Şimdi Ara

murat 131 GTI istiyorum (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
15.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • teşekkürler By_UsTuRa abi imkanlar el verdikçe yapıcam arabamı seviyorum sabırlıyım imkanlar dahilindede isteklerimi yapmaya devam edicem birazda pisikolojik destek oldumu neden olmasın dimi ama
  • quote:

    Orjinalden alıntı: songoku_18

    teşekkürler By_UsTuRa abi imkanlar el verdikçe yapıcam arabamı seviyorum sabırlıyım imkanlar dahilindede isteklerimi yapmaya devam edicem birazda pisikolojik destek oldumu neden olmasın dimi ama




    sen hedefini beLirLe kardeşşş oan gitmek ona uLaşmak için kendini kitLe...gerisi geLir öLe umudunu kıranları kafana faLan takma bışver..___

    koLay geLsin kardeşş....
  • sağolasın Fdd24 yüzbaşım
  • yav kardeşim 1000-1500 ytl ye rektefe+ turbo neresi yapıyor Allahaşkına? Adamlar sadece dereceli mile istiyorlar o kadar para..
  • kardeşş senin piyasadan haberin yok galiba tofaş bu yawwww
    yapma bizde iş makinası tamircisiyimm koca motorun masrafı çıkıyo 5 milyarr


    kardeş saten tofaşa atacaksın bi hyundai accentin turbosunu piston gömle contaları segnalar derken 1500 bulurrr
    bide intercolerr
    intercoler nedirr bilmeyenler öğrensinn
    radyötörün oralarda olurr motoro soğuk hava girmesinde faydalı olurrr. filtreden emer havayı intercoolerin içinden gelri motora girerr


    kardeşşş bende askerden gelim bak gör ivedik yarışlarını sallayacazzz
    turbo felan spor şanzıman 87 doğana full sett db cinsinden.... 131 klubune gircezz en hızlısından
    sen ankaraya gell yardımcı olurum sana ucuz yollu halledecezz inaşllah
  • piston gomlek krank dereceli falan koymadan
    izmitte doganları sahınlerı turboluyolar 1500 ytl ye
    ama sende bende bılıyoruzki turbo motorun omrunu %60 azaltıyo yanı 1,5 ,2 yıl sonra tabı yaptıgın km de onemlı motorun olmus olucak o basınca dayanamadıgı için sonra sen tekrar sanayıde yenı motor yaptırıcaksın sonra gene motoru torbolayıp yola cıkıcaksın 2 yıl sonra yıne aynı sey olucak bu boyle devam edecek
    en guzeli turboya gırmeden dereceli krank kasnak ust kapak pıstonlar weber pompa regulator sanzuman dıfransıyel tarzı parcalarla saglam dayanıklı guclu ve uzun omurlu olur belkı bunlardan sonra turbo ama sanmıyorum gerek kalsın turboya
  • bravo hgt motorlarıda oluyo galiba.ama ona okadar masraf yapacağına al bi saxo vts veya 106 gti.gör performansı.honda civic vtec te olur.
  • maksat onu almak buna almak degılkı adam istese belkı m3 de alabılır ama bunu yapmak ıstıyo bu sekılde ınsanları sunu al bu al dıye kırmayalım
    bilimiyorum sen biliyomusun ama piyasada 2.0 stı wrx leri tokatlayan subarular var....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Daghan--D.E.K.

    arkadasım once kolay gelsın umarım ıstedıklerını yapabılırsın 1.sı temra yada marea motoru alıp turbolamayı dusunme ınan cok werımsız motorlar cok tıpo 2000 turbo gordum atmosferık yuklenmıs 106 ıle ıcınden gectık... Minaforı motoru arama bulamassın bulsan temız olmaz olsa cok para tutar bence temiz bı sahın motoru bul we ona turbo uygula kardesım ınan cok fena yuruyen sahın turbolar war ama soyle bısey daha soylemelıyımkı turbo yapsan en asagı 10mılyar mınaforı motoru alsanda en asaı bu rakam cunku motoru yuklemek yada sfrlamakla bıtmeycek arac standar motora uygun olduundan yuruyen aksam fren sıstemı gb ekıpmanlarında deısmen gerekıcek .. Neyse dostum umarım yapablırsın dusunduklerını ama arkadaslarında bahsettıı gb bıras motor bılgını arttır we cok ıı bı usta bul kolay gelsın



    kardeş yanlış anlama ama tr deki hanngi trubo tipoyu geçtin benim bildigim bu piyasanın içinde esnafım bursada vardı o kara düzenek :D ayırıyettin tipo 2000 de kestip attıgın motor dünyanın en ünlü motorlarındandır aynı motor krank kol piston ve sibop kombinasyonları degiştirilerek lancia delta integrale hf de kullanıldı fabrikasyon cıkış 220 hp 4x4 cıktı aynı motor 155 q4 yürrüttü sen sadece turbo tak o motora adam gibi map 131 kasasında m3 yersin 800 kg araba 22o hp güç düşün :D 106 da giden araba lafım yok bende 155 hp lik 106 kullandm ama 106 motorunun önü acık bir motor degil N/A seven makine turbo sevmez sevsede cok para gerektirir detaylı çalışma için zaten kaput altı yer yok :D




  • Kardeş sanada tavsiyem illa doğan diyosan bence üzerinde motor ile oyna sana yazdıgım kobinasyonu kur sonra git öl san bunu diyom ilk etap renault 11 turbo carb. ve regüaltör mercedes bens 280 se benzin pompası sıfır piston al pistonun tepesini 70 mm capında 1.5mm derinliginde oydur comp düşür motorun ömrünü uzat ;) turbo olarak da garret T28 genelde 200 sx s14 den cıkar ama senin aracın için direk son nokta turbo kapagını sakın sakın taşlatma sibop oalrakda passatları oluyodu ben takmıştım :D biraz yuva genişleterek kapagını mutlaka port polish ypatır aynı sekildede emme manifoldu turbo montajında ise sakın sakın turbo carb ten verme blow off mov takma direk turboyu manifolda ver nasıl yani dicen aşagıdaki resime göre uyarlat ustana ;)

    http://autoxer.skiblack.com/carbs/turbo2bbl.jpg

    turbonun emişine carb. turboda direk manifolda bascak böylelikle roda lag mag gecikme kalmıcak atmosferik gibi olcak makinen tadından doyum olmaz gidişine




  • ilginiz için çok sağolun üstadlarım verdiğiniz bilgiler çok faydalı oldu nasip olursa ankaraya parça tedariği için gelicem herşey için çok teşekkür ederim.sevgilerler
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.