Şimdi Ara

Neden Trendyol 'dan alışveriş yaparken 2 kere düşünülmeli?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Trendyol alışveriş sitesinden yaptığım alışveriş nasıl kelimenin tam anlamıyla bir İŞKENCE'ye dönüştü okumak ister misiniz?


    https://trendyoldeneyimim.blogspot.com/2020/11/neden-mi-bir-daha-trendyoldan-alsveris.html



    Her şey; 


    29 Ekim 2020 tarihinde Trendyol alışveriş sayfasından bi’ Huawei Matebook dizüstü bilgisayar sipariş etmemle başladı.


    Normalde ürünü Huawei’nin kendi sayfasından indirim kuponu kullanarak 200 Tl daha uyguna alma imkanım vardı.


    Fakat ben ürünün yanında Dock2, Bluetooth Mouse ve Sırt çantası (yaklaşık 1000 Tl’lik) aksesuar hediyesi olduğu için bu siteden almayı tercih ettim.


    Ürünü almadan önce satıcıya soru sor bölümünden satıcıya “Ürünün özelliklerinin belirtildiği gibi mi?” olduğunu sordum ve “Evet” cevabını aldım.


    2 gün sonra ürün bu aksesuar hediyelerinin hiçbiri olmadan gönderildi.


    Hediyelerin kutu içerisinde olup olmadığını görmek için ürün kutusunu açtım ama ürünü hiç çalıştırmadım. (Kaldı ki; Tüketiciyi Koruma Kanununa göre ürünü açıp denemeye bile hakkım var.)


    Hem satıcı hem de Trendyol firmasıyla eksik gelen hediyelerle ilgili ayrı ayrı iletişime geçtim.


    Satıcı; 

          satılan ürüne ait hediyelerin kaldırıldığını 

           ve bunu Trendyol alışveriş sayfasıyla paylaştıklarını belirterek; 

          ürünün satış sayfasının Trendyol tarafından güncellenmediğini söyleyerek topu Trendyol firmasına attı. 

           “Onlarla iletişime geçin, sorununuzu onlarla çözün.” gibi mahalle bakkalı sıcakkanlığından bir tık öte bir üslupla cevap verdiler.


    Bu süre zarfında Trendyol alışveriş sayfasıyla defalarca iletişime geçtim ve şikayet kaydı oluşturularak geçiştirildim.


          Ürünün özelliklerinin sisteme yanlış girildiğini, istersem ürünü iade edebileceğimi söylediler. 


           Aksesuarları ya da aksesuar bedelinde indirim talep ettiğimi belirttim. 


          Tek seçeceğimin ürünü iade etmek olduğunu söylediler. 


          Yoğun bir dönemde olduğum ve Tüketici Hakem Heyetiyle uğraşmak istemediğim için bu teklifi kabul etmek zorunda kaldım.


           Ürünün paketini hediyelerin paket içerisinde olup olmadığını görmek için açtığımı söyledim. (Süpermen gibi nesnelerin içini göremediğimi anlayışla karşılamalarını umut ettim.) 

          

          Sorun olmadığını belirttiler.


    Ürünü belirttikleri iade koduyla firmaya geri gönderdim.


    Bu arada Media Markt’dan bir MacBook Air aldım. Ürünü almak için ayırdığım bütçeyi burada kullandım.


    Fakat bu ürünü aldıktan iki gün sonra iade talebimin ürünün paketinin açılması ve kullanılması nedeniyle reddedildiğini öğrendim. Belirttiğim gibi paket içeriğini görmek için kutuyu açmıştım fakat ürünü hiç çalıştırmadım. (Sanırım gerçekten de Süpermen gibi kutunun içini görmem isteniyormuş.)


    Tekrar firmayla görüştüm ve yeni bir şikayet kaydı daha oluşturuldu.


    Bu sürede iademin kredi kartı kesim tarihimden önce gerçekleşmesini ve ücret iadesinin bu süreden önce yapılmasını talep ettim.


    Ve hiç beklemediğim bir şey! 


    Bugün kredi kartı ekstrem geldi ve ücret iadem hala yapılmadığı için FİRMANIN KENDİ YAPTIĞI HATASINDAN DOLAYI İADE ETTİĞİM BİR ÜRÜN İÇİN kendi cebimden 7.000 Tl’ye yakın bir ücret ödemem gerekiyor.


    Ve işin daha TRAJİKOMİK tarafı;


          bu bilgisayar için ayırdığım bütçeyi başka bir bilgisayar almak için kullandığım için bu ödemeyi yapmak için yeterli param yok ve ödemeyi yapamayacağım.  Ücret iadesi yapılsa bile bu 7.000 Tl’nin faizini ödemek zorunda kalacağım.


    Bu durumun çözümü için de Trendyol firmasıyla bir görüşme yaptım ve bu konu hakkında şikayet kaydı bile açmak istemediler. Yasal bir yaptırımdan mı çekindiler anlamakta zorluk çektim.


    Neden bu konuda EN SUÇSUZ taraf benken EN MAĞDUR taraf da ben oluyorum anlamış değilim.


    BOLCA STRES, BİR DÜNYA ZAMAN KAYBI, PARA KAYBI… BUNLARDAN SİZDE BOLSA BUYRUN BU FİRMAYA!


    Trendyol ile yaptığım bir alışveriş deneyiminin bana getirileri.


    Umarım firma mahalle bakkalından bir tık öte(!);  Kurumsal bir firma olduğunu gösterir ve yaşadığım bu mağduriyeti giderir.


    Şimdi neden bir daha Trendyol alışveriş sitesinden alışveriş yapmak istemiyorum anlatabildim mi?


    #trendyol #trendyolsikayet #şikayet


    Neden Trendyol 'dan alışveriş yaparken 2 kere düşünülmeli?







  • Muz cumhuriyetinde yaşamasak, g...den kan alırlar başka ülkede yaşansa bunun gibi olaylar.Bakıyor ceza yok herkes açığı kullanıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Burada bence sizin bir kusurunuz var.
    Türkiye'de yaşamanın gerektirdiği, hukuksuzluklara karşı kendinizi adapte edememeniz.
    Ne demek?
    Yani, siz iadenin hemen gerçekleşeceğini düşündünüz yeni laptop aldınız.
    Ama, kendinizi Türkiye Serverinin yaşam koşullarına adapte etseydiniz, bu iadenin hemen olmayacağını ve uğraşmanız gerekeceğini bilirdiniz.
    Bence kusurunuz sadece burada...
    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trendyol'da Armani Si 250 lira. Parfümlerin, marka ayakkabıların, notların, giysilerin %70'i sahte bence. Fiyatlara bakıldığı zaman anlaşılıyor.

    Gelelim diğer konuya. Apple ilk geldiği ve muhteşem müşteri memnuniyeti sunduğu zamanlarda forumdaki çomarlar olmayan arızalar ve uydurma bahanelerle yıllarca bedavadan telefonlarımı sıfırladılar. Bilgisayarcıları, duz esnafları dolandırdılar. Hepsinin yaptıkları da yanlarına kar kaldı. Siz haklı olabilirsiniz, ancak çoğunluğu düzenbaz, uckağıtçı ve hırsızlığa meyilli bir toplumda azınlıkta kaldığınız için ve potansiyel dolandırıcı olarak sanıldığınız için onlarla aynı muameleye tabi tutuluyorsunuz.

    Geçmiş olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.