Şimdi Ara

N11 Onlinevitrin satıcısı ile sorunlu alışveriş ve N11'in satıcıyı desteklemesi (BİLGİLENDİRME)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 17
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • B.u (1 mesaj) nasiledekkinasilola (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> N11 Onlinevitrin satıcısı ile sorunlu alışveriş ve N11'in satıcıyı desteklemesi (BİLGİLENDİRME)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    77 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bir powerbank almaya karar vermiştim sonunda, ONLİNEVİTRİN kullanıcısını buldum. Xiaomilerde 1.nesil ve 2.nesil var bilirsiniz, satıcının ilanında yeni versiyon yazıyordu, resimlerde de belirtmişler zaten 2.nesil olduğunu. Ama gene de sordum 2.nesil midir diye evet dediler. Akşam almak için sordum yarın kargolarız dediler. Neyse bekledim sabah sipariş verdim satıcı hemen fiyatı arttırdı ve siparişi onayladı. Satıcıya tekrar emin olmak/iadeyle uğraşmamak için sordum, 2.nesil diye söylediniz ama emin olmak ve sorun yaşamamak için soruyorum dedim ve renk belirttim. Satıcı bana yeni nesil değil iptal edin onaylayalım demesin mi? Hemen canlı desteğe yazdım, satıcı neden bu şekilde bilgi verip, daha sonra aksini iddia ediyor, şimdi iptal edersem iki gün karta iade bekleyeceğim ve almadan önce elli kere sordum dedim. Onlarda gerekli yerlere bildiriyoruz demekten öteye geçmedi. Satıcıya dikkat, alışveriş yaparken birkaç kuruş fazla verip başka satıcı tercih etmeniz sizin için daha hayırlı olacak. Hem param.com'daki kampanya hakkım gitti (20 TL iade kampanyası) hem karta iade bekleyeduracağım. N11 bu tip satıcılara hala prim yaptırıyor..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasiledekkinasilola -- 13 Aralık 2017; 13:49:38 >



    _____________________________




  • Er
    0 Mesaj
    Satıcı da amma yüzüşmüş bunlara siparis verildikçe puan mı veriyor n11 ne yapıyor da böyle şeyler yapma gereği duyuyorlar acaba?

    Bu durumlarla n11 de sık karşılaşıyoruz ve mağdur olan hem müşteri oluyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Canlı Tv izle
Radyo Dinle
SEO
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,184
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.