Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (1236. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28.195
Cevap
203
Favori
1.759.369
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12341235123612371238
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Egzos sebebiyle böyle bir durum olacağını sanmam. Baskı balataniz bitmiş olmalı. Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi forumun eski sayfalarında ve volverin üstadınhttp://m.nissan-almera.tr.gg/ALMERA-ARTISI_EKSISI.htm sitesinde bolca mevcuttur. Kolay gelsin.
  • Egzos sebebiyle böyle bir durum olaca?yny sanmam. Basky balataniz bitmi? olmaly. Konuyla ilgili ayryntyly bilgi forumun eski sayfalarynda ve volverin üstadynhttp://m.nissan-almera.tr.gg/ALMERA-ARTISI_EKSISI.htm sitesinde bolca mevcuttur. Kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkos20

    Merhabalar arkadaslar oncelikle selamlar 1.5 tekna aracim var (2005) Space H7 8000 xenon kit alicam aracima uyar mi sikinti yasar miyim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum Space markasi nasildir mavimsi renk alabilir miyim

    Monza marka H7 8000k xenon kitlerimi, yaklaşık olarak 5-6 senedir kısalarda kullanıyorum. yok mercekte erime yapıyormuş, karartıyormuş.. boş laf, hikaye bunlar..
    yalnız araç muayenesinden geçemeyeceğiniz için, eski ampül ve kablolarını bir poşete koyup, saklayın. muayene öncesi taktırırsınız..
  • Jaqa hocam ,

    Sizce , yolu gösterme açısından xenon fark ediyor mu ? Mesafeyi uzat tı mı ?

    Normal ampülle ve xenonla çekilmiş resimler var mı ? Arada ki farkı görebileceğimiz ? Varsa paylaşırsanız sevinirim ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evvela -- 2 Şubat 2016; 14:19:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkos20

    Merhabalar arkadaslar oncelikle selamlar 1.5 tekna aracim var (2005) Space H7 8000 xenon kit alicam aracima uyar mi sikinti yasar miyim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum Space markasi nasildir mavimsi renk alabilir miyim

    Space gibi marka haricinde adı duyulmamis olan tum markalar ayni kaliteye ayni malzemeye sahiptir. Space haricinde kaliteli kit istiyorsaniz 150 tl nin ustune cikmaniz gerekir. Ancak 70- 80tl civarinda bu tür space gibi markalari bulursaniz alabilirsiniz. Fakat size siddetle tavsiyem 8000k almayiniz 6000k aliniz. 8000 ile önunuzu gormeniz cok zor ozellikle yagisli havalarda asfalti secemez olursunuz. 6000k tam kristal beyaz-mavi arasinda bir renktir. 8000 ise beyaz degil mavimsidir bu yuzden kotu bir secim yapmis olursunuz. Hatta ben inanin bazen 4300 ile 5000k arasi birsey mi alsaydim diye dusundugumu bilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 tuşlu sustalı anahtarlık için özelden gelen birçok mesaja buradan cevap vermek istiyorum.
    Anahtarlığı sahibinden.com 'da bora-anahtar dan 04.09.2015 tarihinde 34,9 TL'ye almıştım. (http://boraanahtar.sahibinden.com )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı K. -07-


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkos20

    Merhabalar arkadaslar oncelikle selamlar 1.5 tekna aracim var (2005) Space H7 8000 xenon kit alicam aracima uyar mi sikinti yasar miyim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum Space markasi nasildir mavimsi renk alabilir miyim

    Space gibi marka haricinde adı duyulmamis olan tum markalar ayni kaliteye ayni malzemeye sahiptir. Space haricinde kaliteli kit istiyorsaniz 150 tl nin ustune cikmaniz gerekir. Ancak 70- 80tl civarinda bu tür space gibi markalari bulursaniz alabilirsiniz. Fakat size siddetle tavsiyem 8000k almayiniz 6000k aliniz. 8000 ile önunuzu gormeniz cok zor ozellikle yagisli havalarda asfalti secemez olursunuz. 6000k tam kristal beyaz-mavi arasinda bir renktir. 8000 ise beyaz degil mavimsidir bu yuzden kotu bir secim yapmis olursunuz. Hatta ben inanin bazen 4300 ile 5000k arasi birsey mi alsaydim diye dusundugumu bilirim.

    dediğinize katılmıyorum.. 5-6 senedir sislerde ve kısalarda 8000k xenon kullanıyorum. kesinlikle aydınlatma problemi yaşamadım. ilk çıkan mercekli fara sahip almeralarda (tahminen 2004-2005 diye biliyorum) kısa far merceğinin arkasında ki, ışığı yansıtıcı far tasını plastik üzeri, krom kaplama yapıldığını, o dönemde aydınlatmadan dolayı sararan, ve artık görevini yerine getiremeyen far taslarının, garanti kapsamında, 2.nesil (far tası plastik olmayan) mercekli farlarla değiştirildiğini biliyorum. farın arkasında ki, far kapağını çıkarttığınızda, merceğin arkasında ki far tasını görebilirsiniz. o kısım gri renk metal ise, sıkıntı yok.. siyah renk plastik malzeme ise, geçmiş olsun..
    ayrıca far merceğinizin arkasında ki, aydınlatıcı tas kararmış ise, 8000k değil de, sarıya dönük 4300k xenon taksanız bile, yine aydınlatmaz.. kısaca burada iş ampülden daha çok, farınızın ne kadar sağlıklı aydınlatma yaptığıdır.

    aşağıdaki araç benim ve üzerinde ki 8000k'lik monza marka xenon kiti 5-6 sene önce taktım.. (fotolarda sisler açık değil, sadece kısa farlar yanmakta)
    bu zamandır, çok şükür sorunsuz kullanıyorum.. aracıma 4300k veya 6000k xenon kitini, bedava versen takmam.. tabi ki zevk meselesi.. 8000k'lık xenonların aydınlatma performansı ve görüntüsü benim için gayet yeterli.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaqa1903 -- 2 Şubat 2016; 14:48:53 >




  • Güzel aydınlatma olmuş. Güle güle kullanın.

    Duvarla arabanın arası aşağı yukarı kaç metre vardır ?

    Maalesef benim farları da xenon yaptım . Fakat sanırım iç taslar kararmış. Mesafede çok minimal fark etti.
    Ben 4300 K tercih ediyorum . Zaten gün ışığı olması gerekirken . Yinede beyaz yanıyor. Bende 8000k takmak istemiyorum.
    Bana sarımsı beyaz ışık daha güzel geliyor. Aydınlatma açısındanda daha iyi olduğunu düşünüyorum.

    4300K Xenon Sentinel H7 kit taktırmıştım. Tasları halletmek için Ankara da kiminle görüşebilirz arkadaşlar ? Ne kadara mal olur ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jaqa1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı K. -07-


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkos20

    Merhabalar arkadaslar oncelikle selamlar 1.5 tekna aracim var (2005) Space H7 8000 xenon kit alicam aracima uyar mi sikinti yasar miyim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum Space markasi nasildir mavimsi renk alabilir miyim

    Space gibi marka haricinde adı duyulmamis olan tum markalar ayni kaliteye ayni malzemeye sahiptir. Space haricinde kaliteli kit istiyorsaniz 150 tl nin ustune cikmaniz gerekir. Ancak 70- 80tl civarinda bu tür space gibi markalari bulursaniz alabilirsiniz. Fakat size siddetle tavsiyem 8000k almayiniz 6000k aliniz. 8000 ile önunuzu gormeniz cok zor ozellikle yagisli havalarda asfalti secemez olursunuz. 6000k tam kristal beyaz-mavi arasinda bir renktir. 8000 ise beyaz degil mavimsidir bu yuzden kotu bir secim yapmis olursunuz. Hatta ben inanin bazen 4300 ile 5000k arasi birsey mi alsaydim diye dusundugumu bilirim.

    dediğinize katılmıyorum.. 5-6 senedir sislerde ve kısalarda 8000k xenon kullanıyorum. kesinlikle aydınlatma problemi yaşamadım. ilk çıkan mercekli fara sahip almeralarda (tahminen 2004-2005 diye biliyorum) kısa far merceğinin arkasında ki, ışığı yansıtıcı far tasını plastik üzeri, krom kaplama yapıldığını, o dönemde aydınlatmadan dolayı sararan, ve artık görevini yerine getiremeyen far taslarının, garanti kapsamında, 2.nesil (far tası plastik olmayan) mercekli farlarla değiştirildiğini biliyorum. farın arkasında ki, far kapağını çıkarttığınızda, merceğin arkasında ki far tasını görebilirsiniz. o kısım gri renk metal ise, sıkıntı yok.. siyah renk plastik malzeme ise, geçmiş olsun..
    ayrıca far merceğinizin arkasında ki, aydınlatıcı tas kararmış ise, 8000k değil de, sarıya dönük 4300k xenon taksanız bile, yine aydınlatmaz.. kısaca burada iş ampülden daha çok, farınızın ne kadar sağlıklı aydınlatma yaptığıdır.

    aşağıdaki araç benim ve üzerinde ki 8000k'lik monza marka xenon kiti 5-6 sene önce taktım.. (fotolarda sisler açık değil, sadece kısa farlar yanmakta)
    bu zamandır, çok şükür sorunsuz kullanıyorum.. aracıma 4300k veya 6000k xenon kitini, bedava versen takmam.. tabi ki zevk meselesi.. 8000k'lık xenonların aydınlatma performansı ve görüntüsü benim için gayet yeterli.





    Israrla yanıldığınızı söyleyebilirim. Farlarım 2011 yılında orjinal nissan almera farı olarak sağ sol değiştiler ve mercek tasları yansıtıcılar plastik değil metaller. Herhangi bir aydınlatma eksikliği kararma vs. yok. Ben 8000k aydınlatmıyor demiyorum. Benim aracımda normal halojen ampül taksam da aydınlatmam oldukça iyi düzeyde hiçbir kararma olmadığı için ışık şiddeti çok berrak ve net... 8000k ile 6000k arasında renk tonu farkı olduğu için aydınlatma konusunda ıslak zeminde özellikle siyah asfaltta 8000k ve üzerinde olan tüm renkler vasat kalıyor. Size ıslak ve siyah zeminde 4300- 6000- 8000-k ampüllerin aralarındaki ne kadar görüntü farkı olduğunu imkanım olsa ıspatlamaya çalışırdım. Bizzat sanal ortamlarda da araştırırsanız 6000k nın üstüne çıkıldıkça renk farkından dolayı görüşün düştüğü yönünde yazılara çok sık rastlarsınız. En iyi en net görüntüyü 4300k-5000k arasında yakalayacağınızı asla unutmayınız bu yazdıklarımın hepsi tecrübelenmiştir. Ayrıca fotonuzu inceledim ve artık ampüllerinizi değiştirmenizin zamanı geldiğini düşünüyorum çünkü sağ ile sol farın renkleri konusunda çok fark var. Sol taraf daha morumsun sağ ise beyazımsı yanıyor. Zaten emin olunuz sizin şuanki ampüller 6000k bile değildir. Ampüllerin içinde bulunan Kelvin değerini belirleyen madde ve gaz zamanla eskidiği için renk tonu kaybolmaya başlar. Sizin ampüllerde 8000k diye bir eser kalmamış. Benim 6000k inanın sizin attığınız fotodaki aydınlatmanızdan daha fazla mavi-beyaz emin olunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evvela

    Güzel aydınlatma olmuş. Güle güle kullanın.

    Duvarla arabanın arası aşağı yukarı kaç metre vardır ?

    Maalesef benim farları da xenon yaptım . Fakat sanırım iç taslar kararmış. Mesafede çok minimal fark etti.
    Ben 4300 K tercih ediyorum . Zaten gün ışığı olması gerekirken . Yinede beyaz yanıyor. Bende 8000k takmak istemiyorum.
    Bana sarımsı beyaz ışık daha güzel geliyor. Aydınlatma açısındanda daha iyi olduğunu düşünüyorum.

    4300K Xenon Sentinel H7 kit taktırmıştım. Tasları halletmek için Ankara da kiminle görüşebilirz arkadaşlar ? Ne kadara mal olur ?

    Duvar mesafesi tahminen 23-25 mt civarı. Fakat içerideki yükseklik ayarı en yukarıda. Yüksekliği Daha aşağı aldığımda, uzun yolda sürekli, uzunları kullanmam gerekiyor.
    Bende sarı renge karşı antipatik bir durum var sanırım. Aracın turuncu göstergelerini, beyaz lede çevirdin, konsoldaki turuncu yol bilgisayarı ekranını da, alt tarafa bir yere, (gözümden uzak) monte ettim. Turuncu ışıklarını da beykozda bir elektronikçiyle anlaşmıştım, onları da beyaz yapmayı düşünüyorum.
    Xenon ampül teknolojisini, yıllar evvel E200 mercedeslerin, florasan lambası gibi aydınlatan farlarında görmüştüm. Demek O dönemlerde beynime toz maviye çalan, beyaz ışık iyice kazınmış. Yıllar sonra halojen ampüllerin yerine, sarıya dönük 4300k xenon ampülü kullanmak, bana tuhaf geliyor. Benim olmazsa olmazım, maviye dönük beyaz olması yönünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı K. -07-

    quote:

    Orijinalden alıntı: jaqa1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı K. -07-


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkos20

    Merhabalar arkadaslar oncelikle selamlar 1.5 tekna aracim var (2005) Space H7 8000 xenon kit alicam aracima uyar mi sikinti yasar miyim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum Space markasi nasildir mavimsi renk alabilir miyim

    Space gibi marka haricinde adı duyulmamis olan tum markalar ayni kaliteye ayni malzemeye sahiptir. Space haricinde kaliteli kit istiyorsaniz 150 tl nin ustune cikmaniz gerekir. Ancak 70- 80tl civarinda bu tür space gibi markalari bulursaniz alabilirsiniz. Fakat size siddetle tavsiyem 8000k almayiniz 6000k aliniz. 8000 ile önunuzu gormeniz cok zor ozellikle yagisli havalarda asfalti secemez olursunuz. 6000k tam kristal beyaz-mavi arasinda bir renktir. 8000 ise beyaz degil mavimsidir bu yuzden kotu bir secim yapmis olursunuz. Hatta ben inanin bazen 4300 ile 5000k arasi birsey mi alsaydim diye dusundugumu bilirim.

    dediğinize katılmıyorum.. 5-6 senedir sislerde ve kısalarda 8000k xenon kullanıyorum. kesinlikle aydınlatma problemi yaşamadım. ilk çıkan mercekli fara sahip almeralarda (tahminen 2004-2005 diye biliyorum) kısa far merceğinin arkasında ki, ışığı yansıtıcı far tasını plastik üzeri, krom kaplama yapıldığını, o dönemde aydınlatmadan dolayı sararan, ve artık görevini yerine getiremeyen far taslarının, garanti kapsamında, 2.nesil (far tası plastik olmayan) mercekli farlarla değiştirildiğini biliyorum. farın arkasında ki, far kapağını çıkarttığınızda, merceğin arkasında ki far tasını görebilirsiniz. o kısım gri renk metal ise, sıkıntı yok.. siyah renk plastik malzeme ise, geçmiş olsun..
    ayrıca far merceğinizin arkasında ki, aydınlatıcı tas kararmış ise, 8000k değil de, sarıya dönük 4300k xenon taksanız bile, yine aydınlatmaz.. kısaca burada iş ampülden daha çok, farınızın ne kadar sağlıklı aydınlatma yaptığıdır.

    aşağıdaki araç benim ve üzerinde ki 8000k'lik monza marka xenon kiti 5-6 sene önce taktım.. (fotolarda sisler açık değil, sadece kısa farlar yanmakta)
    bu zamandır, çok şükür sorunsuz kullanıyorum.. aracıma 4300k veya 6000k xenon kitini, bedava versen takmam.. tabi ki zevk meselesi.. 8000k'lık xenonların aydınlatma performansı ve görüntüsü benim için gayet yeterli.





    Israrla yanıldığınızı söyleyebilirim. Farlarım 2011 yılında orjinal nissan almera farı olarak sağ sol değiştiler ve mercek tasları yansıtıcılar plastik değil metaller. Herhangi bir aydınlatma eksikliği kararma vs. yok. Ben 8000k aydınlatmıyor demiyorum. Benim aracımda normal halojen ampül taksam da aydınlatmam oldukça iyi düzeyde hiçbir kararma olmadığı için ışık şiddeti çok berrak ve net... 8000k ile 6000k arasında renk tonu farkı olduğu için aydınlatma konusunda ıslak zeminde özellikle siyah asfaltta 8000k ve üzerinde olan tüm renkler vasat kalıyor. Size ıslak ve siyah zeminde 4300- 6000- 8000-k ampüllerin aralarındaki ne kadar görüntü farkı olduğunu imkanım olsa ıspatlamaya çalışırdım. Bizzat sanal ortamlarda da araştırırsanız 6000k nın üstüne çıkıldıkça renk farkından dolayı görüşün düştüğü yönünde yazılara çok sık rastlarsınız. En iyi en net görüntüyü 4300k-5000k arasında yakalayacağınızı asla unutmayınız bu yazdıklarımın hepsi tecrübelenmiştir. Ayrıca fotonuzu inceledim ve artık ampüllerinizi değiştirmenizin zamanı geldiğini düşünüyorum çünkü sağ ile sol farın renkleri konusunda çok fark var. Sol taraf daha morumsun sağ ise beyazımsı yanıyor. Zaten emin olunuz sizin şuanki ampüller 6000k bile değildir. Ampüllerin içinde bulunan Kelvin değerini belirleyen madde ve gaz zamanla eskidiği için renk tonu kaybolmaya başlar. Sizin ampüllerde 8000k diye bir eser kalmamış. Benim 6000k inanın sizin attığınız fotodaki aydınlatmanızdan daha fazla mavi-beyaz emin olunuz.

    Ampüllerin renklerinde karşıdan bakınca renk farkı yok. Ama şu var; illa ki zamanla farkedemediğim kelvin değerinde düşme olmuştur. 1-2 ay içinde, yeni 8000k'lık ampüllere geçmeyi düşünüyorum.
    Benimde ön 2 far, 2013 yılında nissan servisinde orjinalleriyle değişti. Değişmeden önce berbat olan aydınlatmam, değişimden sonra (ampülleri kullanmama rağmen) mükemmel derecede iyileşti.
    2 sene önce Aracı muayeneye sokmak için, xenonları çıkartıp, halojen ampüle 1-2 günlüğüne mecburi geçiş yapmıştım, inanın xenonlara alışınca, halojenler işkence gibi gelmişti.
    Halojenden xenona geçiş yapacaksam, aşağı yukarı aynı renk ışığı veren, 4300k xenon taktırmak, bana mantıksız geliyor. Kullananlara da saygım var, Tabi ki zevk meselesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >








  • Merhaba arkadaslar yakin zamanda motor yaptiran iniz oldumu.Tahmini ne kadara mal oldu onereceginiz bi durum varmidir acmisken sunuda yapsan iyi olur dediginiz.Su an icin 2500 tl denmekte simdiden tesekkurler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saxn

    Merhaba arkadaslar yakin zamanda motor yaptiran iniz oldumu.Tahmini ne kadara mal oldu onereceginiz bi durum varmidir acmisken sunuda yapsan iyi olur dediginiz.Su an icin 2500 tl denmekte simdiden tesekkurler.

    Motor açılacaksa eğer, Piston ve segmanlara bakılır, Durumuna göre değişir. Piston segman her ne kadar sağlam gibi gözükse bile 150-200TL verilerek Piston gömlek yatakları hollanması iyi olur. 0,02mm zımparalancak. Fazlası ile zımparalama yapılırsa Segmanların değişmesi kaçınılmaz sonuç doğurur.

    Triger zincir set halinde değişmeli.

    Krank ve egzantrik mili kontrol edilmeli, Aşınma var ise Tornada hafif zımpara yapılmalı. Burç, Yataklar, bilyalar kontrol edilmeli. Gerekirse değişmeli.

    Şanzımanda kalkışta debriyajı zorlama yapılmasa bile titreme ile kalkıyorsa Priz direk mili veya 1 vites dişlisi değişmeli. (Benim debriyaj baskı balata değişirken bu kalkışta hafif titreme olayı kafamın köşesini meşgul ediyordu. Şanzımanın dişli grubunu söktük. Sanayide kimse dokunmadı ve banada dokunma dedi. Ama babam ile biz açtık. Priz direk miline bağlı 1 vites dişlisinin 2 dişinde sıyma olmuş. Yenisi 650TL, Çıkması 100TL. Çıkma Ankaradan gönderttim. Taktık. Sekromeç dişlilerini geri dizdik, vites sekromeçlerini yerine taktık. şuan titreme felan kalmadı + baskıda değişti. Maaşallah.)

    Baskı balata değişebilir.

    Egzantirik mili ve subap durumları kontrol edilir.

    Zamanın yorgunluğu olan ezgos manifold çıkışındaki kömürlenme temizlenir. (Manifold ağızlarına alkol ve tiner dökülür. Dikkatli şekilde Oksijen kaynağı ile egzos manifold odalarına ısı verilirek kömürleşmenin parçalanması ve yanması sağlanır. En son tüm yerler temizlenir. (NOT : işini bilmeyen birisi manifold odasına direk ısı verirse manifold bağlantısını eritebilir. Zaten pik döküm malzeme.)

    En son temizleme Dış temizleme işlemi yapılır.

    Hatta Boğaz kelebeği temizliğide yapılsa fena olmaz.

    Bu şekilde 10 numara motor rekteviyesi yapılmış olur.




  • ARISOYSOFT kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler tahmini kac lira tuttu yapilan islemler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saxn

    Tesekkurler tahmini kac lira tuttu yapilan islemler.

    Benim işlem Baskı Balta değişimi + Priz Direk mil değişimi Yuvarlak hesap 400TL gibi bişey tuttu.

    Ancak Sİzin ki Motor rekteviye işi. Hani ben yapacak olsam ve Liftini yaklaşık 3gün işgal edecek kirayabileceğim yer.

    Lift 3 gün kirası 150TL.
    Motor gömlek hollama 250-350TL
    Piston değişimi 4 adet 100-150TL
    Piston segman değişimi 4 adet 70-100TL
    Gömlek değişimi 4 adet 120-150TL
    Yatak değişimi 4 adet (Piston ve Ana yatak ayrı ayrıdır. Toplam 2 takım eder) 60-80TL
    Komple Conta takımı (Al ve üst) 150-350TL (kaliteye göre değişiyor fiyat)
    Zincir takımı 200-450TL (kaliteye göre değişiyor fiyat)
    Subap ve gaydı takımı 200-300TL
    Motor Takozu takımı 4 adet 400TL
    Motor yağı + filtre 65TL
    Sente ayar aparatı 300TL
    Krank kolu 1000TL - 2000TL (Ancak krank kolunun kırılması veya eğilmesi mümkün değil. Eğer bunu başarabilindi ise En iyi Sağlam çıkma motor alıp takmak. Çünkü kırılan parçalar çok ağır hasar vermiştir. Bu sebebten krank kolunu hesaba eklemeyeceğiz.)

    TOPLAM Yaklaşık 2700TL tutar. Ama Krank kolu hariç herşeyi değişmiş şekilde, Yani sanki Fabrikadan çıkmış gibi bir motor olur.

    Ancak araç normalde sağlam, fakat yağ yakma porblemi var diye rekteviye yapılacaksa;

    Lift 3 gün kirası 150TL.
    Motor gömlek hollama 250-350TL
    Piston segman değişimi 4 adet 70-100TL
    Komple Conta takımı (Al ve üst) 150-350TL (kaliteye göre değişiyor fiyat)
    Zincir takımı 200-450TL (kaliteye göre değişiyor fiyat)
    Motor yağı + filtre 65TL

    TOPLAM Yaklaşık 1300TL tutar.

    Ancak yanında
    Subap ve gaydı takımı 200-300TL
    Motor Takozu takımı 4 adet 400TL değişse fena olmaz.

    Tabi bu bana maliyeti... Buna siz Usta maliyetini ekleyip hesaplamanız lazım. Yani usta pazarlığı. Tabi ustanız iyi olması gerek.




  • ARISOYSOFT kullanıcısına yanıt
    Merhaba aracta aslinda yag yakma yok en azindan eksozdan mavi duman vs atmiyor radyator hortumlarinda basinc ve sisme oldugu soylendi.Ust kapak contasi degisecek

    Motor gömlek hollama bunu bilmiyorum yapacaklarmi kapak silme yapacaklar
    Subap degisimi,
    Komple Conta takımı,yanlizca zincir takim degil
    Motor yağı + filtre +buji+antifiriz

    TOPLAM iscilik dahil 2000 tl fiyat aldim

    Motor Takozu takımı konusulmadi dahilmi degilmi+bobinde ihtiyac olabilir dendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saxn S kullanıcısına yanıt
    Anlaşılan ustanız sadece üstkapak ile ilgili işlem yapmak niyetinde. Ve bence sadece üstkapak için bu fiyat fazla. Motorda ne tür bir sorununuz var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün teyp kendi kendine sesi açmaya başladı ben kısıyorum kendisi otomatik yükseltiyor ilk defa başıma geldi neden olabilir acaba?

    izmir'de tavsiye edeceğiniz nissan ustası var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b0ddah -- 7 Şubat 2016; 16:28:02 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12341235123612371238
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.