Şimdi Ara

Netmaster WDS-300 Access Point (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
2
Favori
4.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu konu ile ilgili WDS-300’de yapabileceğiniz işlem statik IP adresi tanımlamaktır.
    Linkte yer alan resimde bütün adımlar belirtilmiştir.
    Sorunun devamı halinde ürünün yanında iken Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    https://store.donanimhaber.com/9f/07/94/9f0794f217b05710b11fce4e289a52d6.png
    Netmaster WDS-300 Access Point




  • Netmaster müşteri hizmetleri Modemden kablo ile aldığım interneti WDS-300 un wan portuna takmam gerektiğini söylediler
    Şuan sorunsuz kullaniyorum sorun çözüldü
    Teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, birkaç aydır bir sorun var.

    Netmaster CBW-383Z4 modem var
    Bir de WDS-300 var. Bu ikisi kablosuz olarak birbirine bağlı ve wds'yi kablosuz access point modunda kullanıyorum.

    Problem ise, wds-300 günde 4-5 defa sınırlı bağlantı hatası veriyor ve wds'yi yeniden başlatmadan internete giremiyorum.

    Her iki cihazda da otomatik kanal ayarlı ve wds'ye statik ip vermeme rağmen durum düzelmedi.

    Bunu nasıl düzeltebilirim yardımcı olabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cabriolet1981 kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    İki cihazda da "Kontrol Kanalı"nı otomatik değil de sabit bir kanal seçerek denerseniz sorun çözülecektir.
    Benzeri sorunlar genellikle bundan veya modem ile router arasında yer alan mesafeden kaynaklanmaktadır.

    Sorunun devamı halinde Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bir sorum olacak.Netmaster Cxc-150 modem ile birlikte Airties air 4340 routeri sorunsuz kullanabilir miyiz ?
    Evde akillı telefonlar ve bir laptop daha bağlantıyı paylaşacak.
  • marcjackson M kullanıcısına yanıt
    CXC-150 modemin Ethernet kablosunu Airties router'ın WAN portuna takarak Airties servisi ile irtibata geçmeniz yeterli olacaktır.
    Airties servisi ile irtibata geçtiğinizde mutlaka "Bridge modda çalışan ve tek bir IP çıkışı veren modem kullandığınızı" iletiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,
    İki cihazda da "Kontrol Kanalı"nı otomatik değil de sabit bir kanal seçerek denerseniz sorun çözülecektir.
    Benzeri sorunlar genellikle bundan veya modem ile router arasında yer alan mesafeden kaynaklanmaktadır.

    Sorunun devamı halinde Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,




    Merhaba, wds-300'ü access point modunda kullanıyorum. kontrol kanalını hem modem hem wds'de aynı olmak üzere tüm kanallarda denedim ama değişen birşey olmadı. Aylardır sınırlı bağlantı hatası alıyorum ve malesef hergün birkaç defa wds-300'ü fişten çıkarıp takmaya devam ediyorum. Ancak öyle bağlanıyor.

    Modem ve wds'nin birbirini görmesini engelleyen arada sadece bir kapı var ve mesafe 5-6 metre.

    Bu şartlarda sınırlı bağlantı hatası normalmidir? Bunu çözmek için yapabileceğim başka bir işlem varmı? Çünkü sinyal sorunu varsa daha güçlü bir access point almam gerekecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriolet1981 -- 20 Ağustos 2016; 8:20:06 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • cabriolet1981 kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,
    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla,
  • aldığımdan beri doğru dürüst 3 gün bile stabil çalışmayan bir router.bütün ayarlarını yapıyorum şifreyi belirliyorum nasıl oluyorsa 2 gün içinde şifre tekrar 87654321'e dönüyor geri kalan ayarlar sabit kalıyor ama router sabit değil.2-3 günde bir fişten çıkarıp takmazsam bağlantı kesiliyor.uydunetin verdiği Netmaster 700'ün menzili içerideki odalara yetmediği için (bütün modemlerin menzili yeterlide nedense Netmaster'da bu kapasite yok) tp-link router aldım ama bütün markalarla uyumlu çalışan ve forumlarda en sorunsuz denilen tp-link router servisin çok yardımcı olmasına ve 2 kere sıfır aletle değiştirmesine rağmen bu garip Netmasterla bağlantı kuramadı. mecburen Netmaster WDS 300 aldım dediğim gibi 3 gün sabit çalışmadı.sonra internet hızını yükseltince heralde yeni modemde menzili normal hale getirmişlerdir diye Netmaster CBW-383ZN almış bulunduk bununda menzili tırrrt çıktı. yine bu kafasına göre çalışmayan WDS 300 routera mahkum olduk.yine aynı sorunlar devam etti.Netmaster doğrusu gerçek bir eziyet oldu.bir daha Netmaster mı amanınnnn asla...




  • gewa G kullanıcısına yanıt
    Aynen. sonunda beni de bıktırdı. Günde 4-5 defa bağlantı kopuyordu aylarca bu şekilde kullandım teknik destek bile çözemedi. powerline aldım kurtuldum şu an memnunum.
    Bu arada başlığın ilk mesajını yeniden düzenledim, kimse boşa almasın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.