Şimdi Ara

MTM Supercharged B7 Audi RS4 Clubsport! 535 hp

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
32
Cevap
0
Favori
754
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> MTM Supercharged B7 Audi RS4 Clubsport! 535 hp
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    +++ AUDI RS ( M & AMG KILLER!!!)
    |
    |
    _____________________________
    Hüseyin Oksay Avukat....
  • Yarbay
    6325 Mesaj
    +quattro technology
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    974 Mesaj
    ilk kalkışlarda 4 çeker araçların daha fazla avantajı var sanki birden fırlıyor araba
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    6246 Mesaj

    Bu sınıfda AMG, M yada S-line dışında modifiyelerde C Brabus Bullit üstüne tanımam..




    Ötesi yok..
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 çeker araçlar kalkış anında yani 0-100 e kadar olan bölümde her zaman avantajlıdır lakin 0-100 de sonra sürekli 4 çekere aktarım oldugu için 2 çeker araçlara göre daha cok güç kaybı meydana gelmektedir

    420 hp rs4 ile m3 arasında fark buna en iyi örnektir,rs4 kalkışlarda m3 geçmesine rağmen sonrasında güç kaybı nedeniyle m3 öne geçmektedir

    kısaca 4 çeker araçlar her zaman rakiplerine göre daha güçlü olması lazım ki aradaki güç kaybına denk gelsin

    rs6-m5 örneği gibi buda...

    quote:

    Orjinalden alıntı: m.fatih_

    ilk kalkışlarda 4 çeker araçların daha fazla avantajı var sanki birden fırlıyor araba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DavidGray -- 7 Nisan 2008; 15:22:55 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3117 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: mromer911

    o araç bildigin çığlık atıyo:=) ama canavar gidiyo cidden yolda bu bi bagırsa korkup irkilen cok olur

    siz bunu izleyin bide öyle karar verin işaretle gösterilen masada oturan kadının ödü b.kuna karışıyo
    |
    |
    _____________________________
    M. KEMAL
    ATATÜRK
  • Yarbay
    12002 Mesaj
    bu ne çığlıktır öyle yahu

    süperrr

    kalkışta bunun alacağı sürüyle ferro var piyasada

    ha ha
    |
    |
    _____________________________
    Sokak hayvanlarından bir kap su ve bir kap yemeği esirgemeyin
  • Binbaşı
    1113 Mesaj
    motor arıza ışığımı yanıyo banamı öyle geldi?
    |
    |
    _____________________________
    İzmir / Karşıyaka.... 35½
    F30 3.16i M
  • Yarbay
    5620 Mesaj
    muhteşem
    |
    |
    _____________________________
    G.S
  • Yarbay
    3117 Mesaj
    http://www.youtube.com/watch?v=MkLjCYjqGDU
    bi üst mesajımda vermemişim linki işaretle gösterilen kadının ödü b.kuna karışıyo
    |
    |
    _____________________________
    M. KEMAL
    ATATÜRK
  • Yarbay
    2391 Mesaj
    önden gelen ses ayrı bi dünya,arkası ayrı bi dünya.ne araba ama be
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2841 Mesaj
    Uf iyimiş bu ya adam 2 viteste 130-140 ı goruo.
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
Canlı Tv izle
kolayoto.com
192.168.1.1
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.