Şimdi Ara

Msi servis rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar arkadaşlar. Kuzenin arkadaşında msi laptop vardı. Amazondan alınmıştı. Laptop kendi kendine kapanmış ve açılmaz hale gelmişti. Servis klavye ve kasa değişimi yaparak ürünü göndermiş ama pc 12 gb ram ile gidip 4 ile geri dönmüş. Servise sormuşlar ram ile işimiz olmadı demişler. Kullanıcısı bayan, ürün kaydını da kendisi yaptığı için nasıl olsa anlamaz tarzıyla böyle bir hareket mi yapıldı bilmiyoruz.
    Laptopun modelini öğrenirsem atacam. Nasıl bir yol izlenmeli üründe şu an hyundai marka 4 gb ram varmış. Bence ramleri komple alıp bunu takıp yolladılar.
    G62 modeldi laptop, gtx 960, i7 6700hq, 128 ssd+1 tb hdd özellikli 15.3" ekran.
    Sizde benzer özellikte ürün varsa ram markasını yazabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • https://www.amazon.com/MSI-GL62-6QF-893-Notebook-i7-6700HQ/dp/B01D8VJ0K8





    Model tam olarak bu arkadaşlar, bu modeli kullanan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende yeni bir MSI kullanıcısıyım ve böyle bir şey yapmışlarsa yazık.. Öncelikle servisin kaydını, belgesini, yaptığı işlemleri bulup öğrnebilirseniz ve bunu yazılı olarak edinirseniz iyi olur. Ardından MSI Türkiye ile iletişime geçin ve başınıza geleni anlatıp durumdaki maduriyetinizi açıklayın. İyi ihtimalle yardımcı olurlar. Buda olamzsa MSI Global e ulaşıp markayı, ülkedeki o gittiğiniz servisi ve yaşadığınız rezil durumu, verip veriştirmek usulü ile yazın, hakkınızı arayın.

    Sonucu da lütfen burada paylaşın.
  • @badboyyashiro

    Ram ile işimiz olmadı dedikten sonra bir kaç kere aramalardan sonra ramı gönderdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.