Şimdi Ara

Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP (525. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16.405
Cevap
158
Favori
746.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 523524525526527
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Berbat bir durum.

    İstanbul anadolu yakası

    75 mbits yerine 2 mbits alıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • fatura yeni kesildi dayanabilirsem ay sonu ttnete geçeceğim.. inşallah onda böyle sıkıntı çekmeyiz.

    _____________________________
  • İstanbul / Sultangazi. 5 mbite düşüyor.
  • Anlaşılan büyük şehirlerde kapasite yetmiyor

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OMREG

    fatura yeni kesildi dayanabilirsem ay sonu ttnete geçeceğim.. inşallah onda böyle sıkıntı çekmeyiz.

    Vodafone nette hız düşmesinden şikayet eden olmamış

    _____________________________
  • Paramızla rezil oluyoruz be , ne güzel ülke vallahi Dayısı olan iss açıyor böyle kazanıyor işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaC5

    Vodafone nette hız düşmesinden şikayet eden olmamış



    Alıntıları Göster

    orada da durum aynı.

    _____________________________
    axe fax fie fix
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaC5

    Vodafone nette hız düşmesinden şikayet eden olmamış



    Alıntıları Göster

    Vodafonenet kendi altyapısı ile hizmet veriyor ise çok daha kötü. . sıksık komple gidiyor kullanan tanıdıklarım var 100 mbit hız alıyorlar ama bir bakıyorum 3gun yok aksam hız düşmüş hep şikayet.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cihad ; insanı öldürmek değil, insanı kazanmaktır.- Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
  • zgrg Z kullanıcısına yanıt

    3gun üstü üste internetiniz yoksa faturadan düşülür yoksa diğer durumda btk nin bir kararı Yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cihad ; insanı öldürmek değil, insanı kazanmaktır.- Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
  • trakyAli-1986 kullanıcısına yanıt

    Firma NETSPEED;

    Açıkçası BTK ya da başka biryerle uğraşmak istemiyorum. Ancak olanı anlatayım;

    23 Kasımda iptal dilekçesini gönderdim, aynı dilekçede iptal sebebi olarak uzun süre hız problemi, iptalin olduğu günden 2 gün öncesinden de tamamen kesilme şeklinde belirttim.

    Bugün gelen SMS bildiriminde 38 TL son fatura (Normal fatura tarihi 16 Kasım - 1 Aralık arasını faturalandırıp göndermişler.) bildirimini gayet pişkin bir şekilde yapmışlar.

    3 gün kesinti demişsiniz, şikayet etsek onu da kılıfına uydururlar çünkü daha önce şikayet doğrudan kendilerine gitmiş ve cevap olarak rutin "Günün belli saatlerinde bıdı bıdı v.s." hikayesini göndermişlerdi.

    O tutarı öderim. Ancak bundan sonra hayat kurtaracağını bilsem kapısının önünden geçmem.

    Not: Hız probleminde aldığım hız 35 Mbps pakette 0.7 Mbps ti. Şu anda diğer ISS' te 32 Mbps alıyorum. Aynı iç tesisat, aynı adres v.s.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ***_*** Bilgi paylaştıkça çoğalır, Yücelir. ***_***




  • slowfood kullanıcısına yanıt

    Siz yine btk ya şikayet edin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cihad ; insanı öldürmek değil, insanı kazanmaktır.- Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
  • Günaydın arkadaşlar yeni taşındığımız eve internet bağlatmayı düşünüyorum, 3 kişi kullanıcı grubu var evde ve Eba için çocuğa gerekli.. netspeed 35mbit 100gb kotalı bağlatmayı düşünüyorum fiyat avantajından ötürü ama yorumlar çok kafa karıştırıyor.. netspeed yada farklı bir sağlayıcı hakkında düşüncelerinizi paylaşırmısınız??
  • selam

    2 abonem vardı netspeedden

    1 rını kapatma basvuru yaptım 24 kasımda basvuru alındı,halen kapanmadı max 7 gunde demıslerdı


    netspeed kapatan varmı cok gec bıraktılar.koronayı mazaret yapıp ışlave fatura cıkarmazlar ınsallah.


    24 kasım bugun 9 cu gun :((

    _____________________________
  • frantic2 kullanıcısına yanıt

    Online işlemlere ve kurumsal mail adreslerine gün içinde aboneliğimi kapatmazsanız kanıtlarımla btk'ya şikayet edeceğim yazın anında kapatırlar çünkü anladıkları dil o.

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökkubbe

    Online işlemlere ve kurumsal mail adreslerine gün içinde aboneliğimi kapatmazsanız kanıtlarımla btk'ya şikayet edeceğim yazın anında kapatırlar çünkü anladıkları dil o.

    12 dak bekledım musterı hımzetlerı cıktı sonunda.

    2 aralıkta kapatılmıs dedıler..onlıne ye gırıyorum dedım bellı sure onlıne sayfa acık dedıler sıstemsel


    herhangı bır mesaj gelmedı kapatıldıgına dahıl tarafıma...ses kaydı tutuluyor dedıler herhangı bır sorun olursa..

    cunku borcum da yok .


    bakalım ılerleyen gunlerde ne olur kalır.

    _____________________________
  • Yine de sadece online olarak dediğiniz gibi durumu anlatan bir şikayet oluşturayım. Ama açıkçası şu hastalık zamanında hakem heyetine, mahkemeye gitmem mümkün değil.

    Bu arada yanlış bir şey mi yazdım bilmiyorum, mesajı cevaplamaya çalışırken "Bu kullanıcının mesajlarını cevaplayamazsınız." gibi bir uyarı geldi. Eğer bilmeden bir kırgınlık olduysa kusura bakmayın.

    @trakyAli-1986



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slowfood -- 3 Aralık 2020; 13:5:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ***_*** Bilgi paylaştıkça çoğalır, Yücelir. ***_***
  • Gece 4te foruma dahi giremedim. Prime zamanlarda da sorun yaşamıyorum. Sebebi ne olabilir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yibo90 kullanıcısına yanıt

    Forumda sıkıntı var aşırı yavaş

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slowfood

    Firma NETSPEED;

    Açıkçası BTK ya da başka biryerle uğraşmak istemiyorum. Ancak olanı anlatayım;

    23 Kasımda iptal dilekçesini gönderdim, aynı dilekçede iptal sebebi olarak uzun süre hız problemi, iptalin olduğu günden 2 gün öncesinden de tamamen kesilme şeklinde belirttim.

    Bugün gelen SMS bildiriminde 38 TL son fatura (Normal fatura tarihi 16 Kasım - 1 Aralık arasını faturalandırıp göndermişler.) bildirimini gayet pişkin bir şekilde yapmışlar.

    3 gün kesinti demişsiniz, şikayet etsek onu da kılıfına uydururlar çünkü daha önce şikayet doğrudan kendilerine gitmiş ve cevap olarak rutin "Günün belli saatlerinde bıdı bıdı v.s." hikayesini göndermişlerdi.

    O tutarı öderim. Ancak bundan sonra hayat kurtaracağını bilsem kapısının önünden geçmem.

    Not: Hız probleminde aldığım hız 35 Mbps pakette 0.7 Mbps ti. Şu anda diğer ISS' te 32 Mbps alıyorum. Aynı iç tesisat, aynı adres v.s.

    benimde fatura yeni kesildi yoksa hemen ttnete geçecektim..bekleyecem 20 gün sonra ttye geçeceğim.

    _____________________________




  • dore-can D kullanıcısına yanıt

    100 gb kotalı yetecek mi?


    Turktelekom altyapısı ile hizmet alacaksanız firmalar çok fark etmiyor..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trakyAli-1986 -- 3 Aralık 2020; 15:10:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Cihad ; insanı öldürmek değil, insanı kazanmaktır.- Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
  • 
Sayfa: önceki 523524525526527
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.