını da yaktı. OBD cihazı ile hatayı sildim hata kodu P0141 idi. Ancak 10 dakika sonra tekrar motor arıza lambasını yaktı. İşim olduğundan bu defa cihazı bağlayamadım ama yine aynı kod gibime geliyor. Arıza kodunu araştırdığımda oksijen sensörü arızası olduğunu gördüm. Şimdi teyp deki yanlış bağlantı veya eksik bağlantı arka farların yanmamasına ve oksijen sensörü arızasına sebep olabilir mi? Çünkü bugün teybi taktırırken baktım eski teybe bağlı olan 3 kablo yeni teybe bağlanmadı boşta bırakıldı. Son olarak teyp bağlandıktan sonra farların açık kaldığını ikaz eden ses de kesildi gösterge panellerindeki aydınlatma da gitti. Kusura bakmayın biraz uzun oldu. Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar. Yarın tekrar teybi bağlattığım elemana gideceğim ama sorunu çözebileceğini pek sanmıyorum. En azından sizlerin sayesinde fikir sahibi olarak giderim ustanın yanına

    Bağlantı hatası var. Teyp bir ucu voltaj atlaması yapıyor.



    Bu bazı elektrikçilerin kabloyu kontak kablolarını ölçmek yerine 4lü flaşör anahtar ucundan, fren lambası müşüründen veya park anahtarından alıyorlar. Teyp açıldığında + ve hafıza ucu arasındaki empedans fark değeri - yakın olduğu zaman tesisatı zorluyor.



    Size tavsiyem teyp hiç kullanmayın. Kafasını çıkartın ve hemen tesisatı bağlayan kişiye düzeltmesini isteyin.



    Çünkü anlattığınız durum sakat. Başka yerlerede zarar verebilir ki bunun en vahimi ECU.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle hızlı cevap için teşekkürler. Dediğim gibi bağlantıyı yaparken ben de yanındaydım flaşörden veya ekstra başka biryerden çıkış almadı. Benim teybin çıkışlarını kullandı bağlantı için ancak orijinal teypte bağlı olan 3 kablo Yeni teypte boşta kaldı. Hatta aşağıya fotoğraf atayım. Soldaki küçük Sokete bağlı 3 yeşil kabloyu Yeni teybe bağlamadı
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metin2000000 -- 18 Nisan 2017; 23:53:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin2000000


    quote:

    Orijinalden alıntı: angara-06

    Merhaba,

    Ben 2003 aracıma Sony DSX-A200 taktım gayet memnunum hepisburadadan almıştım.http://www.hepsiburada.com/sony-dsx-a200-android-usb-flash-bellek-ipod-iphone-uyumlu-oto-mp3-calar-p-OTSONYDSXA200

    Teyp çerçevesinide buradan almıştım. Malesef şu an satışta yok.



    hocam tavsiyeniz üzerine ben de aynı marka model teybi bugün 2002 almera ma taktırdım. Ancak akşam farkettim ki benim arka farlar yanmıyor. ön farlar ve sislerde sıkıntı yok fren lambalarında da sıkıntı yok ancak farları açtığımda arka farlar yanmıyor.Ayrıca akşam motor arıza lambasını da yaktı. OBD cihazı ile hatayı sildim hata kodu P0141 idi. Ancak 10 dakika sonra tekrar motor arıza lambasını yaktı. İşim olduğundan bu defa cihazı bağlayamadım ama yine aynı kod gibime geliyor. Arıza kodunu araştırdığımda oksijen sensörü arızası olduğunu gördüm. Şimdi teyp deki yanlış bağlantı veya eksik bağlantı arka farların yanmamasına ve oksijen sensörü arızasına sebep olabilir mi? Çünkü bugün teybi taktırırken baktım eski teybe bağlı olan 3 kablo yeni teybe bağlanmadı boşta bırakıldı. Son olarak teyp bağlandıktan sonra farların açık kaldığını ikaz eden ses de kesildi gösterge panellerindeki aydınlatma da gitti. Kusura bakmayın biraz uzun oldu. Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar. Yarın tekrar teybi bağlattığım elemana gideceğim ama sorunu çözebileceğini pek sanmıyorum. En azından sizlerin sayesinde fikir sahibi olarak giderim ustanın yanına

    teybi ilk taktırdığımda gündüz olduğundan fark edememişim ancak arabayı akşam çalıştırdığımda farların ve gösterge ışıklarının yanmadığını fark ettim. Bağlantı yapan yere geri gittim ve kendileri yanlış bağlantı yaptıklarını tespit edip düzelttiler ancak ne işlem yaptılar açıkcası bilmiyorum. Ayrıca o yanmayan far ve gösterge ışıklarının sebebi de işte bu yanlış bağlantıdan dolayı sigortalarının atmasıymış.

    Şunu da ekleyeyim gidince adam sadece "abi sigorta atmıştır dur hemen değiştirelim" diyip sigorta taktı ama taktığı gibi o sigorta da attı. Bağlantıların mutlaka çok iyi gözlemlenip elden geçirilmesi lazım baştan. Zannediyorum ki piyasada çoğu arabaya göre daha az kullanılan almerayı çok iyi bilmiyorlar. Düz mantıkla da iş yaptıkları için böyle hatalar oluyor. Ancak bu son düzeltmeden sonra yaklaşık 1 senedir kullanıyorum teybi ben problem yok.

    Bu arada eğer hatam varsa düzeltilsin ama o bahsettiğiniz 3 kablolu soket yanlış bilmiyorsam direksiyon kumandasının soketi. Yeni teybe de bağlanmasının elbet yolu vardır ama tabi bunlar orjinal teybi gibi direk soket girişine sahip değil sonuçta almera için üretilmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kronk-x -- 19 Nisan 2017; 2:37:6 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin2000000

    Öncelikle hızlı cevap için teşekkürler. Dediğim gibi bağlantıyı yaparken ben de yanındaydım flaşörden veya ekstra başka biryerden çıkış almadı. Benim teybin çıkışlarını kullandı bağlantı için ancak orijinal teypte bağlı olan 3 kablo Yeni teypte boşta kaldı. Hatta aşağıya fotoğraf atayım. Soldaki küçük Sokete bağlı 3 yeşil kabloyu Yeni teybe bağlamadı
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    Kesinlikle iddaa ediyorum... yanlış bağlantı mevcut. Çünkü bizim almeralar basit olmasına rağmen biraz mantık gerektiren araçlardır.



    Şöyle ki kontak açıkken bir uçda +12v olup, diğer uc da -12v oluyor, ancak kontak kapatıldığında +12v gösteren uç bir anda -12v gösteriyor.



    Şimdi bağlantı yapılırken kontak kapalı ve açık halinde ölçüm yapmadan sadece kontak kapalı iken ölçüm yaparak -12v tespit edip bağlantı yaptığı yer kontak açınca +12v vereceği için sıkıntı çıkarır. Hatta bu kablolardan birinde park açınca orjinal teypin arka aydınlatmasını kısması için bir kablo var. Bağlantıda far açmadan -12v zannedip bağlanılan uç far açınca +12v olur. Ancak teyp de -12v ucu park ucunu zorlar ve +/-v savaşı başlar.



    Arkadaşlar tesisat bağlantı işi çok ciddi iştir.



    Dün Komşumun Opel Combo aracında far ayar motoru çalışmıyordu. Sanayidekiler far motoru bozuk demişler. Motoru diğer farın soketine dokundurunca çalıştığını gördüm. Demek ki tesisatta sorun var dedim. Zaten diğer farla paralel bağlıdır. Soketleri kontrol ettim. Sokette en üst köşede sarı kablodan +voltajı gelmediğini tespit ettim. Aynı renk bir adet daha sarı vardı. Onu ölçtüm onda +12v var. Bu durumu kontak/park/kısa-uzun far açık, kapalı iken ölçtüm. +12v hiç değişmedi veya kaybolmadı. 2 sarı kabloyu sıyırdım. Araya başja kablo ile paralel aldım. Sorun çözüldü. Herhangi başja sisteme zarar vermedi.



    Tespit yöntemi bu şekilde ihtimaller elenerek karar verilmeli.



    Bizim piyasada kendilerine usta diyen kişiler hemen alelacele bağlıyor. Sonra sorun çıkıyor 2 saat doğru bağlantı bulmak için uğraşıyor. Yaptığı bağlantının bantlarını söküyor vs...



    Başta 1 saatini adam gibi harcayıp kontrol edip bağlasa 2.nci zaman ve itibar kaybı yaşamayacaklar. Birde yanlış yaptığı bağlantıda kesme yaptıysa gereksiz kablo kesiklerine sebep oluyorlar.



    Ama işte anlatamıyorsun. Biraz kendilerini geliştirmeleri gerekir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ARISOYSOFT


    quote:

    Orijinalden alıntı: metin2000000

    Öncelikle hızlı cevap için teşekkürler. Dediğim gibi bağlantıyı yaparken ben de yanındaydım flaşörden veya ekstra başka biryerden çıkış almadı. Benim teybin çıkışlarını kullandı bağlantı için ancak orijinal teypte bağlı olan 3 kablo Yeni teypte boşta kaldı. Hatta aşağıya fotoğraf atayım. Soldaki küçük Sokete bağlı 3 yeşil kabloyu Yeni teybe bağlamadı
     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    Kesinlikle iddaa ediyorum... yanlış bağlantı mevcut. Çünkü bizim almeralar basit olmasına rağmen biraz mantık gerektiren araçlardır.



    Şöyle ki kontak açıkken bir uçda +12v olup, diğer uc da -12v oluyor, ancak kontak kapatıldığında +12v gösteren uç bir anda -12v gösteriyor.



    Şimdi bağlantı yapılırken kontak kapalı ve açık halinde ölçüm yapmadan sadece kontak kapalı iken ölçüm yaparak -12v tespit edip bağlantı yaptığı yer kontak açınca +12v vereceği için sıkıntı çıkarır. Hatta bu kablolardan birinde park açınca orjinal teypin arka aydınlatmasını kısması için bir kablo var. Bağlantıda far açmadan -12v zannedip bağlanılan uç far açınca +12v olur. Ancak teyp de -12v ucu park ucunu zorlar ve +/-v savaşı başlar.



    Arkadaşlar tesisat bağlantı işi çok ciddi iştir.



    Dün Komşumun Opel Combo aracında far ayar motoru çalışmıyordu. Sanayidekiler far motoru bozuk demişler. Motoru diğer farın soketine dokundurunca çalıştığını gördüm. Demek ki tesisatta sorun var dedim. Zaten diğer farla paralel bağlıdır. Soketleri kontrol ettim. Sokette en üst köşede sarı kablodan +voltajı gelmediğini tespit ettim. Aynı renk bir adet daha sarı vardı. Onu ölçtüm onda +12v var. Bu durumu kontak/park/kısa-uzun far açık, kapalı iken ölçtüm. +12v hiç değişmedi veya kaybolmadı. 2 sarı kabloyu sıyırdım. Araya başja kablo ile paralel aldım. Sorun çözüldü. Herhangi başja sisteme zarar vermedi.



    Tespit yöntemi bu şekilde ihtimaller elenerek karar verilmeli.



    Bizim piyasada kendilerine usta diyen kişiler hemen alelacele bağlıyor. Sonra sorun çıkıyor 2 saat doğru bağlantı bulmak için uğraşıyor. Yaptığı bağlantının bantlarını söküyor vs...



    Başta 1 saatini adam gibi harcayıp kontrol edip bağlasa 2.nci zaman ve itibar kaybı yaşamayacaklar. Birde yanlış yaptığı bağlantıda kesme yaptıysa gereksiz kablo kesiklerine sebep oluyorlar.



    Ama işte anlatamıyorsun. Biraz kendilerini geliştirmeleri gerekir.

    Ustalar konusunda Kesinlikle haklısınız. Zaten küçük bi yerde ikamet etmesem sıkıntı olmayacak. Bulunduğum ilçede bu işi yapan 1 kişi var onun da yaptığı ortada. Anlasam hiç ustaya bile gitmeden kendim halletmeye çalışacağım ama maalesef bu teyp işinden hiç anlamıyorum. Öğle arası tekrardan gideceğim bakalım yaptırdığım yere inşallah sorunu çözeriz. Durumdan haberdar ederim yine yardımlarınız için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kronk-x


    quote:

    Orijinalden alıntı: metin2000000


    quote:

    Orijinalden alıntı: angara-06

    Merhaba,

    Ben 2003 aracıma Sony DSX-A200 taktım gayet memnunum hepisburadadan almıştım.http://www.hepsiburada.com/sony-dsx-a200-android-usb-flash-bellek-ipod-iphone-uyumlu-oto-mp3-calar-p-OTSONYDSXA200

    Teyp çerçevesinide buradan almıştım. Malesef şu an satışta yok.



    hocam tavsiyeniz üzerine ben de aynı marka model teybi bugün 2002 almera ma taktırdım. Ancak akşam farkettim ki benim arka farlar yanmıyor. ön farlar ve sislerde sıkıntı yok fren lambalarında da sıkıntı yok ancak farları açtığımda arka farlar yanmıyor.Ayrıca akşam motor arıza lambasını da yaktı. OBD cihazı ile hatayı sildim hata kodu P0141 idi. Ancak 10 dakika sonra tekrar motor arıza lambasını yaktı. İşim olduğundan bu defa cihazı bağlayamadım ama yine aynı kod gibime geliyor. Arıza kodunu araştırdığımda oksijen sensörü arızası olduğunu gördüm. Şimdi teyp deki yanlış bağlantı veya eksik bağlantı arka farların yanmamasına ve oksijen sensörü arızasına sebep olabilir mi? Çünkü bugün teybi taktırırken baktım eski teybe bağlı olan 3 kablo yeni teybe bağlanmadı boşta bırakıldı. Son olarak teyp bağlandıktan sonra farların açık kaldığını ikaz eden ses de kesildi gösterge panellerindeki aydınlatma da gitti. Kusura bakmayın biraz uzun oldu. Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar. Yarın tekrar teybi bağlattığım elemana gideceğim ama sorunu çözebileceğini pek sanmıyorum. En azından sizlerin sayesinde fikir sahibi olarak giderim ustanın yanına

    teybi ilk taktırdığımda gündüz olduğundan fark edememişim ancak arabayı akşam çalıştırdığımda farların ve gösterge ışıklarının yanmadığını fark ettim. Bağlantı yapan yere geri gittim ve kendileri yanlış bağlantı yaptıklarını tespit edip düzelttiler ancak ne işlem yaptılar açıkcası bilmiyorum. Ayrıca o yanmayan far ve gösterge ışıklarının sebebi de işte bu yanlış bağlantıdan dolayı sigortalarının atmasıymış.

    Şunu da ekleyeyim gidince adam sadece "abi sigorta atmıştır dur hemen değiştirelim" diyip sigorta taktı ama taktığı gibi o sigorta da attı. Bağlantıların mutlaka çok iyi gözlemlenip elden geçirilmesi lazım baştan. Zannediyorum ki piyasada çoğu arabaya göre daha az kullanılan almerayı çok iyi bilmiyorlar. Düz mantıkla da iş yaptıkları için böyle hatalar oluyor. Ancak bu son düzeltmeden sonra yaklaşık 1 senedir kullanıyorum teybi ben problem yok.

    Bu arada eğer hatam varsa düzeltilsin ama o bahsettiğiniz 3 kablolu soket yanlış bilmiyorsam direksiyon kumandasının soketi. Yeni teybe de bağlanmasının elbet yolu vardır ama tabi bunlar orjinal teybi gibi direk soket girişine sahip değil sonuçta almera için üretilmiyor.

    İnşallah sigorta atmasıdır da halledilir hocam. Yoksa bize yine sensör masrafı görünecek gibi. Küçük sokete direksiyon kumandası demişsiniz ama benim aracımda direksiyon kumandası olmamasına rağmen eski teypte bağlıydı bu soket. Far ikaz sinyali olabilir mi acaba düşünüyorum çünkü far ikaz sinyalim de çalışmıyor. İnternette araştırdığım kadarıyla benim sokete en yakın aşağıdaki şemayı buldum. Bu işlerden anlıyorsanız şemanın yorumlanmasına yardımcı olabilir misiniz.

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ARISOYSOFT kullanıcısına yanıt
    Mesajını yeni gördüm teybin montajını kendim yaptım. Orjinal teybin bağlantılarına göre yaptığımda ilk seferde benimde parklar ve gösterge lambalarının sigorta attı. Orjinal teybin şase bağlantısı oem teyblerde bağlayınca sigorta attrıyor. Onun için yapman gereken teybin şase kablosunu hemen alt kısımdan çakmaklıktan aldığında problemsiz bir şekilde kullanabiliyorsun.
  • angara-06 A kullanıcısına yanıt
    Bu arada benim araçta parkların ve göstergenin sigortası kaputun içinde akünün yanındaki sigorta kutusunda 10A sigorta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angara-06

    Mesajını yeni gördüm teybin montajını kendim yaptım. Orjinal teybin bağlantılarına göre yaptığımda ilk seferde benimde parklar ve gösterge lambalarının sigorta attı. Orjinal teybin şase bağlantısı oem teyblerde bağlayınca sigorta attrıyor. Onun için yapman gereken teybin şase kablosunu hemen alt kısımdan çakmaklıktan aldığında problemsiz bir şekilde kullanabiliyorsun.

    Öncelikle teşekkür ederim Bugün oto elektrikçiye gittim ben de dediğiniz gibi sigortalar gitmiş 4 tane sigorta gitmiş. Çakmaklık konusuna gelirsek benim çakmaklık faal değil o da sıkıntılı. Acaba yine de dediğiniz gibi ordan hat alınabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sigortaları değiştirdikten sonra P0141 kodunu da sildim ancak 10 dk sonra yine yandı. Yine sildim ve 15 dakika rölantide denedim bir daha yanmadı. Rölantide 5000 6000 devirlere çıktım acaba arıza lambası yanar mı diye ama bu defa yanmadı. Bakalım yarın işe giderken deneyeceğim bir daha yanarsa oksijen sensörü gitti herhalde diyeceğiz. Bu arada arabadan indiğimde egzozun baya bi su attığını farkettim. Kaldırımı ıslatmış resmen. Fikri olan var mı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metin2000000 -- 19 Nisan 2017; 16:24:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metin2000000 kullanıcısına yanıt
    Çakmaklıktan şase alıcak sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
  • Arkadaslar almerama ekstra sis farlari taktirdim.Orjinalinde yoktu.Bu sekilde gözukuyor suan. Sirius marka H3 55w ampul degeri.

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Earth_Dreams -- 20 Nisan 2017; 18:16:36 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  •  NISSAN ALMERA KLÜBÜ

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar teybin yanlış bağlanması p0141 hata kodunu verir mi. Bir de bugün ekzozdan attığı su baya bi kafama takıldı. Egzozdan su atmasıyla p0141 hata kodunun bi alakası var mıdır. Daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Earth_Dreams kullanıcısına yanıt
    Öncelikle hayırlı olsun hocam. Ama linkteki üründen taktırsaydınız sis yuvalarına daha iyi otururdu sanki

    https://www.farbul.com/2000-2003-nissan-almera-n16-sd-hb-sis-lambasi-sag-oval-valeron.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metin2000000

    Öncelikle hayırlı olsun hocam. Ama linkteki üründen taktırsaydınız sis yuvalarına daha iyi otururdu sanki

    https://www.farbul.com/2000-2003-nissan-almera-n16-sd-hb-sis-lambasi-sag-oval-valeron.html

    Orjinal bosluklara geliyor bunlari biliyorum ancak bulamadim yasadigim ulkede.Cikma 2. elde almak istemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 13381339134013411342
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.