Şimdi Ara

-- Musteri Baglilik Kampayası --

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli Müşterilerimiz. . ;

    23 Şubat tarihinde Müşteri Değer Yönetimi tarafından seçilmiş abonelerimize özel teklifler sunulacak ve bu teklifler abonelere SMS ile ulaştırılacaktır. Yaklaşık 160.000 aboneye bir hafta boyunca her yöne (veya sadece diğer operatorlere ve sabit hatlara doğru) kullanabilecekleri bedava dakikalar teklif edilecektir.

    Abonelerin ilgili promosyonlardan yararlanabilmeleri için 24 Şubat saat 13:00’a kadar 5095’e boş bir SMS (ücretsiz) atarak kayıt olmaları gerekmektedir. Kampanyaya katılacak olan abonelerimiz 24 Şubat günü içinde atılacak olan onay mesajı ile birlikte promosyonlardan faydalanmaya başlayabileceklerdir.

    İki ana gruptaki müşterilerimize segmentlerine göre farklılaşan bedava dakika promosyonları verilecektir.
    - 1. grupta HV ve MV1 segmentindeki Cep Limitsiz harici aktif faturalı bireysel aboneler yer almaktayken
    - 2. grupta ise HV ve MV1 segmentindeki aktif faturalı bireysel Cep Limitsiz aboneleri yer almaktadır.



     -- Musteri Baglilik Kampayası --


    Yukarıdaki tabloda da görüleceği gibi grup 1 aboneleri promosyon dakikalarını her yöne doğru kullanabilecekken, grup 2 aboneleri diğer operatörler ve sabit hatlara doğru aramalarında kullanabileceklerdir.

    Yukarıdaki tabloda da görüleceği gibi grup 1 aboneleri promosyon dakikalarını her yöne doğru kullanabilecekken, grup 2 aboneleri diğer operatörler ve sabit hatlara doğru aramalarında kullanabileceklerdir.

    Bilgilerinize sunarız.
    Saygılarımızla







  • Bağlılık kampanyası derken, herhangi bir bağlayıcılık mı var onu anlayamadım sadece.
    Bilgilendirme için teşekkürler.
  • bıraz gec kadınız yaw..11 yıllık hattımı bugun kırıp denıze attım..turkcelle gectım..ama vodafonlu arkadslara hayırlı olsun..uzgunum bırazda buruk..sankı yanlız kalmıslık vardı..telsım buyusu gıtmıstı..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis


    ben bu vodafonun kampanyalarını anlamakta zorluk çekiyorum.

    sadece bende mi var acaba problem.


    Kişiye özel kampanyalar piri ..

    Çok üzerine düşmememk lazım..
  • kişiye özel kampanya yaparken kampanyaya almadığı müşterilerini küstürdüğünün farkındalar mı acaba?
  • 11 yıllık aboneyim, bu kadar süre zarfında 20TL'den (eskiden de 20 milyon TL) az fatura gelmedi. Yeri geldi 40-50 TL ödediğim oldu hatta bu 11 yıllık sürede bir kaç kere de 100 TL üstü fatura ödemişliğim vardır. Ayrıca adıma ailemdekilerin kullandığı iki hat daha vardır ve bunların birinin fatura ortalaması kullandığım hattan da daha yüksektir. İşin daha da önemlisi bu üç hattın da fatura ödemeleri hiç aksatılmadan her ay yapılmıştır ve yapılmaya devam etmektedir. Geçen sefer "önemli müşteriler" arasında değildim bakalım bu sefer Vodafone benim hatlarımdan birine bu teklifi götürecek mi...
  • bu tip kişiye özel kampanyalar kullanım alışkanlığına göre en çok turkcellde olmak üzere v aveadada yapılmaktadır, çok normal bir işleyiştir...büyütmenin bir anlamı yoktur..kimsenin kimseye küsmesine gerek yoktur...


    quote:

    Orjinalden alıntı: omegama

    kişiye özel kampanya yaparken kampanyaya almadığı müşterilerini küstürdüğünün farkındalar mı acaba?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • benim demek istediğimi anlamadınız.

    bu kampanyaları anlayamıyorum çünkü,
    kişiye özel değil bu kampanya.
    kişiye özel olmuş olsa dışardan kayıt kabul etmezdi.
    fakat biz ne yapıyoruz, burda konuyu görünce mesajı yolluyoruz ve kaydımızı kabul ediyor. halbuki gerçekten kişiye özel olsaydı onların bize mesaj yollayıp onaylamamız gerekirdi.

    mesela, kontörlü hatlar için düzenlenmiş olan şebeke içi/her yöne 1000 dakika kazan kampanyasında bizlere mesaj gelmemesine rağmen kayıt mesajlarını yolladık. arkadaşlarımızı vodafona davet ettik. şimdi onlara mesaj gidiyor. numaranızı vodafona taşıyın, her yöne geçerli 1000 dakika kazanın diyor, yani kişiye özel dediğiniz kampanya böyle olmaz, dışardan müdahale kabul etmez.

    buna kişiye özel değil, gizli kampanya diyebiliriz.
  • otomatik ödeme kampanyası dahil hiçbir kampanyaya layık görmedi vodafone. bu kampanyadan da ümidim yok...
  • olabilir dün banada gelmişti,bugün için 6 saat falan bedava konuş diye

    kabul etmedim.
  • 160.000 kişi devede kulak bile değil... ne özel kişisinden bahsediyosunuz...
  • 3 saat maksimum yani bundan daha fazla olmuyor mu 1 hafta içinde çok az değil mi? Ama sonuçta 1 hafta sürecek ona oranla yeterli ama neden 1 hafta sadece ilginç gerçekten, operatörler ne yapacaklarını şaşırdılar rekabetten :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: karantina61

    160.000 kişi devede kulak bile değil... ne özel kişisinden bahsediyosunuz...


    Sanıyorum 2 milyon civarında faturalı hat abonesi var, 160 bin o kadar da az değil.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.