Online işlemlerden bakılıyor |
Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP (594. sayfa)
-
-
Ok. -
Başvuru için evraklarımı gönderdim. Pazartesi günü hizmet almaya başlayacağım.
Karşılıklı referans kullanabileceğim bir arkadaş arıyorum.
Selamalar.
-
merhabalar türknet abonesiyim 2 gündür internet kesintisi yaşamakta olduğum ve artık müşteri hizmetleri ile görüşememenin siniri ile yeni bir iss arayaşındaydım. Netspeede denk geldim sitesinde altyapı sorguladığımda 181 metre uzağımda bir santral olduğunu ve 70 mbps hız alacağımı gösteriyordu. Türknetin online işlemlere girdiğimde ise santrale olan uzaklığım 1453 metre olduğunu gördüm hız olarak ise 20/4 alıyordum. Netspeed müşteri hizmetleri görüştüm eğer netspede geçersem bir şey değişmeyeceğini aynı santralde kalacağımı söylediler ancak yeni bir abonelik açarsam alt yapı sorgulamada gözüken uzaklıktaki santralde bir abonelik başlatarak minimum 50 mbps hız alacağımı söylediler. Bende yeni bir abonelik oluşturdum bakalım denildiği gibi hızım artacak mı? Gelişme oldukça yazacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalama -- 8 Ocak 2021; 17:30:9 > -
quote:
Orijinalden alıntı: MustafaC5
Bu mesaj silindi.Gercekten oyle, offline, online, su bu bizi ilgilendiren bir durum degil, bana sundugun resmi odeme kanallarindan yasal olarak bana taninan son odeme tarihi ve saatine kadar odeme yapmissam ve elimde resmi kanit dekontu varsa bana bir gun sonra odemissiniz o yuzden indirim yok di-ye-mez-sin Netspeed!
BTK'ya sikayet mi etsek?
-
quote:
Orijinalden alıntı: archangelicGercekten oyle, offline, online, su bu bizi ilgilendiren bir durum degil, bana sundugun resmi odeme kanallarindan yasal olarak bana taninan son odeme tarihi ve saatine kadar odeme yapmissam ve elimde resmi kanit dekontu varsa bana bir gun sonra odemissiniz o yuzden indirim yok di-ye-mez-sin Netspeed!
BTK'ya sikayet mi etsek?
Alıntıları GösterSon yazdığıma henüz cevap gelmedi. Bakalım çözüm sağlanacak mı. Otomatik ödüyorum diye zamanında fatura ödemedim gözüküyormuş
-
Çözüm sağlanmadı. Banka değişikliğiyle uğraşamam. İptal sebebim indirim almak için değil. Baştan otomatik ödeme sıkıntısını söylemedikleri, kandırdıkları için
-
Saçmalığın daniskası. Müşteriyi bağlamayan bir durum bu. Saman altından su yürütme çabası. Tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz. -
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalama -- 10 Ocak 2021; 0:1:5 > -
quote:
Orijinalden alıntı: kalamamerhabalar türknet abonesiyim 2 gündür internet kesintisi yaşamakta olduğum ve artık müşteri hizmetleri ile görüşememenin siniri ile yeni bir iss arayaşındaydım. Netspeede denk geldim sitesinde altyapı sorguladığımda 181 metre uzağımda bir santral olduğunu ve 70 mbps hız alacağımı gösteriyordu. Türknetin online işlemlere girdiğimde ise santrale olan uzaklığım 1453 metre olduğunu gördüm hız olarak ise 20/4 alıyordum. Netspeed müşteri hizmetleri görüştüm eğer netspede geçersem bir şey değişmeyeceğini aynı santralde kalacağımı söylediler ancak yeni bir abonelik açarsam alt yapı sorgulamada gözüken uzaklıktaki santralde bir abonelik başlatarak minimum 50 mbps hız alacağımı söylediler. Bende yeni bir abonelik oluşturdum bakalım denildiği gibi hızım artacak mı? Gelişme oldukça yazacağım.
Cuma günü öğlen görüşmem üzerine cumartesi türktelekom ekipleri gelip yeni hattı ankastreye bağladılar. Netspeed pazartesi ekip gönderip açılışı yapacaktı fakat ben online işlemlerden kullanıcı adımı ve şifremi modem arayüzüne girerek net speede geçmiş oldum :) hız ve ping gayet iyi.
Yeni Netspeed Hızım
Eski Türknett Hızım
-
Merhaba.
Daha önce belirttiğim gibi, bina içerisindeki tesisatınızı yenilemeden problemin nereden kaynaklandığı skalasını daraltamayacaksınız. İsterseniz bina içerisindeki kablo yenilemesini yaptırın bir elektrikçiye, daha sonrasında bina içerisinden yana bir şüpheniz kalmaz. Garantili bir yöntem değil elbette ama denemekte yarar var.
Hattın çıkış gücü vb. değerler sistem tarafından otomatik olarak atanan değerler. Bunlara müdahale etmek ne derece mümkün bilmiyorum hocam ama işletmecinize iletirsiniz kablo yenilemesi sonrası.
-
Tamamdır hocam, iç tesisatı yenilettikten sonra alacağım yeni hat değerlerini konunun altına eklerim.
Değerli cevabınızdan dolayı teşekkür ederim.
-
Estağfurullah hocam rica ederim.
-
Merhaba arkadaşlar. 2 hafta önce netspped baglattim 100 mpbs altyapı var. 75 mpbs lik paket kullanıyorum fakat hız en fazla 30 mpbs civarı oluyordu . Arıza talebi oluşturdum müşteri temsilcisi modem üretici firmayı arayin kanal wifi Kanal ayarı yaptırın tarzı bir şey dedi nasıl yapabilirim onu? -
Modem netsppedin verdiği fiber modem altında zte yazıyor -
Yok mu arkadaşlar bir bilen -
Arkadaşlar referans kodu verebilecek biri var mı? Türknet’e geçecektim ama hakkındaki müşteri memnuniyetsizliği çok çok fazla. Hız kadar hizmet de önemli. Üst komşumda Netspeed vardı zaten ama yine de Türknet’te karar kılmıştım. Okuduktan sonra fikirlerim değişti. Özellikle müşteri temsilcisi olmaması şaka gibi. Bir sorun yaşadığımda karşımda muhattap bulamayacaksam ne anladım bu işten? Sordum kendisine hizmet kalitesi nasıl diye oldukça memnunum dedi. Bugün arayıp konuşmak istiyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
İptal başvurusundan sonra arandım. Alamadığım indirimi verdiler. Demek ki sorunların kesin çözümü için illa iptal başvurusu yapmak gerekiyormuş
-
Referans kodu verebilecek var mı? -
quote:
Orijinalden alıntı: hukuki05
Merhaba arkadaşlar. 2 hafta önce netspped baglattim 100 mpbs altyapı var. 75 mpbs lik paket kullanıyorum fakat hız en fazla 30 mpbs civarı oluyordu . Arıza talebi oluşturdum müşteri temsilcisi modem üretici firmayı arayin kanal wifi Kanal ayarı yaptırın tarzı bir şey dedi nasıl yapabilirim onu?Modem marka modelinizi modemin arkasından öğrenip google amcaya yazın. Direkt çıkması lazım resimli anlatımların. Daha yapamazsanız müsait bir zamanda halledebilirim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X